Een verademing voor Koffieliefhebbers

Onlangs hebben we bij Brandzaak Koffie een mixdoos besteld om te bepalen welke koffies we in onze zaak willen aanbieden. Na het proeven van drie verschillende soorten uit de doos, ben ik onder de indruk. Elke variant was op zijn eigen manier verrukkelijk, een ware streling voor de smaakpapillen. Wat direct opvalt is de uitzonderlijke kwaliteit van Brandzaak's koffie. Het verschil met de standaard supermarktkoffie is dag en nacht. Hun koffie biedt een rijk en genuanceerd smaakprofiel dat zowel subtiele als krachtige tonen perfect balanceert. Door deze positieve ervaring overwegen we nu om binnenkort grote hoeveelheden bij Brandzaak aan te kopen. Hun koffie is niet alleen een genot voor ons, maar zal ongetwijfeld ook onze klanten bekoren. Een absolute aanrader voor iedereen die zijn gasten of klanten een uitzonderlijke koffie-ervaring wil bieden.

Heerlijk proefpakket !!

Voor het eerst besteld bij deze zaak. De eerste koffie uit het proefpakket(honduras) valt zeker in de smaak. Ben benieuwd naar de rest !!

lekkere koffie

echte lekkere koffie decafe koffie en super vers

Costa Rica is echt lekker

Prima branderij.

Wat een heerlijke koffie, zo zacht van smaak en de andere heerlijk robuust zalig

Geweldige koffie

Snelle levering van geweldige koffiebonen

Stijlvolle webshop, snelle levering, verse koffie

Smaaktonen zoals omschreven op de verpakking, super vers en lekker. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Levering volgens afspraak.

Snelle levering en lekkere koffiebonen

Heerlijke koffiebonen. En snelle levering

Lekkerrr

Ideaal, eerst het proefpakket geprobeerd en zo onze favorieten kunnen kiezen

geweldige koffie

Ik was zoals gebruikelijk koffie aan het bestellen bij van Pommeren in Utrecht, maar ik schrok van de gestegen prijs. Toen herinnerde ik me een advertentie van de Brandzaak in de krant. Ik heb meteen 2 kg. koffie besteld en een paar tabletten chocolade voor mijn vrouw. Een dag na mijn bestelling werd de koffie al geleverd en ik heb meteen een espresso gemaakt. Ik was en ben nog steeds oprecht onder de indruk van de smaak van de koffie. En een crema op de espresso; niet normaal. Ik heb nu 2 verschillende soorten besteld maar ga ze zeker allemaal proberen.

vlotte levering, goede koffie

we werden door de buren attent gemaakt op jullie koffie en dus uitgeprobeerd. de koffie is smaakt uitstekend.

snel en lekker.

Snelle bezorging en de koffie is van goede kwaliteit. Ik geniet ervan.

Uitstekende ervaring

Koffie smaakt uitmuntend en altijd snel geleverd.

Hoge kwaliteit, met evenredige prijs.

Super vers gebrande koffiebonen en de kwaliteit is hoog. Hele lekkere koffie. Het een genot te zien hoe mooi de koffie doorloopt. De prijs is voor mij wel een dingetje dus ik neem de tijd voor het opdrinken.

goed, snel en accuraat (en lekkere koffie)

Goede koffie en snelle service

Goede koffie en snelle service. Valt niet meer over te zeggen! Ik had de Honduras. Lekker zacht, de chocolade en noten tonen komen oprecht door.

Eerste keer besteld gewoon SUPER

Eerst gebeld netjes te woord gestaan en besteld en de volgende dag in huis en we moeten bijna weer bestellen we blijven nu koffie drinken gewoon heerlijke koffie

Omg!

Beste en lekkerste koffie wat ik tot nu toe heb gedronken! Wil geen andere koffie meer dan Brandzaak Brasil Yellow. Herhaling VATBAAR

Goed en op tijd bezorgd

Goed en op tijd bezorgd

Heerlijke verse koffiegeuren

Besteld vanwege de garantie dat je echt verse bonen krijgt. Dat ook nog voor een redelijke prijs. De smaak maakt dan het verschil in prijs dubbel zo goed als de 'fabriekskoffie'. Snelle levering en heerlijke koffie. Top!!

Prima service! Heerlijke koffie!

De proefpakketten besteld en snel gekregen! De omschrijvingen van de verschillende smaken en sterktes komen goed overeen met wat we tot nu toe hebben ervaren. Kortom.....erg blij met de service en de heerlijke koffie!

Snelle levering, goed verpakt en een heerlijke kop koffie. Nu de andere smaken nog proberen.

Heerlijke versgebrande koffie, in een mum van tijd geleverd!

De keus in koffiesoorten wordt je niet moeilijk gemaakt, overal staat duidelijk omschreven wat je kunt verwachten. Snel geleverd, de koffie is heerlijk. Ik ben tevreden!

Snelle levering, lekker koffie

Seggelant-Zuid 6 B