Mooi wedstrijdjasje voor mijn kleindochter gekocht. Goede communicatie over de levering en vlotte levering.

keurig verpakt en snel geleverd.

zie boven

Mooie laarzen gekocht, snelle verzending

Heel tevreden met deze shop!

Netjes en vlot.

De bestelling was vlot binnen, kon direct online het proces volgen. En de bestelde artikelen waren wat ik ervan verwacht had en netjes verpakt. Tevens de laagste prijs betaald t.o.v. Andere aanbieders.

Makkelijk website om te bestellen en hele snelle service. Volgende dag gelijk me pakket in huis.

Snelle service en levering

Levering en product prima in orde! En wordt goed gecommuniceerd

Levering en product prima in orde! En wordt goed gecommuniceerd, blij mee!

Super fijn telefonisch contact gehad en levering was uitstekend.

Mooie korting op de jas die we bij jullie gekocht hebben.

Perfecte service

Makkelijk en overzichtelijke website. Snelle levering.

Goede service en snelle levering!

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Ik kreeg de artikelen heel snel in huis. Erg tevreden!

Heel goed geholpen!

Klantvriendelijk en vakkennis

snellere levering

Snelle levering, product zoals verwacht/omschreven.

Super levering en snel

Laarzen besteld en al snel in huis en goed.!

Goede snelle service

Goed product snel geleverd

Snel en correct

Super snelle levering!

Niets op aan te merken!

Fijn contact over de bestelling, aanpassing was makkelijk gemaakt. Heel anders dan bij de grote ketens, echt persoonlijke benadering, TOP!

Super service en advies

Goed advies en service als een artikel retour moet. Telefonisch denken ze goed mee over vervangend product!

Pakketje met 2 dagen vertraging geleverd

PostNL heeft bericht dat pakje gisteren (dinsdag) om 18.00 uur via de brievenbus zou zijn bezorgd. Is absoluut niet juist. We hebben nog steeds (woensdag) niets ontvangen! Pas vanmorgen (donderdag) hebben wij het pakketje alsnog in goede orde ontvangen via de brievenbus, samen met reguliere post.

Beste Klaas, Spijtig om te horen dat Uw pakket niet is geleverd zoals PostNL dit vermeld. Wij hebben wij ons werk naar behoren gedaan en is het pakket direct dezelfde dag verstuurd. Wij vinden het jammer om hierdoor deze onvoldoende te hebben mogen ontvangen. De PostNL is in dit geval de gene welke het werk niet naar behoren heeft gedaan en waardoor wij als winkelier benadeeld worden. Wij hebben tevens vanuit U geen reactie mogen ontvangen om eventueel het pakket te kunnen traceren en contact te kunnen leggen met de transporteur. Indien wij hiervoor de mogelijkheid hadden gehad zou U ons waarschijnlijk ook niet met een onvoldoende beoordeeld hebben.

Goede service!

Goed geadviseerd bij een online bestelling

Een tijdje moeten wachten i.v.m. nabestelling rijlaarzen. Prima contact hierover gehad met duidelijkheid.

Goede ervaring

Rijjasje voor dochtertje besteld snelle levering mooie prijs. Snelle levering

Super.

Geweldig snelle levering en bestelde van goede kwaliteit.

Verkeerde maat besteld, maar één mail was voldoende om de juiste toch nog te versturen. Keurig netjes.

Vriendelijke en goede klantenservice

Vriendelijk contact met gehad. Goede service.

Korvelseweg 113

5025JB Tilburg

31135432044

Over Zadelmakerij & Ruitersport Gierman

Ruitersport Gierman is de ruitersportwinkel en ruitersportwebshop voor U en Uw paard! Ruitersport Gierman is al meer dan 30 jaar een begrip in Tilburg en omstreken. Bij ons kunt U terecht voor een uitgebreid assortiment ruitersportartikelen tegen voordelige prijzen. Alles voor ruiter, paard, verzorging en gezondheid van het paard! Bij Ruitersportgierman.nl vindt U het allemaal. In onze ruitersportwinkel vertegenwoordigen wij de bekende merken waaronder bijvoorbeeld: Pikeur, Eskadron, Kingsland, Euro-Star, Montar en nog veel meer. Geïnteresseerd? Wij nodigen U van harte uit bij ons in de winkel of neem een kijkje op onze webshop!