zeer (klant)vriendelijk, snel en goed !

Ze hebben er alles aan gedaan om zo goed mogelijk mee te denken, een product te zoeken waarmee we tevreden waren en te leveren tegen een zeer krappe deadline. Verschillende telefoons en mails heen en weer, niets was teveel. Zeer vriendelijk ook. Echt een topservice !

Fijn contact, uitstekend meedenken en een snelle, goede afhandeling

Ik wilde gegraveerde pennen kunnen uitdelen op mijn boekpresentatie en kwam bij Depennenwinkel terecht. Aan de telefoon hebben we de mogelijkheden besproken. Er werd vriendelijk de tijd genomen en er was fijn contact. Direct erna was de offerte klaar en de volgende ochtend ontving ik de drukproef. De pennen werden werden de dag daarna al geleverd.

Hele mooie pennen met een uitstekende service

Ik heb pennen besteld met mijn logo en website erop. Ontzettend mooie pennen van een hele mooie kwaliteit. De pennen zijn ook ontzettend mooi geworden met de bedrukking erop. En waar ik nog veel blijer van word is de geweldige service en het contact. Ik bestel er zeker weer als mijn pennen op en uitgegeven zijn.

Prima service, mooie producten en goed bedrukt

Bedrukte pennen besteld: zien er goed uit!

Toplevering en supervlot.

Prachtige rugtassen met ons eigen logo, super!!! De leerlingen zijn er enorm blij mee.

Prettige mensen / snelle levering / goed product

gewoon goed

Snelle en duidelijke communicatie

Snelle reacties via email, hulpvaardig en bereid om mee te denken.

Goed afgestemd met Ina. Pennen waren helemaal naar wens.

Snelle communicatie.

Geweldig bedrijf

Vriendelijk, snel met levering en geweldige uitleg Top bedrijf

Vriendelijk, snelle communicatie, duidelijk, value for money

Vriendelijk, snelle communicatie, duidelijk, value for money. Twee keer een paar samples besteld en uiteindelijk keuze gemaakt. Gewoon goed geregeld allemaal.

Voel mij toch bedrogen

Ik heb onlangs bedrukte potloden besteld en hoewel ik ze erg leuk vind, ben ik niet tevreden over de prijs die ik heb betaald. Zo kon het bedrijf de afspraak qua levering niet nakomen, wat mij €50 extra heeft gekost en de levering een dag later dan gewenst arriveerde. Ik raad het bedrijf aan om hun "bezorgkalender" aan te passen en duidelijk te vermelden dat leveringen met feestdagen anders kunnen verlopen dan normaal, om zo toekomstige teleurstellingen te voorkomen. Over het algemeen ben ik niet tevreden met mijn ervaring en hoop ik dat het bedrijf deze kwesties serieus neemt en verbetert voor hun toekomstige klanten.

Hoi Kika, Dank voor je beoordeling. Jammer dat je ons een 4 geeft. We hebben duidelijk gecommuniceerd voordat we de order hebben ingediend, dat de levering op die datum niet kon ivm de paasdagen ertussen, hiervoor moesten we de spoeddrukkerij inschakelen. Dit had inderdaad een meerprijs voor 50,- Alles is duidelijk gecommuniceerd vanaf het begin dat we contact hadden. De potloden zijn de 6e april verzonden, je had ze de 12e nodig. Erg jammer dat je ons een 4 geeft voor iets dat heel erg duidelijk gecommuniceerd is. Fijn dat je de potloden wel erg leuk vind, dit is dan positief. Fijne dag! Groet, Natascha

Super snelle service, mooie producten

Super snelle service, mooie producten tegen betaalbare prijzen

Fijne mensen, goede communicatie

Zeer fijn bedrijf, goede communicatie en ik zou zeker terug komen .

Alles vlot en perfect geleverd

bedrukte pennen besteld. goed meegedacht. op verzoek zeer snel geleverd

behulpzaam

Had een vraag binnen een dag antwoord

Mooie pennen, goede service

Prettige samenwerking voor mijn bedrijfspennen. Goede service, snel contact en heel fijn dat je de mogelijkheid hebt wat gratis pennen aan te vragen om ze te proberen en de kleuren in het echt te bekijken. Ik zal voor de volgende batch zeker weer contact opnemen met De Pennenwinkel.

Kwaliteit en goede service !

Kwaliteit van geleverde items is zeer goed en de service is snel en goed !

Altijd super!

Prijs, kwaliteit, snelheid en klant service zijn geweldig! Kan niet beter!

Maatwerk, Kwaliteit ,Meedenken, Snelle Levering, Klantvriendelijk,

Maatwerk, Kwaliteit ,Meedenken, Snelle Levering, Klantvriendelijk, Top bedrijf !

Product naar wens en prettige communicatie

Product helemaal naar wens en prettige communicatie

vriendelijk, snel en duidelijk.

Voldoende keuze. Niet duur. Snelle levering. En de communicatie verloopt heel prettig.

geweldige service prachtige producten

Ik ben uiterst tevreden over de goede service. Niets was teveel en er werd bij elke vraag van mij meegedacht aan een oplossing. De pennen zijn ook prachtig geworden.

top

Snelle, duidelijke communicatie per mail. Pennen snel geleverd volgens de afgesproken prijs. Top!

Helemaal top

Prettig bedrijf, en levering zoals afgesproken

super snel en goed

erg goed geholpen makkelijk om te bestellen en super snel