Geweldig van begin tot eind

Makkelijk. Goede service en heerlijke koffie. Ga zo door

Verrassend lekkere koffie

Voor de eerste maal onze nieuwe volautomatische koffiemachine in gebruik genomen met daarin de koffie van de Brandzaak. Er waren dus 2 dingen die we moesten ontdekken namelijk de koffiemachine en de bonen. In beide gevallen dus een top ervaring. Koffie van klasse en super vers in een fraaie verpakking.

Goede service, heerlijke koffie

Zoals beloofd was de vers gebrande en gemalen koffie de volgende dag in huis. De koffie is van uitstekende kwaliteit, en zit in handige afsluitbare zakken. En ook de chocoladereep die ik besteld had was heerlijk. Alle verpakkingen hebben een luxe uitstraling, dus ook erg geschikt om cadeau te doen. Kortom, zeer tevreden.

Verse en snelle service

Top bonen en een goeie prijs. Op naar de volgende kilo!

Snel geleverd!

De levering was heel snel. Helaas nog niet kunnen proeven omdat het een verjaardagskado is. Nog even geduld dus…

Snelle levering en heerlijke versgebrande koffiebonen

Ik kreeg Brandzaak als tip van een vriendin. De versgebrande bonen en de snelle levering zijn heel erg fijn. De koffie is ook erg lekker en beter betaalbaar dan de vorige koffiebonen die ik elders bestelde. Ik ga de volgende keer zeker weer bij jullie bestellen.

Geweldige zaak

Een snelle levering. Prima bonen! Elke dag weer een feest met bonen van Brandzaak.

Uitstekende koffiebonen!

Goede en snelle service via een goed werkende website, toppie!

Top koffie

Beste koffie die ik tot nu toe heb mogen proeven. Latin blend!

Snelle levering goed producten

Heb proefpakket koffie besteld. Levering was goed en snel. Nu 1 pak aan het proberen koffie is erg lekker. Ik denk dat ik nog wel meer ga bestellen.

Voor mijn hario v60 zocht ik een goede koffie en nam contact op, waarbij ik goed advies kreeg. Bestellen ging soepel en bestelling dag erna vers in huis, en de bonen zijn echt top!

Snelle levering, makkelijk te bestellen

Lekker!

Mijn sage barista express impress vullen met supermarktbonen was eigenlijk niet zo’n goed idee. Na een paar maanden vrekkengedrag toch overstag gegaan voor vers gebrande bonen. Zo, dat is wel even andere koffie! Jullie Braziliaanse boontjes zijn hier favoriet!!

Makkelijke site snelle levering

Makkelijk site om te bestellen, snel geleverd. Mooie visie als onderneming, leuk om op deze manier te kunnen supporteren.

Snel geleverd!

Snelle levering. Keurig verpakt. Heerlijke koffie !

Zeer prettige koffie ervaring

Ik was niet echt een koffiedrinken. Als proef een kilo vers gebrande gemengde bonen gekocht voor mijn huisgenoten. Na de eerste kop heb ik besloten om het volledig mijzelf toe te eigenen. Erg lekker.

Heerlijke koffie

Bij het vullen van de machine ruikt de keuken al naar de heerlijke koffie

Prima en duidelijke website.

Heerlijke verse bonen. Jammer dat er geen winkel bij de locatie is.

koffie is als beschreven!!!

top koffie

Afgeleverd zoals bevestigd.

Verpakking in perfecte staat..

Heerlijke koffie met goede service.

De koffie van Brandzaak is ongeëvenaard. Zelfs in vergelijking met andere koffie van premium bonen steken de bonen van Brandzaak er boven uit. Wat mij na de eerste keer bestellen op viel is dat de bonen niet vettig zijn en er allemaal perfect uit zien. Goed voor het koffieapparaat dus. En prettig om bevestiging te krijgen wanneer de bonen worden gebrand en verzonden. Ik raad aan om, net als ik, eerst een selectiebestelling te doen om maar een idee te krijgen van de verschillende smaken die er zijn.

Goed maar de verzendkosten zijn niet nodig

The free sending costs are linked to a high ourchase

Heerlijke koffie!

Vorige week mijn eerste bestelling bij Brandzaak gedaan. Het bestellen via de website ging heel makkelijk en 1,5 dag later kon ik mijn versgebrande bonen al ophalen! Hierbij ook nog nuttig advies gekregen over de instellingen van mijn volautomatische espressomachine. Ik had roasters pick besteld (Brasil, Honduras en Guatemala). Als eerste de Honduras geprobeerd en die smaakt heerlijk! Binnenkort de andere smaken proberen!

Goede koffie en service en snelle levering

Ik kan de Brandzaak aanbevelen, de koffie is de vorige dag gebrand en dat staat ook op de verpakking. De bonen zijn echt heel erg goed, je wil na het proeven er van geen ander merk meer drinken.

Fastest way to get freshly roated, high quality beans to your doorstep

I ordered 6 packets on a Sunday. They packed Sunday roasted beans and handed them over to the PostNL Sunday itself. PostNL was supposed to deliver it on Monday, but they screwed it (It's PostNL's fault). I already tried 2 packets out of 6 and am totally satisfied with the quality and the freshness. I recommended this product to my friends and definitely will order again from them.