Top kwaliteit en zeer snel bezorgd

Na 12 jaar espresso's maken nu nog weer betere kwaliteit.

De allerbeste koffie

Als je deze koffie 1 keer heb genomen wil Je eigenlijk niks anders meer! Heerlijke smaken echt anders dan alle andere koffiebonen. *Jammer dat het zo prijzig is..:(

Heerlijke vers gebrande koffiebonen snel geleverd!

Zaterdagmiddag koffiebonen besteld, maandag vers gebrand al in huis. Goede service en heerlijke koffie.

Gewoon de lekkerste

Snelle levering en super lekkere koffie. Wel oppassen want je wil geen andere koffie meer m.a.w. deze kwaliteit en smaak krijg je nergens anders.

Top produkt

Top koffiebonen en heerlijk vers gebrand voor een redelijke prijs en snel geleverd

Supergoede service en kwaliteit

Als je de verpakking open doet, wow! Dit is een ware koffiebeleving. De belofte wordt waargemaakt!

Goede bonen, snelle levering!

Meerdere bonen geprobeerd, en altijd goede kwaliteit, vers gebrand, heel blij mee. De hersluitbare zakken zijn perfect. En, snel geleverd! Verder weinig aan toe te voegen. Ik zeg doen.

Heerlijke koffie

Het is echt genieten van je kopje koffie.

Uitstekende koffie tegen een goede prijs

Nu ongeveer een jaar klant bij Brandzaak. Ik geniet nog net zoveel van een espresso als ik deed bij mijn eerste bestelling. De tijdelijke specials zijn altijd top en zo ook hun vaste assortiment. Bonen worden op bestelling gebrand dus super vers. De verpakking is ook ideaal, makkelijk weer luchtdicht te sluiten. Ga zo door!

Helemaal oke

Snelle levering van smaakvolle koffiebonen

Super snel, vers en lekker!

Op zondag besteld, op mandag geleverd.

Snel lekkere koffie in huis

Snel lekkere koffie in huis

Heerlijke koffie, goede service

verse koffie!

als je thuis alle aanbevelingen opvolgt om heerlijke koffie te zetten, wil je niet starten met maanden geleden gebrande koffie, toch! Levering, service, verpakking, helemaal prima. Ik heb pas twee smaken geproefd en heb al een favoriet. Maar met dit adres voor een topkwaliteitsproduct is het experimenteren pas begonnen!

Uitstekend. Prima sevice en hele lekkerekoffe!

Ik blijf hier mijn koffie bestellen

Meesterlijk goed!

Na een toch wel lange zoekticht naar de juiste koffie toevallig bij Brandzaak uitgekomen. Je kan zien en proeven dat deze gasten met passie hun koffiebonen selecteren en branden. Alles klopt, van website, verpakking en natuurlijk een topkoffie! Hoe vaak ik jullie al niet "verkocht" heb :-)

Heerlijk vers gebrande koffie!

Wederom snel en heerlijke koffie

Dit is mijn tweede bestelling, mijn zoon is al langer klant en heeft deze brander aanbevolen. Wij zijn om en tevreden. Exit Sligro

top tent

Zeer constante kwaliteit, je hoeft dus niet na een nieuwe levering een half pak door de maler te halen voor (weer) de juiste instelling. Smaak is erg goed en omdat er dagelijks om 1500 word gebrand heb je altijd verse bonen in huis.

Snelle levering, heerlijke koffie, vette site

Super snelle levering. De koffie is heerlijk en net gebrand. Ook ben ik gecharmeerd van de site

Overheerlijke koffie.

Heerlijke vers gebrande koffiebonen, en nog snel geleverd ook! En zo als ik altijd zeg: alle waarde naar geld. Ik betaal liever wat meer, dan een goedkopere versie met smerige nasmaak en mijn machine kapot. Echt top!

Heerlijke koffie

Zeer lekkere verse koffie.

Topkwaliteit!!

Snel geleverde versgebrande en lekkere koffiebonen. Ethiopië is onze favoriet!!

Lekkere koffie

Lekkere koffie, leuk om te proberen.

Verfijnde kwaliteit koffie met supersnelle service!

Koffiebonen bestellen doe je bij Brandzaak. Kwaliteit, versheid en finesse aan een goeie prijs en snelle levering!