Goede producten, vriendelijke service

Ik ben al jaren klant bij Depennenwinkel.nl en dat bevalt uitstekend. Zowel pennen als schrijfblokken zijn van goede kwaliteit en als er iets niet lekker gaat is de service heel goed.

kwaliteit en prijs in verhouding.

Goede service, persoonlijk en prettig contact gehad.

Klantvriendelijk en mooi resultaat

Ik heb het contact met Depennenwinkel.nl als prettig ervaren. Ruime keuze, klantvriendelijke benadering, mogelijkheid voor gratis samples om een keuze te kunnen maken. Het uiteindelijke resultaat is heel mooi geworden. We zijn er blij mee!

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Behulpzaam en goed gedrukt product

Snel en attent gereageerd op monster-aanvraag. Daarna snel een voorbeeld gekregen van de bedrukking. Na akkoord was de levering er zeer snel. Binnen 4 dagen. Zeer tevreden over het product en de gang van zaken.

Goede service en goede pennen voor een nette prijs

Inmiddels voor de 2e keer pennen (de Kalipso V Touch) besteld. De pennen zien er goed uit en ze schrijven lekker. Ze zijn dan ook zeer gewild bij mijn klanten. Ook deze keer was de service weer top. Eén telefoontje en de offerte zat een paar minuten later al in de mail en ook het vervolgtraject werd snel doorlopen.

Top service, snelle levering en mooie pennen!

Uitstekende ervaring, heb bij dit bedrijf al vaker pennen besteld.

Vriendelijk personeel en mooie kwaliteit

Vlot geholpen door Natascha die heel klantvriendelijks is. De kwaliteit van de pennen is ook zeer goed en het werd vlot geleverd.

Goed product en levering. Fijne samenwerking.

Dank voor jullie hulp bij de totstandkoming van onze give away. Door jullie hulp en het snelle drukproces kon het product op tijd bij ons zijn. Hartelijk dank voor het meedenken.

Prettig geholpen

Ook goed gereageerd/geholpen toen de verzending met UPS niet goed afgeleverd werd.

prima geholpen

goede ervaring

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Super blij met de geschenktasjes! Fijn dat er een mogelijkheid was om een sample te ontvangen voordat je een volledige bestelling doet. Wat minder was dat er geen kaartje of iets bij de sample was van het bedrijf. Zo wist ik even niet meer via welk bedrijf ik de sample had aangevraagd. Toch achtergekomen en heel blij met de tassen met logo!

Hoi Tar, Dank voor je beoordeling. Je hebt mooie tasjes, dank voor je vertrouwen. We hebben altijd wel een sticker op de envelop en in het zakje informatie. Wellicht ook aan de artikelen zelf een label doen, dank voor je input. Graag tot een volgende keer. Groeten Natascha

Erg tevreden hoe de opdracht is behandeld!

Zeer correct contact gehad met Natascha. De afhandeling tot en met de uitlevering: alles keurig en naar wens.

Dankjewel André, we hadden fijn contact. Succes met de pennen en graag tot een volgende keer. Groeten Natascha

Klantvriendelijk geholpen

Prettig met een goed advies

Dankjewel Marco, we hadden een goed contact. Graag tot een volgende keer. Groeten, Natascha

Top! Snelle service, goede afstemming.

Tweede keer besteld bij de Pennenwinkel. Zeer vriendelijk personeel, goede service en snelle levering.

Zorgzame omgang van klanten

Snelle reactie tijd, goede omgang

Snel, duidelijk & flexibel

Geen extra opmerkingen

Direct antwoord op gestelde vragen

Vlotte levering van bestelde producten

prima service

goede levering met prima uitgebreide begeleiding via e-mail

goede service en denken mee

Goede service en ze denken enorm mee. levertijd was vrij krap, maar uiteindelijk zelfs 2 dagen eerder ontvangen.

Snelle en goede service. Eerlijke antwoorden.

Goede en snelle service!

Plezierig contact gehad rondom bestelling en voorbeelden. Vriendelijk en adequaat geholpen. Raad de pennenwinkel zeker aan!

Goede service en hoge kwaliteit product

Prettig contact gehad met de klantenservice en snelle correcte levering. Pennen zijn van hoge kwaliteit!

Positief

De pennenwinkel hebben wij positief ervaren, dit zeker vanwege hun geduld om onze wensen met veel monster modellen op mail te verwezenlijken.