Heerlijke koffie, snel in huis

Na een paar maanden supermarkt koffiebonen was de koffie van Brandzaak een verademing. Goede geur, heerlijke smaak.

Top koffie

Heerlijke koffie, snel geleverd!

Lekkere koffie tegen een goede prijs

Goede en snelle levering. Lekkere koffie voor een goede prijs. Groot assortiment.

Super service en kwaliteit

Kwaliteit en de smaak van de koffie(bonen) zijn erg goed. Snelle levering.

Heerlijke Decaf koffiebonen

Ik ben al een tijdje op zoek naar lekkere decaf koffiebonen. Na lang en veel uitproberen ben ik terecht gekomen bij de Decaf Columbia Huila koffiebonen van Brandzaak. Ik weet dat smaken verschillen maar ik raad iedereen aan deze te proberen. Als cappuccino drink ik deze met een dubbele espresso. Geweldig lekker!!!

Heerlijke koffie

Lekkere koffie. Wel t lekkers de dag na branding, dan is t echt een cadeautje. Goede cremalaag. Daarna gewoon lekkere koffie. Verzending altijd netjes. Ik zou wel vaker aanbiedingen willen zien.

Geweldige service en fantastische koffie

De persoonlijke benadering op de website is leuk en geeft je een goed gevoel en dat proef je ook in de koffie.

Heerl i jk versgebrande koffie snel thuisgezorgd

Versgebrande heerlijke koffie snel thuisgezorgd, in een weer afsluitbare zak.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Eenvoudige bestelling uit ruime keuze bij meestal kleine plantages. Met name de mogelijkheid op ruim van te voren de leverdatum aan te geven is voor het verkrijgen van de meest verse bonen op de gewenste datum een pre.

Eindelijk genieten!

Na een lange zoektocht naar een lekkere koffie gemaakt met verse bonen beland bij Brandzaak en een proefpakket besteld. Iedere keer bij het aanbreken van een nieuwe zak weer vol verwachting naar de smaak. Na alle soorten geproefd te hebben onze keuze(s) gemaakt. Top koffie, top levering! Nooit meer anders.

If you love coffee, you’ll fall in love with Brandzaak!

Alles klopt! Heerlijke koffie melanges, prachtige verpakkingen en een mooie website. Genieten van koffie begint al tijdens het bestellen ervan.

Alles liep op rolletjes van begin tot eind - zoals beloofd

Er wordt gedaan wat er wordt beloofd! Dat is mijns inziens een hele hoge score waardig! Als ik toch iets moet bedenken wat beter kan: 1. meer keuze qua blends. 2. Ik vind nog moeilijk te zeggen of deze koffie, vers gebrand, echt beter is dan andere koffie die ik altijd had, maar zeker minder vers zal zijn (daar geen branddatum van bekend). Dit kan aan mij liggen uiteraard....

Prima produkt en service, snelle levering

Ik ben via een vriend bij jullie terecht gekomen. Ik vind de koffie prima en de service is perfekt met een snelle levering. Heb jullie ook bij andere vrienden aanbevolen.

Snelle service en nog belangrijker hele lekkere koffie!

Wanneer ik bestel worden de bonen dezelfde dag of de dag erna nog gebrand. De dag daarna heb ik de bonen al in huis! Wij zijn fan van de bonen uit guatamala, maar hebben ze nog niet allemaal geprobeerd. Na een stuk of vijf verschillende merken te hebben geprobeerd, zijn wij bij de Brandzaak blijven hangen omdat deze koffie zo lekker vonden! We vinden een sterke koffie, met mooie cremelaag belangrijk.

Snelle levering lekkere koffie

Ik bestel met name de Yellow bourbon bonen. Die zijn erg lekker! Snelle levering, redelijke prijs.

Tevreden klant

....komt terug

Eindelijk fatsoenlijke decaf bonen

Al jaren op zoek naar fatsoenlijke decaffeine bonen. Deze smaken prima, net als gewone bonen.

De beste koffie tot nu toe

Heerlijke koffie, super snelle service met levering aan huis. Wat wil je nog meer?

Gewoon geweldig!

Prima optijd geleverd. Kwaliteit uitstekend.

Uitstekende en heerlijke koffie voor een goede prijs

We hebben sinds een maand een espressomachine en er al 2 kilo bonen van BRANDZAAK doorheen gejaagd,er wordt veel koffie gedronken hier in huis,dus dat zegt genoeg.Afgelopen week onze 2de bestelling binnen gekregen,de Guatemala en de Costa Rica,onze eerste bestelling was de Honduras en Colombia....De koffie is heerlijk,we gaan niet eens meer kijken en bestellen bij andere aanbieders.Brandzaak wordt en blijft onze vaste koffieaanbieder..

Snelle en professionele levering

Duidelijke ontvangstbevestiging, snelle en goede levering. Verpakking is handig in gebruik en het belangrijkste, heerlijke koffie!

Uitmuntend

Waanzinnig lekkere koffie, zeer schappelijke prijs. Bijzonder vriendelijke mensen. Supersnelle levering, perfecte verpakking. Need I say more?

Alles keurig op tijd en verzorgd.

Wih hebben vorige week een single origins pakket genomen en hiebij al enkele favorieten. Super vers en mooie handig afsluitbare verpakking. Wij zijn zeer te spreken.

Zondagmiddag 2 kilo bonen besteld. Maandag geleverd! Goede koffie en super snelle service!

Heerlijke koffie en prima verzendservice

Duidelijke website en goede follow up bij een bestelling