Geweldige koffie

Ik heb zelden zulke lekkere koffie op

Het is voor het eerst dat we koffiezetten van koffiebonen i.pv filterkoffie, na veel gespeurd op het internet naar "de ideale koffieboon" zijn we bij "Brandzaak" uit gekomen. De passie die van de site spatte en het concept van vers gebrande bonen sprak ons erg aan. Maar ook het feit dat er geen vette koffiebonen worden gebruikt waardoor de koffiemachine langer mee zal gaan was iets waar we niet bij stil hadden gestaan. De bestelling kwam keurig optijd. De verpakking zag er zeer verzorgd uit. En van de bonen hebben we inmiddels onze eerste verrukkelijke kopjes koffie gezet. Ik kan Brandzaak iedereen aanraden. Ze hebben een grote diversiteit aan koffiebonen en andere producten, wij zijn erg benieuwd wat onze favoriet koffieboon zal gaan worden.

Brandzaak de beste

Na een half jaar lang besteld, geleverd en geproefd te hebben kan ik volmondig beamen dat Brandzaak echt de beste is. Vooral het concept van de 'wisselkoffie' die iedere keer tijdelijk wordt aangeboden vind ik erg aantrekkelijk. Altijd weer spannend hoe die koffie dan weer smaakt. De Panama Famialia Suárez vond ik werkelijk voortreffelijk. Nu is net de Barahona koffiebonen uit de Dominicaanse Republiek geleverd gekregen; ben heel benieuwd hoe die smaken, maar eerst even laten rusten voordat ik ze ga malen en proeven. Alle mensen van Brandzaak: bedankt!

Wij hebben ons adresje wel gevonden

Kwaliteit en service is echt top. Heerlijke varianten koffie(bonen), dagelijks vers gebrand en ook dit proef je. Alle varianten hebben we inmiddels een keer geprobeerd. De “standaard” is voor mij decaf omdat ik niet heel goed op cafeïne reageer, deze vind ik echt heel erg goed van Brandzaak.. heerlijk!

Geweldige service en bonen!

Erg goede ervaring! Fijne, duidelijke site, snelle service en steeds info van het proces op de mail. Ik dacht, grapje, toen ik een mail kreeg met dat de bonen werden gebrand die avond. Ik ging er vanuit dat er een voorraad op de planken stond maar bij aflevering stond er daadwerkelijk de branddatum van die avond op de verpakkingen! Mooie verpakkingen, duidelijk omschreven en fijne sluitingen. Maar het allerbelangrijkste: heerlijk geurende bonen wat resulteerde in lekkere kopjes koffie. Erg goede prijs ook! Wij bestellen zeker weer!

Ik beveel Brandzaak aan iedereen aan. Na alle smaken te hebben getest is Brasil onze favoriet. Ga zo door Brandzaak!

Snelle service, heerlijke koffie en lekker snel geleverd.

Op aanbeveling van een goede vriend koffie besteld bij de brandzaak. En kan niet anders zeggen dan dat het heerlijke en vers gebrande koffie is. Duidelijke site, en een hele goede en snelle service. Ik raad iedereen aan om hier lekker je koffie te bestellen.

Geweldige koffie!

Snelle levering, super verse en heerlijke koffie!

Goede uitleg en heerlijke koffie

Mijn koffie is dagelijks het feestje van de dag. Met de meegegeven tips, kan ik nu de heerlijkste koffie zetten.,

Dagelijks genieten

Heb nog nooit zoveel genoten van een kopje koffie en vers gebrand de supermarkt koffie kan er niet aan tippen.

Slechte koffie

Proefpakket besteld en smaken allemaal niet lekker.

Alles klopt.

Alles gebeurde zoals was aangekondigd

Super vers toptoptop!

Een uitkomst dat ze de bonen branden op de dag dat je ze besteld. Als thuis barista en koffieliefhebber wil je de bonen zo vers mogelijk. Fijne smaken en leuke combi deals. Overgestapt van de lokale branderij naar Brandzaak als blijvertje!

Snelle service, maar vooral kwaliteit. Top bonen.

Mijn ervaring is goed. Had alleen graag het receptuur erbij gehad. Wel gebeld, maar geen gehoor. Maar no problem Hugo

Eenvoudig de bestelling te plaatsen, goede opvolging van de bestelling en dik in orde verzonden/ontvangen!

In een woord Perfect

Bestellen ging heel eenvoudig, en werd zoals beloofd vers gebrand op de beloofde dag geleverd. Omdat het pakket een cadeau was weet ik nog niet hoe de smaak is,

Duidelijk een zaak met passie

De ervaring met bestellen is leuk: De bonen worden vers gebrand op of na de dag dat je bestelt (afhankelijk van hoe laat je bestelt). Ik ben nu een proefpakket aan het uitproberen en de eerste koffie is al ontzettend lekker.

Super lekkere koffie, ik ben helemaal verkocht!

Ik vind de koffie echt super lekker ruiken en smaken. Het is echt heerlijk!

Fantastic!

I'm very happy with the order. Received in 48h in Belgium. I got the single origins collection, they're all amazing. Thanks guys!

Heerlijke koffie

Echt genieten van heerlijke koffie

Duidelijk, snel en volgens afspraak handelen

Proefpakket besteld om te kijken welke bonen we het lekkerst vinden. Snel geleverd in mooie verpakking met veel informatie.

Koffie hoe Koffie hoort te zijn.

Uitstekend van bestellen tot leveren maar vooral de heerlijk koffie, top.

Matig

Ik drink espresso, die ik maak met een Jura volautomaat. Ik heb bonen gekocht bij Brandzaak specifiek voor espresso. Tot nu toe (na 1 kilo) heb ik er alleen matige kopjes expresso mee kunnen zetten. Ik vind de bonen die ik gewoon bij de supermarkt koop (bijv. Illy of Australian) vele malen betere en lekkerdere espresso opleveren.

Heerlijke koffie met een zeer snelle levertijd.

Uitstekende eerste ervaring met Brandzaak, en een zeer snelle levering van hun smaakvolle product.

Een zeer prettige ervaring met een overzichtelijke website en heerlijke koffie.

Een zeer prettige ervaring met een overzichtelijke website en heerlijke koffie.