In 2019 een Aerox 4T gekocht, aankoop tot in de puntjes geregeld. Sindsdien is de scooter in service , die altijd ook weer tot in detail wordt uitgevoerd 10/10. Professioneel advies en service, beveel dit iedereen aan. (thanks W. voor het groot onderhoud vandaag, ben meer dan tevreden) gr, Stefan

Goed om spullen te koop

Snel mijn spullen binnen

100% *****

Snelle, betrouwbare, juiste prijs!

snel en goed

Snelle levering en correcte opvolging

scherpe prijzen en snelle verzending

uitlaat besteld voor een scherpe prijs en hij was ook supersnel geleverd

Geweldig.

Super snelle levering en perfecte afhandeling qua berichtgeving.

Goede prijzen en snel ontvangen

goede ervaring bij de eerste keer bestellen.

Mijn bestelling werd op eigen verzoek aangepast zonder bijkomende kosten waarvoor dank. Product voldoet volledig.

Goede prijs kwaliteit Snelle levering ondanks de corona toestand van tegenwoordig

Erg Behulpzaam

Ik ben een trotste bezitter van een Gilera Citta en wilde deze voorzien van originele stickers. VandenBurgh had ze. De stickers waren een hel om los te maken van hun beschermlaag, en sommigen waren al zo oud, dat de beschermlaag een ivoren kleur had inplaats van bleekwit, schitterend! Dat gaf aan, deze zijn “echt” en 20 jaar of ouder, geen namaak. De vreugde was dan ook groot toen deze er uiteindelijk op zaten. Ook heb ik er 1 onvermijdelijk verpruts, maar er werd mij kosteloos een nieuwe toegestuurd, helemaal top en happy met het uiteindelijke resultaat van mijn Citta en de klantgerichte oplossing van VandenBurgh.

Snel een goed product geleverd voor een scherpe prijs

Een zijstandaard besteld voor de Honda van mijn zoon en past perfect. Snel geleverd ook.

luchtfilterhuis Kymco besteld snel geleverd helaas zit er geen frontkap op zou je wel denken als je een compleet filterhuis besteld ( is volgens de verkoper altijd zo ? ) maar had de oude nog liggen dus geen extra kosten dat de frontkap er niet bij zit mag wel vermeld worden op de site .. vandaag geen 5 sterren .

netjes en goed net als altijd zelfs met vragen via telefoon netjes geholpen zo dat ik wist wat ik zou krijgen en snel in huis top bedankt

geweldige levering

goed en snel af gehandeld. keurig .goede levering van materiaal

OK !

snelle levering goed product aansluitkabel choke HELAAS niet conform de beschrijving Was minpunt 3 sterren zouden er 5 kunnen zijn als choke aansluiting passend zou zijn.

Snel geleverde onderdelen met zeer goede pasvorm. Ook snel reactie op mijn vraag over een onderdeel.

Alles netjes geleverd goed ingepakt prijs is goed gewoon top

Precies wat ik zocht, correcte kleur

Zeer snel geleverd.

Goed product, prijs en nog snel geleverd ook. Top.

100 punten

Moeilijk vindbaar onderdeel voor een oude vespa besteld..Snel geleverd Prijs was netjes.

snelle levering, goeie prijzen

Gewoon top!

Goede snelle levering

Spulletjes zoals verwacht . Netjes optijd geleverd

Uitstekend!

De hele procedure ging goed en het pakketje kwam binnen een paar werkdagen thuis. Alles was goed verpakt.

Snelle levering van product

Goeie product ontvangen en snel geleverd.