Fijn bedrijf, persoonlijk contact

Snelle levering van het product, snel beantwoorden van mails. Scherpe prijs van het product en goede kwaliteit

Goede kwaliteit pennen, snelle levering

Prijs kwaliteit is prima. De pennen werden zelfs in de vakantieperiode, snel geleverd.

Prima overleg en service

Behulpzaam en vriendelijk. Alles in overleg

Wat een fantastische service!

Ik wilde op korte termijn pennen hebben. En dat hebben ze voor me geregeld. Gelijk geschakeld en op de beloofde dag geleverd. Kwaliteit van de pennen is goed.

Snelle levering, goede communicatie, goede prijs-kwaliteitverhouding

De bestelling wordt snel geleverd en de producten zien er mooi uit. Hetis fijn dat men eerst informeert of je de order hebt ontvangen en of het product voldoet aan de wens alvorens een factuur te sturen.

Fijne communicatie, transparant proces

Pennen en notitieblokken voor onze stichting besteld. Top promotiemateriaal voor een congres

Pluspunten

fGoede communicatie (per mail) en snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

uitgebreid assortiment in verschillende prijsklasses persoonlijk contact en advies

aanvragen van samples is tot 2x toe niet gelukt technische informatie moest ik zelf uitzoeken en aanleveren, een beetje hulp hierbij was wel fijn geweest mail werd 'over het hoofd' gezien

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers, vlotte reacties op vragen, snelle service.

Graag de schrijfkleur van de pen beter omschrijven. We hebben nu zwart schrijvende pennen terwijl wij blauw hadden verwacht.

Pluspunten

Hanbare balpen, duidelijk opschrift

Pluspunten

Goed geholpen, handelde snel, wij hadden tijdsdruk en daar hebben ze goed naar gehandeld waardoor wij het alsnog optijd binnen hadden.

Pluspunten

Makkelijk en snel bereikbaar

Pluspunten

Zeer korte lijnen Zeer stipte levering Zeer tevreden!

Pluspunten

Zeer fijne service, goede pennen en mooie bedrukking

Pluspunten

mooie kwaliteit, snelle levering, beantwoorden snel je vraag via mail

geen

Pluspunten

Goede service, meedenken en levering. Prima prijs kwaliteit. Klant staat centraal.

Pluspunten

Goed contact en problemen snel opgelost!

Response from the business owner

Dank voor je positieve beoordeling Jacqueline. Graag tot een volgende keer. Groeten, Natascha

Pluspunten

Goede communicatie. Zeer klantvriendelijk. Goede afspraken die worden nagekomen. Snelle levering.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor de positieve feedback. Graag tot een volgende keer. Groeten Natascha

Pluspunten

Afspraak na komen