Geweldige koffiebranders!

Zeer lekkere koffie!

Goede koffie en snelle service

Uitstekende kwaliteit koffie

De espresso's die ik maak met deze bonen zijn van zeer goede kwaliteit. De hersluitbare verpakking is ook erg handig en sluit echt goed.

Lekker koffie!

Veel verschillende smaken, soms is het wel lastig om vanaf de omschrijving een juiste inschatting te maken van de smaak zoals die uit de machine komt. Oplossing: veel verschillende blends proberen en dan zul je merken dat de verschillend groot zijn, succes!

Heerlijke koffie , snelle levering.

Super lekkere verse koffiebonen! En snel geleverd!

De koffie van Brandzaak is super! Super lekker, super vers, snel geleverd.

Heerlijke koffie!

Bezorging zoals beloofd. Koffie is heerlijk!

Topkoffie voor een topprijs

De koffie is fenomenaal en de beleving is echt top door het mailtje wanneer ze gebrand worden.

Heerlijke koffie

As always good coffee

Prima koffie snelle en goede levering

Ik heb verschillende koffie soorten geprobeert er zijn voor ons 3 soorten uit gekomen die wij lekker vonden. De andere vonden wij erg sterk en een smaakte aangebrand. Ik vond het wel erg jammer dat daar erg laconiek op gereageerd werd. Het is gewoon koffie en zoek welke je lekker vindt.

Heel goede koffie!

De koffie is stuk voor stuk erg rijk van smaak. Door de proefverpakkingen de nemen vervelen de smaken nooit en kun je nog eens genieten van verse bonen! Echt een aanrader.

Verse en lekkere koffie de volgende dag bezorgd.

Dikke prima

smaakt zoals beloofd, alle smaken zijn erg lekker

Word keurig verzorgd afgeleverd. In mooie stevige verpakking. Met hierop de datum dat het gebrand is en welke smaak het betreft natuurlijk. De verpakking is zo gemaakt dat je het gemakkelijk weer kunt afsluiten na gebruik. Best wel aan de prijs, maar stelt niet teleur! Een verwend koffiedrinker.

Zeer tevreden.

Snelle reactie en levering. Veel gedetailleerde informatie en gedegen inkoopbeleid.

Op de dag van bestellen gebrand en volgende dag in huis: optimaal.

Heerlijke koffie voor een degelijke prijs.

Goede service, snelle levering en het allerbelangrijkste : heerlijke koffiebonen!

Sinds enkele jaren bestel ik hier mijn koffiebonen en het is altijd weer een genot om koffie te drinken. De goede service, snelle levering, goede prijs maar vooral de constante hoge kwaliteit van de koffiebonen maakt het dagelijks drinken van koffie telkens weer een feestje. Complimenten aan de 2 broers van Brandzaak!

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Na de eerste aankoop was het voor ons meteen duidelijk dat we ons adresje gevonden hebben. Vers gebrande koffie van goede kwaliteit en zeer betaalbaar.

Lekkere koffie voor een goede prijs.

Wij drinken alleen koffie s’avonds na het eten en dat moet wel een lekker bakje zijn en dat gaat alleen met goede en vers gebrande Koffie Boonen in plaats van pats of kupjes.

Top koffie , super snelle levering

Wij hebben de Brandzaak gevonden via een vriendin. De bonen zijn super gebrand, dus niet vet en makkelijk bij het reinigen van het maalgedeelte. En natuurlijk lkkre ☕❤

Snelle levering en erg lekkere vers gebrande koffie

De koffie wordt vers gebrand en dat proef je! Super snelle levering voor een redelijke prijs.

Erg goede bonen!

Heerlijke aroma wanneer je de zak voor het eerst opent. Na een espresso machine te hebben gekocht was daarna de zoektocht naar de beste bonen begonnen. Ik ben erg tevreden met de bonen van de Brandzaak. Voornamelijk de Guatemale en Honduras bevallen mij erg goed. Ik ben benieuwd naar de Onyx Blend. Kan niet wachten!

Lekkere vers gebrande bonen op bestelling

Behalve dat de koffie lekker smaakt vind ik het concept ook leuk dat de bonen gebrand worden zodra je de bestelling plaatst en je daarvan ook op de hoogte gehouden wordt.

Snelle verzending na bonen branden

Makkelijk om via de website een tijdstip van ontvangst te selecteren en de bonen komen dan vers gebrand thuis!

Lekkere koffie, snelle levering en mooie prijs

Lekkere koffie snelle service.

De bestellingen komen steeds op en om de gevraagde tijd, wat ook belangrijk is. En de lekkere koffie die ik hier al een paar keer besteld heb maak echt het verschil, en zekers voor een zo grote koffiedrinker als ik. Ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit en de service die hier geleverd wordt