Lekkere koffie

Lekkere koffie, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

5 sterren waard!

Sinds mijn eerste order bij Brandzaak niet meer van deze koffie afgeweken. Heerlijk top kwaliteit koffie.

Levering duidelijk en conform afspraken, maar bovenal TOP kwaliteit koffie!!!

helemaal goed!

Goede koffie, wat wil je nog meer

Via de AD de idee gekregen over een branderij in Schiedam. Ik mag wel zeggen, dat dit naar volle tevredenheid is. Ik heb nu mijn tweede bestelling gedaan en er zullen er zeker nog vele volgen. De site geeft goed welke koffiebonen je besteld en wat je er van mag verwachten. De bestelling gaat eenvoudig en wordt de volgende dag thuis gebracht. Voorwaar een koffiebranderij, die ik bij een ieder aanbeveel.

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie, vers gebrand en altijd de volgende dag geleverd.

Goede kwaliteit voor lekkere koffie. En snelle verzending .

Super verse kwaliteit koffie

Vanaf het moment van de bestelling wordt je op de hoogte gehouden over JOUW koffie.

Snelle en goede service....en héérlijke koffie.

Na artikel in AD nieuwsgierig geworden en proefpakket besteld.

Toppie

prima koffie en supersnel geleverd. ga zo door.

proefpakket (Single otrigins collection) was zeer nuttig

Er is voor ons een duidelijke winnaar uit de bus gekomen: Guatemala Huehuetenango. Score een krappe 10. De Brasil kwam tot een 7½. Daarna de Honduras (6½) en de Equador (6). De rij werd gesloten door de Costa Rica met een 5- (geen pit) en de Ethiopia met een 4 (zurig, geen pit, we twijfelden zelfs of we al koffie gedronken hadden!). Conclusie: we hebben enkele kilo's Guatemale besteld.

Heerlijk zacht

Heerlijke koffie

Nu voor de tweede keer koffiebonen besteld en ook nu weer aangenasm verrast door de mooie smaken. Heerlijke koffie voor een goede prijs. Bovendien goed verpakt en zeer snel geleverd. Erg tevreden.

Lekker bakkie

Een heerlijke gebrande koffie met een volle smaak en een mooie creamlaag.

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie. Mooie volle smaak en altijd supersnel geleverd.

Verrukkelijke koffie, uitstekende service.

De koffie is heerlijk, ik wil niet anders meer. De service is uitstekend. Als ik vandaag koffie bestel, dan heb ik het morgen in huis. Ik word netjes op de hoogte gehouden middels e-mails. Het bestelproces is zeer eenvoudig, de website overzichtelijk. Kortom: zeer tevreden! Ik kan geen 10 geven, anders had ik dat gedaan.

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen, de diverse smaken/bonen nog aan het uitproberen!

Uitstekende kwaliteit koffiebonen. Ook ben ik zeer te spreken over de klantenservice, eventuele problemen worden erg netjes opgelost.

Heerlijke koffie en prima levering ben zeer tevreden

Heerlijke koffie en prima levering. Zeer tevreden .

Prima zaak om je koffie te bestellen. Kwaliteit uitstekend.

Heerlijke vers gebrande bonen van constante kwaliteit op tijd geleverd.

Gewoon top

Goede ervaring snelle levering. 1 keer zelf een fout gemaakt in de bestelling, deze werd zonder extra kosten omgezet in de juiste bestelling.

Goeie kwaliteit en service.

Uitstekende koffie voor scherpe prijs

Nu enkele malen mijn koffiebonen hier besteld. Uitstekende producten voor een reëele prijs. Goede service en levering. Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling. Voor mij een blijvertje ....

Prima koffie, goede smaakaanduiding en snelle levering.

Jullie maken waar wat je belooft op de website

Prima koffie, uitstekende prijzen

Ik ben een beginner op het gebied van specialty koffie, heb al allerlei branders in Nederland geprobeerd, maar bij Brandzaak blijf ik terugkomen. Goeie levering, mooi merk, lekkere koffie, goede prijzen.

Grote klasse

Vers en lekker!! Ik ga zelfs bewust even ruiken aan de bonen door de verse geur die ze hebben.