Snel en goed!

Wij hebben goed contact gehad met de klantenservice en zijn geholpen met alle vragen rondom de bestelling. De levering werd tijdig geleverd en we zijn tevreden met de kwaliteit.

Gewoon kompleet

Advies, snelheid, product. Alles 100%

snelle correcte service en levering

snelle correcte service en levering

Top-service en faire prijs

Meedenkend, correcte en prettige communicatie en snelle levering

top

top

Uitstekende pennen voor een prima prijs

Wij bestellen al langere tijd Senator pennen. Een prima product voor een betaalbare prijs. Dit keer bij De Pennenwinkel uitgekomen, ook hier worden de pennen uitstekend uitgevoerd en voor een scherpe prijs.

We hadden al eerder al een bestelling bij jullie gehad en daarom hebben we dat nog een keer gedaan. Beste kwaliteit.

Snel, persoonlijk en duidelijk contact via mail, snelle reacties op vervolgmails en goede en snelle bestelling en levering.

Goede service, prachtig resultaat

De keuze is erg groot en uitgebreid. Goede website. Prijs-kwaliteit is ook prima.

Prettig om telkens met dezelfde medewerker te kunnen communiceren, dus niet anoniem. Adequate hulp bij problemen en levering volgens afspraak.

Heel fijn bedrijf en prettige mensen

Ben zeer te reden met de kwaliteit van de producten en de prettige samenwerking en service. Een echte aanrader die als. Extinctie ook nog duurzaam en maatschappelijk betrokken werkt. Ga zo door.

Tot in de puntjes perfect! Alles vanaf bestelling tot levering!

Natascha Ufkes, wat een topper! Perfecte opvolging en correspondentie. Super snelle reactie op al mijn mails en vragen! Ik ben fan van jullie bedrijf!

Geweldige redders in nood!

Toen ik op vrijdagmiddag van mijn drukker hoorde dat ze mijn pennen die gepland stonden voor de dinsdag daarop niet konden leveren, stond ik met de handen in het haar. Uiteindelijk kwam ik bij Natascha van de Pennenwinkel terecht, die mij (meermaals) beloofde dat het goed zou komen en zij m’n pennen op tijd konden leveren. En dat is meer dan goed gelukt! Volgende keer ga ik meteen naar de Pennenwinkel! Uitstekende service en super klantvriendelijk.

goeie service, helemaal na telefonisch contact snel geholpen en denken mee!

heel goed geholpen!

Goed geholpen, denken mee met het uitkiezen naar je gewenste pen. Kwaliteit ziet er goed uit!

Snel en correct

We bestelde pennen als bedankje voor de dochter’s Lentefeest. Iedereen was blij met hun cadeautje.

Prettig contact, duidelijk en spullen snel en goed ontvangen!

Niets te veel

Heel goede ervaring met Natascha, voor haar was niets te veel en we hebben uiteindelijk mooie pennen gekregen die heel fijn schrijven. Vooral omdat we gratis heel veel konden uittesten. Als we een pen willen cadeau geven, vinden we dat deze vooral fijn moet schrijven.

Snelle levering, kwaliteit, zeer klantvriendelijk

Snelle levering, kwaliteit, zeer klantvriendelijk

Vlot, precies, directe communicatie

Snelle, goede service van prima kwaliteit pennen!

Uitgebreid assortiment, prima geprijsd. Snelle reactie op vragen, prima service. Aanrader!

Geen moeite is teveel om tot de juiste pensamenstelling te komen !

Voor Natascha is geen moeite teveel om tot de juiste pen samenstelling te komen voor een perfect resultaat !

Goede levering, erg vriendelijk geholpen

Telefonisch vriendelijk geholpen bij mijn bestelling (bedrukte potloden) en deze is tijdig geleverd en ziet er prima uit! Zelfs tussentijds teruggebeld om de status van mijn bestelling door te geven. Erg netjes!

Zeer aangenaam en correct!

Zeer vriendelijk contact, voelt dat de persoon het met hart en ziel doet. Wel soms wat lang wachten op een antwoord van een mail. Maar heel correct in wat er afgsproken is.

Super geholpen!

Ik heb tassen besteld met onze eigen geiten erop. Ze helpen je heel goed en ben zeer tevreden!!

Fitishof 12

9502 SR Stadskanaal