Fijn product, snelle levering

Makkelijke website, en snel geleverd

Volgende dag al in huis.

Recomendable 100%

Recomendable 100%, su personal es atento y eficiente. Responde a cualquier duda o problema al momento. Lo recomiendo. Lo único malo los gastos de transporte a España que son elevados. Pero por lo demás atención y servicio 10. Volveré seguramente a comprar

• ¿Nos recomendarías?

Snelle levering en goede producten

Makkelijk en snel

Oornetje bestel werd direct verzonden en de volgende dag geleverd

Ik heb een jas besteld. Deze is keurig bezorgd en ik ben er erg blij mee.

Prima !

De bestelde laarzen waren heel snel geleverd in Frankrijk en zeer goed ingepakt. Gelukkig want de bezorger had het pakje in de tuin achter gelaten en het had geregend. Geen enkele schade. Bedankt !

Snelle goede levering

Duidelijke site snelle levering

Doet wat ze beloven

Zaterdag gebelt voor een wish instructie setje dit hadden we op korte termijn nodig dus gevraagd om dit zsm op de post te doen. Dinsdag hadden we het in huis. Top service

Keurig op tijd binnen, netjes verpakt,

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering

Altijd professioneel en behulpzaam

Uitstekend advies voor ruiter en paard. Breed assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding. Beide heren zijn kundig, vriendelijke en zeer behulpzaam. Ik koop hier al ruim 26 jaar mijn spullen en nog nooit een slechte ervaring gehad.

Vlot en correct

Zeer betrouwbaar en snelle verzending.

Netjes verpakt en snelle levering!

Omdat het Eskadron vest was uitverkocht bij de winkel waar ik normaal kom, via Google bij Gierman terecht gekomen. Super snel geleverd en netjes verpakt. Daar kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen. Top gedaan. Blij mee!

Goede eerste ervaring

Snelle verzending en product voldoet aan verwachting

Snelle levering Netjes verpakt

Prachtige ruiterlaarsen

Heel mooie laarsen, van super qualiteid. ☆☆☆☆☆ Mijn kleindochter is happy. Hartelijk dank, tot de volgende keer.

Ik had rijlaarzen gekocht maar bij aankomt bleek de laars bij 1 been te krap. In overleg mocht ik de rits doortrekken en die is er toen uitgeknapt helaas. Maar ik mocht ze retour sturen en ik krijg mijn geld retour. Telefonisch super contact gehad. Heel aardig en klantvriendelijk. Ik kom zeker terug!

Erg fijne webshop, goede prijs

Fijne webshop en mooie prijzen. Bestelling plaatsen ging heel vlot. Altijd erg fijn als de bevestiging snel in de mail komt en zelfs rond de kerst/oud&nieuw drukte was m’n bestelling er super snel! Heel erg fijn en super blij mee! Dank jullie wel!!

Vlotte bestelling, snelle levering!

Bestelling

In goede orde ontvangen. Tevreden klant.

Alles super!

Schnelle Lieferung, sehr schön verpackt, tolles Produkt!

Fijne winkel

Snelle reactie en opsturen gaat heel rap

Super snelle verzending

Peesbeschermers en liksteen besteld Super snel verstuurd en netjes verpakt

113 Korvelseweg Tilburg 5025JB

31135432044

About Zadelmakerij & Ruitersport Gierman

Ruitersport Gierman is de ruitersportwinkel en ruitersportwebshop voor U en Uw paard! Ruitersport Gierman is al meer dan 30 jaar een begrip in Tilburg en omstreken. Bij ons kunt U terecht voor een uitgebreid assortiment ruitersportartikelen tegen voordelige prijzen. Alles voor ruiter, paard, verzorging en gezondheid van het paard! Bij Ruitersportgierman.nl vindt U het allemaal. In onze ruitersportwinkel vertegenwoordigen wij de bekende merken waaronder bijvoorbeeld: Pikeur, Eskadron, Kingsland, Euro-Star, Montar en nog veel meer. Geïnteresseerd? Wij nodigen U van harte uit bij ons in de winkel of neem een kijkje op onze webshop!