geweldige koffie

5 smaken getest, er bleven er 2 over die wij nu gebruiken

Lekkere koffie en snel geleverd

Lekkere koffie bestellingen netjes de volgende dag binnen. Niet teveel verpakkingsmateriaal gebruikt. Super tevreden

Snel/kwaliteit

Snelle levering en een kealiteitsproduct

Prima koffie, mooi verpakt, prima te bestellen

Eerst alle smaken besteld en daarna een keuze gemaakt en die bestelt in kiloverpakking

Heerlijke koffie!!

Al veel merken geprobeerd. Maar ik hoef nu niet meer te zoeken. Brandzaak is en blijft mijn koffiezaak. Ga zo door mannen!!

Goddelijk

Ik heb nu koffie gevonden die ik ECHT lekker vind. Een koffie met een prettige afdronk en en volle smaak die langzaam opbouwt. Brandzaak bedankt.

Heerlijke koffie, snel en betrouwbaar geleverd

Begonnen met het proefpakket en er spraken meteen twee koffie's uit. Eentje voor de filter en een voor het mokkapotje en de handpresso. Vooral het feit dat de koffie's niet zo agressief zijn en tegelijkertijd heel smaakvol, spreekt ons aan. De nieuwe Onyx Blend gaan we zeker ook proberen. Levering is snel en betrouwbaar. Een blijvertje wat mij betreft.

Top koffie en super snel geleverd

De eerste keer heb ik het proef pakket besteld. Deze was super snel geleverd. Net gebrand. Vorige week weer besteld. En weer vers gebrand en snel geleverd

top!

Super lekkere koffie.

Prima koffie

Goede kwaliteit en prima service

Mooi product

Ik ben al een tijdje klant van brandzaak. Tot op heden naar volle tevredenheid. Mooi product in een goede verpakking. Enige verbeterpunt is het bestelproces. Komt regelmatig voor dat de website hapert. Op diverse momenten doet de site onverwachte dingen, waardoor ik vaak met veel moeite de bonen kan bestellen... Adressen, naam, betaalmethode, factuuradres, de site haalt alles door elkaar, en soms wordt ik gelinkt aan Puttershoek???

Absoluut aanbevolen

Ik heb een lange tijd niet geweten hoe lekker koffie kan smaken en kan ruiken. Ik drink de koffie van Brandzaak nu alweer een tijdje. De koffie is van constante hoge kwaliteit, lekker gebrand. Niet te vergelijken met de merken in de supermarkten. Het verschil is zo groot de koffie van Brandzaak is een echt genot. Er is altijd een keuze uit verschillende landen. Met evenzovele smaken Altijd informatie over de bonen, pluk hoogte over de smaak nuances, de kwekers enz. enz. Voor mij geen andere koffie meer.

Super koffie. Snelle levering.

Heb verscheidene koffiebrandzaken geprobeerd maar er gaat niets boven jullie Guatemala en Honduras koffie. Heerlijk!! Heb nou de onyx ook besteld. .. ben heel benieuwd..

Heerlijke verse koffie

Bonen zitten in een goede hersluitbare verpakking waardoor ze heerlijk vers blijven. Hierdoor komen de heerlijke aroma's je iedere keer weer tegemoet als je de bonen in de machine bijvult.

Altijd lekker vers!

Altijd een tijdige levering van de beste koffie, vers gebrand voor een aardige prijs!

Snelle levering super lekkere koffie

Super verse topkwaliteit bonen snel en netjes verpakt geleverd

Heerlijke medium gebrande bonen. Gaat bij ons in een Jura S8 die we sinds kort hebben. We kwamen er al snel achter dat veel diep gebrande bonen te "assig" smaken. Zeker als je er zowel espresso als Lungo mee wilt kunnen zetten. Zeker een Lungo is een balans van hoeveelheid koffie, hoeveelheid (doorlooptijd) water en temperatuur. Ecuador is onze favoriet

Lekkere koffie

Lekkere koffie, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

5 sterren waard!

Sinds mijn eerste order bij Brandzaak niet meer van deze koffie afgeweken. Heerlijk top kwaliteit koffie.

Levering duidelijk en conform afspraken, maar bovenal TOP kwaliteit koffie!!!

helemaal goed!

Goede koffie, wat wil je nog meer

Via de AD de idee gekregen over een branderij in Schiedam. Ik mag wel zeggen, dat dit naar volle tevredenheid is. Ik heb nu mijn tweede bestelling gedaan en er zullen er zeker nog vele volgen. De site geeft goed welke koffiebonen je besteld en wat je er van mag verwachten. De bestelling gaat eenvoudig en wordt de volgende dag thuis gebracht. Voorwaar een koffiebranderij, die ik bij een ieder aanbeveel.

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie, vers gebrand en altijd de volgende dag geleverd.

Goede kwaliteit voor lekkere koffie. En snelle verzending .

Super verse kwaliteit koffie

Vanaf het moment van de bestelling wordt je op de hoogte gehouden over JOUW koffie.

Snelle en goede service....en héérlijke koffie.

Na artikel in AD nieuwsgierig geworden en proefpakket besteld.