Super Quality

and very fast delivery. I am happy with the whole experience!

prima!

duidelijke site, makkelijke info te verkrijgen, en keurig op tijd bezorgd!

ongecompliceerd

vriendelijk advies. Behulpzaam snel en betrouwbaar

alles ok

alles ok

• Kommunikation k.A.

Prima site voor maatkussens!

Gemakkelijk bestellen op de site en best snel bezorgd. Stevige kwaliteit en de maat klopt. Ben erg tevreden.

• Communicatie N.v.t.

Sitzauflage und Rückenteil

Super Passform. Tolle Verarbeitung. Hochwertiges Material. Schnelle Lieferung. Beim nächsten Mal gerne wieder. Grüße zurück

Alles perfekt

Thomas Waibel

• Communicatie

Kann ich noch nicht beurteilen…

Leider bin ich nicht so zufrieden wie gehofft. Der Stoff beider Kissenbezüge ist streifig. Es sieht so aus als ob der Stoff ausgeblichen ist…ein Kissen wirft Falten… Ich stehe bereits in Kontakt…aber lediglich auf auf die Falten habe ich bisher die Nachricht bekommen, dass sich diese nach 1 Woche legen sollen. Am meisten stören aber die streifigen Farb- Unterschiede. Darauf wurde bisher nicht reagiert. Fotos hatte ich angefügt. Ich finde es für die Ware den Preis nicht gerechtfertigt. Von daher kann ich noch keine Bewertung vornehmen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Qualität k.A.

Belachelijk!!

Beste, Ik vind het belachelijk dat ik een " op maat kussen " niet retour kan sturen.. ( het is een standaard maat 50x50x5 cm) Het is voor mij te dun.... Sorry, maar ik heb er geen woord voor over.......

• Communicatie

Erg fijn om met behulp van deze stalen de gewenste kleur te kiezen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

heel blij :-)

de stalen op voorhand besteld; hebben me helemaal over de streep getrokken: toch ns kunnen voelen en echte kleur zien was echt een meerwaarde. bestellen ging supermakkelijk; 2-3 weken later zit ik heerlijk in mijn comfortabele leeshoek.

schnell und zuverlässig

gute Website mit übersichtlichen Bestellangaben; schnelle Bearbeitung unserer Bestellung; problemlose und schnelle Lieferung;

• Kommunikation

Fijne service en super kwaliteit!

Snelle levering en heel goede service, Kim heeft ons heel goed geholpen!

• Communicatie

Prima kussens, alles volgens verwachting

Goede kwaliteit, levering volgens afspraak. Erg blij mee!

• Communicatie

Snelle levering en prima kwaliteit

Erg mooi kussen

Goed stevig kussen en mooie stof. Erg netjes afgewerkt.

• Communicatie

Fijn dat je stalen vooraf kunt ontvangen

Fijn dat je stalen vooraf kunt ontvangen zodat je de stof goed ziet.

Heel goede ervaring!

- Efficiënt - Mooie resultaat - Goede costumer service Ik ben heel tevreden!

prima service

• Communicatie

heel blij met de aankoop

kwaliteit kussens is heel mooi, kleur zoals verwacht, maten passen perfect en de levering was vlot.

Super mooie kussens

Naar lang zoeken bij deze site terecht gekomen. Veel keuzen uit kleur, stiksels en dijkte. Zeker een aanraden.

• Communicatie

De kussens zijn precies wat ik er van hoopte

De gebruiksaanwijzingen op de site zijn heel duidelijk. Ik heb drie stofjes besteld en kon toen makkelijk mijn keuze maken. De maten opnemen was zo gedaan en ik ben erg blij met het resultaat.

Mooie kwaliteit

Wie bestellt termingerecht geliefert

Sehr nettes Kundenservice!

• Kommunikation

Goed product. Niets op aan te merken!

Over onlinemaatkussens.nl

Onlinemaatkussens.nl is dé specialist op het gebied van maatwerk kussens! Bij ons kun je op een gemakkelijke manier je maatkussens online bestellen. Of het nu gaat om binnenkussens, relaxstoelen, terrasmeubel, loungeset, eetkamer meubel of oude stoel, bij ons ben je aan het juiste adres. Wilt u langs komen? De koffie staat klaar! Neem een kijkje in het productieproces, de stalenboeken en bekijk voorbeelden van het door jou gewenste product. Geen tijd voor koffie of woon je aan de andere kant van het land? Geen enkel probleem! Vraag telefonisch of online 4 stalen op, deze worden gratis per post verstuurd. Kom je er toch niet uit? Neem telefonisch of per mail contact op voor advies op maat. Onlinemaatkussens.nl mail: info@onlinemaatkussens.nl