Heerlijke koffie met snelle levering

Meerdere smaken koffie besteld, heerlijke koffie. Ik had een vraag bij mijn tweede bestelling. Een mail gestuurd en dezelfde dag een reactie met advies. Een aanrader!

Goede vers gebrande bonen. Top!

Goede vers gebrande bonen. Top!

Top kwaliteit voor de echte koffie liefhebber

Heerlijke kwaliteit en altijd vers gebrand de volgende dag in de het kopje :)

Heerlijke koffie voor een uitstekende prijs.

Heerlijke koffie voor een uitstekende prijs

Kwaliteit en service uitstekend!

Zowel de kwaliteit van de koffiebonen, als de kwaliteit van de snelheid van leveren en de service (zoals de communicatie na de brand) zijn uitstekend. Ik hoop alleen dat de bonen uit Columbia hun tijdelijke status kwijtraken en permanent in het assortiment komen. Voor de rest: keep up the great work!

Lekkere verse koffie snel geleverd

Lekkere verse koffie snel geleverd

Makkelijk en lekker

Goede uitleg op de site over de koffiesoorten. Het bestellen verloopt makkelijk en leuk om te lezen wanneer je koffie wordt gebrand. Daarnaast is de koffie ook nog eens lekker

Super koffie

Fijne site, goede dienstverlening, acceptabele prijzen.

Fijne website, fijne verpakking en bovenal heerlijke koffiebonen!

De website is overzichtelijk en geeft per soort koffie goed aan voor welke doeleinden ze het beste te gebruiken zijn. Het bestellen is gemakkelijk en je krijgt netjes bericht over wanneer je je pakket kan verwachten. Het feit dat de brand datum op de verpakking gedrukt staat is ook een leuke toevoeging.

Prima koffie en levering

Prima koffie, veel keus, ga zo door

Prima koffie vooral de Etiopia is erg lekker

Snelle levering en heerlijke geur van een vers gezet kopje koffie is echt genieten

Excellente Koffie

Excellente Koffie en service!

Prijs verhouding

Super!!!

Heerlijke koffie, vers gebrand. Zeer snelle levering. Uitstekende informatie. Gebruikersvriendelijke site

Lekkere koffie, Vers gebrand, snelle levering

De koffie is lekker. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Levering was snel. Handige afsluitbare verpakking.

Vers

De koffie is héérlijk vers gebrand en lekker van smaak. Wel erg duur! Zeker als het veel koffie drinkt.

Echt vers gebrande koffie van uitstekende kwaliteit

Van harte aanbevolen!

Geweldige koffie, goede service!

Snelle levering duidelijke site en heerlijke koffie

Sinds kort een Jura s80. Hiervoor Nespresso cupjes maar zeker in de coronatijd gingen er veel cupjes doorheen. Toen het Nespresso-apparaat de geest begaf naar een bonen-machine over gegaan. Heerlijke bonen. We hebben eerst het pakket genomen met de diverse smaken. Goede hersluitbare verpakking. We willen niets anders meer. Duidelijke uitleg, snelle levering. Kortom heel erg tevreden met de lekkere koffiebonen.

Kwaliteit

Geweldig lekkere superverse koffie.

Sinds kort ervaring met Brandzaak. Koffiesoorten zijn we nog aan het uitproberen. Supersnelle levering en heerlijk vers gebrande koffie. Dat ruik je en proef je! Ook de zak waar de koffie in bewaard kan blijven met de sluitstrip is heel handig!. Alle lof.

Verse gebrand. En dat ruik en proef je!

Voor Brandzaak gekozen omdat de koffie vers gebrand wordt en omdat zij cafeïne vrije koffie verkopen die op een gezonde manier van de cafeïne is ontdaan. Topper!

Heerlijke koffie en cappuchino als mama even een momentje voor zichzelf heeft

Super lekkere cappuchino,

Gewoon heel goed

Leuk concept, mooi assortiment. Snelle en goed levering van de bonen.

Heerlijke koffie voor een goede prijs

Voor een heerlijke koffie, cappuccino of espresso ga je voor de bonen van Brandzaak