Echt lekkere koffie!

ik ben gek op koffie en deze vers gebrande koffie is heerlijk!

Heerlijke en verse koffie

Afhandeling bestelling en bezorging uitstekend. Koffie is vers en heel lekker. Een aanrader!

Snelle levering heerlijke koffie!

Goede omschrijving van de koffie en inderdaad hele fijne smaak, best prijzig maar wel waard!

Lekkere koffie en zending goed verzorgd

Ben tevreden

Bij mijn eerste ervaring bij het afhalen verbaasde mij twee dingen.

In mijn beeldvorming zag ik een sfeer volle koffie gerelateerde omgeving voor me. Leuk hoekje met de uitgestalde koffie producten. Foto's uit de omgeving waar de koffie wordt geteeld of verbouwd. "hoe dat mag weten" Paar koffie bomen en/of planten uit de koffielanden omgeving neer zetten. Koffie is ook een belevenis. Het lijkt nu of je in een parkeergarage terecht komt. (ik bedoel het goed). Nu de tweede: "nee meneer wij hebben geen folders" Mijn bedoeling was om een aantal folders mee te nemen om het in mijn directe omgeving jullie daarmee te promoten. Wees gerust ik vertel het nu aan iedereen om jullie perfecte koffie.

Makkelijk te bestellen en vlotte levering!

Keuze uit een groot assortiment koffie en ook de mogelijkheid om een aantal gevarieerde proefpakken te bestellen!

De lekkerste koffiebonen

Wij hebben diverse merken koffiebonen geprobeerd en kregen van een vriendin de tip om bij brandzaken de bonen te bestellen. Het zijn zeer vers gebrande bonen die totaal niet vet zijn. En de smaak.. dit zijn ver uit de lekkerste kopjes koffie die wij in tijden hebben gedronken!

Fijne prijs, knettervers en snelle levering.

Iets sceptisch over de branddatum die letterlijk op de dag van verzending staat. Dat kun je faken. Maar de crema liegt niet. Kakelvers.

Super ‘

Het aanbod verraste me heel erg, snel alles gevonden en super snel stond het voor de deur en het beste cadeau voor een echte koffie drinker !!

Snelle en goede koffie leverancier

Na jaren de zelfde koffie bij Simon Levelt mijn merk plots niet meer beschikbaar. Dus op zoek en verrast bij het overstappen. De levering bij Brandzaak is echt heel snel en de keuze uit het assortiment is echt perfect.

Voor de eerste keer hier koffie gekocht ,best lekker

Voor het eerst koffie besteld en geproefd. Echt geen verkeerde koffie, smaakt lekker maar ik benieuwd ook hoe de andere koffie soorten van jullie smaken . Binnenkort doe ik weer een bestelling!

Heerlijke boon

Nu paar x besteld en verschillende bonen geprobeerd. Echt heerlijk. Ook de volgende dag in huis, wat niet onbelangrijk is als je niet zonder je dope wilt komen te zitten.

Super snel verse bonen in huis!

Nu pas proef ik echte koffie!

Vers gemalen bonen deed ons aan onze oma’s denken… Nu kunnen we zelf thuis vers gebrande bonen malen, professionele filterkoffie maken en genieten van geurige, verse koffie! We willen niet anders meer! Naast het proefpakket hebben we nu alles besteld om goede filterkoffie te zetten! Houd jij van échte koffie, wil je ‘m ruiken en proeven: bij Brandzaak hebben ze alles wat je nodig hebt!

Uitstekende service!

Vooraf gevraagd wat de beste instelling was voor de koffie en binnen een dag antwoord! Kunnen een hoop zaken wat van leren. Snel geleverd en super vers!

Prima website, snelle levering.

Nog geen oordeel over de koffie, nog niet gebruikt

leuk contact en prima Service

Van begin tot levering ,ben ik uiterst tevreden ,weet nog niet hoe de koffie smaakt ,eerst moet mijn maler leeg zijn ,dan kom ik erop terug

Wat een kwaliteit.

Vers gebrand. De volgende dag al in huis. Alleen die geur al! Ik heb eerst de verschillende bonen geprobeerd, allemaal super, maar ik heb mijn koffieboon gevonden. Nu iedere dag genieten van mijn koffiemomentjes. En dat dankzij Brandzaak koffie.

Hebben heel even mogen rondkijken, uitleg gehad over het branden van de verschillende koffiebonen

Goede koffie en snel geleverd.

Geen problemen ervaren. Koffie was bijna allemaal de dag voor verzending gebrand en dit was ook te zien bij het brouwen hiervan. Smaak is voor iedereen verschillend, maar kwaliteit niet. En dit laatste is aanwezig.

prima!

Ze doen wat ze beloven!

Je proeft het verschil

Zeer goed geslaagd met deze heerlijke bonen. Het was even zoeken maar we hebben onze smaak gevonden bij Brandzaak. Na 20 jaar Nespresso toch ‘gewoon’ weer verse bonen die zorgen voor een heerlijke espresso met karakter!

Lekker en goed.

Lekkere koffie op 1 dag geleverd. Top.

Lekkere koffie

Goede service, lekkere koffie

Geweldige koffie

Ontzettend lekkere koffie! Helemaal tevreden, ook over de mails met tips om de smaak nog het beste tot zijn recht te laten komen. Super!!