prima geholpen

goede ervaring

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Super blij met de geschenktasjes! Fijn dat er een mogelijkheid was om een sample te ontvangen voordat je een volledige bestelling doet. Wat minder was dat er geen kaartje of iets bij de sample was van het bedrijf. Zo wist ik even niet meer via welk bedrijf ik de sample had aangevraagd. Toch achtergekomen en heel blij met de tassen met logo!

Hoi Tar, Dank voor je beoordeling. Je hebt mooie tasjes, dank voor je vertrouwen. We hebben altijd wel een sticker op de envelop en in het zakje informatie. Wellicht ook aan de artikelen zelf een label doen, dank voor je input. Graag tot een volgende keer. Groeten Natascha

Erg tevreden hoe de opdracht is behandeld!

Zeer correct contact gehad met Natascha. De afhandeling tot en met de uitlevering: alles keurig en naar wens.

Dankjewel André, we hadden fijn contact. Succes met de pennen en graag tot een volgende keer. Groeten Natascha

Klantvriendelijk geholpen

Prettig met een goed advies

Dankjewel Marco, we hadden een goed contact. Graag tot een volgende keer. Groeten, Natascha

Top! Snelle service, goede afstemming.

Tweede keer besteld bij de Pennenwinkel. Zeer vriendelijk personeel, goede service en snelle levering.

Zorgzame omgang van klanten

Snelle reactie tijd, goede omgang

Snel, duidelijk & flexibel

Geen extra opmerkingen

Direct antwoord op gestelde vragen

Vlotte levering van bestelde producten

prima service

goede levering met prima uitgebreide begeleiding via e-mail

goede service en denken mee

Goede service en ze denken enorm mee. levertijd was vrij krap, maar uiteindelijk zelfs 2 dagen eerder ontvangen.

Snelle en goede service. Eerlijke antwoorden.

Goede en snelle service!

Plezierig contact gehad rondom bestelling en voorbeelden. Vriendelijk en adequaat geholpen. Raad de pennenwinkel zeker aan!

Goede service en hoge kwaliteit product

Prettig contact gehad met de klantenservice en snelle correcte levering. Pennen zijn van hoge kwaliteit!

Positief

De pennenwinkel hebben wij positief ervaren, dit zeker vanwege hun geduld om onze wensen met veel monster modellen op mail te verwezenlijken.

Vanaf het eerste contact zeer klantvriendelijk.

Ik belde voor een opdracht voor een goed doel en had pennen, met opdruk, op relatief korte termijn nodig. Het bedrijf heeft ons in alles geweldig geholpen. Alles verliep super klantvriendelijk.

Snelle service!

De bestelling was vlot binnen en voldeed aan de verwachtingen.

Goede producten en vriendelijke service

Ik word altijd heel prettig geholpen en de producten die wij afnemen, bedrukte pennen en schrijfblokken, zijn van een goede kwaliteit. Als er een keer iets niet naar wens gaat, helpen ze me altijd heel goed.

Supersnelle en vriendelijke service

Het team van de Pennenwinkel.nl (Natascha) reageert zeer snel op elke vraag of verzoek. De winkel beschikt over een goed assortiment van duurzame pennen.

Goede snelle service

ze denken met je mee.

Nette, heldere communicatie en goede service

x

2e keer besteld, weer perfect geregeld

goede prijzen, snelle levering

Potloden zijn goed geprijsd en worden snel geleverd. Fijn contact met de binnendienst.

Prima levering. Over product nog niks te zeggen. Nog niet in gebruik genomen.