Heerlijke koffie!

!

Heerlijke vers gebrande koffie

Sinds kort drinken wij koffie van vers gemalen bonen. Al vrij snel ontdekt dat vers gebrand belangrijk is. Daarom bij Brandzaak koffie besteld en tot nu toe niet teleurgesteld.

Snelle levering van vers gebrande koffie

Na veel testen uitgekomen bij jullie decafé bonen. Heerlijke volle smaak die lekker lang blijft "hangen". Crema laag mag iets voller maar ach, het gaat om de smaak nietwaar? En die is prima!

Perfect !

Heel goed en snelle levering. Zeker aan te raden.

en lekker

Verrukkelijke koffie

Bonen zijn vers gebrand koffie smaakt en ruikt heerlijk!

Niets meer te zeggen.

Heerlijke koffie supersnel in huis!

Wat een top koffie. Nu tweemaal besteld en niet teleurgesteld. De Brazil, Guatemala en Honduras ondertussen geprobeerd. En hoe tof dat wat je bestelt direct vers geroosterd wordt. De dag erna in huis en klaar voor de lekkerste koffie.

Supersnelle levering, megaverse koffiebonen!

Ik heb deze week koffiebonen besteld bij Brandzaak. Ik kreeg ze een dag later geleverd met als branddatum; de datum van bestelling. Ik was erg onder de indruk. Het komt niet vaak voor dat je zulke verse koffiebonen krijgt!

Vers snel en goed

De smaak is zoals beschreven, snelle levering prima bonen.

Geweldige koffie!

We hebben verschillende decafe bonen uitgeprobeerd van diverse merken maar vonden niet een lekkere. Toen bij jullie besteld en daar zijn we blij mee! Heerlijke koffie en snelle levering!

Heerlijk en vers

Nu twee keer 1,5 kg besteld, verschillende soorten om de juiste te vinden. Dat lukt nog niet echt want ze zijn tot nu toe allemaal goed :p

Heerlijke koffie

De koffie van Brandzaak is super vers. Verpakkingen in verschillende maten. Daardoor is het makkelijk om alle koffiesoorten te proberen.

Erg goed

Uitstekende koffie, snelle levering

Uitstekende koffie, snel in huis.

Het koffiepakket met verschillende bonen is een echte aanrader, een ontdekkingsreis door het beste dat de koffiewereld te bieden heeft.

Geweldig lekkere koffie en top service!

We genieten vol op van de koffiebonen. Het smaakt heerlijk en veel beter dan supermarkt bonen. Niet te vergelijken. De service is ook heel goed. Je krijgt een berichtje als jouw bestelling wordt gebrand. De pakken zijn ook heel erg fijn en eenvoudig te sluiten. We raden iedereen aan bij de debrandzaak te bestellen!

Geweldige service and goed advies!

Heeeerlijke vers gebrande koffie voor elke smaak wat wils. Bij ons in de praktijk smaakt de koffie als nooit te voren. Mooie blije gezichten van zowel onze patiënten als alle collega's. Dank hiervoor!

Heerlijk mild

Goede en snelle service en een heerlijke koffie

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Vers gebrande bonen, snel geleverd. What else? ;)

Top kwaliteit & service

Klein maar heerlijk assortiment

Heerlijke koffie , snelle service

Heerlijke koffie , snelle service

Erg lekker en het geld waard.

Vaker besteld en nog steeds bonen aan het uitproberen. Snelle levering, vers gebrande (lekkere) bonen maar ook een goede service. Luxe verpakking wat een leuke extra geeft qua uitstraling,.

deze bijzondere koffie is echt vers

prima service en zeer goede koffie

Top, kleine goede kwaliteit assortiment.

Ik ben zeer tevreden. Je proeft echt het verschil in vergelijking met de reguliere koffiebonen. Lekker vers.

Supervers en heerlijk

Heerlijke bonen, altijd vers gebrand en de volgende dag in huis.