Fantastische koffie, ongekende service

Echt een fantastische belevenis, ik ben nu voor het leven verpest ;-)

Wat een super lekkere decaf koffie!

Wow! We zijn zo verrast over de smaak en textuur van de decaf koffie. Echt heerlijk. We zouden graag zien dat de koffie biologisch en Fairtrade zouden zijn. Dan kregen deze bonen een echte tien.

Lekkere koffie snel geleverd

Had proefpakket de ene was nog lekkerder dan de ander

Snelle service en top koffiebonen

Levertijden en prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Fantastisch!

Wat een fantastische ervaring om vers gebrande koffiebonen van Brandzaak binnen te krijgen. De zakken, het ontwerp, de smaakkeuze. En dan moet het echte feest nog beginnen....namelijk het openen van de zak en het kijken, ruiken van de koffiebonen, de geur en de versheid danst je te gemoed. Voorzichtig vul ik de koffiemaler (niet morsen) en dan maak ik met veel liefde en geduld en met een echte espressomachine, het allereerste verse gebrande espresso uit het pak. Een ware feestexplosie.....love it ❤️ en nooit meer anders.

Snelle levering,heerlijke koffie.

Voor het eerst besteld bij Brandzaak,en geniet nu dagelijks van een heerlijke kop koffie!

Great coffee!

The coffee beans are very fresh. They smell and taste amazing! Highly recommend this place.

Mooie duidelijke website dat passie voor koffie uitstraalt

Goede en uitgebreide informatie over koffie/koffiebonen

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Lekkere koffie. Op bestelling gebrand. Perfecte prijs (misschien zelfs een beetje aan de lage kant voor deze kwaliteit). Keep it up!

Top koffie!

Heerlijke verse bonen en interessante variatie. Zeker aan te raden

eerste aankoop naar aanleiding advies per email.

mailtje gestuurd met de vraag welke koffiebonen, snel en vriendelijk een antwoord ontvangen. bestelling gedaan, snelle afhandeling en levering. en de koffiebonen zijn voortreffelijk. top

Schoolvoorbeeld hoe een webshop hoort te zien.

Van het contact vooraf, tot het plaatsen van de bestelling en de tips die ik proactief achteraf kreeg, was dit een zeldzaam goede shop ervaring. Enige verbeterpunt zou kunnen zijn dat er aangegeven wordt wat voor koffievariatie de bonen het meest geschikt voor zijn, of dat je hierop kunt filteren. De bonen kunnen niet verser dan dit, tenzij je ze zelf brandt, maar ik kan iedereen aanraden de Brandzaak dit voor je te laten doen :-)

Snelle levering en heerlijke koffie bonen.

Goed.

Echt lekkere koffie!

ik ben gek op koffie en deze vers gebrande koffie is heerlijk!

Heerlijke en verse koffie

Afhandeling bestelling en bezorging uitstekend. Koffie is vers en heel lekker. Een aanrader!

Snelle levering heerlijke koffie!

Goede omschrijving van de koffie en inderdaad hele fijne smaak, best prijzig maar wel waard!

Lekkere koffie en zending goed verzorgd

Ben tevreden

Bij mijn eerste ervaring bij het afhalen verbaasde mij twee dingen.

In mijn beeldvorming zag ik een sfeer volle koffie gerelateerde omgeving voor me. Leuk hoekje met de uitgestalde koffie producten. Foto's uit de omgeving waar de koffie wordt geteeld of verbouwd. "hoe dat mag weten" Paar koffie bomen en/of planten uit de koffielanden omgeving neer zetten. Koffie is ook een belevenis. Het lijkt nu of je in een parkeergarage terecht komt. (ik bedoel het goed). Nu de tweede: "nee meneer wij hebben geen folders" Mijn bedoeling was om een aantal folders mee te nemen om het in mijn directe omgeving jullie daarmee te promoten. Wees gerust ik vertel het nu aan iedereen om jullie perfecte koffie.

Makkelijk te bestellen en vlotte levering!

Keuze uit een groot assortiment koffie en ook de mogelijkheid om een aantal gevarieerde proefpakken te bestellen!

De lekkerste koffiebonen

Wij hebben diverse merken koffiebonen geprobeerd en kregen van een vriendin de tip om bij brandzaken de bonen te bestellen. Het zijn zeer vers gebrande bonen die totaal niet vet zijn. En de smaak.. dit zijn ver uit de lekkerste kopjes koffie die wij in tijden hebben gedronken!

Fijne prijs, knettervers en snelle levering.

Iets sceptisch over de branddatum die letterlijk op de dag van verzending staat. Dat kun je faken. Maar de crema liegt niet. Kakelvers.

Super ‘

Het aanbod verraste me heel erg, snel alles gevonden en super snel stond het voor de deur en het beste cadeau voor een echte koffie drinker !!

Snelle en goede koffie leverancier

Na jaren de zelfde koffie bij Simon Levelt mijn merk plots niet meer beschikbaar. Dus op zoek en verrast bij het overstappen. De levering bij Brandzaak is echt heel snel en de keuze uit het assortiment is echt perfect.

Voor de eerste keer hier koffie gekocht ,best lekker

Voor het eerst koffie besteld en geproefd. Echt geen verkeerde koffie, smaakt lekker maar ik benieuwd ook hoe de andere koffie soorten van jullie smaken . Binnenkort doe ik weer een bestelling!

Heerlijke boon

Nu paar x besteld en verschillende bonen geprobeerd. Echt heerlijk. Ook de volgende dag in huis, wat niet onbelangrijk is als je niet zonder je dope wilt komen te zitten.