Heerlijke koffie, elk kopje weer genieten! Ben net begonnen met Costa Rica van het proefpakket. Kijk nu al uit naar de volgende zaak. Een avontuur! Sylvie uit Scheveningen

Koffie met heerlijke tonen

Ik kom vaak in landen waar de koffiebes letterlijk vanuit de hotelkamer te plukken is. Dat zijn landen waar je echte verse koffie kunt drinken, en dat proef je! In Nederland menig koffieboon geprobeerd en heel vaak teleurgesteld en geur en smaak... Er zijn tot nu toe twee branders in Nederland die in de buurt komen van het genot van een verse bakkie koffie... Brandzaak is daar dus één van.

Snelle verzending,heerlijke koffie

De bonen kwamen na bestelling super snel. Datum van branding van de bonen kan bijna niet verser. En dat proef je ! En erg makkelijk is dat de zak bonen weer afgesloten kan worden.

Het is zo Lekker!!

Snel verzonden en smaakt zo lekker

Prachtig bedrijf met de goede services!

Perfect en netjes geholpen, heerlijke koffiebonen en vers gemaakt.

Geweldige koffie

Top kwaliteit Super vers erg snel! Ik ben fan en wil niet meer anders! Ook het personeel is meedenkend. Nu ook 2 brandzaak kopjes erbij! Ga zo door !

Heerlijke koffie en snel geleverd

Ik heb verschillende smaken geprobeerd en ben blijven hangen bij Brasil Yellow Bourbon. Verslavend lekker!!

Snelle bezorging prima kwaliteit bonen

Goede service en excellente kwaliteit

Heerlijke koffie!

Voor de eerste brandzaak uitgeprobeerd. Aangenaam verrast door de lekkere smaak van de blends. Enig nadeel is dat de kleine zakjes significant duurder geprijst zijn. Voor nieuwe klanten had dit misschien anders gekund.

Mijn eerste ervaring met de Brandzaak is goed.

Via internet kwamen we bij de Brandzaak voor onze koffie terecht En zijn met de roasters pick pakket begonnen om wat smaken te proberen. Wat ook mooi is dat de koffie vers is, na bestellen wordt de koffie gebrand en de volgende dag kon ik het afhalen op de branderij Wat voor ons helemaal top is wij wonen in Brielle.

Super lekkere koffie

Als je opzoek bent naar meer dan alleen lekkere koffie, dan ben je hier aan het juiste adres. Een branderij die ook zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt. Juist om dit verhaal maakt dat ik hier mijn koffie bestel.

Waardeloze koffie

2 zakken koffie besteld a 1 kg 2 zakken a 1 kg naar de kliko gestuurd. 2 verschillende smaken gekozen bij zeer smakeloos machine in gesteld tot zelf expresso kopje en dan nog smaakt het waterig nee zonde van het geld.

koffie 1 dag in huis, maar keurig verzorgt , hoop de smaak net zo is

heb mijn pakket net binnen , kan dus niet oordelen over de kwaliteit , als deze goed is volgt vanzelf een bestelling, verpakking en duidelijk heid was prima

Onpersoonlijk

Dit was mijn 1e bestelling dus ben ik een potentiële nieuwe klant, nou dat was in het pakket niet te merken. Zonder maar enig welkom om iets dergelijks of wat proef probeer zakjes van andere soorten zelfs geen visite kaartje was bijgevoegd. In een verzenddoos met net passend de door mij bestelde 2 koffiezakken dat was het dan. Over de koffiebonen kan ik nog niets zeggen die ga ik pas proberen wanneer ik van dit alles bekomen ben. Er is bij aanbevelen alleen maar ja of nee te kiezen en geen misschien of twijfelachtig, dus erg moeilijk kiezen moet ik zeggen. Laten we dan maar gokken dat de koffiebonen wel een warm bad zullen zijn.

Geweldige koffie maak je met de bonen van brandzaak

De levering is iedere keer snel, koffie zowel handmatig of via de machine gemalen smaakt iedere keer weer naar meer. Leuk stukje in het AD trouwens.

wachten op levering

bestelling geplaatst op 24 april maar tot op vandaag 30 april nog niets ontvangen. dus beoordeling ivm kwaliteit is nog niet mogelijk sterren geven en aanbevelen is dus nog moeilijk mijn beoordeling zal dus kunnen veranderen wanneer ik de koffie gebruikt heb

Lekker en verse koffie bonnen

Lekker en verse koffie bonnen

super

Netjes ontvangen kreeg een mail wanneer de bestelling werd geleverd. Snelle levering Raad andere ook deze zaak aan om koffiebonen te kopen.

Heerlijke koffie, geweldige service!

Wij kopen al jaren onze koffie bij Brandzaak, zakelijk en privé. Het is echt de lekkerste koffie die wij kennen, en we zijn best kritisch. De service is net zo goed, vragen per e-mail worden binnen een uur beantwoord. Onze koffie smaakte een paar keer wat chemisch. Ondanks dat het vrijwel zeker aan ons apparaat ligt, bood Brandzaak direct aan om een zak bonen gratis te verzenden, om uit te sluiten dat het aan de bonen ligt. Dat is toch perfecte service!

Top service en ze doen wat je vraagt !

Helemaal super had een lastige vraag en ook dat is tot een goed uiteinde gekomen Een team met passie voor koffie

Beleving online koffie kopen

Bijna alsof je in een echte winkel bent vind ik om je koffie te kunnen uitzoeken via de website. Erg leuk om te doen. Het verhaal achter de boon en het brandproces vind ik erg leuk. Mag nog wel uitgebreider wat mij betreft.

heerlijk koffie

heerlijk koffie en lekker vers

Heel erg tevreden.

Eindelijk goede koffie. Uitstekend service.

Service zoals je het zou verwachten.

Producten komen op tijd, zijn goed ingepakt en de geur is zo lekker! De verpakking van de koffie is handig omdat het hersluitbaar is. Gewoon Top.

Heerlijke boontje voor prima prijs kwaliteit

In mijn zoektocht naar de perfecte verse koffieboontjes voor mijn piston machine kwam ik na veel probeersels uit bij Brandzaak. Dat de boontjes verser dan vers zijn, zie je meteen de eerste keer dat je ze door de maler haalt en omzet tot een kopje zwart goud. De crema die wordt gevormd is rijk en dik. Als je echt een koffie liefhebber bent laat je die supermarkt meuk links liggen en koop je je boontje bij brandzaak. Dan maar een kopje minder per dag, maar wel een paar kopjes puur genieten!