Groot assortiment en snel geleverd

Fijn bedrijf

Thanks voor de service

Super gaaf jasje

Nieuw grijs wedstrijd jasje besteld. De volgende dag had ik hem al binnen Wat een service! Hij past goed en ik ben er erg blij mee

Everything fine. Will shop again

Had to send the buy back cause it did not fit. Bought a bridle but the browband was too small for my horses head. Returning the Buy was no problem at all. Thanks a lot.

Netjes geleverd alles was keurig in orde

Geweldige service

Ik had trailerlijnen besteld en op de site was aangegeven dat deze aanwezig waren. De eerstvolgende werkdag kreeg ik een mailtje dat er een rekenfout was en dat de lijnen niet aanwezig waren en dat deze besteld moesten worden. Toen ik aangaf dat ik de trailerlijnen in het weekend nodig had, hebben ze hun uiterste best gedaan om de trailerlijnen te bestellen en te bezorgen voor het weekend. En het was ze gelukt. Absoluut geweldig en nogmaals heel erg bedankt.

Correct en snelle levering

Goede service , prima contact, snelle levering

Duidelijk en snel

Er is duidelijk gecommuniceerd wanneer de bestelling word geleverd en het is keurig verpakt.

Geweldig makkelijk bestellen en heel snel geleverd

Heel blij met de snelle levering , prachtige rijbroek

Ik kreeg snel een reactie op mijn vraag. En ben blij met mijn aankoop!

Prima eerste ervaring

Snelle levering van de bestelde jas. Prijs-kwaliteit van de jas is prima.

Fijne ruitersport zaak met ruim assortiment en heel vriendelijk persoonlijk advies en hulp.

Ik had het geluk dat ik kwam tijdens de sale waardoor ik heel goed geslaagd bent voor een mooie prijs. Werd ook goed geholpen en persoonlijk advies. Dus zeker een aanrader heen te gaan voor ruitersport artikelen.

Zeer goede ervaring

Duidelijke website, snelle levering. Goede prijs/kwaliteit. Een aanrader!

Super service!

Dank je wel voor de super snelle afhandeling van beide bestellingen die ik deed! Fijne website ook!

Snel geleverd en goede kwaliteit

In de middag mijn laarzen besteld, volgende dag geleverd! Ben er heel erg blij mee. Geen beschadiging of iets en netjes verpakt. Bedankt!

Snelle goede service

Snelle goede service

Erg tevreden, makkelijk te zien overzien op de website en goede service.

Super snelle levering!

Nadat mijn bestelling op een andere webshop was geannuleerd, hier een bestelling geplaats. Dit was voor mij voor de eerste keer, maar zeker niet de laatste. Ik kreeg dezelfde dag nog een bevestiging dat het klaar was voor verzending!

Goed advies

Wij wisten niet zo goed hoe de hoge rijlaars het beste aansluit bij de kuiten en knieholte van onze dochter. Telefonisch zijn we uitstekend begeleid!

Top!!!

In een woord top!! Super snel ontvangen.

Zeer tevreden!

Altijd mooie producten, vaak ook met aantrekkelijke prijzen. Levering verloopt bovendien snel en correct.

Schnelle Lieferung, tolle Stiefel

Alles top

Fijn product, snelle levering

Makkelijke website, en snel geleverd

Volgende dag al in huis.

About Zadelmakerij & Ruitersport Gierman

Ruitersport Gierman is de ruitersportwinkel en ruitersportwebshop voor U en Uw paard! Ruitersport Gierman is al meer dan 30 jaar een begrip in Tilburg en omstreken. Bij ons kunt U terecht voor een uitgebreid assortiment ruitersportartikelen tegen voordelige prijzen. Alles voor ruiter, paard, verzorging en gezondheid van het paard! Bij Ruitersportgierman.nl vindt U het allemaal. In onze ruitersportwinkel vertegenwoordigen wij de bekende merken waaronder bijvoorbeeld: Pikeur, Eskadron, Kingsland, Euro-Star, Montar en nog veel meer. Geïnteresseerd? Wij nodigen U van harte uit bij ons in de winkel of neem een kijkje op onze webshop!