Koffie 👍

Heerlijke vers gebrande koffie! Bestelling komt op tijd en keurig verzorgd.

Lekkere koffie en snelle levering!

Heerlijke koffie; wordt goed op de hoogte gehouden na je bestelling!

TOP!

Gewéldig lekkere en versgebrande koffie die heerlijk geurt en smaakt. Bovendien snel geleverd na mijn bestelling.

Super kwaliteit

heerlijke verse koffie de volgende dag in .

Lekkere koffie, prima service.

Het bestellen via de site gaat super makkelijk. Service is super snel. Kwaliteit prijs verhouding is goed. Bonen te snel op😊

geweldig.

Binnen 1 dag geleverd, Zo leuk om te zien wanneer "mijn" koffie is gebrand.

Lekkerste caffeïne-arme bonen in NL

Het was even zoeken maar uiteindelijk dan toch gevonden, versgebrande caffeïne-arme koffiebonen! Die ook nog eens lekker smaakt als espresso maar ook als filterkoffie. Bij andere aanbieders werd het zure koffie, deze smaakt gebalanceerd. Ook de Honduras koffieboon springt qua smaak er zeker bovenuit.

Heerlijke koffie die snel geleverd wordt

Begonnen met een proeverij, wat al leuk is om te doen en vervolgens op 2 koffies uitgekomen!

De beste vers gebrande koffiebonen!

Niet alleen voor heerlijke vers gebrande koffie maar ze zijn er ook om je uit de brand te helpen, als je zonder koffie zit ;-) Top service en snelle levering.

Top product !

Perfecte communicatie en super goede kwaliteit

Heerlijke koffie

Vers gebrand. Snelle levering. Zalige koffie.

Uitzonderlijk lekkere koffie!

Uitzonderlijk lekkere koffie, snel geleverd en voor een redelijke prijs.

Superfijne koffie, snelle correcte levering.

Met deze koffie is het elke ochtend een feestje om de dag te beginnen.

De beste decaf ooit!!

Blijkbaar hoe ouder je wordt hoe slechter je slaapt. Zo ook ik. En met cafeïne 's avonds in de koffie heb ik de hele nacht plafonddienst. Lang gezocht naar lekker koffie en nu GEVONDEN! Echt heerlijk geurende en versgebrande koffie, met een super lekkere smaak. Snel in huis, mooie en hersluitbare verpakking, een geweldige ervaring!

Ruime keuze om je ultieme koffie te vinden!

Heerlijke koffie Snelle levering Netjes en mooi verpakt

Heerlijke verse koffie

Lekkere koffie. Vooral de honduras, die is onze favoriet. Alleen jammer dat het bestellen per pond best aardig wat duurder is dan per kilo. Ik bestel per pond omdat ik dan wat meer smaken kan afwisselen en de koffie toch niet te oud wordt.

(H) eerlijke koffie

Misschien wat duurder dan in de supermarkt maar kwaliteit is vele malen beter. Voor ieder wat wils. Snelle service en altijd verse bonen!!

Snelle levering, goede koffie

Altijd op tijd en naar tevredenheid

Lekkere koffie

Heerlijke decafé koffie!

Goede service en snelle levering 👍🏻

Prima tot nu toe

Geurende koffie, goede en snelle levering.

Kwaliteit op tijd.

😀als jullie deze slogan gaan gebruiken ............

Top service en heerlijke koffie!

Hele prettige klantervaring. Mooi assortiment, snel geleverd en heerlijke koffie!

Heerlijke koffie, goede en snelle service.

De koffie smaakt heerlijk. Vers gebrand, goed verpakt en snel geleverd. Verder goede/ nuttige informatie op de website.

Heerlijke koffie!!

Snelle levering, goed gebrand!