Snelle levering en goeie kwaliteit!!

Elk ochtend geniet ik van het meest lekkere koffie dankzij de brandzaak!

Top !!!

Snelle levering en echt vers gebrande koffie !!! Een aanrader als je eens een goed bakkie koffie wilt

Toppers

Na probleem met bezorging door Post nl, door Brandzaak heel soepel en coulant opgelost!!! Topservice. Dank hiervoor!!! Bovendien goede, Lekkere koffie!

Prima koffie

Snelle levering van vers gebrande koffie van verschillende soorten en smaken. Wij zijn erg tevreden.

Lekker koffie

Lekker koffie. Maar als we eenmaal een bepaalde smaak lekker vinden, gaat ie uit t assortiment. Beetje jammer

Heerlijke verse koffiebonen en snel geleverd!

Leuk om te zien wanneer de bonen worden gebrand. Bestelling wordt meteen volgende dag bezorgd! Mooie koffiebonen!

Top koffie bonen

Snelle levering en gewone top bonen

Enorm goede koffie en snelle levering. Ook nog vers gebrand

Na bestelling de avond zelf nog gebrand en de volgende dag geleverd. Enorm smaakvolle koffie. Meerdere keren besteld en nog nooit slechte koffie gehad.

volgens afspraak en heerlijke koffie

heerlijke vers gebrande koffiebonen in een goede verpakking. levering volgens afspraak en snel. echt genieten van een heerlijke koffie.

Zoek en gij zult vinden: Brandzaak

Uiteraard is Brandzaak niet de enige koffiebrander die zijn vak verstaat en goede kwaliteit vers en snel aan huis weet te leveren. Het verschil voor mij: ik ben erg blij met hun selectie van aanbod waarbij je niet door een te groot assortiment hoeft te worstelen, begin bij de zes x 250 gram (collection) en maak daarna een keuze voor je huiskoffie per kilo. Het verschil tussen vers gebrand (met goede kwaliteit bonen) is er 1 die je zelf moet proeven om overtuigd te worden. Once you go fresh…!

Kakelvers!

Dag van versturen, is de dag van branden, snap niet hoe ze t doen, maar dat is natuurlijk geweldig! Wel proberen wat geduld te hebben voordat je gaat malen ;) Ik laat ze ongeveer een week liggen. Verder zijn het altijd 100% Arabica bonen en hebben ze een hele goede klantenservice!

Super!!!!!!

Sefa en harun super snelle levering, dank.voor de koffie ga ik nog beoordelen, (de levering van 26nov om 10,30uur besteld en 27 nov om 18,00uur thuis, (in 19uur en 30min thuis belgie) verse koffie. Prachtig.

Fijne koffie, lekker vers!

Ben nog zoekende naar mijn absolute favoriet, heb nu de huis blends op de molen, nog geen negatieve ervaring gehad, tis meer lekker, lekkerder, nog lekkerder.

Lekkere koffie, vlotte levering.

Koffie is prima, heb Brandzaak pas ontdekt. Ik mis bij de beschrijving van de koffie of het geschikt is voor filterkoffie of voor de machine. Antwoorden op mails zou netjes zijn.

veel keuze, lekkere koffie

De mogelijkheid om nieuwe smaken te ontdekken in kleinere verpakkingen (de collections) vond ik een heel goed idee en dat heeft mij geholpen om daarna een paar smaken te bestellen die ik het lekkerst vind. De kwaliteit van de bonen is hoog. De online bestellingen zijn gemakkelijk en snel geleverd.

Prima netjes en snel verstuurd

Heerlijke verse koffie

Mooie verzorgde website met uitleg over hun koffies. Mensen met een verhaal en een hart voor hun zaak! De dag voor de levering krijg je een e-mail, dat de koffie wordt gebrand, verpakt en verstuurd. Top!!! Reeds tweemaal besteld en telkens zeer tevreden! Snelle levering op de aangegeven dag. Top service!!!!

super lekkere koffie en super snelle levering!

Wat een verschil

Normaal koop ik bonen uit de supermarkt en dan voornamelijk Illy. Niks mis mee, maar wat een verschil met deze bonen. Absoluut geen bittere nasmaak. Het was even wennen, maar je proeft echt allerlei heerlijke smaken. Hoe moet ik nu in hemelsnaam nog genieten van een bak koffie op mijn werk?

Heerlijk smaken

ze zijn de beste

Zeer behulpzaam en vriendelijk!

Sefa heeft mij heel geduldig te woord gestaan en onbaatzuchtig geholpen met bruikbare tips. Dank daarvoor. Zojuist een bestelling geplaatst want ja, als je de reviews leest kun je maar een ding doen, en dat is bestellen want, the proof of the pudding is in the eating.

Superlekkere koffie. Vers en snel geleverd

Voor mij is dit de beste keuze in moffie

Heerlijke koffie, goede service

Wat een gemak lekkere koffie via internet te bestellen. En medium roast is hier, anders dan in de supermarkt, ook echt medium roast!!

Prima service voor prima koffie

Prima service Snelle levering Vooral lekkere koffie