Leuk bedrijf, prachtige koffie. Dat zeg ik

De koffie is prachtig verpakt. Mooie zakken met slimme sluitingen. De naam is leuk en uniek is het feit dat jullie zo kort van tevoren de koffie branden. Kortom: de koffie is heel goed en de presentatie uitstekend. Het afleveren is ook prima! Alleen....ik weet niet of ik het blijf doen. We zijn maar met z'n tweeën dus de koffie gaat niet zo hard en ik kan dus ook niet zoveel bestellen, anders veroudert hij hier ter plaatse. Ik had jullie artikel in een landelijke krant gelezen, heel sympathiek en wilde dat eens proberen en honoreren.

Voor het eerst is op zoek naar wat anders. Aangezien ik alleen maar decaf drink daar op gezocht. Dronk altijd Seafredo bonen, maar deze gingen kwa kwaliteit erg achteruit. Bij de Brandzaak uitgekomen en voor het eerst een zak besteld. Nadat het de volgende dag was binnen gekomen, was het even alles schoonmaken en de nieuwe binnen erin. Helaas was de eerste bak niet te pruimen. Moest even de maalgraad etc instellen. Stuk of 5 bakjes moest ik weggooien was of te sterk of te slap. Maar na zo'n 7 bakjes had ik alles te pakken. Wat een fantastische smaak, mooie droge boon. Ik heb nu al 8 zakken er door gemaald en finetunen blijf ik leuk vinden. Nu heb ik de beste smaak te pakken. Ik hoop ook dat de bonen zo blijven kwa kwaliteit. De hersluitbare zak is bij mij erg onhandig. Vind het een goed idee maar om te bonen eruit te schenken gaat het erg onhandig. Ik knip het eronder in zijn geheel door. Schenkt makkelijker.

Heel goed maar aan de prijzige kant.

Echt lekkere koffie die ook volgens afspraak bezorgd wordt.

goede ervaring

de koffie komt in mooie zakken met een ventiel om te kunnen ruiken, verder is dit lekkere koffie. zou willen dat de brand graad (dark roast) ook gekozen kon worden, misschien is dit in de toekomst mogelijk .

Heerlijke betaalbare koffie

Goede kwaliteit bonen met verschillende smaken voor een heerlijk kopje koffie

Goed, snel en makkelijk

Makkelijke koffiekeuze via de overzichtelijke website, snel geleverd in stevige doos en hersluitbare koffiepakken. Heerlijk bakkie.

Voortreffelijk!!

Voortreffelijke koffie en snelle service. In één woord: TOP!

Top verpakt, top levering

Makkelijk selectieproces, koffie op de afgesproken datum geleverd. Stevige kartonnen doos en koffiezakken zijn hersluitbaar.

Heerlijke verse koffie, snel geleverd

Heerlijke koffie, vers gebrand. Veel keuze en een goede prijs kwaliteit verhouding. Wat wil je nog meer?

Mannen met verstand van koffie!

Ik heb een paar maanden geleden een volautomatische espressomachine gekocht en daarbij veel uiteenlopende soorten koffiebonen geprobeerd. Ik ben gestopt met mijn zoektocht naar de lekkerste koffie; Brandzaak heeft het!

Heerlijke koffie!

Donker, chocola, intens

Simpel bestellen, juiste levering, goede koffie.

Simpel bestellen, juiste levering, goede koffie.

Goede bonen en snelle levering!

Eerste keer een proefpakket besteld, deze bevielen harstikke goed bonen waren van top kwaliteit! Nu ben ik weer toe aan nieuwe bonen en heb net een bestelling geplaatst. Ben zeer tevreden met de kwaliteit en snelle levering.

Heerlijk vers

Het aroma komt je bij het koffiezetten direct tegemoet. Daar wordt je vrolijk van!

Lekker koffie en snelle levering

Voor de 2e keer besteld en net als de vorige keer een snelle levering, goede communicatie, prijzige maar vooral lekkere koffie!!

Heerlijk

Lekker koffie en heerlijk geurend

Heerlijke koffie

Super snelle levering. En echt lekkere koffie.

Topkoffie en topservice!

Na bestelling wordt al spoedig de brander gestart en de volgende dag heb je heerlijke verse bonen in huis. Prima verpakt. Prijs/ kwaliteit zit ook goed.

Koffie zoals koffie moet zijn!

Met deze koffie kan je echt wakker worden en blijven!

Heerlijke koffie, goede service

Fijne communicatie over de bezorging en netjes op tijd bezorgd. Maar belangrijker: fantastische koffie!

Snel en heerlijke koffie

Snelle levering en heerlijke koffie

Super verse koffie, klasse bezorging en tof verpakt.

Super verse koffie, klasse bezorging en tof verpakt.

Mooi product, goede service, fijne club, die Brandzaak.

De koffie is nog niet zo lekker geweest, sinds we bonen hebben van jullie.

Voortreffelijk

Prima koffie!

Overzichtelijke website, snelle levering en zoals altijd prima koffie. Dat is de meerprijs zeker waard