Behulpzaam en attent

Leuk bedrijf. Aardige mensen bij de klantenservice. Nog even een berichtje naderhand of alles was bevallen. Heel netjes. En de producten waren ook mooi.

Topbedrijf flexibel en snel

Er wordt heel goed geluisterd naar de klant, en de kwaliteit en snelheid waarmee men levert is in een woord uitmuntend.

Zeer klantvriendelijk

De bestelling van de pennen en de afhandeling van de bestelling gingen prima. Een klacht werd naar alle tevredenheid afgehandeld

Snelle levering, prima kwaliteit

Eerst vlot enkele proefexemplaren van pennendoosjes ontvangen. Na plaatsing bestelling snel en tot tevredenheid geleverd@

Prima hulp en snelle service

Prima en net bedrijf

Betrouwbaar adres voor mooie pennen!

Wij hebben zeer goede ervaringen met de pennenwinkel. Duidelijk overzichtelijke webwinkel met veel keuze. Ook in het verdere contact zijn we heel goed voorzien van advies en werd er heel goed meegedacht. Ook werden we voortdurend op de hoogte gehouden van het gehele proces. Kortom: een aanrader voor een ieder die op zoek is naar mooie en goede bedrukte pennen!!

Snel, behulpzaam, vriendelijk

Fijne samenwerking

Altijd geweldig service!

Ik ben altijd tevreden met Depennenwinkel! Snel & vriendelijk service, goede prijs en top kwaliteit. Kan niet beter!

Fijne communicatie en snelle levering

Fijne communicatie en snelle levering!

Goede communicatie, top producten

Wij zijn goed geholpen bij de Pennenwinkel.

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie. ruime keus in pennen. komen afspraken goed na.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Vriendelijke service en prijs/kwaliteit in orde

Vriendelijke verkoop, snel en goede prijs/kwaliteit. Levering was top in orde.

Prettig contact, korte lijnen en mooie pennen

Ik bestel al een aantal jaren hier de pennen voor onze labels. Ze hebben precies onze huisstijlkleur en schrijven heerlijk. De logo's zijn goed zichtbaar. Het contact verloopt altijd soepel en de pennen worden snel geleverd.

Goede communicatie en levering !!

Goede communicatie en levering !!

Snelle en zeer vriendelijke service

De pennen zijn van goede kwaliteit, maar de service is persoonlijk, vriendelijk en snel. Met name Ina helpt altijd en zorgt voor een prettig proces. Super!

zeer (klant)vriendelijk, snel en goed !

Ze hebben er alles aan gedaan om zo goed mogelijk mee te denken, een product te zoeken waarmee we tevreden waren en te leveren tegen een zeer krappe deadline. Verschillende telefoons en mails heen en weer, niets was teveel. Zeer vriendelijk ook. Echt een topservice !

Fijn contact, uitstekend meedenken en een snelle, goede afhandeling

Ik wilde gegraveerde pennen kunnen uitdelen op mijn boekpresentatie en kwam bij Depennenwinkel terecht. Aan de telefoon hebben we de mogelijkheden besproken. Er werd vriendelijk de tijd genomen en er was fijn contact. Direct erna was de offerte klaar en de volgende ochtend ontving ik de drukproef. De pennen werden werden de dag daarna al geleverd.

Hele mooie pennen met een uitstekende service

Ik heb pennen besteld met mijn logo en website erop. Ontzettend mooie pennen van een hele mooie kwaliteit. De pennen zijn ook ontzettend mooi geworden met de bedrukking erop. En waar ik nog veel blijer van word is de geweldige service en het contact. Ik bestel er zeker weer als mijn pennen op en uitgegeven zijn.

Prima service, mooie producten en goed bedrukt

Bedrukte pennen besteld: zien er goed uit!

Toplevering en supervlot.

Prachtige rugtassen met ons eigen logo, super!!! De leerlingen zijn er enorm blij mee.

Prettige mensen / snelle levering / goed product

gewoon goed

Snelle en duidelijke communicatie

Snelle reacties via email, hulpvaardig en bereid om mee te denken.

Goed afgestemd met Ina. Pennen waren helemaal naar wens.

Snelle communicatie.

Geweldig bedrijf

Vriendelijk, snel met levering en geweldige uitleg Top bedrijf

Bedrijfsgegevens

Fitishof 12

9502 SR Stadskanaal

0599 414 212

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.