Snelle levering, lekkere koffie

Online besteld en dag later afgehaald. Voor ons, vanuit rozenburg vlakbij. 1e variëteit geprobeerd, heerlijke koffie, nog 2 te gaan.

Geweldige koffie

De tijd genomen om onze volautomaat goed in te stellen. Met de bonen van Brandzaak genieten we van heerlijke koffie! Bestelling en levering was top en ook de informatieve (en mooie) site is een bezoekje waard. Ja, je betaalt wat meer. Maar dat haal je er wat mij betreft dubbel uit aan koffiegenot.

Goede service, snelle levering, topcommunicatie

Brandzaak blijkt service geen randzaak te vinden, de bestelling gaat eenvoudig en duidelijk, er wordt melding gemaakt dat je bestelling bereid wordt waarna je keurig je verzendbewijs krijgt. Koffie is goed, ik zal hier zeker nog meer proeven.

Heerlijke koffie die per kilo niet gek veel duurder is dan supermarkt koffie

...maar wel heel, heel veel lekkerder. Althans, in mijn beleving. Ben geen fijnproever, dus durf niet te zeggen of ik de verschillende 'tonen' proef. Maar ik zie na het maken van een espresso (posto machine van Delonghi dus op zich ook geen professioneel spul) echt een wereld van verschil in kleur en crema. En die smaak en geur....... Heerlijk

Lekkere koffie

Dit is onze eerste bestelling en de snelheid waarmee hij bezorgd is en de koffie smaken naar meer!

Heerlijke koffie, vers gebrand geleverd in strakke verpakking

Verrukkelijke koffie vers gebrand en snel bezorgd in een mooie verpakking met makkelijke vers sluiting

Wat een zalige koffie….

Voor het eerst koffie gekocht, Ethiopië, vers gebrand zoals beloofd en ter plaatse opgehaald. Vriendelijke ontvangst en we mochten even rondkijken. Thuis genoten van deze koffie en zeker voor herhaling vatbaar

Afspraak van geleverde producten nagekomen

Lekker koffie Goed pakket om de smaken te testen

Snelle levering van heerlijke koffie!

Heerlijke koffie die snel wordt geleverd! Duidelijke website en je wordt goed op de hoogte gehouden van de vordering van je bestelling.

Top:snelle levering van mooie kwaliteit koffiebonen, met als resultaat een super heerlijke koffie:)

Ik kan alleen maar zeggen: POSITIEF Overzichtelijke webshop. :))Snelle levering. En bovenal een mooie kwaliteit koffiebonen. Fijn om de dag te starten, met een overheerlijk bakkie :)

Goed en Lekker

Goede en duidelijke website en goede kwaliteit bonen

Kon minder.

Snelle levering, goed verpakt, en wat ik tot nu toe geproefd heb was best lekker.

Koffiebonen lekker vers gebrand

Vers gebrande koffie bonen, mooi verpakt. Goed bezig!

Lekkere koffie vers gebrand

Ik heb voor de eerste keer bij Brandzaak koffie gekocht. Een branders keuze. 3 pakjes van 250gr. Dat is handiger voor ons, omdat wij alleen in de weekende luxe koffie drinken uit de ECM. Afgelopen weekend begonnen aan de Brasil wat direct al een hit is. De omschreven smaak konden wij grotendeels terugvinden: chocolade. Echt lekker. Met een vriendelijke groet van Raymond

Heerlijke koffie snel geleverd

Met jullie koffie kan ik mijn welded bbq klanten echt verwennen.

Gemakkelijk en lekker!

Door de duidelijke omschrijving op de website hebben wij gekozen voor de Onyx Blend. En wij kunnen alleen maar zeggen, wat een goede keus was dat. Een heerlijk smakend kopje koffie. Het bestellen en ophalen van de koffie ging zeer eenvoudig.

Geweldige smaak en super service. Professioneel en snel geleverd. Echt voor herhaling vatbaar.

Super goede kwaliteit koffie

Ik heb alle soorten getest ik hou van echte koffie smaak en sterk

Alles wat je kunt wensen, in een koffie zaak!

Van begin tot eind super tevreden! Van website tot bestelling en snelle levering en product. Alles wat je kunt wensen is super geregeld. We komen hier graag terug!

Fantastische koffie, snelle levering

De smaken van de koffie is heerlijk. Ik vind het ook fijn dat ze verpakkingen van 500gr verkopen om te voorkomen dat de bonen te lang aan zuurstof worden blootgesteld worden. De levering is snel.

Goed geprijsd, snel verzonden en netjes verpakt.

Aeropress besteld, deze was zeer netjes geprijsd en heb ik na het bestellen snel en goed ontvangen.

Goede koffie - snel geleverd!

Heerlijke koffie. Aanrader!

Koffiebonen besteld, ging gemakkelijk. Levering volgde snel.

Geweldige koffie met een superservice!

Vorige week voor de eerste keer een bestelling gedaan. Volgens plan ontving ik mijn kilo van de Brandzaak. Heerlijk verse koffie met een rijke smaak!