Heerlijke koffie, en heel goede service

Wij vinden de koffie van Brandzaak voortreffelijk. De service en de afhandeling van onze bestelling verloopt in de puntjes

Snel en kundig.

Levering de volgende dag! Heerlijke koffiebonen!

Beter dan een zin in een woord; Perfect.

Alles loopt zoals ik het verwacht. Bestellen... volgende dag in huis, vers gebrande koffie. De branddatum staat op de zak en de smaken die vermeld zijn zowel op de zak als op de site zijn te traceren.

Prijzen

Kwaliteit koffie is uitstekend, echter prijzen zijnaan de hoge kant, wellicht soms acties op bijvoorbeeld 500gr pakken om o 2 verschillende smaken te proeven

goede kwaliteit en service

zeer tevreden over de toegezonden koffies zeer goede kwaliteit Bezorging is ook prima

Lekkere koffie en in een mum van tijd in huis.

Lekker makkelijk en heerlijke koffie.

Snel en goed geleverd en de smaak is prima

Bij het openen van het pak komt het aroma al binnen.

Goede service en snel geleverd

Goede omschrijving koffie Snelle levering Lekkere koffie

Heerlijke koffie

Brandzaak leren kennen via familie en meteen wat proef pakketjes besteld. Heerlijke koffie en snelle levering.

Heerlijk vers gebrande koffie!

Goede informatie over de herkomst van de koffie. Daarnaast goede info over de verwerking en levering.

Smaakvolle koffie vers gebrand en snel geleverd

Smaakvolle koffie vers gebrand en snel geleverd

Ze doen wat ze beloven.

Ik ben eigenlijk thuis alleen de koffiedrinker maar geniet echt van ieder bakkie sinds in de melanges van Brandzaak gebruik. Ook van gasten heb ik al enkele lovende reacties gekregen.

Uitstekende koffie

Vers gebrande koffiebonen van uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs

Super service!

Gewoon super, en zeer goeie koffie!

heerlijke koffie

Heerlijke koffie en goede service,ik weet eigenlijk niet meer te zeggen dan:Super

Heerlijke koffie, versgebrand

Levering binnen een dag. Na vier proefverpakkingen geprobeerd te hebben, gekozen voor Costa Rica.

Altijd goed aangeleverd

Goede verwerking van mijn order en netjes geleverd

Super goede service

Koffie is prima. Zo ook de verpakking. Ziet er leuk uit en goede sluiting. Het is ook fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling.

Snelle levering en heerlijke koffie

heerlijke koffie, snelle leveringen, super tevreden!

Super! Heerlijke koffie en snel geleverd.

Super! Heerlijke koffie en snel geleverd.

Heerlijke koffie.

Ik bestelde het proefpakket waardoor ik kennis maakte met de geuren en smaken van Brandzaak. Helemaal top!!!

Top bonen!

Het is erg leuk om een mailtje te ontvangen met updates over de branding van de bestelde bonen. Omdat wij geen keuze kunnen maken hebben wij de single origins collection besteld. Elke smaak was goed bevallen. Je hebt ook de keuze van de bezorgdag. Ook erg fijn. Wat mij opviel was dat de bonen vlak voor verzending werden gebrand, dus niet op de besteldag. Talk about fresh roasted!

Lekkere koffie!

Snelle levering met zeer goede koffie voor een schappelijke prijs.

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie en snel geleverd!