Wederom snel en heerlijke koffie

Dit is mijn tweede bestelling, mijn zoon is al langer klant en heeft deze brander aanbevolen. Wij zijn om en tevreden. Exit Sligro

top tent

Zeer constante kwaliteit, je hoeft dus niet na een nieuwe levering een half pak door de maler te halen voor (weer) de juiste instelling. Smaak is erg goed en omdat er dagelijks om 1500 word gebrand heb je altijd verse bonen in huis.

Snelle levering, heerlijke koffie, vette site

Super snelle levering. De koffie is heerlijk en net gebrand. Ook ben ik gecharmeerd van de site

Overheerlijke koffie.

Heerlijke vers gebrande koffiebonen, en nog snel geleverd ook! En zo als ik altijd zeg: alle waarde naar geld. Ik betaal liever wat meer, dan een goedkopere versie met smerige nasmaak en mijn machine kapot. Echt top!

Heerlijke koffie

Zeer lekkere verse koffie.

Topkwaliteit!!

Snel geleverde versgebrande en lekkere koffiebonen. Ethiopië is onze favoriet!!

Lekkere koffie

Lekkere koffie, leuk om te proberen.

Verfijnde kwaliteit koffie met supersnelle service!

Koffiebonen bestellen doe je bij Brandzaak. Kwaliteit, versheid en finesse aan een goeie prijs en snelle levering!

Goede service en goed product.

Top Koffie, snelle levering

Helemaal top altijd! Heerlijke koffie en snelle levering.

Goede en verse koffie

Twee keer koffie besteld. Het is wat duurdere koffie, maar het is heerlijke koffie, elke dag weer genieten.

Super lekker

Heerlijke koffie met de verse bonen. Nooit gedoe met levering en tegen de juiste prijs

Heerlijke koffie, snel in huis!

De koffie is vers en heerlijk van smaak. Bestellen en de volgende dag in huis, perfect!

Heerlijke bonen en top service

Buitengewone koffie geleverd door een bijzonder bedrijf.

Snelle levering en ruikt al heerlijk als de doos opentrekt.

Heerlijke koffie, snel in huis

Na een paar maanden supermarkt koffiebonen was de koffie van Brandzaak een verademing. Goede geur, heerlijke smaak.

Top koffie

Heerlijke koffie, snel geleverd!

Lekkere koffie tegen een goede prijs

Goede en snelle levering. Lekkere koffie voor een goede prijs. Groot assortiment.

Super service en kwaliteit

Kwaliteit en de smaak van de koffie(bonen) zijn erg goed. Snelle levering.

Heerlijke Decaf koffiebonen

Ik ben al een tijdje op zoek naar lekkere decaf koffiebonen. Na lang en veel uitproberen ben ik terecht gekomen bij de Decaf Columbia Huila koffiebonen van Brandzaak. Ik weet dat smaken verschillen maar ik raad iedereen aan deze te proberen. Als cappuccino drink ik deze met een dubbele espresso. Geweldig lekker!!!

Heerlijke koffie

Lekkere koffie. Wel t lekkers de dag na branding, dan is t echt een cadeautje. Goede cremalaag. Daarna gewoon lekkere koffie. Verzending altijd netjes. Ik zou wel vaker aanbiedingen willen zien.

Geweldige service en fantastische koffie

De persoonlijke benadering op de website is leuk en geeft je een goed gevoel en dat proef je ook in de koffie.

Heerl i jk versgebrande koffie snel thuisgezorgd

Versgebrande heerlijke koffie snel thuisgezorgd, in een weer afsluitbare zak.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Eenvoudige bestelling uit ruime keuze bij meestal kleine plantages. Met name de mogelijkheid op ruim van te voren de leverdatum aan te geven is voor het verkrijgen van de meest verse bonen op de gewenste datum een pre.

Eindelijk genieten!

Na een lange zoektocht naar een lekkere koffie gemaakt met verse bonen beland bij Brandzaak en een proefpakket besteld. Iedere keer bij het aanbreken van een nieuwe zak weer vol verwachting naar de smaak. Na alle soorten geproefd te hebben onze keuze(s) gemaakt. Top koffie, top levering! Nooit meer anders.