Vers snel en goed

De smaak is zoals beschreven, snelle levering prima bonen.

Geweldige koffie!

We hebben verschillende decafe bonen uitgeprobeerd van diverse merken maar vonden niet een lekkere. Toen bij jullie besteld en daar zijn we blij mee! Heerlijke koffie en snelle levering!

Heerlijk en vers

Nu twee keer 1,5 kg besteld, verschillende soorten om de juiste te vinden. Dat lukt nog niet echt want ze zijn tot nu toe allemaal goed :p

Heerlijke koffie

De koffie van Brandzaak is super vers. Verpakkingen in verschillende maten. Daardoor is het makkelijk om alle koffiesoorten te proberen.

Erg goed

Uitstekende koffie, snelle levering

Uitstekende koffie, snel in huis.

Het koffiepakket met verschillende bonen is een echte aanrader, een ontdekkingsreis door het beste dat de koffiewereld te bieden heeft.

Geweldig lekkere koffie en top service!

We genieten vol op van de koffiebonen. Het smaakt heerlijk en veel beter dan supermarkt bonen. Niet te vergelijken. De service is ook heel goed. Je krijgt een berichtje als jouw bestelling wordt gebrand. De pakken zijn ook heel erg fijn en eenvoudig te sluiten. We raden iedereen aan bij de debrandzaak te bestellen!

Geweldige service and goed advies!

Heeeerlijke vers gebrande koffie voor elke smaak wat wils. Bij ons in de praktijk smaakt de koffie als nooit te voren. Mooie blije gezichten van zowel onze patiënten als alle collega's. Dank hiervoor!

Heerlijk mild

Goede en snelle service en een heerlijke koffie

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Vers gebrande bonen, snel geleverd. What else? ;)

Top kwaliteit & service

Klein maar heerlijk assortiment

Heerlijke koffie , snelle service

Heerlijke koffie , snelle service

Erg lekker en het geld waard.

Vaker besteld en nog steeds bonen aan het uitproberen. Snelle levering, vers gebrande (lekkere) bonen maar ook een goede service. Luxe verpakking wat een leuke extra geeft qua uitstraling,.

deze bijzondere koffie is echt vers

prima service en zeer goede koffie

Top, kleine goede kwaliteit assortiment.

Ik ben zeer tevreden. Je proeft echt het verschil in vergelijking met de reguliere koffiebonen. Lekker vers.

Supervers en heerlijk

Heerlijke bonen, altijd vers gebrand en de volgende dag in huis.

Uitstekende koffie en service

Verschillende koffie nu gehad. Vers en lekker. Uitstekende service.

Altijd vers en snel geleverd.

Altijd vers gebrande bonen is zoveel lekkerder ! Snelle levering en tot nu toe 0 klachten.

Heerlijke koffie

Koffie super, bezorg snelheid perfect!

Mooie site, Goede informatie over de koffie.

Heerlijke koffie!

Het pakketje openen is al een feest, een mooie stoere doos met daarin heerlijk geurende koffiebonen. Over smaak valt te twisten en de ene boon is de andere niet maar er zitten genoeg heerlijke bonen tussen. Ik zit toevallig nu aan een cappuccino gezet met Guatemala bonen, iets sterker gezet komt de geur zooooo lekker vrij! Ja, ik rond dit af, dan ga ik genieten.

Toffe zaak, super koffie!

Onlangs begonnen met bestellen bij Brandzaak i.v.m. de overstap naar een nieuwe koffiemachine. Bestellen gaat snel en gemakkelijk. De bonen zijn zoals beschreven minder vettig wat fijn is voor het apparaat. Verpakking is stevig, goed hersluitbaar en heeft een mooi design. Probeer het uit met de single origins collection (proefpakket). You will not regret it!

Goede koffie, goede service

Enkele weken geleden de eerste zakjes besteld. Even afstemmen met koffieapparaat (hoeveelheid water en sterkte van smaak) en dan heb je een heerlijk kopje koffie. Afgelopen week het verzamelpakketje gekocht. Ja, ik vind het gewoon lekkere koffie! Het is geen 5 sterren, omdat je qua smaak altijd wel iets persoonlijks op te merken hebt. Maar ik bestel hier mijn boontjes! Ontzettend snel geleverd, mooie verpakking die je ook nog eens goed kan afsluiten. Je ziet en proeft de liefde voor de koffie van deze heren.

Uitstekende snelle service

Je wordt van elke stap prima op de hoogte gebracht ! Voorbeeld voor andere bedrijven ;)

Heerlijke koffie!

Zou graag meer zien /weten van het brand proces. Zou graag ook zien dat het mogelijk was te bezoeken. Alleen online voelt wat afstandelijk.