Een prettige ervaring dus een tevreden klant

Het hele proces van bestellen was al goed verlopen en eenvoudig, ook de staaltjes die je aan kunt vragen om van tevoren al een goed beeld te krijgen zijn heel fijn dus zeker doen. De kussens zagen er na levering al mooi en netjes afgewerkt uit, maar van een van de kussens bleef de stof plaatselijk gerimpeld nadat je er op gezeten had en dit trok ook niet bij. Contact met Onlinemaatkussens gezocht via hun klantenservice en het probleem werd meteen serieus zonder ‘moeilijk’ te doen en snel opgepakt. Met bovendien duidelijke communicatie en een goed eindresultaat. Kortom, we zijn zeer tevreden!

• Communicatie

Toller Stoff u. Verarbeitung! Verpackung geht besser.

Wir haben nach Maß Sitzkissenbezüge mit Reißverschluss für unsere Outdoor Sitzmöbel machen lassen. Vorher haben wir uns die kostenlosen Stoffmuster bestellt. Danach konnten wir hervorragend auswählen und bestellen. Gut 14 Tage später, vielleicht war es auch etwas länger, kamen die Sitzkissenhüllen mit der Post. Passen perfekt und sehen toll aus. Wir haben für die 6 Sitzkissenhüllen 243,- Euro bezahlt. Empfehlung von mir an den Versender: Packt die Ware bitte besser ein und nicht nur in einer dickeren Plastikfolie ohne (!) Karton und ohne jegliche weitere Verpackung.

• Kommunikation

Die Auswahl des gewünschten Produktes war sehr einfach, die Lieferung ging schnell!

Alles top, gerne wieder!

• Kommunikation

Plofkussens besteld voor loungeset, levering al binnen de beloofde 10 dagen, mooi afgewerkt! Ik had mezelf verkeken op de kleur die ik vanaf de site had gekozen, maar na overleg alsnog kleurstalen opgestuurd gekregen en deze kwamen overeen, dus mijn advies is wel om kleurstalen te bekijken voordat je besteld! Anders had ik toch een andere kleur gekozen... Maar verder niet minder tevreden!

super qualität, Lieferung schon nach einer Woche

hat alles sehr gut funktioniert wenn auch die Bestellung etwas umständlich war

Einfache Bestellung, sehr guter freundlicher Kontakt, recht schnelle Lieferung

Die Bestellung online war einfach, die Auswahl sehr gut. Da das Kissen erst hergestellt werden musste, hat die Lieferung etwas gedauert. Auf meine Nachfrage bekam ich sofort eine Antwort. Das Kissen und der Stoff machen einen wertigen Eindruck und sieht gut aus. Insgesamt bin ich zufrieden und kann den Shop weiterempfehlen.

Super schöne Ware

Sehr schnell geliefert und die Ware ist so wie ich es mir vorgestellt habe.

• Kommunikation

Prachtige kussens, makkelijk besteld en vlot geleverd

De kussens zijn precies zoals omschreven op de site, snel geleverd. Alleen het verpakkingsmateriaal: veel plastic en niet vacuüm waardoor het grote pakketten zijn.

Perfekt

Die Ware wurde schnell geliefert und sie entspricht genau meiner Vorstellung. Die telefonische Beratung war sehr freundlich.

• Kommunikation

Keurig netjes, kussen voor het verlengen van ons camperbed. Exact op maat en dikte met mooi strakke hoes op kleur! Goeie kwaliteit voor een prima prijs!

• Communicatie

Perfekte Umsetzung auf Mass! Schneller als erwartet!

Vielen Dank! 4 Sitzkissen für meine Dedon Lounge Möbel passen perfekt. Ich bin begeistert!

• Kommunikation

Besser geht es einfach nicht

Was ich nicht online konfigurieren konnte habe ich mit einer Zeichnung geschickt und in ganzer kurzer Zeit hatte ich die Fertigen Kissen zu Hause. Toller Service Vielen Dank dafür

• Kommunikation

Ihr seid toll! Vielen Dank.

Website, Verfahren, Stoffe, Qualität, Freundlichkeit, Erreichbarkeit, Schnelligkeit, Preise, alles einfach klasse! Vielen Dank.

• Kommunikation

Hallo Michael, danke für die freundlichen Worte - wir freuen uns sehr! Wir wünschen viele gemütliche Stunden mit den neuen Kissen und senden die besten Grüße nach München. Das Team von Onlinekissennachmass.de

Auch bei Sonderbestellungen sehr flexibel!

Wir haben jetzt zum zweiten Mal für ein Kundenprojekt von uns Sitz-, Rücken und Liegepolster anfertigen lassen. Reibungslose Kommunikation. Von der Bestellung, über Verarbeitung, sowie Lieferung sehr gut. Gerne wieder :)

• Kommunikation

Hallo Maik, vielen lieben Dank für das ausgesprochen positive Feedback! Wir freuen uns sehr, wenn wir beim nächsten Kundenprojekt wieder für Sie tätig werden dürfen und wünschen Ihnen noch einen schönen Tag. Das Team von Onlinekissennachmass.de

Snelle bezorging

Ik heb staaltjes stof aangevraagd, en deze werden binnen 2 dagen geleverd.

Perfect!

• Communicatie

Kwalitatief goed kussen precies op maat gemaakt! Goede degelijke stof. En dat voor een goede prijs. Snelle levering.

Super goed geholpen!

Goed geholpen en nu een super product thuis

• Communicatie

De website is duidelijk en volledig (bestelling)

• levering N.v.t.
  • Communicatie

Goede communicatie en mooie kussens

In de afstemming van de bestelling makkelijk en goed contact met klantenservice. Ik moest een aantal kussens namens een bedrijf bestellen. Betaling moest (helaas)vooraf, hiervoor moest er meer dan normaal op en neer gemaild worden. Dit ging vlot en prettig. Product kwam netjes verpakt aan en voldoet geheel aan de wensen. Dank!

Precies wat je verwacht!

Enorm blij met het kussen. Perfect op maat en wat ik wilde. Zeker een aanrader. Minpuntje is dat er een label aanzit wat nergens aangegeven was en opvallend is. Ook de levering duurde langer dan de aangegeven 10 dagen.

• Kwaliteit N.v.t.

Doen wat ze beloven

Goede service met het opsturen van gratis stof samples. Zo hadden wij alle tijd, ruimte en keuze om een stof uit te zoeken die bij het interieur op kantoor past. Het eindresultaat is super mooi! De stof, de dikte van de kussen en de afwerking zijn echt top.

Knipstalen snel geleverd. Kleuren kloppen

• Communicatie N.v.t.

Mooie stof en stevige kussens.

Ik heb ze nog maar even kunnen testen, want ik wacht nog op beter weer. De zitkussens zaten lekker stevig en de plofrugkussens ook. Door de zonnige gele flamkleur staan ze ook gezellig in onze buitenstoelen.

• Communicatie

Sehr bequeme Kissen, schöne Qualität, ordentliche Arbeit. Alles super!

Over onlinemaatkussens.nl