Vriendelijk personeel maar slechte communicatie

Wijnkast werd geleverd, er was een probleem met de koeling dus had mail gestuurd. Geen bevestiging van ontvangst noch antwoord. Na een week dan maar zelf even gebeld en nog goed want blijkbaar stond er een servicebezoek op de planning, waar ik dus niets van af wist. Persoon die langskwam ter inspectie van het probleem was zeer vriendelijk, wijnkast zonder problemen mee genomen voor verder onderzoek en eventuele herstelling. Hij vertelde me dat ze gingen onderzoeken wat het exacte probleem was en me diezelfde week nog zouden bellen met update rond probleem+reparatie/vervanging+termijn voor terugbezorging (hij is op een maandag langsgeweest). 2 weken nadat mijn wijnkast werd opgehaald heb ik nog steeds niets vernomen. Spijtige service zeker gezien de kostprijs van een eurocave wijnkast; reden dat ik bij eurocave heb besteld, was door aanraden van collega want beste prijs - kwaliteitverhouding en zogezegd goede customer service

Mooie praktische wijnkasten.

Mooie wijnkasten! Prachtig ingebouwd in een interieur wand! Absoluut een aanrader.

• Kwaliteit, kennis en vakmanschap
  • Nazorg, het nakomen van afspraken en garantie N.v.t.

Prima kast

Het feit dat ik er al drie had staan, zegt genoeg.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

We hebben een 3-zone klimaatkast die inmiddels vol ligt met mooie wijnen. We zijn uitermate tevreden over het advies bij de aankoop, de levering, de kwaliteit van de klimaatkast en de nazorg. Alles is heel goed geregeld. Het kan niet beter en de klimaatkast is echt prachtig met serveervakken voor witte en rode wijn. Perfect gewoon !! Eurocave is een topmerk !

TOP WIJNKLIMAATKAST

Onze wijnkilmaatkast werd enkele weken geleden geleverd en we zijn hier zeer tervreden mee. Pas zeer goed in het interieur, temperaturen kunnen gemakkelijk aangepast worden, opbouw is zeer mooi en presentatieplateau voor wijn/campagne is een must. Wij hadden bij levering 1 plateau die niet fatsoenlijk was vastgemaakt en ze zijn deze de week erna onmiddelijk komen herstellen. Eurocave is een echte aanrader.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Beste wijnkast op de markt

Goed product, prijzig maar wel de mooiste en beste duurzame oplossing.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Vlotte en snelle service vanaf offerte tot installatie

IK heb al meer dan 25 jaar een Eurocave die blijft werken...nu heb ik er een extra bij . Wat een evolutie . Handige laden voor wijnen en speciaal voor champagnes te stockeren. Mijn geliefkoosde wijnen en champagnes zijn weer in goede handen of koelkast ;-)... TOPPIE !!!

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Een mooi en betrouwbaar product van een klantgerichte en betrouwbare leverancier.

Twee ca. 27 jaar oude (nog goed werkende) kasten vervangen door nieuwe exemplaren. Stiller en energiezuiniger. Zo kunnen we onze wijn weer vele jaren veilig bewaren.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Deskundigheid gecombineerd met functioneel gebruikscomfort.

De duidelijke en correcte informatieve uitleg zorgde voor een bewuste aanschaf van een wijnklimaatkast op maat van onze wensen.

Topkwaliteit. Goede communicatie.

Heel tevreden, mooi product. Op tijd geleverd, een doos ontbrak, werd dezelfde dag nog nageleverd.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Allles op tijd en goede service

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Voldoet aan al mijn wensen

Mijn oude Eurocave wijnklimaatkast had het na 14 trouwe dienst begeven. De afdeling verkoop heeft me goed advies gegeven over een opvolger. Mijn bestelling werd meteen afgehandeld en op de afgesproken dag voor de levering werd de nieuw wijnklimaatkast bezorgd en zorgvuldig geïnstalleerd. Een aantal schuifrekken uit mijn oude kast werd ingebouwd in de nieuwe kast. Klasse. Ben zeer tevreden over de deze kast uit de Arte Vino lijn. Hij is zuinig, superstil en biedt heel veel ruimte. Een genot als je de kast openmaakt en alle wijnen te zien die veilig op 12 graden bewaard worden. Ik kreeg een compliment van een gast toen ik een mooie fles Verdicchio op precies 12 graden uit de klimaatkast serveerde: "mooie wijn en perfect op temperatuur". (voor een Verdicchio).

Top! Super tevreden!

Heel blij met de prachtige wijnkast. Ikzelf, maar ook mijn wijnen ;-) , zijn uiterst tevreden!

Zeer proffecioneel bedrijf

Nagenoeg geruisloos

Ter vervanging van onze oude kast toch weer voor Eurocave gekozen. Prima kwaliteit en service.

Spot on!

Top service en product

Simply the best

Zeer Goed

Goede en vriendelijke persoon die de installatie heeft gedaan.

Komen afspraken na

Een paar keer stellingen besteld voor mijn wijnkelder. Goede adviezen gekregen en duidelijke afspraken over levertijden die werden nagekomen.

Uitstekende persoonlijke service

Ik heb 3 kasten besteld en kreeg een bijzonder vlotte en persoonlijke behandeling door sales. Later goed opgevolgd door after sales en de levering was perfect.

Professionele en vriendelijke organisatie

Goed persoonlijk telefonisch advies. Levering volgens afspraak. Na plaatsing kreeg ik een uitgebreide toelichting en instructie. De kast is prachtig en voldoet. Enige nadeel is dat als je de kast helemaal vult met houten lades, sommige flessen niet op een bepaald niveau kunnen liggen. Daar is te weinig hoogte voor. Een plank kan helemaal niet gebruikt worden.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Netjes geïnstalleerd met vakkundige uitleg

• Kwaliteit, kennis en vakmanschap
  • Nazorg, het nakomen van afspraken en garantie N.v.t.

Vriendelijk goede uitleg

Nemen alle tijd en zijn behulpzaam en eerlijk in hun verkoop verhaal

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Uitstekende communicatie en nakomen van afspraken

Op maat samengesteld product door prima te luisteren naar de klant. Alle informatie over levertijden, bezorgtijden etc zijn betrouwbaar. Nazorg ivm beschadiging was perfect.

• Algehele communicatie en betrouwbaarheid

Mooi praktisch en efficiënt ent

‘Eerst goede info omtrent mijn desiderata Correcte gegevens ivm bestelling Juiste timing Wat “Ikea achtingen” toestanden voor opbouw. De infobrochure omtrent opmaak mag wat meer gedetailleerd zijn! Voor de rest heel tevreden

Prof Eykmanweg 5

5144 ND Waalwijk

0416 34 44 00

Over Eurocave

In 1976 heeft EuroCave de wijnkast uitgevonden en sindsdien is deze Franse producent wereldleider in het op ideale temperatuur bewaren, serveren en presenteren van uw wijnen. EuroCave biedt een ruim assortiment wijnkasten, wijnrekken, wijnkelderkoelingen en wijn per glassystemen voor particulieren en wijnprofessionals.