Heerlijke koffie en snelle levering

Wij hebben al diverse malen koffiebonen besteld. Vooral Costa Rica vinden wij zeer smaakvol. En de levering is snel.

Heerlijke koffie, helaas wel latere levering via postnl

Op de website stond volgende dag leveren. Dit werd een dag later pas. Jammer. Ik denk oorzaak van PostNL. Alleen werd ik niet via Brandzaak op de hoogte gehouden van de vertraging. Was wel een betere service geweest. Verder is de koffie heerlijk. Eerst proefpakket besteld. Daarna keuze gemaakt voor de beste koffie.

Veel keuze en lekker vers

Fijne webshop, goede en verse bonen, snelle levering

Heerlijke koffie en snelle levering.

Er is niets verplicht in deze.

Echt heerlijke koffie

Ik ben enorm blij dat ik deze koffie heb gevonden. Sinds kort heb ik een espresso machine ( Sage bambino) en een losse bonenmaler ( Niche zero) en de smaak van de koffie is echt fantastisch. Ik ben begonnen met alle samples. Probeer ze zelf uit en ontdek je favoriet.

Mijn go-to adres voor koffiebonen

Na verschillende webshops te hebben geprobeerd uitgekomen bij Brandzaak en inmiddels dik tevreden. Hersluitbare verpakking werkt goed, de bonen zijn vers gebrand en zijn consistent te maken waardoor de koffie goed lukt. Ze zijn echter wel aan de prijs, echter is 20+ euro voor een zak bonen geen uitzondering. Helaas woon ik zelf niet in de buurt en is het niet aan te raden om bonen groot in te kopen.

Heerljjke koffie!!

Perfecte levering en kwaliteit van de koffie uitmuntend.

Zeer goed. Snelle bezorging. Lekkere koffie

In één woord, GEWELDIG!!

Nu voor de 2de X koffiebonen besteld en het is echt super! Het is fijn te weten dat ze vers gebrand worden en totaal niet vettig wat voor je machine echt fijn is kwa onderhoud/levensduur!!

prima snelle levering

Lekkere koffie zonder gruis of slijpsel van koffieresten.

Lekkere koffie

Na lang behelpen met slechte koffie uit de supermarkt eindelijk brand zaak ontdekt, we kunnen eindelijk genieten van een heerlijk kopje koffie!

Heerlijke koffie

Eerst proef zakjes besteld. Alles geprobeerd. De aller lekkerste voor mij zijn de smaken Brazilië en Costa Rica. Smaakt tenminste echt naar koffie en ruikt zo lekker. Nooit geen andere koffie meer voor mij.

Prima ervaring

Goede service, koffie binnen 2 dagen in huis

Heerlijke koffie

Weer een paar zakken Costa Rica besteld....maakt een heerlijk bakkie....

goede en duidelijk info en website

goede ervaring in algehele zin. klasse

Lekkere koffie!

Begonnen met een proefpakket, onze keuze was snel gemaakt! Mooie verpakking die leuk staat in de keuken, op een leuke manier op de hoogte gehouden en verder dan vers! Snelle verzending, kortom wij zijn fan!

echte koffie met uitstekende verschillende smaken.

op dit moment is het genieten van de koffie. als beginner.

Heerlijk

Heerlijke bonen en een snelle levering. Ik ben er nog niet uit welke bonen mijn favoriete bonen zijn.

Snel geleverd, prima koffie

Levering is zoals je het kan verwachten, snel en optijd. Koffie is goed verpakt en smaakt goed.

eerlijk en zuiver

Fijne koffie uit mooiste gebieden, met persoonlijke tintje door dagelijks branden: je krijgt gevoel dat het speciaal voor jouw wordt gemaakt. En je merkt het ook aan de smaak: zuiver en schoon.

De lekkerste

Verrast met een proefpakket voor onze verjaardagen .. nu de juiste boon gevonden en wat je dan krijgt is een restaurant waardige espresso / cappuccino of americano .. we hebben twee bonenmalers ivm cafeïne allergie .. de decafe bonen zijn de lekkerste die je ooit zult proeven! Snelle levering , super verse bonen ! En dat proef je ! Tot snel want ja dat is wellicht het nadeel … de koffie gaat hard omdat hij zo lekker is :-)

Na vele bonen geprobeerd te hebben blijven hangen bij brandzaak.☕️

Super verse en lekkere koffie. Favoriet hier is Ethiopië en Guatemala.

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie, verschillende geprobeerd en ik kan eigenlijk geen keuze maken. Vind ze allemaal lekker. Elke dag lekker genieten. En de bestelling is snel in huis, ook de tips over de koffie was welkom. Geweldig zo door blijven gaan. Ik blijf mijn koffie bij jullie kopen.

Geweldige koffie

Ik heb zelden zulke lekkere koffie op

Het is voor het eerst dat we koffiezetten van koffiebonen i.pv filterkoffie, na veel gespeurd op het internet naar "de ideale koffieboon" zijn we bij "Brandzaak" uit gekomen. De passie die van de site spatte en het concept van vers gebrande bonen sprak ons erg aan. Maar ook het feit dat er geen vette koffiebonen worden gebruikt waardoor de koffiemachine langer mee zal gaan was iets waar we niet bij stil hadden gestaan. De bestelling kwam keurig optijd. De verpakking zag er zeer verzorgd uit. En van de bonen hebben we inmiddels onze eerste verrukkelijke kopjes koffie gezet. Ik kan Brandzaak iedereen aanraden. Ze hebben een grote diversiteit aan koffiebonen en andere producten, wij zijn erg benieuwd wat onze favoriet koffieboon zal gaan worden.