Perfecte espresso!

De ene dag besteld, de volgende dag vers gebrand in huis.. dat is toch geweldig! En dan een heerlijke doppio.. Mijn dagen beginnen goed, dankzij Brandzaak!

Altijd lekkere bonen op tijd

Iedere bestelling komt volgens afspraak en de kwaliteit is perfect. Ik heb nu een alternatief voor mijn bonen uit Duitsland gevonden.

Heerlijke koffie!

Lekkere, betaalbare koffie. Echt een aanrader!

een goud ge(b)rande ervaring

een goud ge(b)rande ervaring

De koffie wordt snel geleverd.

Na bestelling wordt de koffie de volgende dag of de dag daarop geleverd.

makkekijk te bestellen. Goede koffie.

ben erg tevreden. Mijn volgende bestelling doe ik weer bij brandzaak. Lekkere koffie.

Goede Service snel en kwaliteit

Nvt

Heerlijke koffie, hele snelle levering

Vrijdagmorgen koffie besteld, werd smiddags gebrand en verstuurd, zaterdag al in huis.

Snelle levering en heerlijke koffie

Omdat ik nog zoekende ben naar de ideale bonen voor mijn koffiemachine, vind ik de smaakbeschrijving op de website erg fijn. Op basis daarvan 3 verschillende soorten besteld en die sluiten aan bij de omschrijving en mijn smaak. Mooi prijs-kwaliteit verhouding.

Goede koffie en prima service.

Ze doen wat ze beloven koffie keurig op tijd geleverd en natuurlijk lekker vers gebrande koffiebonen! Aanrader voor een ieder.

Goede koffie

Alles op tijd geleverd

Ik bestel al reeds jaren bij brandzaak. De koffie is heerlijk! Onlangs was er , voor het eerst overigens, iets misgegaan met de bestelling. Brandzaak heeft het netjes opgelost, ik had de missende zak koffie de dag erna al in huis, samen met een kleinigheidje extra.

Geweldige koffie en snelle levering

Het proefpakket geprobeerd en dat bleek een hele mooie selectie van lekkere koffies te zijn. Kakelvers want de avond ervoor gebrand. Supersnelle levering en voor een faire prijs. Aanrader!

top

Uitstekende service en lekkere koffie

Het is genieten met deze koffie!

Eerste keer dat ik besteld heb bij Brandzaak. Gestart met de 6 proefpakketjes. Netjes aangeleverd in afsluitbare zakjes met ventiel. En al snel mijn persoonlijke keuzes gemaakt voor n vervolgbestelling binnenkort. Ik hou meer van noten en chocolade dus zal t Brasil, Costa Rica en Guatemala gaan zijn. Ik kijk er al naar uit!

Latin blend was heerlijk

Snelle service, kwaliteit koffie is goed en nuttige tips nadien

Na enige jaren de bekende zakken uit de supermarkt te hebben gedronken de stap gezet om kwaliteitsbonen te gaan proberen. Lekker voor de feestdagen zodat we er ruim de tijd voor hebben. Nou de reviews zijn niet gelogen! Het komt netjes ingepakt aan en de smaken van de koffie zijn goed te herkennen, dat is uit de supermarkt wel anders :). De verpakkingen zijn luxe en de smaken zijn erop te lezen, daarbij krijg je later in de mail nog tips over de manier van zetten (maling, sterkte, etc.) We hebben nog niet alle smaken geproefd maar ik weet zeker dat we geen zakken meer gaan halen in de super. Twijfel niet langer! je krijgt geen spijt

Eindelijk echte verse bonen, en snelle levering!

Ben al ruim een jaar bezig om de (perfecte) bonen te vinden. Heb 2 zakken van een kilo besteld, 1x latin en 1x brasil. Heb de brasil net geprobeerd en ik moet zeggen dat deze echt lekker en vers is! Ik denk dat ik mijn koffiebrander eindelijk gevonden heb!

Genot in een Kopje

Brandzaak levert een onvergetelijke koffie-ervaring met hun verse bonen. De geurige aroma's bij het openen van de verpakking beloven een smaaksensatie, en de bonen zelf zijn meesterlijk gebrand. De smaak is een perfecte balans van zuurgraad, zoetheid en bitterheid, met rijke en complexe tonen. Al met al een topbedrijf!

Een schone, authentieke zaak met ECHTE eigen gebrande koffie!!

Vriendelijke mensen, branden bonen op bestelling, met passie voor echte koffie!

Heerlijke koffie

Wat een heerlijke koffie. Mooie handige zakken waar de koffie lekker houdbaar in blijft. Ook super snel, en netjes geleverd. Wij gaan hier voortaan altijd onze koffie bestellen.

snelle levering van prima koffiebonen

De eerstvolgende dag (na het weekend) gebrand en daags erna geleverd zoals geadverteerd. Dank!

Uitstekende en snelle service

Snelle verzending, prima koffie voor een mooie prijs

heerlijke koffie

makkelijk online te bestellen en snelle levering

Voor geweldige koffiebonen moet je bij Brandzaak zijn.

Had vragen over de koffiebonen. Dus schreef een e-mail met mijn vragen. Kreeg binnen een uurtje al een antwoord. Heb dan mijn keuze gemaakt voor de aankoop van de koffiebonen. De andere dag, kreeg ik deze al thuis bezorgd. En wat een sublieme koffie heb ik kunnen maken van de aangekochte koffiebonen. Dit is wat ik dus zocht. Want mijn vorige branderij is gestopt en is met pensioen. Dus miste de geweldige koffiesmaak. Heb maanden vanalles geprobeerd. Maar geen branderij naar mijn smaak kunnen vinden. Tot nu!!