Kwaliteit meer dan prima. Communicatie over levering te weinig

Bestellen en kwaliteit product prima. ik moest zelf erachter aan om achter de leverdatum te komen.

Super snelle levering en kwaliteit

Ze waren zeer goed bereikbaar voor vragen En de levering was ook uitstekend

GEWELDIG!

Ik heb eerst 4 proefstofjes aangevraagd. Dit wordt om niet bij je thuis geleverd! Vervolgens mijn bestelling geplaatst en zojuist ontvangen. De afmeting is fantastisch en wat staat het gaaf! Nog beter dan mijn verwachting! Dus of ik dit bedrijf zou aanbevelen: ABSOLUUT! Enorm bedankt voor jullie service!

Prachtig!

Prachtige kleur (olijfgroen) erg blij mee!

Produkt is precies volgens opgave gemaakt en geleverd.

Mooi kussen, groot model 2350x450 mooi strak 100% tevreden.

Zoals besteld ook ontvangen.

Was alles prima en ben heel tevreden

Alles prima

Mooie stevige kussens en goed afgewerkt

eerst heb ik een paar staaltjes laten komen om de stof in het echt te zien. en nu heb ik de kussens thuis, ze zijn mooi afgewerkt en passen precies in de stoelen. Wij kozen voor stevige zitkussens en wat zachtere rug kussens. volgend voorjaar kunnen we nu meteen genieten van ons tuinset wat er weer fleurig uitziet.

Top !

Site is top heb makkelijk online kunnen bestellen, was erg overzichtelijk en duidelijk. Netjes bevesteging van bestelling en bevesteging ontvangen. Kussen paste precies !

Dik tevreden.

Mijn bestelde kussens en kussenovertrekken zien er verbluffend mooi uit. Daarnaast zijn de medewerkers meer dan geweldig en zeer geduldig. Nadat ik al een bestelling had gedaan, bedacht ik dat ik mogelijk verkeerde maten heb besteld. En inderdaad. Maar dankzij de hulp en het geduld van de medewerkers heb ik alsnog de juiste maten kunnen bestellen. En dat zonder enige meerprijs. Team onlinemaatkussens bedankt!

Sehr zu empfehlen

Ich bin voll zufrieden mit meinem Kissen, es wurde genau nach meinen Angaben angefertigt und sieht sehr gut aus!

Super qualiteit

Sehr zufrieden mit Qualität, Lieferung und Comfort.

ik ben goed geïnformeerd en alles werd op tijd geleverd

Topservice

Heb kussens apart besteld eerst de zitkussens om vervolgends de rugleuning. Telefonisch nog goede uitleg gehad. Mooie kwaliteit en stevig

Mooie kwaliteit, ruime keuze en makkelijke online tool

Nieuwe kussenhoezen laten maken, heel makkelijk met de online- tool. Vriendelijk geholpen bij vragen via de klantenservice en de kussens hebben een hoog afwerkingsniveau. Levering duurde wat langer ivm drukte, maar alles volgens bestelling geleverd.

Mooie kussens, perfect op opgegeven maat.

Gratis proeflapjes vooraf helpen erg goed bij de keuze van de kleuren en de stoffen. De site is uitstekend en leidt je prima door het bestelproces. Het eindproduct ziet er fraai uit. De levering wordt niet vooraf aangekondigd. Wij kregen een telefoontje, dat de bezorger binnen een uur kon afleveren. Wij waren niet thuis en moesten op afstand snel regelen, dat de kussens op een ander adres werden afgeleverd. Gelukkig was dat binnen dezelfde plaats geen probleem.

Alles perfekt!

Von der Bestellung bis zur Lieferung war alles super. Die Sitzauflagen passen und sind genau wie erwartet.

Goed passende kussens, in betere kwaliteit dan verwacht!

Het dunste zitkussen met de goedkoopste stof, ziet er beter uit dan verwacht! Stiksels en Rita zitten er netjes in en dikte is voldoende om geen ‘houten kont’ te krijgen. Ik ben tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.

mooie kussens

Zitkussens besteld voor ons hoektuinstel. Duidelijke website. Eenvoudig te bestellen. Kussens passen perfekt en zitten super.

Makkelijk te bestellen. Duidelijke instructies. Mijn kussen past precies.

Makkelijk te bestellen. Duidelijke instructies. Mijn kussen past precies. De leveringstijd was langer dan verwacht, maar het was zomervakantie en Coronatijd.

Goede service, ook al gaat er wel eens iets mis

Kussens en hoezens besteld, kwamen later aan dan ik had verwacht en de 1e levering was niet compleet, maar direct en snel opgelost. Kwaliteit is goed.

Kussens zijn perfect, de levering duurde even.

Bij het bestellen zag ik dat de levertijd even duurde. Ongeveer na een maand heb ik gemaild naar de status. Ik kreeg meteen mail terug dat de kussens verzonden zouden worden. Dit duurde even, omdat er iets fout was gegaan bij de vervoerder. Ik heb 3 keer gebeld, maar toen kreeg ik niemand aan de lijn en werd de verbinding verbroken. Dit was voor het bovenstaande. Dat vond ik wel vervelend. Ik kreeg wel direct antwoord op mijn mail. Hierna heb ik nog 2 keer moeten bellen voor een antwoord op mijn vraag waar de kussens bleven. Ik kreeg wel meteen contact en via mijn mail werd bevestigd dat de kussens kwamen. Deze kwamen ook netjes de volgende dag. Eindconclusie : Mooie fijne kussens, goed op maat en ze zitten goed. Het telefonisch bereik mag wel wat beter. Met de levering had ik pech met de vervoerder. Daar kan onlinemaatkussens.nl weinig aan doen

De kussens zijn goed maar de hoes viel tegen

Goede kussens maar kwalitatief goedkoop uitziende glanzende hoes

Duidelijke prijs, super makkelijk en een top resultaat!

Voor onze opknap Caravan hadden we nieuwe kussens nodig, Onlinemaatkussens.nl heeft ons enorm blij gemaakt met het mooie resultaat, de maten zijn perfect zoals aangegeven, de stof is van zeer goede kwaliteit!

Fitted perfectly even with complex shape

Fitted perfectly even with complex shape. However, the colour did not match the colour on the website, so make sure to ask for samples before ordering.