Snelle service en super lekkere koffie

Nieuwe bestellingen zijn heel snel binnen. Koffie bonen zijn van super kwaliteit

Uitstekende koffie

De koffie is echt uitstekend met een duidelijke smaak omschrijving. De koffie is gebrand op de dag dat je de koffie besteld hebt. Snelle verzending.

Lekkere koffiebonen en snelle levering

Goede prijs voor de koffie die goede en lekkere smaak heeft

Amazing quality

Very good quality, excellent service

Heerlijke koffie , eerst 1 zak besteld, maar we waren zo enthousiast dat we er al snel meer besteld hebben. Hele snelle levering gewoon echt niets op aan te merken.

Lekkere koffie

Topkwaliteit

Topkwaliteit

Heerlijk vers geurende gebrande koffie Zeer snelle levering Eerlijke prijs

Super lekkere caffeine vrije koffie, alsof je echt weer heerlijke koffie drinkt

Aanrader! Super service en onwijs lekkere koffie

Super, snelle levering en heerlijke koffie

Heerlijke koffie, snelle verzending en keurig verpakt.

Lekkere koffie, goed concept, fatsoenlijke prijs

Lekker vers gebrande koffiebonen, niet vet dus prima geschikt voor volautomatische machines. Keuze genoeg om je eigen voorkeur te vinden. Levering snel en correct.

Heerlijk

Top koffie! En snel in huis

Aanbevolen al bij meerdere mensen

Zeer slechte bezorging en reageren niet op mail.

Koffie besteld, word door post nl bezorgd. Of toch niet…… brandzaak reageert niet op mail en dus gewoon geld kwijt en geen koffie. Bestelde altijd zakelijk redelijk wat koffie en nu dus nooit meer. Jammer want de koffie smaakte altijd goed.

Heerlijke koffie

Wij hadden een proefpakket gekocht met 6 verschillende smaken. Allebei zijn we dol op koffie en ze zijn alle 6 ook echt lekker.. nadat deze op was zijn we onze oude voorraad koffie gaan opmaken. Nou, deze smaakte helemaal niet lekker meer! Dus snel onze favoriet gekocht: Guatemala!

Snelle levering, de omschrijving klopt bij de koffie, echt lekkere koffie. Verpakking van de koffie goed af te sluiten.

Heb jullie nog maar kort ontdekt, maar tot nu toe perfect.

heerlijk!

Ook wij hebben de single origins besteld om te ervaren welke wij het meest konden waarderen :) en dat bleek de Brasil yellow bourbon. De tijdelijke blends nemen wij voor de afwisseling er weleens bij. De mexico had van mij mogen blijven; wat een heerlijke koffie is dit! Nu gaan we de India eens proberen, zeer benieuwd! Levering is snel overigens en je hebt gegarandeerd verse bonen. Ook niet geheel onbelangrijk; de boinen zijn niet vet dus je machine is hier ook heel blij mee, & de maalgraad blijft bij alle soorten koffies van de brandzaak gelijk is onze ervaring, geen gehannes met instellingen! Heel blij met jullie Brandzaak :)

Op ontdekkingstocht

Naast basis assortiment ook tijdelijk andere soorten koffiebonen. Aantrekkelijk om de kleine verpakkingen te proberen. Zo hebben we onze favoriet gevonden die afgewisseld wordt met de selectie die tijdelijk verkrijgbaar is. Hoe leuk is dat!

Heerlijke koffie, vers gebrand en razendsnel geleverd. Na lang zoeken en vele koffiebonen geprobeerd te hebben, nu eindelijke "onze" koffie gevonden. Eerste keer de single origins collection besteld om eens wat verschillende koffiebonen te proberen. Alle varianten waren lekker, maar wij hebben uiteindelijk gekozen voor Brazil Yellow Bourbon. Voortaan bestellen wij onze koffie bij BRANDZAAK!!

Heerlijke betaalbare koffie!

Voor de tweede keer koffie besteld, goede prijs en heerlijk van smaak.

Vers, snel en heer-lijk

Wordt dezelfde dag gebrand. En de levering is snel. De koffie? Heerlijk!

Prima koffie!

Prima koffie tegen goede prijzen en top service!

Goeie service hele lekkere koffie

Super lekkere koffie en top service. Vers gebrand en snel geleverd.

Goede koffie en snelle leveringen

Goede koffiebonen, veel keuze en ze worden vers gebrand. Verpakking zeer makkelijk en herbruikbaar. Snelle levering

Heerlijkeerlijkepuresmaken

Ik ben heel blij met jullie bonenekker en betaalbaar