gewoon goed

Goede wijn behoeft geen krans .... !!

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Geweldig design, perfect om mee te werken

Wij werken sinds een aantal maanden met EuroCave wijnkasten en zijn zeer tevreden, het design is prachtig, de service is geweldig en niet geheel onbelangrijk, ze koelen goed op een constante temperatuur. Kortom, zéér tevreden. een dikke 10.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

De beste wijnklimaatkast voor mijn wijnen

Kreeg een goed meedenkend advies voor de keuze van de wijnklimaatkast. Uitstekende service en nazorg. Ik ben uiterst tevreden met dit mooie sieraad in mijn leefkeuken.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Kwaliteit en kennis van zaken, zowel bij verkoop als bij levering.

Het begon reeds bij het onthaal in de showroom te Bornem. Heel vriendelijk onthaal en er werd tijd genomen om de hele kast en mogelijkheden te presenteren. Op al mijn wensen en vragen kwam spontaan een antwoord. Na aankoop heel snelle levering door twee, heel vriendelijke en bekwame mensen. De kast werd netjes en zonder problemen geplaatst. Na de nodige, bondige uitleg over de werking ervan, werd alles netjes achtergelaten en vertrokken ze weer. Heel tevreden over aankoop en levering. Communicatie met de servicedienst liep over de hele lijn prima. Daarna kon het inladen beginnen en..... wat een geweldige kast is dit. Er is ruim plaats voor al mijn flessen in alle maten en vormen!! Een aanrader tot en met..... Bedankt Eurocave!

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Kwalitatief wijnrek met uitstekende klant support service

Ik heb bij Eurocave een Eurosteel en een modulo steel wijnrek aangeschaft om mijn wijnkelder in te richten. Na bezoek aan de showroom in Bornem was ik al overtuigd dat esthetisch gezien Eurocave de beste oplossing voor mij was. Bij de eerste levering waren er wel wat problemen omdat het pakket niet volledig was. Dit werd wel opgelost zo snel het mogelijk was. Ook een heel goede ondersteuning per telefoon of via e-mail. Nadien was er nog een technisch probleem omdat een bepaald onderdeel een te nauwe opening had. Ook dat werd opgelost door mij een nieuw onderdeel op te sturen. Kwa kwaliteit ziet alles er heel stevig uit en ik denk dan ook er heel veel plezier aan te beleven. En nu snel die lege rekken opvullen met wat nieuwe wijnflessen!

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Mijn Eurocave is supergaaf!

Ik ben Cees van Casteren, Master of Wine. Excuses voor de popi-koptekst maar het dekt wel de lading. Tot voor kort haalde ik mijn wijnen uit een kelder maar moest ik voordat ik een fles kon openmaken toch nog de temperatuur aanpassen aan de wijn en het drinkmoment. Met mijn Eurocave wijnkast is dat allemaal verleden tijd. Voor elk moment, elk gezelschap en elke wijn heb ik nu iets moois op de juiste temperatuur klaarliggen. Dit is ideaal en had ik al veel eerder moeten doen!

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

De levering was op tijd en werd uitgevoerd door enthousiaste werknemers. De wijnkast en Tête a tête werken prima

Uitmuntend!

Betrouwbaar en komt zijn afspraken na!

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Eurocave heeft mij uitstekend geholpen met het oplossen van een terugkerend probleem.

Nadat mijn INOA-50 wijnkoeler regelmatig problemen gaf en uitviel, heb ik besloten een nieuw apparaat aan te schaffen. Gezien de vervelende problemen in de afgelopen tijd die moeilijk te verklaren waren, bood Eurocave mij een nieuw apparaat aan voor de helft van de prijs, inclusief montage! Ik was hiervan zeer onder de indruk en heb dit erg gewaardeerd.

service

Voor vervanging van oude wijnkast een nieuwe aangeschaft. Uitgebreide voorlichting over alle keuzes die er zijn over de kasten, de inrichting en afwerking.Er wordt alle tijd voor je genomen. Ook aan huis goede vakkundige installatie.

Goed advies gekregen

Wij zijn blij met de aanschaf van onze wijnkast. Er werd in de showroom alle tijd voor ons genomen.

Zeer Slecht

Ze verplichten je eerst volledig bedrag op voorhand te betalen, nadien wordt geen enkele afspraak of belofte noch nagekomen. Communicatie met servicedienst is ramp !

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Prima service en goede afspraken

prima service

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Goed en eerlijk advies gekregen!

Zijn heel blij met onze wijnklimaatkast.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Kast niet hersteld, maar wel factuur voor kosten

Vraag voor herstel: eerst zeer lang geduurd, daarna werd kast meegenomen en nooit terug gebracht, maar wel een factuur gekregen voor de kosten, tja, ik heb bedenkingen bij kwaliteit en klantvriendelijkheid

Goed geïnstalleerd

Aardige monteurs, op de goede plek gezet, kleine schade aan de muur

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

prima service, ook nadien wanneer om uitleg wordt gevraagd

prima uitleg en service, ook nadien wanneer om uitleg wordt gevraagd

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Uitstekende service en prachtige produkten

Door sales prima geholpen met de keuze van onze nieuwe kast. De oude op marktplaats verkocht. Levering keurig.

prachtige kwaliteit

goede Service, snelle levering en top kwaliteit. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe klimaatkast

Is zeer goed!

De vertegenwoordiger en de installateur zijn zeer kundig. De wijnkast is zeer mooi afgewerkt. Over de garantie kan ik nog niks melden omdat ik hem pas heb.

degelijk product

ben zéér tevreden - goede communicatie ikv bestelling - vriendelijke mensen bij aflevering - eye catcher in leefruimte - foto is op instagram gezet via mijn partner Martina Hemels

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Prima wijnkoelkast, volgens afspraak geleverd en geinstalleerd

Dezelfde wijn lijkt beter te smaken

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Een aantal maanden moeten wachten naar leverbaarheid maar zeer tevreden van het geleverde product. Goed verpakt en stipt geleverd.

Uitstekende service en dienstverlening

Heldere uitleg in het verkoopproces. Uitstekend bereikbaar voor vragen na installatie. Klantgericht

Over Eurocave

In 1976 heeft EuroCave de wijnkast uitgevonden en sindsdien is deze Franse producent wereldleider in het op ideale temperatuur bewaren, serveren en presenteren van uw wijnen. EuroCave biedt een ruim assortiment wijnkasten, wijnrekken, wijnkelderkoelingen en wijn per glassystemen voor particulieren en wijnprofessionals.