Precies zoals verwacht

Top koffie!!

De koffie smaakt geweldig!! Al een paar keer besteld en wij willen niet anders meer. Tot de volgende bestelling.

Goede levering, vieze koffie

De levering ging keurig en voorspoedig. Het proefpakket heeft allemaal "medium" roast koffies. Feitelijk betekent dit, dat je zwartbruine bonen krijgt. Bij een echte brander is een medium roast bruin, niet zwartbruin. De smaak van de koffie valt daardoor vies tegen; goed voor een espresso, maar als je van filterkoffie houdt.. Dan moet je hier niets kopen. Heb er zelfs een mail aan gewaagd, maar zonder succes. Geen reactie tot op heden. Mijn vermoeden is dat ze niet A-kwaliteit bonen inslaan en door middel van langer branden de smaak verbergen.

Heerlijke koffie

Ben nog even aan het uit proberen , de hoeveelheid en smaakjes

Heerlijke koffie

Deze was nieuw voor mij en heb 2veschillende smaken bonen besteld Ben er zeer tevreden over.

Heerlijke smaakvolle koffie

Ik heb de Brasil blend en Latin blend besteld. Ik heb de Latin nog niet uitgeprobeerd, die bewaar ik nog even. De Brasil vind ik heerlijk rijk en zacht van smaak en van beide zakken heb ik een foto gemaakt en deze gedeeld met vrienden. De mail die men erna ontvangt over hoe je het lekkerste bakkie zet vond ik super en ook het brand proces voorafgaand voor verzending en dus de zorg van ieder pak koffie vond ik interessant om te lezen. Ik weet waar ik voortaan mijn koffie bestel.

Levering snel.

Voor het eerst 4 soorten besteld. Zijn bezig met eerste smaak. Is lekker en voldoet aan omschrijving.0

Perfecte koffie met uitstekende bezorgingstijd

Wij halen nergens anders meer onze koffiebonen! geweldige kwaliteit vrr een prima prijs!

Tegenvallend

Heb Decaf geprobeerd maar valt heel erg tegen. De verpakking vermeld De medium roast maar waren zeer donker gebrand. In de smaak overheerste het bitter.

Eenvoudig en duidelijk

Duidelijk overzicht om te bestellen. Afhandeling eenvoudig en gemakkelijk.

Prima.

Koffie is prima. Mijn bestelling stond keurig klaar.

Prima koffie voor een goede prijs, erg lekker om te varieren

Echt lekkere koffie, vers gebrand en genoeg smaken om mee te proberen wat voor jou het beste past. Aanrader!

Super lekkere koffie

Snelle levering, koffiebonen zitten goed verpakt, zijn niet vet en smaken heerlijk

Top koffie

Wat duurder dan in de supermarkt maar dan heb je ook veel betere en verse koffie.

Top service en heerlijke koffie.

Zowel de koffie als de service die ze leveren is echt geweldig. Brandzaak heeft een hart voor de zaak en dat proef je goed terug in de koffie, ook bij vragen of advies wordt je zeer goed en professioneel te woord gestaan. Ik hoef geen andere koffie meer. Keep up the good work.

Zeer tevreden over het geleverde product.

Gemakkelijke website met duidelijke uitleg over de vele verschillende soorten koffie. Bestelproces erg gemakkelijk en een snelle bezorging. Super en zeker voor herhaling vatbaar.

Perfect!

Duidelijk, snel

Weergaloos

Sublieme koffie, echt boffie!

Goed voor dagdagelijks gebruik en de visite

Goede bonen voor een goede prijs en gewoon goed gebrand. Weinig op aan te merken dus zou je zeggen. Helaas is het ook niet meer dan ‘gewoon goed’. De branding is aan de donkere kant en de smaakprofielen voornamelijk afgesteld op klassieke chocolade en noten tonen. Doe eens gek en brand lichter, doe eens gek en brand een geisha ;) prijs/kwaliteit: 10/10 originaliteit: 6

Snel bezorgd, lekkere koffie.

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering en heerlijke koffie. Prijs- kwaliteit goed.

Top kwaliteit bonen

Zeer goede kwaliteit bonen, snel geleverd en perfect verpakt.

Gewoon snelle verzending

Snel verzonden, vers gebrand, gewoon goed.

Snelle levering en heerlijke koffie. Prijs en kwaliteit is Top!

Dit is de eerste keer dat ik een bestelling bij jullie geplaatst heb. Maar zeker niet de laatste keer: prijs en kwaliteit is Top!

Heerlijke koffie

Prima website super duidelijke informatie snelle levering en het belangrijkste heerlijke koffie

beetje vlakke smaak

had er veel van verwacht maar wellicht de verkeerde koffie gekozen….