Heerlijke koffie, eenvoudig besteld en zeer snel geleverd.

Mijn koffie kan ik bij de Brandzaak op het laatste moment bestellen. Met de wetenschap: Vandaag besteld is morgen, vers gebrand, in huis heb ik altijd heerlijke verse koffie. Ik ga nooit meer ergens anders bestellen.

Geweldige koffie voor eerlijke prijzen

Geweldige koffie voor eerlijke prijzen

Goed concept, perfecte kwaliteit

Super kwaliteit geleverd in hele goede stevige bewaar zakken. Alles is gewoon goed, ook de bezorging!

Heerlijke koffie!

Jullie vragen zelf niet om reviews maar ik doe het graag zelf. Jullie koffie is heerlijk. Deze ochtend start ik met jullie blend , super goed! Heel het proces van aankoop tot verkoop is keer of keer vlekkeloos.

Heerlijke koffie

Specialty Blends Collection is snel geleverd in handige/goed afsluitbare verpakking, de Latin Blend als eerste geprobeerd: heerlijke koffie. Leuk om met kleine porties verschillende blends te kunnen testen.

Heerlijk, vers, mooie verpakking, snelle levering.

Snelle service van Brandzaak en heerlijke bonen die kakelvers zijn als ze worden geleverd. De voorraadkast ruikt er geweldig van. En het smaakverschil met de “supermarkt bonen” maakt het de prijs meer dan waard. Wij zijn om!

Snel, netjes en goed

Zie hierboven

Veel bonen geprobeerd, deze zijn het lekkerst!

Verder kan niet, en de smaak is top. En ook nog eens snel geleverd. Zeer tevreden!

Goede koffie, snel geleverd

Prima koffie voor een goede prijs die snel geleverd wordt. Vers gebrand uiteraard. Komen toevallig uit mijn regio, extra leuk om af en toe wat bij ze te bestellen.

Gewoon goed

Heldere webshop met uitleg, info is snel te vinden, snelle bezorging, hoge kwaliteit verpakking, en uiteraard goede koffie.

Heerlijke versgebrandde koffie voor een goede prijs

goede kwaliteit en altijd vers gebrand en snel opgestuurd.

Uitstekende koffie; super service

Brandzaak biedt voor ieder wat wils; en vooral VERS en betaalbaar. Tel daar de snelheid van de bezorging en kundige service bij op, en de keuze voor Brandzaak is een no-brainer.

Snelle service en de lekkerste koffie

Sinds enige tijd zijn wij decafe gaan drinken een zoektocht is het geweest. Maar bij het proeven van de de café van de brandzaak was het liefde op het eerste gezicht!

Heerlijke koffie- supersnel geleverd

Ik koop graag bij lokale ondernemers. Ik kreeg jullie koffie eerst kado. Super heerlijke koffie. Via jullie mooie webside heb ik zelf ook verschillende koffie besteld. Bestelling volgende dag in huis. Echt top!

Hele goede en sympathieke website en geweldige koffie!

De allerbeste koffie drink ik gewoon thuis!

Mijn complimenten voor deze fantastische bonen. Alle proefpakketten besteld bij mijn eerste bestelling. Die geur.....niet normaal zo lekker! Elk zakje dat we probeerde kreeg een cijfer....ik drink espresso, cortado, en dubbele ristretto. Uiteindelijk zijn er voor mij 2 soorten die eruit springen, dat zijn Brasil en Guatemala!! Deze 2 net weer besteld, van beide 2 kg, kan ik weer een maandje vooruit. Een fantastische boon, voor een super prijs

Super verse koffie en snelle levering

Ooit de Brandzaak koffie een keer geproefd tijdens een verjaardag en was gelijk verkocht. Sindsdien kopen we de koffie in voor ons bedrijf, waar aardig wat bakken koffie doorheen gaan. Fijn dat ze altijd pas branden bij bestelling en dat je dus weet dat de koffie vers is. We krijgen veel complimenten vanuit onze klanten over de koffie en onze collega's zijn uiteraard ook fan. Onze favoriet is de Honduras Marcala Comsa. Een wat sterkere boon die het ook goed doet met de cappuccino. Waarom geen 10? Tja, perfectie bestaat niet, maar een dikke 9,5 is wel verdiend.

Goede koffie, goede service

Mijn ervaring met de brand zaak is erg positief. Fijn om emails te ontvangen over het proces en tips.

Vlotte service, normale prijzen

Ik zocht goeie vers gebrande koffiebonen en vond ze bij Brandzaak. Bovendien leveren ze die vlot tegen normale prijzen.

snelle levering van goede koffie

Ik heb nog niet erg veel ervaring met het kopen van koffie bij Brandzaak, maar tot op heden heb niets negatiefs te zeggen. De levering was snel, en de bonen, waar ik voor koos, smaakten helemaal naar wens. Smaakt naar meer. :-)

Heerlijk verse bonen koffie

Vers en snel

Zodra je hebt besteld gaan ze direct aan de slag voor je en het is altijd snel geleverd

Snelle levering van vers gebrande lekkere koffie

Voldoende keuze in het assortiment. Wanneer je bestelt wordt de koffie daarna voor je gebrand en krijg je het versgebrand thuis. Snelle levering en lekkere koffie.

Vandaag mijn eerste bestelling binnen gekregen en natuurlijk meteen de bonen gebruikt! Maar wat een verschil ten opzichte van ‘supermarkt’ bonen! Met mijn Sage barista machine zie je meteen duidelijk verschil, nu kan ik pas echte koffie gaan zetten, super service en een hele snelle levering! Complimenten heren, ga zo door!

Iedere kop koffie is een feestje

Seggelant-Zuid 6 B

3237 ME Rotterdam