Prima website en snelle verzending.

Prima site in te bestellen, nu ook een leuke online korting en snelle verzending :)

voortreffelijk

via de website konden we een goede keuze maken. de garage, onze keuze, werd snel geleverd. prachtig product bleek het, mooi houtwerk, vrolijke kleuren en zeer zorgvuldig verpakt.

Snelle levering met een persoonlijk briefje, erg leuk.

Regenboog was netjes verpakt met luchtkussentjes in een stevige doos, zal kleindochter blij mee zijn. Ze gaat het krijgen wanneer haar broertje geboren is in september. Voor nu dus nog even bij opa en oma in de kast.

Uitstekende service en prachtig speelgoed

Zeer positief

Fijne webshop

Levert snel heel mooi speelgoed

Super snelle service en je word goed op de hoogte gehouden van de levering! Ik heb een kadotje besteld voor mijn nichtje en deze hebben ze ook super leuk ingepakt voor haar verjaardag!

Veel te kiezen en snelle levering

In de webshop is voor alle kinderen wel iets leuks te vinden, de keuze is reuze. Bestellen is makkelijk en de levering is snel. Met een persoonlijk briefje! Ik heb al een aantal keer besteld en ben altijd super tevreden. Ook bij vragen krijg ik via Messenger heel snel reactie.

Prima service, snelle levering.

Mooi product en met een persoonlijk briefje geleverd.

De wobbel original bevalt ons zeer goed, hij is mooi, duurzaam, goed voor het lekker bewegen en hij wordt op allerlei creatieve manieren door jong en oud gebruikt. Ik pak hem ook regelmatig om even te wobbelen :-).

Vlotte levering in Coronatijden, mooi ingepakt

Terwijl bij andere leveraniers de wachttijden momenteel oplopen, bleef hier de levering super vlot, waardoor mijn metekind alsnog haar cadeautjes kon openen op haar verjaardag. Ook de optie om het speelgoed te laten inpakken (en mooi te laten inpakken), heeft voor een fijne ervaring gezorgd. Dank je wel hiervoor.

Goede snelle levering en een mooi product.

Mooi speelgoed, fijne service

Mooi speelgoed van Grimms gekocht, voor een fijne prijs, met een goede en snelle service.

Mooie producten

Veel keus in grimms speelgoed, snel Verzonden, netjes verpakt. Ga hier zeker vaker bestellen

Goede afhandeling

Had 2 stuks besteld voor beide kleinkinderen maar er werd maar 1 geleverd. Na mailverkeer perfect opgelost. Dank daarvoor

Zeer tevreden klant

Verrassend snelle en goede service! Zeer tevreden klant!

Goede levering, mooie producten.

Webshop met mooie producten. Snelle levering. Producten netjes verpakt.

Netjes en snel geleverd

Ik had 2 nagellak potjes besteld en deze waren netjes verpakt en snel binnen. De doos was wel groot voor 2 potjes dus wellicht een tip om deze in een bubbeltjes envelop te doen.

Duurzaam, mooi èn leuk!

De grote regenboog is geweldig! Best aan de prijs, maar hij ziet er mooi uit en je kunt er jaren plezier van hebben. De mogelijkheden om er mee te spelen zijn ontelbaar. Het pakje was mooi ingepakt (voor een meisje, rosé met stippen en een touwtje er omheen) en kwam op de afgesproken dag. Bovendien nog met een handgeschreven kaartje erbij. Wat mij betreft is dit zeker niet het laatste stuk wat ik hier koop.

Prima product

Prima product

Mooi speelgoed,

Mooi speelgoed, en snelle levering En mooi laten inpakken.

Mooi en kwalitatief speelgoed

Mooi speelgoed, veel mogelijkheden en geschikt voor meerdere leeftijden. Prikkelt de fantasie.

Super speelgoed

Snelle levering en de kwaliteit ziet er goed uit.

Snelle levering, goed verpakt, en leuk ingepakt, zelfs met een labeltje zodat je er een naam op kan schrijven.

Snelle reactie en goede service. Producten waren goed verpakt en snel geleverd. Mooie producten.

Goed en snel.

Prachtig materiaal voor eindeloos speelplezier

Bereklauw 33 5071 HB Udenhout