Heerlijke koffie, super service !!!

Heerlijke koffie, super service en bovendien ook goede prijs !!!

Prima en heerlijke koffie

Fantastische koffie en snelle service

Heerlijke koffie, niet bitter. Zacht en romig van smaak. Wij zijn erg blij met jullie. Super snelle en goede service. Top! Ik blijf jullie koffie bestellen.

Super lekker koffie

Nog nooit zo een lekkere koffie gedronken!Lekker vers De site is duidelijk en overzichtelijk goede uitleg waardoor je een goede keuze kan maken. Snelle levering

Heerlijke espressokoffiebonen, prima service!

De website van Brandzaak is helder en overzichtelijk. Duidelijke uitleg van de type bonen en bijbehorende smaakprofielen. Goed bestelproces en de bonen steeds netjes de volgende dag binnen!

Duidelijke website, bij vragen snel reactie en niet te vergeten verse goede koffie die op tijd komt.

Professioneel, klantvriendelijk en vaak erg snel. Vakwerk is te proeven!

Mooie website, heldere info, snelle verzending, prima bonen.

Webpresentatie laat passie voor koffie zien, en dat proef ik terug in de koffie. Een klasse apart dit.

Super lekkere koffie!

Wij hebben onze, supervers gebrande, koffie gevonden! Wij zijn erg in ons nopjes met deze koffiebrander!

Heerlijke koffie. Erg fijn dat je kunt kiezen wanneer de koffie bezorgd wordt. Leuk dat je een mail krijgt wanneer brandzaak de koffie brandt. De koffie is daardoor erg vers.

Helemaal top!!!!!

Heerlijke en eerlijke koffie,genoeg keuze, ga zo door!!!! Zegt het voort ,

Excellent

Fast delivery and amazing coffee beans!

Lekker, Lekker, Lekker

Ik houd als zeeman van ene lekkere bak koffie. Prima geregeld door Brandzaak !

Supersnelle levering en top lekkere bonen

Voor iedereen zit wil een type boon erbij. Lekkere smaken voor nette prijs. Alles goed uitgelegd op de site over de type bonen en bestelproces. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van wanneer het geleverd wordt.

Heerlijke vers gebrande koffiebonen, snel geleverd.

Heerlijke vers gebrande koffiebonen, snel geleverd. Via een overzichtelijke site, goed een keuze kunnen maken tussen de verschillende koffiebonen.

Heerlijke koffie!

Allemaal prima, maar geen 5 sterren omdat ik verschillende keren probeerde te bestellen maar dat kon om een of andere reden niet digitaal. Er was verder geen informatievoorziening hoe lang een en ander ging duren, dus dat is een verbeterpunt. Voor het overige, uitermate tevreden!

Top en lekker, goede service

Goed voor elkaar

Lekkere koffie ook prima als cadeautje

Iedereen erg enthousiast en de koffie smaakt Heerlijk.

Snelle levering mooi product

Als je de zak open doet komt de geur je tegemoet, heerlijk vers gebrand.

Lekkere verse koffie snel geleverd

Lekkere verse koffie snel geleverd

Verse pure koffie

Vers gebrand, mooie droge bonen, goed verpakt. Honderd keer beter dan de supermarktbonen.

Snelle levering en keurig verzorgd

Jullie bedrijf heeft ogenschijnlijk alles strak onder controle. De website, de betaling, de levering en de verpakking van de bonen en de dood waarin de pakken koffie zaten.

Amazing quality coffee beans

I am so happy with coffee beans from Brandzaak. First I ordered “proefpakket” and now ordered our favorites Colombia and Costa Rica. Very fast delivery and great service. Everyday is great coffee day with beans from Brandzaak.

Goede service, snelle levering en superkwaliteit koffiebonen

Goede service, snelle levering en superkwaliteit koffiebonen

Geweldige koffie

Snel geleverd, eindelijk smaakvolle koffie

Heerlijke koffie

Je went snel aan zulke lekker koffie. Toen Brandzaak een tijdje gesloten was ivm een brandje zijn we tijdelijk teruggegaan naar supermarkt bonen.....en dan weet je weer wat je mist....Heerlijke koffie! Fijn dat jullie weer up en running zijn. Goed bezig mannen!