Heerlijke koffie.

Heerlijke koffie. Makkelijk te bestellen. Snel bezorgd

Excellente verse koffiebonen

Heerlijke koffie en snelle bezorging

Snelle levering en heerlijke koffie.

Uitmuntende koffie

Het is een prima koffie, de beschrijvingen zijn goed en uitnodigend… Jammer dat jullie geen dependance hebben in Friesland

Goede koffie en fijne service

Goede kwaliteit koffie, snelle levering en leuk dat er wat extra informatie op de website is te vinden.

Snelle service, niet mijn koffie

Ik ben al lang op zoek naar goede decaf bonen voor de cappuccino en latte. Ik had goede dingen gehoord over de Brandzaak, dus maar eens proberen. Snelle levering, goed verpakt. De bonen zijn smaakvol, maar het is helaas niet onze smaak. Probeer het zelf.

Vorige week een melkopschuimer gekocht. Goede kwaliteit, snelle levering!

lekkere koffie, snelle levering

Lekkere koffie, snelle levering

Top service en top koffie.

Mooi assortiment met voor ieder wat wils. Lekkere koffie!

Top koffie

Heerlijke verse koffie tegen een hele nette prijs. Smaakprofielen erg goed omschreven op de website.

Prima koffie, aardige prijzen

Ik was tevreden met de koffie

Voor het eerst besteld: Heerlijke koffie

De Costarieke koffie helemaal mijn smaak. Honduras nog proeven

Vlot en netjes afgeleverd

Voor het eerst besteld en ben erg tevreden over de levering en de koffiebonen. Koffie heeft een mooie volle smaak. Ook super blij met het espresso kopje dat ik besteld heb. Ga zeker vaker bestellen!

Precies zoals verwacht

Top koffie!!

De koffie smaakt geweldig!! Al een paar keer besteld en wij willen niet anders meer. Tot de volgende bestelling.

Goede levering, vieze koffie

De levering ging keurig en voorspoedig. Het proefpakket heeft allemaal "medium" roast koffies. Feitelijk betekent dit, dat je zwartbruine bonen krijgt. Bij een echte brander is een medium roast bruin, niet zwartbruin. De smaak van de koffie valt daardoor vies tegen; goed voor een espresso, maar als je van filterkoffie houdt.. Dan moet je hier niets kopen. Heb er zelfs een mail aan gewaagd, maar zonder succes. Geen reactie tot op heden. Mijn vermoeden is dat ze niet A-kwaliteit bonen inslaan en door middel van langer branden de smaak verbergen.

Heerlijke koffie

Ben nog even aan het uit proberen , de hoeveelheid en smaakjes

Heerlijke koffie

Deze was nieuw voor mij en heb 2veschillende smaken bonen besteld Ben er zeer tevreden over.

Heerlijke smaakvolle koffie

Ik heb de Brasil blend en Latin blend besteld. Ik heb de Latin nog niet uitgeprobeerd, die bewaar ik nog even. De Brasil vind ik heerlijk rijk en zacht van smaak en van beide zakken heb ik een foto gemaakt en deze gedeeld met vrienden. De mail die men erna ontvangt over hoe je het lekkerste bakkie zet vond ik super en ook het brand proces voorafgaand voor verzending en dus de zorg van ieder pak koffie vond ik interessant om te lezen. Ik weet waar ik voortaan mijn koffie bestel.

Levering snel.

Voor het eerst 4 soorten besteld. Zijn bezig met eerste smaak. Is lekker en voldoet aan omschrijving.0

Perfecte koffie met uitstekende bezorgingstijd

Wij halen nergens anders meer onze koffiebonen! geweldige kwaliteit vrr een prima prijs!

Tegenvallend

Heb Decaf geprobeerd maar valt heel erg tegen. De verpakking vermeld De medium roast maar waren zeer donker gebrand. In de smaak overheerste het bitter.

Eenvoudig en duidelijk

Duidelijk overzicht om te bestellen. Afhandeling eenvoudig en gemakkelijk.

Prima.

Koffie is prima. Mijn bestelling stond keurig klaar.

Prima koffie voor een goede prijs, erg lekker om te varieren

Echt lekkere koffie, vers gebrand en genoeg smaken om mee te proberen wat voor jou het beste past. Aanrader!