This was a great acquisition!

It was exactly what I have requested, and I was pleased with the timing of delivery to my house.

Prima levering

Prima bestelling op tijd binnen en de kussens zien er prima uit,ik weet natuurlijk niet hoe de kwaliteit is dat zal de tijd leren,masr tot zover tevreden.

Tevreden klant ­čśâ

Kussens zijn en precies zoals we het wilden. Mooi op maat, fijne zit. Ook zijn ze ruim binnen de 12 dagen levertijd bezorgd. Helemaal top

Snelle levering en top service

Onze fout is heel netjes opgelost door dit bedrijf mijn complimenten voor de goede service en de snelle levering.

oke

Mooie stevige kussens. Helaas had ik iets te dik besteld met het idee dat het zou inzakken. Maar daar is het te stevig voor ;). Helaas is de kleur pastelgroen in het echt veel lichter (en dus besmettelijker) dan op de website.

Vervangende overtrek voor een paar van onze caravankussens.

Prachtige kussen op maat

Snel en keurig geregeld

Dik in orde!

Goede kwaliteit, mooie afwerking, snelle levering. Minpuntje was de levering (naar Belgi├ź) via postnl - de levering werd 3 dagen op rij uitgesteld. Gebeurt de laatste tijd wel meer.

Slordige afwerking.

Pluspunten: - De hoezen passen perfect om de kussens. Minpunten: - Donker groene garen bij een oranje stof... Echt, waarom? - Geen zigzagsteek gebruikt of onder de lockmachine gedaan, zodat het lekker kan rafelen in de wasmachine en draadjes in de rits komen. - Verzonden in doorzichtig plastic. - Rits is niet oranje, zoals de stof, maar ook donker groen.

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf

Erg behulpzaam en meedenkend.

Denkfoutje gemaakt bij het opmeten/bestellen. Dit werd door een medewerker opgemerkt. Aangepast en goed uitgevoerd!

snelle levering, goede service

We hadden de bestelling geplaatst toen bleek dat we een meetfoutje hadden gemaakt. Meteen gebeld, geen probleem om aan te passen. Snel geleverd, zelfs in 7 werkdagen! Toen zagen we dat de rug kussens (plofkussen) niet goed waren, de hoes te ruim voor de vulling. Gebeld, foto`s gestuurd en toen moesten we ze retour sturen, zodat ze het goed konden vullen. Op maandag hebben ze het ontvagen en `s middags hadden we al mail dat ze nu goed gevuld zijn en al weer opgestuurd. Nu (dinsdag) zijn ze er weer, zitten super! Het contact met de medewerkers hebben we ook als erg vriendelijk ervaren. Al met al een prima ervaring met onlinemaatkussens!

We vonden het best wel spannend om online kussens te bestellen, en toen het eenmaal zover was bleek dat we toch nog een meetfoutje hadden gemaakt. De dag na de bestelling gebeld, de fout kon nog hersteld worden. Levering ruim binnen de gestelde termijn, scherp geprijsd, zeer tevreden over zitcomfort, materiaal en kleur.

Dik tevreden!

Correct in het nakomen van afspraken en de kussens zijn netjes gemaakt en zitten comfortabel. Mijn oude tuinstel opnieuw geschilderd en met de nieuwe kussens weer een mooie aanwinst in mijn tuin!

Super netjes, goede service

Mooie kussens op maat laten maken voor onze banken buiten. Met klittenband en weersbestendig. Ideaal. Nette service!

Bestelling was makkelijk te doen op de site. Levering was sneller dan verwacht. Kussens zien er goed uit . Wij zijn zeer tevreden.

Ik had zowel zitkussen-hoezen als rugkussen-hoezen besteld. Alles keurig ruim binnen de aangegeven termijn ontvangen. Tevreden over de kwaliteit. Helaas was er iets mis gegaan met de maat van de rugkussens. Ik heb dit aangegeven en men heeft zonder problemen nieuwe hoezen geleverd. Top service! Erg blij mee!

Een aanrader!

Binnen de afgesproken tijd zijn de kussens geleverd. De kwaliteit is prima. Bij een vraag van mijn kant ben in heel goed en vriendelijk geholpen.

Gewoon goed

Kussens zitten heerlijk, zien er strak uit met de biezen. Levering binnen de afgesproken termijn. Een echte aanrader!!!!!

Mooie strak gemaakte kussens met een goed zitcomfort

Na het doorgeven van de maten werd mij alsnog gevraagd een mal op te sturen van het zit oppervlak van mijn tuinmeubelen. Kussens zijn perfect op maat gemaakt , knap werk !

geweldig

zeer goede service, snelle levering en vooral mooi afgewerkte kussens. prachtige design en de maten waren perfect. Met een woord geweldig.

Beste Qualit├Ąt, schnell geliefert

Ich war mit der Ware mehr als zufrieden. Die Gr├Â├če passte genau und ich war ├╝berrascht von der super Qualit├Ąt beim Bezug und der Polsterung.

• W├╝rden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Perfect op maat. Mooie kleur. Snelle levering en kwaliteit ook goed!!

Saubere Arbeit, Zeitnah geliefert.

Die Bestellung lief einwandfrei und wurde nach 10 Arbeitstagen geliefert. Die Ware entsprach meinen Erwartungen, einzig w├╝nschenswert w├Ąre, das auch bei einer Gastbestellung eine Email antwort mit Bestell├╝bersicht erfolgen w├╝rde. Mit freundlichen Gr├╝├čen JW

Past perfect

De kussens zijn p perfect op maat gemaakt en op tijd geleverd.

Over onlinemaatkussens.nl