Heerlijke koffie en cappuchino als mama even een momentje voor zichzelf heeft

Super lekkere cappuchino,

Gewoon heel goed

Leuk concept, mooi assortiment. Snelle en goed levering van de bonen.

Heerlijke koffie voor een goede prijs

Voor een heerlijke koffie, cappuccino of espresso ga je voor de bonen van Brandzaak

Super koffie

Echt heerlijke verse koffie. Vers gebrand en uitstekende koffie. Prijs valt daarnaast reuze mee.

Geweldige koffie en een goede shopervaring!

Eerst een keer een tasting pakket besteld, Specialty Blends Collection. Daarna de keuze gemaakt om meer te gaan bestellen. Koffie is vers gebrand, mooie droge bonen. Ik raad elke koffieliefhebber aan om het een keer te proberen!

Goede kwaliteit

Snelgeleverd prima bedrijf

duur------maar geld waard!!!!!!

aanrader

Snelle service en lekkere koffie

gemakkelijk te bestellen en zeer snelle levering. Erg lekkere koffie

Geweldig lekkere koffie

Gewoon lekkere koffie. Goede service

Top koffie en levering

Heerlijk heerlijk heerlijker

Het is niet gewoon koffie, maar iedere keer weer de ervaring van ontspannen heerlijke espresso.

Ik heb nu al verscheidene bonen van verschillende aanbieders uitgeprobeerd, maar toch vind ik die van Brandzaak het lekkerste. Je merkt dat het kwaliteit bonen zijn, waardoor een espresso met mijn half automaat altijd slaagt!

Uitstekend! Ik was al een tijdje op zoek naar verse kwaliteit koffiebonen en die heb ik bij jullie gevonden. Vers gebrand en snel geleverd. Ik raad iedereen aan om koffiebonen bij jullie te halen.

Uitstekende koffie en snelle bezorging

Ik heb inmiddels 2 keer bij Brandzaak besteld. Hun assortiment is gevarieerd, de koffiebonen kwalitatief zeer goed tegen een schappelijke prijs en daarnaast is de bestelling ook nog na een dag binnen. Ik ben fan!

Supreme koffie meer dan waar voor je geld

Het is bom vol smaak dat in perfecte balans is goede body smaken die over elkaar heen vloeien. En als je het gene niet proeft van er op de verpakking staat dan proef je dat wel in de afdronk Ik geef deze koffie een 10+

Koffie branden is hoofdzaak met veel bijzaak

Heerlijke koffie(soorten) in mooie en handige verpakking. Bezorg keuze is ruim en super, net als de snelle bezorgtijden. Klantenservice is top, bij (kwaliteit)problemen binnen no-time reactie. Ik ben vaste klant (geworden)!

Snel levering. Lekker koffie.

Fijne keus, snel levering en lekker koffie smaken.

Beste koffie met de beste adviezen

Vers gebrande koffie met goede keuzes. Gaan verder als alleen verkoop. Kunnen je als koffie liefhebber ook lekker uitdagen vooral zo doorgaan

Goede service, heerlijke koffie!

Goede service. En heerlijke koffie...

Heldere uitleg/status voortgang, snelle levering, goed verpakt.

Heldere uitleg/status voortgang, snelle levering, goed verpakt

Een geweldige service

Mooie koffie’s

Latin blend all day!

Ik heb zeer goede ervaring met de brandzaak! Heerlijke koffies en uiteraard mijn favoriet “latin blend” Zou leuk zijn als ze een spaaractie zouden invoeren of wat vaker een korting :-) Maar lekkere koffie haal je dus bij de brandzaak!

Bijzondere koffies, zuiver, smaakvol. Leveringsbetrouwbaarheid eem dikke 10!

Lekker verse koffie

Really good coffie, fresh, fully aroma and taste. Fast delivered, good price per kg. I make the beans in fully automatic coffie maschine Jura E60 and the coffie is amazing. Really big different between this and death coffie from supermarket. I definitely recommend this shop.

Heerlijke specialty koffie voor een goede prijs!

Ik zou graag nog een keer bij jullie lichter gebrande koffiebonen bestellen (voor Aeropress)

Prima koffie, snelle levering, wel aardig aan de prijs

Prima koffie snelle levering, wel aardig aan de prijs