Makkelijk te bestellen, snelle service!

Fijne service.

Goede levering!

Fijn!

Goede ervaring!

Makkelijk bestelproces en vervolgens snel geleverd. Helemaal prima!

Het is een erg goed bedrijf met mooie producten. We hebben er een houten heli en vliegtuig gekocht, die zijn erg goed van kwaliteit. Ik ga er zeker nog eens iets bestellen

Fijne winkel snelle levering

Leuk assortiment. Veel grimms. Snelle levering. Netjes verpakt.

Erg Tevreden

Erg tevreden. Duidelijk website. Makkelijk bestellen en heel snel in huis.

Vrijdag besteld, Zaterdag in huis! Heel blij mee!

Prachtige producten, snel geleverd

Heel erg tevreden. Zou hier zeker vaker bestellen!

Mooi assortiment en de cadeautjes werden ondanks de drukte snel verzonden.

redelijk

Jammer dat de voorraad soms al in een paar uur weg is dus nu moest ik weer een andere leverancier (2xverzendkosten) betalen.

Mooie website, mooi speelgoed en snelle levering!

Heel goed!

Snelle levering, keurig verzonden!

Goede service, snelle levering

Sneller dan verwacht geleverd in keurige verpakking. Ons neefje van 1 was helemaal blij met het speelgoed dat van goede kwaliteit is.

Super tevreden

Ik bestelde bij Meer voor Kinderen heel wat materiaal voor mijn kinderyogalessen. De site is overzichtelijk en heel gebruiksvriendelijk. Maar ik ben vooral ontzettend tevreden over de uitmuntende service. Ik had 2 pakjes sjaaltjes besteld en bij mijn levering zat er maar eentje. Ik stuurde een mailtje en kreeg een hele lieve en begripvolle mail terug. Een dag later was het nieuwe pakketje al onderweg! Top!

Tevreden klant

Spontaan heb ik de wobbel besteld na lezen van een artikel in een tijdschrift. Enkele dagen nadien werd hij thuisgebracht. Veilig verpakt gelukkig, want de doos had een aantal uren in de regen aan de voordeur gestaan. Na het uitpakken probeerde ik hem uit en de volgende dagen in al mijn kleuterturnlesjes konden ook zij ervan genieten.

Wonderful overall experience

Very easy ordering process. Speedy delivery. Wonderfully packaged product with personal note.

Duidelijke informatie, goed omschreven en producten voldoen aan verwachting

Hele fijne webshop, de bestellingen worden goed ingepakt. Het is een feestje om het uit te pakken door een persoonlijk geschreven briefje, en een boekje met speelgoed inspiratie voor de eventuele volgende keer.

Goede communicatie en een snelle levering en kreeg een vriendelijk bedankje voor mijn betelling

Prettige communicatie en een snelle levering

Superfijne webwinkel met prachtige items

Mooi houten speelgoed. Goed verpakt en snel verzonden. Persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Helemaal top! Ik bestel hier altijd mijn Grimm’s speelgoed.

Doet wat ze beloofd, snelle levering, goed verpakt

Bestelling gedaan met korting die gold omdat ze met vakantie waren. Levering is na hun vakantie zeer snel uitgevoerd, hek erg netjes! Alles goed verpakt en twee losse bestellingen praktisch in 1 doos gestopt. Daar kunnen anderen nog iets van leren.

Het was een snelle levering. De 1e keer dat ik iets van Grimm heb besteld, en ook de 1e keer bij "meer voor kinderen", en het is me zeker bevallen. Ook heel erg attent om er zo'n papiertje bij te doen. Heel lief en het voelt gelijk een stuk persoonlijker. Wat een geweldige winkel.

Snelle communicatie en verzending!

Meedenkend en snelle service

Ik was op zoek naar 2 cadeautjes met een maximaal bedrag, Meer voor kinderen heeft met mij mee gedacht en gezocht naar 2 hele leuke cadeautjes. Snelle en fijne communicatie en de cadeautjes waren een succes! Bedankt!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering