snelle levering van prima koffiebonen

De eerstvolgende dag (na het weekend) gebrand en daags erna geleverd zoals geadverteerd. Dank!

Uitstekende en snelle service

Snelle verzending, prima koffie voor een mooie prijs

heerlijke koffie

makkelijk online te bestellen en snelle levering

Voor geweldige koffiebonen moet je bij Brandzaak zijn.

Had vragen over de koffiebonen. Dus schreef een e-mail met mijn vragen. Kreeg binnen een uurtje al een antwoord. Heb dan mijn keuze gemaakt voor de aankoop van de koffiebonen. De andere dag, kreeg ik deze al thuis bezorgd. En wat een sublieme koffie heb ik kunnen maken van de aangekochte koffiebonen. Dit is wat ik dus zocht. Want mijn vorige branderij is gestopt en is met pensioen. Dus miste de geweldige koffiesmaak. Heb maanden vanalles geprobeerd. Maar geen branderij naar mijn smaak kunnen vinden. Tot nu!!

Een interessante ontdekking??

Deze jongen is altijd op zoek naar goede koffie en houd nog wel eens van afwisseling. Diversen koffiemakers geprobeerd maar steeds de ervaring het is het net niet en dat is lastig, dus gaan we als mijn huidige bonen op zijn hoopvol aan de slag met het malen van de Brandzaak bonen. We zijn erg nieuwsgierig naar de div smaken. Groet Kees

Koffie smakt goed

Veel verschillende soorten bonen hierdoor veel smaken om te proeven. Vers gebrand. Alleen wel duurder

Goede kwaliteit en levertijd perfect

Heerlijke eerlijke koffie.

Proefpakket aangeschaft. Snel in huis en inmiddels aan de proef begonnen. Geweldige smaakervaring. Dank je wel!

De meest geweldige koffie!

Via een forum over Jura koffiemachines kreeg ik de tip om bij Brandzaak koffiebonen te bestellen. Hier heb ik totaal geen spijt van! De koffie is heerlijk, inmiddels meerdere smaken getest uit het proefpakket. Dit is een goede manier om te testen welke smaak het meest bij je past. De shopbeleving is ook geweldig. Je WILT hier gewoon koffie kopen. Ik ga een vaste klant worden in elk geval.

Deze ondernemers weten waar ze mee bezig zijn!

Geef maar zelden reviews, maar voor hun maak ik een uitzondering. Heb bij verschillende branders bonen besteld, maar dit overtreft alles. In eerste instantie de vers gebrande bonen, ze zijn van uitstekende kwaliteit (niet vettig). De uitstekende verpakking met waardevolle info over de inhoud. En de snelle bezorging. In één woord samengevat. Geweldig!

Vooral lekker!

Via een aanbeveling hier terecht gekomen en terecht! Heerlijke koffie, snel en makkelijk te bestellen. We hebben nu de proefpakketten gekozen zodat we daarna een goede keuze kunnen maken, erg fijn dat deze optie er is!

Na lang zoeken eindelijk gevonden,

Na heel wat testen wat de beste koffie voor mij is,heb ik het nu gevonden. Super snelle levering,en waar het om draait natuurlijk is de beste bonensoort die ook nog eens Super vers is ! Zeer tevreden,jullie raken mij niet meer kwijt in iedergeval.

Mooi medium proeverijtje !

Mooi divers pakket aan mooie medium gebrande koffie waar we zeker op terug gaan komen !!

fantastisch

Bestelling ging erg goed via de site. Erg duidelijke omschrijving op de site inzake de verschillende soorten koffie. Kort op de bestelling ontvang ik de zakken koffie netjes in een doos inclusief omschrijving. Nu alleen nog proeven hiervan echter dat gebeurt binnenkort.

Een verademing voor Koffieliefhebbers

Onlangs hebben we bij Brandzaak Koffie een mixdoos besteld om te bepalen welke koffies we in onze zaak willen aanbieden. Na het proeven van drie verschillende soorten uit de doos, ben ik onder de indruk. Elke variant was op zijn eigen manier verrukkelijk, een ware streling voor de smaakpapillen. Wat direct opvalt is de uitzonderlijke kwaliteit van Brandzaak's koffie. Het verschil met de standaard supermarktkoffie is dag en nacht. Hun koffie biedt een rijk en genuanceerd smaakprofiel dat zowel subtiele als krachtige tonen perfect balanceert. Door deze positieve ervaring overwegen we nu om binnenkort grote hoeveelheden bij Brandzaak aan te kopen. Hun koffie is niet alleen een genot voor ons, maar zal ongetwijfeld ook onze klanten bekoren. Een absolute aanrader voor iedereen die zijn gasten of klanten een uitzonderlijke koffie-ervaring wil bieden.

Heerlijk proefpakket !!

Voor het eerst besteld bij deze zaak. De eerste koffie uit het proefpakket(honduras) valt zeker in de smaak. Ben benieuwd naar de rest !!

lekkere koffie

echte lekkere koffie decafe koffie en super vers

Costa Rica is echt lekker

Prima branderij.

Wat een heerlijke koffie, zo zacht van smaak en de andere heerlijk robuust zalig

Geweldige koffie

Snelle levering van geweldige koffiebonen

Stijlvolle webshop, snelle levering, verse koffie

Smaaktonen zoals omschreven op de verpakking, super vers en lekker. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Levering volgens afspraak.

Snelle levering en lekkere koffiebonen

Heerlijke koffiebonen. En snelle levering

Lekkerrr

Ideaal, eerst het proefpakket geprobeerd en zo onze favorieten kunnen kiezen

geweldige koffie

Ik was zoals gebruikelijk koffie aan het bestellen bij van Pommeren in Utrecht, maar ik schrok van de gestegen prijs. Toen herinnerde ik me een advertentie van de Brandzaak in de krant. Ik heb meteen 2 kg. koffie besteld en een paar tabletten chocolade voor mijn vrouw. Een dag na mijn bestelling werd de koffie al geleverd en ik heb meteen een espresso gemaakt. Ik was en ben nog steeds oprecht onder de indruk van de smaak van de koffie. En een crema op de espresso; niet normaal. Ik heb nu 2 verschillende soorten besteld maar ga ze zeker allemaal proberen.

Seggelant-Zuid 6 3237 ME Rotterdam