Echt vers en snel bezorgd

Koffie omschrijvingen op de website kloppen, er wordt super snel bezorgd. De koffie is echt vers gebrand, heerlijk.

Snelle levering van heerlijke vers gebrande koffie. Top!

Amper 23 u na bestelling reeds in België geleverd.

Besteld en versgebrand in huis. Mooie kwaliteit en heerlijke koffie.

Super koffie met aandacht voor de klant!

Ik bestel al een paar jaar mijn koffie bij deze jongens. Altijd mooie kwaliteit, een dag later vers gebrand in huis. En, heel belangrijk in deze tijd, echt aandacht voor de klant. Vandaag ontving ik een kilo heerlijke Bolovia van ze. Gewoon zo maar! Met een handgeschreven kaartje "Bolovia uitverkocht? Niet als we de laatste batch veilog hebben gesteld voor onze leukste klanten! Van het huis, geniet ervan Vincent". Hoe mooi is dat?! Hebben ze mij eerder al op dezelfde manier mee verrast met hun Cameroon Assachouf. Deze jongens verstaan hun vak en hebben oog voor hun vaste klanten. Mijn koffie komt alleen nog maar van de Brandzaak en ik raad het iedereen aan. Keep up the good work Sefa en Harun!

Heerlijk, vers en snel geleverd

Heerlijk vers gebrande koffie. Grote variatie en snelle levering.

Snelle levering van lekkere verse koffie

Ik bestel vooral bij brandzaak vanwege de snelle en verse levering van lekkere single origin koffiebonen.

Heerlijke versgebrande koffiebonen

Ik heb nu al een paar keer bij de Brandzaak besteld. Het zijn heerlijk ruikende versgebrande koffiebonen, netjes verpakt in afsluitbare zakken. Vooral de Honduras Marcala Comsa en de Bolivia Caranavi zijn mijn favorieten. Helaas zat de Bolivia slechts tijdelijk in het assortiment. Wat mij betreft mag deze tijdelijke special nog eens terug komen. Mijn volgende bestelling wordt zeker weer bij de Brandzaak.

Snelle levering en vers gebrande heerlijke koffie.

Lekkere variatie van smaak

We hebben als kennismaking het proefpakket met 6 smaken genomen, en dat is goed bevallen. Allereerst is de koffie van hoge kwaliteit - je verwacht ook niet anders - maar het palet van smaken verraste ons. We zijn nog niet uit de toepassing (welke koffie op welk tijdstip) maar dat komt wel.

Gers, vers en tijdig gereed voor een druk gereguleerde 'pers'

Gebruiksvriendelijke website en vlotte levering.

Topkoffie en buitengewone topservice

Brandzaak maakt koffie zoals koffie hoort te zijn: vers, smaakvol en goed verpakt. De 10 slaat ook ook hun service. PostNL kreeg het nl. voor elkaar om een pakket níet te leveren. En zonder koffie zitten, is uiteraard geen optie. Dat begrijpt Brandzaak ook. Er werd snel een nieuwe bestelling verstuurd.

Goede koffie voor iedere type koffiedrinker

Mooie tijdelijke koffie

Altijd op tijd binnen, mooi verpakt, maar dat is niet de reden voor deze beoordeling. Die koffie uit Bolivia is wel top, na aanklooien met de brewratio's werd deze koffie steeds beter. Jammer dat deze tijdelijk is want wat een prachtige koffie.

Heerlijke koffie

Snelle levering, heerlijke koffie, duidelijke website, kortom gewoon goed !

Lekkere koffie bonen,en netjes op tyd bezorgd

Gewoon lekkere koffie!

Lekkere koffie, vers gebrand, en snelle levering. Perfect

Uitstekende kwaliteit bonen, heerlijke smaken!

Al een aantal smaken geprobeerd.. zelfs de decaf is een aanrader!

Best Coffee ever!

Zo'n lekkere koffie heb ik nooit eerder gehad. Super service, super vers en echt een verslaving! Ga zo door!

Geweldige koffiebranders!

Zeer lekkere koffie!

Goede koffie en snelle service

Uitstekende kwaliteit koffie

De espresso's die ik maak met deze bonen zijn van zeer goede kwaliteit. De hersluitbare verpakking is ook erg handig en sluit echt goed.

Lekker koffie!

Veel verschillende smaken, soms is het wel lastig om vanaf de omschrijving een juiste inschatting te maken van de smaak zoals die uit de machine komt. Oplossing: veel verschillende blends proberen en dan zul je merken dat de verschillend groot zijn, succes!

Heerlijke koffie , snelle levering.

Super lekkere verse koffiebonen! En snel geleverd!

De koffie van Brandzaak is super! Super lekker, super vers, snel geleverd.

Heerlijke koffie!

Bezorging zoals beloofd. Koffie is heerlijk!