Perfekt zugeschnitten für unsere Möbel

Wir sind sehr zufrieden mit der Qualität und dem Komfort. Die neuen Polster sind sehr bequem und sind richtige Hingucker geworden.

• Kommunikation

Hallo Eleonore, vielen lieben Dank für das super Feedback! Wir freuen uns sehr darüber und wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihrem schönen Kissenset. Über Produktfotos zufriedener Kunden freut sich das gesamte Team von Onlinekissennachmass.de

Doen wat ze beloven, prima kwaliteit

Zie boven

• Communicatie

Snelle levering en nadat het kussen licht beschadigd geleverd werd is het binnen paar dagen naar tevredenheid opgelost.

Perfekt

Perfekt

Doet wat t beloofd

Makkelijke site, levering zoals beloofd. Ziet er netjes ui

• Communicatie

Goed meegedacht! Mooie kussens voor eetbank

Helder advies en zelfs mijn kleur apart besteld omdat deze niet in het assortiment zat. Fijne communicatie en de kussens voor de eetkamerbank zijn helemaal zo geworden als ik had gehoopt. Stevig en met een mooie bies!

• Communicatie

Prachtige kussens en top klantenservice!

Wij zijn erg blij met onze maatkussens voor een oude kerkbank. Wegens bijzondere maatvoering van de bank heb ik enkele keren met de klantenservice gebeld, heb keurig advies gekregen. Het resultaat mag er zijn! De kussens passen goed en zijn van degelijke kwaliteit. Aanrader!

Alles zur besten Zufriedenheit

Uitstekende dienstverlening

Ik had 2 kussens besteld, maar per ongeluk in verschillend materiaal. Dat hadden ze zelf gezien en eerst een mail gestuurd met de vraag of dit correct was. Dus dank je wel om mij hierop attent te maken. De zoon is er dolgelukkig mee!

Schnell, freundlich, professionell. Sehr gute Qualität

Sehr solide Firma. Kann nur empfehlen

Sehr freundlicher Service, schnelle Lieferung

S.o.

• Kommunikation

Mooie kussens, heel netjes afgewerkt en snelle levering

• Communicatie N.v.t.

Er was wat misverstand ivm met een monster levering, dit werd meteen opgepakt en hersteld, Wij wachten de monster af en gaan wellicht een mooi kussen bestellen.

• Kwaliteit N.v.t.

Prachtige kussens

Eerst de gratis stalen ontvangen en daarna de kussens besteld. Een aanrader, het zijn echt prachtige kussens en alles binnen de afgesproken tijd geleverd!

• Communicatie

Hier voel je jezelf nog klant, zelfs online

Perfecte klantenservice Top product

Sehr gute Qualität und Verarbeitung. Zuverlässige und schnelle Lieferung

Wir sind sehr zufrieden mit dem Kissen. Qualität und Verarbeitung sind hervorragend. Die Lieferung erfolgte schnell.

• Kommunikation

Hallo Anne, vielen Dank für das tolle Feedback! Wir wünschen dir viel Spaß mit deinem Kissen im wunderschönen Juke Stoff. Über Produktfotos umgesetzter Projekte freuen wir uns immer sehr! :-) Liebe Grüße, das Team von Onlinekissennachmass.de

es hat alles gut gepasst

Von der Bestellung bis zur Lieferung hat alles reibungslos geklappt.

Nog altijd niets ontvangen

Niks ontvangen

Great Quality and Excellent Service

Incredible client service (something rare to find these days), and the quality is extremely great. Good pricing, as well. I can highly recommend it.

Mooi product!

Vorige week heb ik mijn kussen op maat ontvangen. Het betreft een kussen op een kast waar wij op kunnen zitten zodat wij uit het raam kunnen kijken. Fijn materiaal met een goede stevige kussen. Het was ook fijn dat je van te voren gratis samples kon opvragen voor de stofkleur. Kleine punt voor verbetering, ik had vlak voor de kerst een bestelling gedaan en tot januari niets vernomen van wanneer het ongeveer geleverd zou worden. Een automatisch antwoord bij afwezigheid zou handig zijn of een bericht zodra je de bestelling deed. (Vandaar 4 sterren bij de beoordeling) Zodra ik een berichtje had gestuurd, kreeg ik wel echt meteen een reactie en twee dagen later (eerder dan doorgeven, wat echt super fijn was) ontving ik al de bestelling. Maar al met al dus erg tevreden en blij met mijn kussen wat echt het interieur heeft verrijkt en ook nog eens prettig en stevig zit.

Sehr überzeugend!

Sensationelle Muster! Schnelle Lieferung!

• Kommunikation

Perfect geholpen en snelle levering

Hier een rondzit besteld voor een caravan. Men dacht goed mee en de levering was zoals afgesproken. Kwaliteit was ook prima. Kortom een aanrader om hier te bestellen.

Ich bin begeistert.

Da hat Alles perfekt geklappt.So wünscht man sich das. Eine Firma die man auch einem guten Freund empfiehlt!!!!! Danke !!!und gerne wieder.

• Kommunikation

Hallo Herr Güthlein, vielen lieben Dank für Ihre sensationelles Feedback! Unser gesamtes Team freut sich sehr darüber! Wir senden Ihnen die besten Grüße, das Team von Onlinekissennachmass.de

Bestellung ging schnell und unkompliziert

Zum Anfang Stoffproben schicken lassen, ging schnell. Dann Sitzkissen bestellt ,gute Verarbeitung und schnelle Lieferung.

• Kommunikation

Ganz gut passt soweit alles

Von der Bestellung bis zur Ware alles gut. Eines doch die Lieferung dauerte lange nach Absendung lt.mTracking vergingen noch 6 Tage aber ok passte alles.

• Kommunikation

Hallo Axel, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns Leid, dass die Zusteller in Ihrem Fall aufgrund des Vorweihnachtsgeschäftes etwas länger benötigt haben um Ihre Kissen zuzustellen. Wir wünschen Ihnen auf jeden Fall viel Spaß mit Ihrem Kissenset und senden die besten Grüße nach Teningen.

Over onlinemaatkussens.nl