Zeer tevreden, goede kwaliteit

Ruim assortiment, zeer snelle levering

Fijne winkel

Fijne winkel en aardig meedenkende medewerkers Goed geholpen en altijd geslaagd er uit

In functie van de noden van de klant

Fijne ervaring

Snelle levering. Fijne service!

Snelle levering van het bestelde halster

Blij verrast over goede kwaliteit

2 halsters besteld , uitstekende kwaliteit en daarnaast ook nog eens 2 gratis halstertouwen. keurig en veilig verpakt. goede prijs-kwaliteitverhouding.

Snelle en nette service

Beugelriemen besteld. Vlotte afhandeling.

Nice product Quick delivery

Kwaliteit producten

Snelle levering en product net zoals omschreven.

Mijn bestelling was al binnen 2 werkdagen binnen. En het product zag er net zo uit als op de foto!

Snelle correcte levering.

Snelle bezorging

Rolletjes bit besteld. Snel en makkelijk geleverd

Gewoon top!

Ik heb een Lemieux jasje bij Gierman kunnen kopen met 40% korting, snelle verzending en keurig verpakt. Dus gewoon top!

Bestellen ging gemakkelijk

Voor het eerst met black friday bij hen besteld. Helaas bleken de laarzen niet te passen. Deze nu retour gestuurd en in afwachting van de rest van de afhandeling. Daar kan ik nog niet over oordelen.

Goed bedrijf

Helaas pasten de laarzen niet, kuiten te dik. Snelle correcte levering, mooi product, goed verpakt. Snel geld weer teruggekregen.

Hele snelle levering

De deken die ik besteld had was heel snel binnen

Sehr gute Beratung und Bedienung

Ich habe eine sehr schöne Reitjacke günstig gekauft, die überall bereits vergriffen war. Ich empfehle diesen Shop gern weiter weil ich hier sehr zuvorkommend und freundlich bedient wurde. Es ist wirklich sehr zu empfehlen. Viele Grüße aus dem schönen Thüringer Wald in Deutschland

Top winkel

Hele fijne winkel Ruime keuze aan spullen en merken En je krijgt goed advies

Snelle service en vriendelijk personeel.

Snel geleverd en goed geholpen aan de telefoon

Snel geleverd en goed geholpen aan de telefoon

Mooie winterjas besteld. Snel en netjes verstuurd.

Super scheermachine snel geleverd

De scheermachine werkt goed, handig zonder snoer en met 2 batterijen erbij kun je een heel paard doen. De eerste keer gedaan en eigenlijk meteen goed resultaat. Paard stond te slapen en te gapen.

Goede en snelle afhandeling

Komt afspraak na. Produkt was zoals beschreven

Snelle levering, duidelijke communicatie en ruime keus.

Mooi wedstrijdjasje voor mijn kleindochter gekocht. Goede communicatie over de levering en vlotte levering.

keurig verpakt en snel geleverd.

zie boven

Over Zadelmakerij & Ruitersport Gierman

Ruitersport Gierman is de ruitersportwinkel en ruitersportwebshop voor U en Uw paard! Ruitersport Gierman is al meer dan 30 jaar een begrip in Tilburg en omstreken. Bij ons kunt U terecht voor een uitgebreid assortiment ruitersportartikelen tegen voordelige prijzen. Alles voor ruiter, paard, verzorging en gezondheid van het paard! Bij Ruitersportgierman.nl vindt U het allemaal. In onze ruitersportwinkel vertegenwoordigen wij de bekende merken waaronder bijvoorbeeld: Pikeur, Eskadron, Kingsland, Euro-Star, Montar en nog veel meer. Geïnteresseerd? Wij nodigen U van harte uit bij ons in de winkel of neem een kijkje op onze webshop!