Heerlijke koffie, goede en snelle service.

De koffie smaakt heerlijk. Vers gebrand, goed verpakt en snel geleverd. Verder goede/ nuttige informatie op de website.

Heerlijke koffie!!

Snelle levering, goed gebrand!

Verse koffiebonen!!

Heerlijke koffie ,van vers gebrande bonen. Snelle levering, zelfs op zondag bestellen, en dan maandag al in huis hebben Top!!

Goede koffie voor de juiste prijs.

Goede koffie in stevige hersluitbare zak geleverd. Snelle bezorging!

snelle levering, zeer verse en lekkere koffie

Duidelijke site met veel info over de bonen, koffie wordt elke dag vers gebrand. Lekkere bonen en goede snelle levering.

Heerlijke koffie en snel in huis voor een redelijke prijs

Makkelijke website, snelle levering. En het belangrijkste prima koffie.

Snelle service en veel smaken

Wij zijn nog starters. We hebben nu een proefset om te bepalen welke smaak het beste bij ons past. Goede uitleg bij alle smaken. Tot nu toe lekkere smaken. En een snelle service

Prima koffie

Je zet er een geurig, krachtig bakkie koffie mee

Je komt er steeds weer op terug

Heerlijke koffie met een geheel eigen smaak

Geweldig!!!!

Heel tevreden.De koffie is heel lekker en altijd binnen 1 dag in huis.Wij genieten van.Fijne service ook bij een extra vraag zoals voor een keer in kleine verpakkingen te doen is bij jullie mogelijk. Bedankt en wij blijven zeker trouwe klant.

top levering binnen 24 uur

De koffie van Brandzaak is van hele hoge kwaliteit en smaakt zeer goed.( alle geproefd ) Veel blends en single origins die super smaken en natuurlijk uitermate vers zijn.

Gewoon heerlijk

Eerst een testpakket besteld en nu de heerlijkste koffie.

Snelle levering, ruime keuze en vooral zeer hoge kwaliteit

Na het uitproberen van diverse leveranciers ben ik voor het eerst ‘blijven hangen’. Naast een snelle levering en ruime keuze is vooral de kwaliteit van de bonen van Brandzaak de main reason om te blijven bestellen. De beschrijving van de tonen van de koffiebonen is perfect. Hierdoor kom je er eenvoudig achter waar je voorkeur ligt. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding prima in balans. Als je van koffie houdt is Brandzaak je ultieme go to dus!

Heerlijke koffie met body

De koffie is uitzonderlijk goed. Niet te vergelijken met de koffie uit de supermarkten. Bonen afkomstig uit gebieden waar boeren op kleinschalige wijze produceren is echt aan te bevelen. Koffie uit bijvoorbeeld El Salvador maar ook uit Ethiopië is naar mijn mening een echte aanrader. Je kan dan volop genieten van de perfecte koffiesmaak. Bij de supermarktkoffie mis je dat gewoonweg. Ik zeg daarom: ga zo door. Met vriendelijke groet,

Heerlijke koffie

Vonden deze koffie,na n lange zoektocht en het is heerlijke koffie.

Heelijke en eerlijke koffie

Vergist met bestellen, geen probleem. Nieuwe bestelling gedaan, oude bestelling wordt geannuleerd en terug betaald zonder gedoe. Gewoon bij de brandzaak, respect voor elkaar. Friendelijk en behulpzaam. Heerlijke koffiebonen, goede kwaliteit. Stevig verpakt in luchtdichte en nette verpakking. Voorspelbaar bezorgt. Top.

In een woord fantastisch

Hele snelle levering,mooie doos,uitstekende koffiesmaken,bonen zitten in mooie stevige en goed afsluitbare verpakking.

Heerlijk koffie zo als koffie hoort te zijn, erg lekker.

We drinken De-Caf afkomstig uit Columbia, Hulla, medium roast. Heerlijk, toegankelijk. En verwerking van de bonen met het Swiss Water Decal en geen chemicaliën. Snelle levering en verse Branddatum. Kortom top product

Service van de bovenste plank

Het walhalla voor koffie ontdekt, en wel hierom. Eindelijk een koffie leverancier en brander ontdekt waar kwaliteit hoog in het vaandel staat, en dat proef je. Ik heb mijn eerste kilo Ethiopische koffiebonen met genot weg gedronken en weer 2x een kilo gekocht namelijk de Brasil Yellow Burbon en de Honduras Marcala Comsa. Maar ik heb nog een avontuurlijk reisje te maken voordat ik weet wat voor mij de aller lekkerste koffie is.

Perfecte koffie

Snelle service en echte (verse) koffie

Mooi concept, heerlijke koffie!

Makkelijk te bestellen. Mooi concept met hele verse koffie. Heerlijke koffie!

Heerlijke koffie en goede service

genoeg keuze en de bestelling is snel binnen.

Top product

Duidelijke website. Snelle en goed afhandeling bestelling. Top product.

Nooit meer een ander ;)

Snelle levering, verserderderder koffie bestaat er volgens mij niet Uitleg bij koffie zorgt ervoor dat je al gauw weet wat je het lekkerst vindt !

Lekkere koffie en super service

Veel keuze in soorten koffiebonen, lekkere koffie en de levering is prima.