Snelle levering en heerlijke koffie

heerlijke koffie, snelle leveringen, super tevreden!

Super! Heerlijke koffie en snel geleverd.

Super! Heerlijke koffie en snel geleverd.

Heerlijke koffie.

Ik bestelde het proefpakket waardoor ik kennis maakte met de geuren en smaken van Brandzaak. Helemaal top!!!

Top bonen!

Het is erg leuk om een mailtje te ontvangen met updates over de branding van de bestelde bonen. Omdat wij geen keuze kunnen maken hebben wij de single origins collection besteld. Elke smaak was goed bevallen. Je hebt ook de keuze van de bezorgdag. Ook erg fijn. Wat mij opviel was dat de bonen vlak voor verzending werden gebrand, dus niet op de besteldag. Talk about fresh roasted!

Lekkere koffie!

Snelle levering met zeer goede koffie voor een schappelijke prijs.

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie en snel geleverd!

Krakend verse smaakrijke bonen zeg. Feest thuis!

Erg fijn. Mooi verhaal en zo vers gebrand is uniek. Voor een mooie prijs hele goede kwaliteit in huis

Snelle en nette levering

Vers gebrande koffiebonen. Van uitzonderlijke kwaliteit.

Bonen van hoge kwaliteit.

De service van Brandzaak is uitstekend. Vandaag besteld is morgen in huis. Je bestelling wordt mooi verpakt in een Brandzaak verzenddoos. En het allerbelangrijkste, de bonen zijn van hoge kwaliteit en de koffie smaakt erg lekker. Ga zo door Brandzaak!!

Top koffie

Heerlijke goede kwaliteits koffie

Superservice met heerlijke en eerlijke koffie.

Eerste keer kleine zak Colombia Huila besteld. Snelle levering en duidelijke communicatie. Keuze voor afleveren in de pakketautomaat is prettig. De koffie is netjes verpakt, in een goed afsluitbare zak waardoor het aroma behouden blijft. Precies zoals deze enthousiaste mannen het op hun site vertellen. De smaak is voor ons perfect. Daarna 3 kg besteld. Weer snelle levering. Nu genieten van elk kopje.

Lekkere koffie en snel geleverd

Lekkere koffie en snelle levering

Prima koffie, snelle levering

Zin in een lekker, versgebrand bakkie koffie? Bestel dan hier u koffiebonen. Vandaag gebrande bonen, morgen bij jou in huis. Lekkere smaken koffie, snelle levering

duidelijke eerlijke koffie

fijn om eerst het keuze pakket met 6 verschillende smaken te proeven. gebruiksvriendelijke website. nu voor de 2e maal onze voorkeur besteld, we genieten er met het hele gezin van ( en ook de visite).

Alles top!

Keurig op de hoogte gehouden over de (snelle) levering. Supervers gebrand en een feestje zodra de zak open gaat.

Goeie decaf koffiebonen

Zo vers, de cremalaag spreekt boekdelen. Eindelijk een decaf waar ik écht van kan genieten zonder me druk te maken om mijn enorme overgevoeligheid voor caffeine. Mochten jullie ooit een tweede decaf-boon in het assortiment opnemen wil ik die zeker ook proberen! Maar de decaf die jullie nu hebben is in ieder geval top.

goede en lekkere koffie

mijn bezoek zei laatst ongevraagd: "wat heb je lekkere koffie."

Prima informatie en service. 1 ding zou ik verbeteren: de " bestelmogelijkheden gelijk op hoofdpagina vd site. Nu is het toch beetje zoeken.

Zeer lekkere koffie elke keer weer een genot

Snel, betaalbaar en vers gebrand

En lekker bovendien. De beschrijving van de smaak, sterkte etc komt ook goed overeen met de eigen smaak beleving. Een absolute aanrader!

Heeeerlijke koffie, maar slordige logistiek.

De bezorging was niet duidelijk en veranderde opeens en in mijn account stond de bestelling drie keer ipv 1 keer. Maar de koffie is uitstekend 😃

Lekkere koffie

Bestellen snel in huis

Duidelijke site en snelle levering.

Goede koffie, topservice

Hele goeie koffie voor een goede prijs en snel geleverd. Het feit dat alles vers gebrand en meteen bezorgd wordt is een enorm onderscheidende pre! Er is veel keuze wat betreft het soort bonen en er wordt veel info gegeven over de verkrijgbare smaken.