Gewoon lekker

Ik wissel tussen Rom Caffè Gold, 100% Arabica en nu de Brandzaak. Wat ik mis bij de Brandzaak is optimum zetinstructies voor de type boon. Dat zou wel zo handig zijn. De espresso machines worden meer en meer sophisticated zoals pre-infusion, PID, en zet profiles …

Super lekker en vers.

Prima koffie in de 1e plaats vriendelijke klantenservice snel geholpen en razendsnel de bestelling bezorgd

Website en producten stijlvol en overzichtelijk. Beschrijving producten on point. Levertijd en kwaliteit vlot en erg goed.

Heerlijke, duurzame koffie voor een eerlijke prijs!

Heerlijke, duurzame koffie voor een eerlijke prijs!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Uitstekende koffie en service

Ben zeer tevreden over de kwaliteit en verzendeing van de koffie.

Leuke koffie ervaring

Ik was op zoek naar vers gebrande koffie en vond Brandzaak. De uitstraling van de website en de leuke informatie over de koffie, haalde mij over om een proefpakket van zes koffies te bestellen. Erg ver(s)makelijk om te ontdekken of 'Kaneel, Zwarte peper en Pure chocolade' de koffie 'Tanzania Utengule Estate' goed beschreven. Heb maar snel een extra kilo 'Tanzania Utengule Estate' besteld ;-).

Goede koffie, snel geleverd

We hebben eerst een proefpakket met diverse soorten koffie geprobeerd. Zo konden we een keuze maken uit de diverse soorten. Inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst en ontvangen. We krijgen alleen maar positieve reacties over de lekkere koffie!

Heerlijke verse koffie snel in huis

Je ruikt de koffie al door de doos heen zo heerlijk. Ik heb af en toe mijn eigenaardigheden met koffie soms drink ik het maanden lang en dan ineens niet meer maar als ik het wil drinken dan is de koffie van Brandzaak de lekkerste koffie. Zelfs mijn man is daar dan ook erg blij mee.

Smaken verschillen...

Ik drink koffie alleen als espresso en dan moet echt alles kloppen denk ik. Vindt de Yrgacheffe verrassend lekker en de Honduras duidelijk minder geschikt wat mij betreft maar misschien lekker als filterkoffie. Het geld waard!

Prima koffie

Pas begonnen bij Brandzaak. De koffie is beter dan ik in het verleden heb gehad.

Goede koffie met uitstekende service!

Korte leertijd en heerlijke verse koffie!!

De koffie is erg lekker! Ik vind echter de prijs erg hoog

Lekker vers

Ik ben zeer tevreden over Brandzaak. Tijdens het bestellen kon ik aanduiden op welke datum ik de levering wil ontvangen. 1 dag voordien werd mijn koffie gebrand, dergelijke versheid vind ik enorm belangrijk. De kleur van de branding was voor mij ook goed geslaagd. Met deze koffie een heerlijke espresso maken met mijn half-automaat is echt niet moeilijk. Op voorwaarde dat Brandzaak de huidige prijzen niet verhoogt zal ik waarschijnlijk niet op zoek gaan naar een andere leverancier voor mijn koffie.

Lekkere cafeïnevrije koffie

Daar sta je dan, plots duizelig en verschrikkelijke piep in oren. Hup naar KNO arts om te kijken of het Ménière is. Gelukkig niet. Maar het heeft mij wel aan het denken gezet. Ben nu bezig om veel en veel minder cafeïne te gebruiken, en dan kom je al snel bij je koffie uit. Omdat ik al vaker bij Brandzaak gekocht had, en steeds erg tevreden was, nu voor het eerst 2 zakken cafeïnevrije bonen gekocht. Het is best even wennen, niet alleen de koffie, maar ook de maalgraad moet je anders instellen. Uiteindelijk zeer tevreden over deze cafeïnevrije koffie. Dat wordt het voortaan voor mij !!!! En als je het met mensen over cafeïnevrije koffie hebt, trekken ze gelijk de neus op. Nou laat ze maar doen, ik ben erg tevreden over de koffie van Brandzaak. En niet alleen de koffie, maar ook de goede snelle levering !!! Van mij een hele dikke vette ruime voldoende !!!

Kies, proef en geniet: gelukt

Na een proef pakket goede keuze kunnen maken. Volgende bestelling wederom snel en probleemloos geleverd. Een blijvertje wat mij betreft.

Prima koffie, prima service

Zeer tevreden met de koffie van Brandzaak. Verse bonen, snel geleverd en prima communicatie. Mocht er eens iets mis gaan met een bestelling dan wordt dat snel opgepakt en hersteld. Dikke complimenten voor de service en de heerlijke koffie!

Één woord, uitmuntend!

Geweldige kakelverse koffiebonen en zeer snel in huis. Leuk ook dat je via de mail op de hoogte wordt gehouden van je bestelling, je weet precies wanneer jouw boontjes worden gebrand. En de smaak? Uitmuntend. Probeer t zelf en kies jouw favoriet.

Vandaag besteld, morgen brandverse koffie drinken

Er zijn er (een paar) meer die supervers gebrande koffie leveren, maar Brandzaak heeft ook het logistieke proces perfect op orde. De keus is goed, de kwaliteit hoog en de prijs redelijk. Wij blijven graag bestellen!

Blijft zeer goed

Nu weer eens bij de Brandzaak bestelt 3 verschillende smaken Tanzania,Costa Rica en Brasil alle 3 erg lekker dus gewoon top koffie van de Brandzaak

Geweldige koffie

Voor de 2e keer heerlijke koffie besteld bij Brandzaak. Gestart met een proefpakket, waarvan de Bolivia erg in de smaak viel. Jammer dat deze koffie tijdelijk was. Hopelijk komt deze koffie een keer terug in het assortiment. Als 2e bestelling de Latin Blend gekozen. Deze is ook erg lekker. Heerlijk vers gebrande koffie van TOP kwaliteit. Ik geniet er bij ieder gezet kopje opnieuw van!!

Echt vers en snel bezorgd

Koffie omschrijvingen op de website kloppen, er wordt super snel bezorgd. De koffie is echt vers gebrand, heerlijk.

Snelle levering van heerlijke vers gebrande koffie. Top!

Amper 23 u na bestelling reeds in België geleverd.

Besteld en versgebrand in huis. Mooie kwaliteit en heerlijke koffie.