Prima kwaliteit en goede service

Kwalitatieve pennen, mooie opdruk zoals ontwerp, snelle reactie bij contact per e-mail en snel geleverd. Heel tevreden!

Superfijne, persoonlijke en snelle service

Mijn aangeleverde ontwerp werd grondig nagekeken en ik werd goed geadviseerd door Natascha Ufkes van De Pennenwinkel. Het leek er even op dat mijn gewenste pen niet meer voldoende beschikbaar was, maar dat werd opgelost! Heel prettig, vlot en persoonlijk contact, waardoor ik nu kan genieten van het uitdelen van prachtige pennen bij de coachtrajecten die ik verzorg. Een zeer tevreden klant.

Fijn contact, snelle levering

Dank voor het fijne contact en de snelle levering van de pennen!

Snelle service, klantvriendelijke medewerkers

Vriendelijk geholpen, snelle levering en product van kwaliteit.

Prima en nette service

Iedere keer netjes en persoonlijk geholpen

Snel, klantvriendelijk

Snelle respons op mijn berichten m.b.t. bestellen en leveren. Maandag 19/12 besteld. Levering dinsdag 27/12 direct na 2e kerstdag. Top!

Er wordt geluisterd naar jouw specifieke wens!

Er was duidelijke communicatie. Er werd meerdere keren een voorbeeld gestuurd, zodat ik zeker wist welke wij voor het bedrijf wilde. De levering was sneller dan verwacht en toen ik had aangegeven dat wij alles goed vonden kregen wij pas de rekening opgestuurd. Heel erg tevreden! Mooie RVS-bekers!

Er wordt geluisterd naar jouw specifieke wens!

Prima, blij met Natascha

Zoveel verschillende soorten pennen, pffff. Welke moet ik kiezen? Met hulp van Natascha hebben weeen leuke uitgezocht. We waren aan de late kant met bestellen, maar Natascha heeft er voor gezorgd dat de pennen, bedrukt met ons logo, op tijd en op het juiste adres zijn afgeleverd.

Prima, heel blij met Natascha

Zoveel pennen, jeetje, welke moest ik kiezen? Natascha heeft me goed geholpen. We waren aan de late kant met bestellen, maar Natascha heeft er voor gezorgd dat de pennen op tijd, en op de juiste bestemming zijn geleverd,

heel goed en snelle reacties

Zeer snel werd er gereageerd op mijn vragen en wensen. Duidelijke uitleg wat er wel of niet mogelijk was.

snel, goed en vriendelijk

Fijn contact. Om de juiste pen te kunnen kiezen ontving ik een aantal voorbeelden. Na de keuze kreeg ik snel een werktekening en niet veel later de pennen geleverd. Wat mij betreft de volle vijf sterren.

Prima pennen en communicatie

Pennen zien er netjes uit, ook na levering werd nog opgevolgd of alles naar wens was. Goede communicatie. Prima organisatie

Goede service en snelle levering

Duidelijke communicatie en heel behulpzaam als het gaat om drukproeven wijzigen. Bedrukte penhoesjes en pennen besteld. Zeker aan het bevelen.

Top service!

Het is altijd zeer fijn samenwerken met De Pennenwinkel. Ze zoeken samen met jou naar oplossingen en houden je op de hoogte van de productie.

Prima weer!

Alles netjes, snel en conform afspraak!

Goede en vriendelijke servive

Zeer vriendelijk. Er werd meegedacht. Proefdruk was op tijd binnen en gaf een perfect beeld

Makkelijk te bestellen, Duidelijke digitale proefdruken snelle levering.

Vlotte service en denken zeer goed met de klant mee.

Denken zeer goed met je mee. Ook als het ontwerp nog niet naar wens is passen ze deze vrijblijvend voor je aan.

vlotte en correcte opvolging

eerlijk en correct; snelle levering;

Snel en goed!

Wij hebben goed contact gehad met de klantenservice en zijn geholpen met alle vragen rondom de bestelling. De levering werd tijdig geleverd en we zijn tevreden met de kwaliteit.

Gewoon kompleet

Advies, snelheid, product. Alles 100%

snelle correcte service en levering

snelle correcte service en levering

Top-service en faire prijs

Meedenkend, correcte en prettige communicatie en snelle levering

top

top