Dit riekt naar meer

Als je serieus met koffie bezig bent dan kom je er al snel achter dan het reguliere standaard bonenpak aanbod in de winkel niet voldoet. Dan koop je op enig moment een koffiebrander, zelf kloot ik al wat jaren aan wat aan met een gene café roast, Dat is al stukken beter als het standaard aanbod. Gister zitten googlen en kwam aan op de site van de Brandzaak. Besteld en mail dat er vandaag gebrand werd en dan daarna in de avond verzonden zou worden. Gedachte was, dit is te mooi om waar te zijn, maar denk proberen en zien of het allemaal goed is. Gister 1.5 kg besteld, dezelfde dag gebrand, gekoeld, ingepakt en aan de bezorger meegegeven, en vandaag idd bezorgd. Prachtig en verzorgd ingepakt overigens. Zoeven, mbv van de Acaia, mijn molen op de blend(chocoladebom) ingesteld. Was voor mij Nirvana, dat je met zo weinig zo gelukkig kan worden😉. Nog een paar dagen laten liggen wordt het allemaal nog beter😱. Even internetten en dan een lokale branderij vinden die, de hemel zij dank, serieus met haar product omgaat en dat allemaal in Rotterdam. Aangeven van de datum van branden, top. Beschrijving smaak, top. Bonenomschrijving, top. Topproduct! Dank. Ga nu gelijk verder experimenteren. Dank Brandzaak!

Snelle service perfecte verpakking

Heerlijke Yellow bourbon uit Brazilie in een hersluitbare zak. Molen was lekker snel ingesteld op mijn handhevel, mooie iets over medium roast...ik hou ervan. 1 vaste klant erbij!

goede service,heerlijke koffie

Goedemorgen, Wij zijn heel tevreden over de koffie en de snelle service/bezorgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke koffie snel in huis

De koffie die ik bij jullie bestel is heerlijk. Heb eerst bepaald welke ik het lekkerste vind. Dat is de koffie uit Honduras. De koffie werd keurig de volgende dag bezorgd en is zeer netjes verpakt. Een dikke 10 jongens!

Goeie koffie, perfecte levering

Eerst de probeerset van 6 koffie's geprobeerd, erg lekker en goed om te doen. Mijn favoriet nu twee keer besteld. Super snelle levering voor een goeie prijs.

Heerlijke koffie!

Via Google bij Brandzaak terecht gekomen. Nu 2 keer hier besteld; ontzettend lekkere koffie en beide keren op tijd geleverd.

Good service and delicious coffee

Fast delivery, good communication and very good taste in beans

Lekkerrrr

Fijne en lekkere koffie voor een geniet moment.

Voor een voortreffelijke koffiesmaak, het juiste adres is natuurlijk, Brandzaak!

Eerst de Single Origins Collection koffiebonen besteld om te diversiteit te proeven uit de verschillende landen. Handig verpakt in kleine 250 grams verpakkingen. Wat een heerlijke koffiesmaak met een aroma die het huis snel vult. Alle varianten zijn heerlijk maar smaak blijft voor iedereen toch verschillend. Je proeft echt het verschil met de aangeboden koffie uit de supermarkt. Nu ben ik gegaan voor enkele kilo verpakkingen die weer binnen 24 uur zijn geleverd met een super verse branddatum. Goed verpakt en toppie dat je ook kan betalen met de VVV cadeaukaart.

Great

Very gold service

Great coffee and service

Fast delivery of fresh beans.

Perfecte

Heerlijk en snelle service! Aanbeveling

Top verse koffie, super concept en service

De tijdelijk verkrijgbare Cuba is mijn favoriet. Na e-mail kreeg ik advies over welke koffie een goede vervanger zou zijn en met welke instellingen. Helemaal top!

Great coffee, great service

3rd time I ordered with them and every time the beans and the service are fantastic. Can't think of a downside.

Lekker

Netjes en op tijd. Keurig verpakt. Smaak is Zo goed mogelijk omschreven.

Over Brandzaak Koffie

Filter op Taal