Snelle reactie en levering

Bij mijn bestelling liep de betaling in eerste instantie niet helemaal goed, waardoor ik per ongeluk dubbel bestelde en nog niet betaald had. In de tijd dat ik een mail opstelde om het uit te leggen en te vragen naar de vervolgstappen, was mijn 2e bestelling al geannuleerd en had ik een betaallink voor de eerste in mijn mailbox. Tevens kreeg ik ook nog antwoord op mijn mail. En dat alles rond middernacht. De dag erna is mijn bestelling ook meteen verzonden en goed aangekomen. Qua service dus top!

Snelle levering ondanks de drukke tijden. Het product voldoet aan mijn verwachtingen. Het is duurzaam en mooi. Zo kunnen de kleinkids zich uitleven op de Wobbel.

Snel en correct

Snel en correct.

Snelle levering en goed beschermd ingepakt.

Fantastische producten

Fantasie en ontdekking stimulerend voor de kinderen

Fijne ervaring

Het bedrijf doet haar werk goed, de DHL maakt de problemen, dat is jammer voor het bedrijf.

Meer dan prima geregeld

Netjes op tijd klaar en zo opgehaald

Zeer goed!

Makkelijk besteld, snel verzonden, netjes verpakt en het artikel was precies wat ik verwachtte!

Artikelen precies zoals op de website, en vlotte levering

Geen idee is kerstcadeau

Ik vond het een een praktisch cadeau voor mijn dochter om het speelgoed op te ruimen . Maar het is een kerstcadeau

Prima keuze en snelle levering

Snelle levering en mooi speelgoed.

Goedemiddag Annabel, Volgens mij heeft u een beoordeling voor een andere website bij ons achtergelaten. Wij verkopen duurzaam speelgoed, geen cursus..... Zou u zo vriendelijk willen zijn de beoordeling aan te passen of te verwijderen? Alvast bedankt, Team MeervoorKinderen

Snelle levering! Mooie kwaliteit.

Idem hierboven

Goede service, mooi speelgoed

Goede service, mooi kwaliteit soeelgoed

Vlotte levering. De doos was nogal gedeukt, maar gelukkig was het speelgoed niet beschadigd.

Goede ervaring.

Snelle levering. Ook netjes verpakt.

Snelle vlotte levering

Voldoet aan de verwachting

Goed en snel versturen

De bestelling is goed verpakt en snel verstuurd. De prijzen zijn goed betaalbaar bij de site

Mooi product, snelle levering. Prima!

Mooi product, snelle levering. Prima!

Product nog niet beoordeeld want is cadeau

Producten super verzenden waardeloos

Prijs kwaliteit verhouden van de producten zijn super. Daar ben ik erg blij mee. De verzending vond ik echt waardeloos. Het pakket is op de container buiten neer gelegd. De doos was flink beschadigd en de inhoud kwam er aan meerder kanten uit. Hier over heb ik al contact gehad. Maar weet nu niet wat er uit gekomen is

Snelle levering. Goede prijzen

Concurrende prijzen. Snelle levering. Duidelijke communicatie vanaf moment van aankoop.

Prima kwaliteit en goede verzending!

Super aanbod, super kwaliteit, super service

Duidelijke webshop, snel klantcontact, supergoeie service. Dik tevreden!!! Aanrader.

Het pakketje werd zeer snel geleverd. Ik had bijkomend vragen gesteld via klantenservice en werd enorm snel verder geholpen.

Prima service!

Jammer dat ik niet het artikel ontving dat ik dacht dat ik had besteld. Het zag er in het echt heel anders uit en inmiddels heb ik het artikel dat ik zocht ergens anders besteld en dat was wel het goede. Mogelijk heb ik bij het bestellen het verkeerde artikel aangeklikt? In ieder geval was de service prima; kon ik het artikel terugsturen en stond het geld al snel weer op mijn rekening.