Zeer fijne koffie voor een eerlijke prijs.

Inmiddels heb ik al een paar keer koffiebonen besteld bij de Brandzaak. Dit na volle tevredenheid, de koffiebonen geven heerlijke koffie, de prijs netjes en de levering snel.

Heerlijke verse koffie

Snelle levering en prima kwaliteit

Uitstekende koffie, strakke service

Vandaag bestellen, morgen branden, overmorgen in huis. Het lukt ze elke bestelling weer. Chapeau!!

Prima koffie en vers gebrand.

Heerlijke koffie

Omdat ik ook decafe koffie drink is dit een feestje ,vol van smaak en een redelijke prijs,

Snelle levering en heerlijke koffie

Vooral de Ethiopie Yirgacheffe en Guatemala Huehuetenango zijn uitmuntend. Doen het allebei heerlijk als espresso en voor de cappuccino. Ik zag andere reviewers de Brazilie aanprijzen. Hierom zou ik het proefpakket absoluut aanraden om te starten. Bonen zijn inderdaad absoluut niet vettig zoals op hun site geadverteerd.

Prima product

Heerlijke koffie

Geweldige produkter

Coffee van Guatemala heeft een bijzondere smaakvan chocolade, noten, vanille en iets lekkers dat ik niet kan beschrijven.

Top kwaliteit gebrande koffie, echt een aanrader!

Ik heb inmiddels een aantal soorten geprobeerd en ben fan! Top kwaliteit en handige verpakking.

je krijgt meer dan je mag verwachten.

Vers gebrande koffie en aandacht voor mij als klant. Top.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede koffie, evenzo goed bezorgd, snel en op tijd, leuke website met goede omschrijving van de smaken. Voor herhaling vatbaar

Eindelijk

Bestellen busbedrijven iPhone was lang een crime, maar gaat sinds paar dagen opeens top. De koffie is natuurlijk top

Helemaal top

Goeie zaak, goeie koffie, levert snel en heel erg vers

Heerlijke eerlijke koffie.

Goede bonen, snel geleverd en verantwoord verbouwd. Zou alleen een ‘rust tijd’ erbij willen zien. Sommige bonen zijn lekkerder na een aantal dagen luchten, zou mooi zijn als dit ook erbij wordt gemeld.

"Lekker" is een understatement

De koffie van Brandzaak is zo lekker dat koffie drinken niet slechts iets is wat je tussendoor doet, maar iets waar je de tijd voor neemt. Van de geur van de bonen tot de laatste slok en zelfs de smaak die in je mond achterblijft: het is allemaal heerlijk.

Snelle levering en zalige koffie

Mijn Jura Apperaat doe je een dik plezier met koffie van Brandzaak Heerlijk.

Goede koffie en goede service

Snelle levering lekkere koffie

Geweldig lekker

Ze doen wat wat ze beloven

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van jullie koffie ( decafé) en ook over de service. Jullie doen wat jullie beloven. Ga zo door. Fijne dag Groet, Els

Lekkere koffie en uitstekende service

Koffie is heerlijk en vers. De service is snel en goed.

Echt heerlijke koffie!

Supervers, zeer snel thuis bezorgd en een ruim assortiment, ik wil geen andere koffie meer.

Snelle service en lekkere koffie

Je wordt goed op hoogte gehouden met mailtjes van de status van de order. Koffie is lekker. Prijs is marktconform.

Heerlijke koffie, vers gebrand, snel geleverd

Ruime keuze aan regelmatig vers gebrande koffie die snel bezorgd wordt.

Erg lekkere koffie 👍

Snelle en goede service. Feedback over het branden en versturen is super.

Erugggg lekkahhh

Snel besteld en geleverd, kwaliteit koffie een echte aanrader.