Het aanbod van Depennenwinkel.nl is erg groot, duidelijke communicatie en vriendelijk geholpen. Daarnaast wordt er ook meegedacht en extra gecontroleerd of alles goed staat. Echt een aanrader!

Vlot verlopen

Super geholpen om de juiste keuze te maken.

Snel en makkelijk mooie bedrukte mokken besteld bij zeer vriendelijke medewerker.

Wij hebben diverse mokken en kopjes voor het bedrijf besteld. Zeer snelle respons en terugkoppeling. Zeer vriendelijk en goede service van de medewerker. Alles is duidelijk en een snelle levering.

snelle en correcte levering

Mooi eerst een paar voorbeeld pennen gekregen en na bestelling prima service.

Heel tevreden

Fijn contact en blij met de mooie gegraveerde pennen.

Zeer goede service

Zeer correcte en snelle opvolging.

Heel correcte communicatie en vlotte terugkoppeling

Heel correcte communicatie en vlotte terugkoppeling

Top service!

Snelle levering, vriendelijk, goed bereikbaar en altijd tevreden over de artikelen.

Van begin tot eind goed geregeld, goed contact en offerte op maat. Met super eindresultaat.

Behulpzaam en attent

Leuk bedrijf. Aardige mensen bij de klantenservice. Nog even een berichtje naderhand of alles was bevallen. Heel netjes. En de producten waren ook mooi.

Topbedrijf flexibel en snel

Er wordt heel goed geluisterd naar de klant, en de kwaliteit en snelheid waarmee men levert is in een woord uitmuntend.

Zeer klantvriendelijk

De bestelling van de pennen en de afhandeling van de bestelling gingen prima. Een klacht werd naar alle tevredenheid afgehandeld

Snelle levering, prima kwaliteit

Eerst vlot enkele proefexemplaren van pennendoosjes ontvangen. Na plaatsing bestelling snel en tot tevredenheid geleverd@

Prima hulp en snelle service

Prima en net bedrijf

Betrouwbaar adres voor mooie pennen!

Wij hebben zeer goede ervaringen met de pennenwinkel. Duidelijk overzichtelijke webwinkel met veel keuze. Ook in het verdere contact zijn we heel goed voorzien van advies en werd er heel goed meegedacht. Ook werden we voortdurend op de hoogte gehouden van het gehele proces. Kortom: een aanrader voor een ieder die op zoek is naar mooie en goede bedrukte pennen!!

Snel, behulpzaam, vriendelijk

Fijne samenwerking

Altijd geweldig service!

Ik ben altijd tevreden met Depennenwinkel! Snel & vriendelijk service, goede prijs en top kwaliteit. Kan niet beter!

Fijne communicatie en snelle levering

Fijne communicatie en snelle levering!

Goede communicatie, top producten

Wij zijn goed geholpen bij de Pennenwinkel.

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie. ruime keus in pennen. komen afspraken goed na.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Vriendelijke service en prijs/kwaliteit in orde

Vriendelijke verkoop, snel en goede prijs/kwaliteit. Levering was top in orde.

Prettig contact, korte lijnen en mooie pennen

Ik bestel al een aantal jaren hier de pennen voor onze labels. Ze hebben precies onze huisstijlkleur en schrijven heerlijk. De logo's zijn goed zichtbaar. Het contact verloopt altijd soepel en de pennen worden snel geleverd.

Goede communicatie en levering !!

Goede communicatie en levering !!

Snelle en zeer vriendelijke service

De pennen zijn van goede kwaliteit, maar de service is persoonlijk, vriendelijk en snel. Met name Ina helpt altijd en zorgt voor een prettig proces. Super!