prima verzorgd, op tijd verstuurd.

prima verzorgd, op tijd verstuurd.

Goede klantenservice

Snelle reactie op mijn vragen! Snelle levering!

Heel flexibel in de mogelijkheden

Ik ben eigenlijk over alles tevreden maar had iets meer snelheid in het proces verwacht en gehoopt. Het contact, het eindresultaat en de prijs ben ik wel tevreden over en ik zou bij een volgende gelegenheid weer hier bestellen.

Lekker vlot!

We hebben hier voor het eerst pennen besteld. Ze reageren snel, luisteren goed naar je wensen. Ik had gelijk mijn drukproef. En de pennen zijn mooi en duidelijk bedrukt met ons logo. We zijn zeer tevreden!

fijn persoonlijk contact en snelle levering

fijn persoonlijk contact en snelle levering

Enorm vriendelijke service en snelle levering

De communicatie met dit bedrijf is bijzonder goed, zeer vriendelijk en daarnaast ook erg persoonlijk. De bestelling werd ook heel snel geleverd.

Ontzettend goed en snel geholpen!

Ontzettend snel en persoonlijk geholpen toen ik snel een bestelling nodig had.

Vlotte communicatie, prachtige draagtassen. Ik bestel ze zeker opnieuw!

Zeer goede ervaring

Zeer vriendelijke medewerkster. Heel goed geholpen. Prachtige mokken van goede kwaliteit. Op tijd geleverd. Het fijnste is dat ik met Natascha heel goed kon overleggen.

Goede service en kwaliteit

De medewerkster dacht goed mee en reageerde steeds snel. Uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat!

Mooie pennen, goede service

Fijne communicatie, snelle levering en hele mooie pennen. Wel jammer dat ze allemaal per stuk in plastic verpakt zijn. Niet zo van deze tijd.

Vlot en correct

Snelle opvolging, vlotte levering, kwalitatief product!

zeer aangename leverancier

Vriendelijk, kwaliteit, snel antwoorden en op tijd geleverd

TOP !

Vanaf het begin tot eind goede communicatie en meedenken met betrekking tot onze wensen! Súper leuke pennen met o.a. waterpasser/schroevendraaiertje/ telefoonstandaard/lineaal/touchscreen! Leuke reacties al van onze medewerkers én klanten!

De pennen die wij hebben aangeschaft schrijven niet heel soepel, maar dat zal een prijs/kwaliteitkeuze zijn. Service is prima.

Goede service vriendelijk personeel

Goede service vriendelijk personeel

uitstekende service en producten

Ik heb zojuist voor de zoveelste keer besteld en de producten ontvangen en wederom was het een fijn en makkelijk proces. Prachtige producten.

snel en netjes

De pennen voldoen helemaal aan de verwachting en de service was snel en accuraat

Het aanbod van Depennenwinkel.nl is erg groot, duidelijke communicatie en vriendelijk geholpen. Daarnaast wordt er ook meegedacht en extra gecontroleerd of alles goed staat. Echt een aanrader!

Vlot verlopen

Super geholpen om de juiste keuze te maken.

Snel en makkelijk mooie bedrukte mokken besteld bij zeer vriendelijke medewerker.

Wij hebben diverse mokken en kopjes voor het bedrijf besteld. Zeer snelle respons en terugkoppeling. Zeer vriendelijk en goede service van de medewerker. Alles is duidelijk en een snelle levering.

snelle en correcte levering

Mooi eerst een paar voorbeeld pennen gekregen en na bestelling prima service.

Heel tevreden

Fijn contact en blij met de mooie gegraveerde pennen.

Zeer goede service

Zeer correcte en snelle opvolging.

Heel correcte communicatie en vlotte terugkoppeling

Heel correcte communicatie en vlotte terugkoppeling