Zo te zien een plank!

Mijn kleinzoon is er vandaag de hele dag mee in de weer geweest. Wat een superplank

Netjes geregeld en aangekomen.p

Is leuk als ik voor mijn achterkleindochter wat wil kopen.

Goed en vervelend

Op tijd bezorgd, maar bezorger vergat kaartje in de bus te doen bij welke buren het was bezorgd. Ik woon in een appartement, dat was niet handig. Maar mooi verpakt. En ook fijn dat er een bedankje bij zat.

Fantastisch!

Supervriendelijke service, veel keuze en mooie kwaliteit. Ook nog snelle levering. Heel blij mee :)

De verpakking was vies/vettig. Alsof ie jaren in een niet schoon magazijn heeft gelegen. Beetje muggenziften, want verder verliep alles top en ben ik erg blij met het bestelde product.

Mooi materiaal!

Vlotte afhandeling

Prettige site, makkelijk bestellen, vlotte levering

Hele mooie Wobbel besteld. Erg leuk een persoonlijke krabbel erbij te vinden waar ons veel plezier gewenst werd met de Wobbel :)

Makkelijk te bestellen , vlot geleverd en prima product

Prima Zie boven

Snel en netjes geleverd.

Niks op aan te merken.

Super snelle levering

Super snelle levering en degelijk verpakt

Vlotte levering.

Cadeau leuk ingepakt !

geweldig

zijn er heel blij mee,in het begin hadden we twijfels omdat er geen remmetje opzat,maar inmiddels loopt kleinzoon er parmachtig achter hoor

Mooi, met zorg verzonden!!

Super breed aanbod, snelle bezorging en het leuke persoonlijke briefje erbij. Ik zeg Toppie!!

Goed en snel

Veel sneller geleverd dan vermeld, alles in orde met de levering

Beste kraamcadeau ever.

Er was een bug bij de betaling, daarover kreeg ik snel een persoonlijk berichtje. Ook postcode kon nog achteraf gewijzigd, er werd snel op mijn bericht gereageerd, erg fijn! Het zou alleen handig zijn als er behalve het inpakken, ook de mogelijkheid komt om een kaartje bij het cadeau te laten doen.

Mooi product, vlotte levering.

uitstekend op alle punten

leuk product, bij vragen snelle reactie

Erg blij met mijn Stapelstein blanke set! Kinderen spelen er graag mee. Ik had een vraag over het bezorgen en de reactie was snel. Alles naar wens verlopen. Wellicht hadden ze op de website erbij kunnen zetten dat het product vanuit de leverancier verstuurd wordt en de verzend tijd kan afwijken? (dit lees je pas als de bestelling al is geplaatst) Zending was gelukkig wel snel binnen :)

Communicatie verliep prima.

Goede service, snelle levering

De producten zijn netjes verpakt, werden snel geleverd en de service was prima.

Super snelle service

Hele snelle service en netjes bezorgd.

De bestelling op tijd ontvangen en goed verpakt.

Snelle levering Up to date site

Fijne webwinkel.

Heel vriendelijk en goed geholpen, en ik heb mijn bestelling heel vlot ontvangen!

Service!

Service!