Heerlijke koffie

Super snelke levering en heerlijke koffie!

Heerlijke koffie

Super vers en erg lekker je krijgt complimenten over je lekkere koffie.

Heerlijke en verse koffie

Heerlijke verse koffie en geweldige en snelle service

lekker en goed verzorgd

Proefpakket uitgeprobeerd. Lekkere koffie, diverse smaken. Heel goed verzorgde verpakking. Zodoende hebben we kunnen vaststellen wat voor ons de fijnste smaak heeft. Daarna een blend besteld van de voor ons lekkerste soorten. Als Brandzaak je koffie gaat branden krijg je daarvan een berichtje en snel daarna wordt de koffie toegezonden. kakelvers dus, dat ruik je en dat proef je. De bonen zijn ook mooi droog om te zien, geen vette coating ofzo.

Heerlijk vers gebrande koffie in handige afsluitbare verpakking!

Snelle levering van heerlijke koffie.

Héérlijke verse koffiebonen, volgende dag in huis

Het is héérlijke koffie, omdat het verse koffiebonen zijn, waar ook een branddatum op staat. Als je het de ene dag besteld, heb je het de volgende dag in huis, dus verser dan vers kan de koffie haast niet! Top!

Prima smaak. 4 soorten koffie smaken, waarvan ik 3 erg lekker vind.

Heerlijk, goed keuze gemaakt.

Heerlijke koffie

Rijkt zo lekker en het smaakt nog beter

Snelle levering hersluitbare verpakking, en lekkere koffie

De verpakking is hersluitbaar snelle levering en heerlijke koffie

Goede koffie, snelle levering

Na het proefpakket enthousiast geraakt over jullie koffiebonen. Vooral de Brasil. Wordt snel geleverd en gewoon hele fijne service.

Heerlijke verse koffiebonen en super snelle levering!

Heerlijke koffiebonen!!

Heerlijk smakende verse koffie uit Honduras

wat prettig om mooie heerlijk ruikende koffiebonen uit Honduras (Marcala Camsa) te hebben, wat vooral opvalt is dat de bonen geheel droog zijn en geen vette/kleffe laag hebben. De koffiesmaak is zalig en de geur idem. Aanrader makkelijk besteld en snel vers geleverd in een super goed hersluitbare koffiezak. :)

Verse en lekkere bonen

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de bonen. Ze zijn erg lekker en ook de service is top! Bedankt!

heerlijke koffie, snelle levering

leuke informatie over de herkomst van de koffiebonen, gemakkelijk bestellen

Heerlijke vers gebrande bonen

Wat een genot om ze zo vers en snel in huis te hebben, grote klasse Zelfs de smaak is zoals beschreven en wat een dikke crema laag

geen andere koffie meer voor ons!

we gebruiken nu al maanden costa rica. mijn man als espresso en ik als cappucino. heerlijk! wat een verschil met andere merken. iedereen die bij ons koffie drinkt wil nog een bakkie

Superlekkere koffie en snel in huis

nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst met een variatie aan smaken in klein verpakkingen om alles te kunnen proeven, de koffie wordt vers gebrand en snel verzonden, ik had het de volgende dag al in huis. De smaken zijn goed, en de bonen niet vet. Zeker een aanrader deze shop!!

Verzend snel en de koffie is van uitstekende kwaliteit.

Voor de tweede keer besteld en heb echt niets te klagen. Goede kwaliteit koffiebonen voor een redelijke prijs.

Goed gebrande bonen van constante kwaliteit

Heb ervaring met het branden van koffiebonen en weet hoe lastig het is om een constant resultaat te krijgen. Bij Brandzaak is de kwaliteit altijd goed dus inmiddels mijn brander maar de deur uitgedaan. De goeie (hersluitbare) verpakking helpt bij het bewaren. Al met al is Brandzaak een aanrader voor elke koffieliefhebber

Prima bonen! Snelle levertijd na branding!

Goede bonen en snel geleverd!

Geweldige koffie, snelle levering

Pakken goed hersluitbaar, smaak van koffie is geweldig en vooral: lekker local

Een zeer positieve koffie ervaring

De bestellingen gaan supersnel. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling staat. Daarbij zijn de sets koffie, fantastisch om uit te proberen om zo je eigen koffie te vinden. Gewoon top.

Fantastische smaak en de geur van verse kofiebonen!

Na de 1e bestelling direct enthousiast over de geur en smaak van de koffiebonen. Bij de eerste bestelling 3 soorten uitgeprobeerd (Brasil, Costa Rica en Peru). Bij de volgende bestelling de koffiebonen die het meest in de smaak vielen: Brasil en Costa Rica. De smaak van Brasil vonden we nu veel sterker dan de eerste keer. Volgens Harun waren ze net begonnen aan een nieuwe oogst en hij bood onmiddellijk aan een andere soort koffiebonen op te sturen. Wat een service, helemaal top!

Heerlijke verse bonen

Makkelijk bestellen, heerlijke verse bonen! Aanrader!

Doen wat ze beloven!

Heerlijke koffie!