Verse koffie, gebrand op bestelling, de branddatum staat op de verpakking en de zakken zijn met een sluiting zodat je ze gewoon kan blijven gebruiken tot ze leeg zijn. Enig minpuntje is dat verzendkosten naar BE pas gratis zijn vanaf €50.

Ik heb 9 verschillende brandingen gekocht om hun smaken te leren kennen. Met het open maken van het eerste pak bonen gelijk verkocht aan de geur. De koffiebonen zijn mooi droog en perfect voor de jura. De eerste keer de geur van de verse koffie met de eerste smaak. Wouw wat een ervaring. Dit is koffiebranding van een hoger niveau.

Super koffie

Lekkere koffie en ruime keuze! Om te proberen de 6 kleine zakken gekocht. Lekkere varianten!

Heerlijke koffie en snelle levering!

Snel, lekker... kortom perfect

Een collega raadde me aan om brandzaak eens te proberen. Mijn ervaring is eigenlijk heel simpel: 1) Snelle levering, vandaag besteld een dag op 2 erna geleverd, en VERS gebrand. 2) Super lekkere koffie, echt. Geen grijntje spijt. Enige probleem is nu dat ik waarschijnlijk niet vlug andere zal proeven ;). Doe zo verder gasten, echt top!

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en snelle service.

Prachtige verse koffiebonen, vers gebrand en snel bezorgd

Diverse "monsters" besteld. Nu decafé, heerlijk! Ik mis de cafeïne niet

Goede koffie voor een (h)eerlijke prijs

De geur van de koffiebonen belooft wat, de smaak stelt je niet teleur. Kortom wij zetten tegenwoordig een heerlijk bakkie koffie....

Zeer fijne koffie voor een eerlijke prijs.

Inmiddels heb ik al een paar keer koffiebonen besteld bij de Brandzaak. Dit na volle tevredenheid, de koffiebonen geven heerlijke koffie, de prijs netjes en de levering snel.

Heerlijke verse koffie

Snelle levering en prima kwaliteit

Uitstekende koffie, strakke service

Vandaag bestellen, morgen branden, overmorgen in huis. Het lukt ze elke bestelling weer. Chapeau!!

Prima koffie en vers gebrand.

Heerlijke koffie

Omdat ik ook decafe koffie drink is dit een feestje ,vol van smaak en een redelijke prijs,

Snelle levering en heerlijke koffie

Vooral de Ethiopie Yirgacheffe en Guatemala Huehuetenango zijn uitmuntend. Doen het allebei heerlijk als espresso en voor de cappuccino. Ik zag andere reviewers de Brazilie aanprijzen. Hierom zou ik het proefpakket absoluut aanraden om te starten. Bonen zijn inderdaad absoluut niet vettig zoals op hun site geadverteerd.

Prima product

Heerlijke koffie

Geweldige produkter

Coffee van Guatemala heeft een bijzondere smaakvan chocolade, noten, vanille en iets lekkers dat ik niet kan beschrijven.

Top kwaliteit gebrande koffie, echt een aanrader!

Ik heb inmiddels een aantal soorten geprobeerd en ben fan! Top kwaliteit en handige verpakking.

je krijgt meer dan je mag verwachten.

Vers gebrande koffie en aandacht voor mij als klant. Top.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede koffie, evenzo goed bezorgd, snel en op tijd, leuke website met goede omschrijving van de smaken. Voor herhaling vatbaar

Eindelijk

Bestellen busbedrijven iPhone was lang een crime, maar gaat sinds paar dagen opeens top. De koffie is natuurlijk top

Helemaal top

Goeie zaak, goeie koffie, levert snel en heel erg vers

Heerlijke eerlijke koffie.

Goede bonen, snel geleverd en verantwoord verbouwd. Zou alleen een ‘rust tijd’ erbij willen zien. Sommige bonen zijn lekkerder na een aantal dagen luchten, zou mooi zijn als dit ook erbij wordt gemeld.

"Lekker" is een understatement

De koffie van Brandzaak is zo lekker dat koffie drinken niet slechts iets is wat je tussendoor doet, maar iets waar je de tijd voor neemt. Van de geur van de bonen tot de laatste slok en zelfs de smaak die in je mond achterblijft: het is allemaal heerlijk.

Snelle levering en zalige koffie

Mijn Jura Apperaat doe je een dik plezier met koffie van Brandzaak Heerlijk.