Goede service heerlijke bonen

Goede service Heerlijke bonen

Goede, snelle service, heerlijke koffie !

Goede, snelle service, heerlijke koffie ! Tof dat elke dag de boontjes vers worden gebrand.

Hele goede koffie, snelle levering

Echt fantastische koffie en de levering is altijd supersnel. Een absolute aanrader!

Super snelle service

Zaterdagavond koffie besteld en maandagmiddag geleverd. Top! En de koffie is heerlijk.

Heerlijk

Vers gebrand met goede uitleg en snelle service. Alleen arabica bonen gelukkig. Blijf hier terugkomen.

Heerlijke koffie en leuk om te proeven van het proefpakket.

Heerlijke koffie en leuk om te proeven van het proefpakket.

Zeer snel geleverd en lekkere koffie

Zeer snel geleverd en lekkere koffie

Smaaksensatie

Heerlijke koffie! Vol van smaak Een aantal merken geprobeerd, maar nu ik jullie koffie geproefd heb wil ik geen andere

Supervers bonen, heerlijke smaak, snelle levering!

Brandzaak straalt klasse uit. Lekkere verse bonen in een prima verpakking voor een alleszins redelijke prijs. Ik heb in een korte tijd veel bonen uitgeprobeerd. Brandzaak is een absolute blijver.

Brasil, honduras

İk vindt het een heerlijke koffie, vergeleken met winkel merken. Brasil is zacht, en honduras is iets sterker. Ik ben een beetje op zoek naar een smaak tussen deze 2 . Maar het is een koffie boon dat heerlijk en heerlijk is :))) mijn 3e pak is al binnen 3kg!!

Heerlijke koffie voor een redelijke prijs!

Decaf koffie op goede manier bereidt, vlekkeloze bezorging!

Snelle service en lekkere koffie

Mooiste is het open maken van de zak koffie. De geur alleen al is zo lekker dat je niet kunt wachten met het zetten van een verse bak koffie.

Bonen, snelheid en service... alles dik in orde.

Prima dus!

Super koffie

Super lekkere koffie, snel en vers verzonden

Precies de juiste branding naar mijn smaak

Waar vele branders heel licht roosteren branden deze jongens een fractie donkerder! Nog steeds medium dus geen gecremeerde boontjes maar genoeg pit! Helaas niet mogelijk om je order in halve kilo zakken te laten verpakken zonder enorm meer voor je order te plaatsen! Verder is alles goed geregeld!

Lekkere koffie en goede service.

Mail contact wordt snel opgepakt, levering is eveneens snel en de koffie is uitstekend !

Prima koffie, snelle service

Zo hoort koffie te zijn!

Verschillende variëteiten, verschillend smaakbeleving :-)

Op aanraden van een vriendin die een echte koffieliefhebber is, heb ik eens besteld. Ik neem meestal het pakket waar alles een beetje in zit.... plezant als de koffiebonen op zijn om dan weer eens door iets anders verrast te worden

Heerlijk vers gebrande koffie

Vers gebrande koffiebonen en snelle levering ondanks alle drukte nu rondom Corona

LEKKERE KOFFIE

AANGERADEN DOOR DE VORIGE BEWONERS VAN ONS HUIS BIJ JULLIE TERECHT GEKOMEN. LEKKERE GOEDE KOFFIEBONEN. WIJ ZIJN WE BLIJ MEE

Fantastisch! Heerlijke koffie, snelle service en goede prijs kwaliteit.

Fantastisch! Heerlijke koffie, snelle service en goede prijs kwaliteit.

Vers, goede smaak, betaalbaar, top!

Echt lekkere koffiebonen, zeker de Brasil en Guatamala smaken. Volgende dag in huis, prima prijs kwaliteit verhouding, aanrader.

Iedere dag genieten!

Wat een smaaksensatie. Iedere dag genieten!

Gewoon goede en snelle service.

En lekkere bonen!

Heerlijke koffie

Al meerdere keren besteld bij deze webshop. Koffie wordt vers gebrand en de volgende dag al in huis. Geen andere koffie meer voor mij!!