super leuke makkelijke en vooral lekkere recepten

Heb inmiddels alle boeken en gebruik vooral de recepten. Die zijn verrassend in combinatie en lekker.

Oprecht makkelijk, lekker en gezond afvallen

Mijn vrouw en ik hadden beiden een gewicht bereikt waarbij we ons niet lekker voelden. Afvallen was voor mij echter altijd een eng woord, dat betekend immers dat je honger moet lijden, af moet zien en lekkere dingen moet laten staan.. Mijn vrouw had gehoord van project gezond en had boek 1 gekocht en na door het boek gebladerd te hebben besloot ik dat we de uitdaging samen aan gingen. Echt de beste keuze ooit! Er is een wereld voor me open gegaan. Ik eet nu enorm veel gevarieerder dan voorheen en ik heb veel meer eetmomenten. Ik grap vaak tegenover collega's dat het "echt een straf is, om weeeer te moeten eten". In werkelijkheid eet je gedurende de dag meerdere keren kleinere porties en heb je daardoor nooit een hongerig gevoel. Een keer per week ga ik met mijn vrouw naar de markt en supermarkt en kopen we alle ingrediënten die in de boodschappenlijst van het boek staan en dan zijn we klaar. We zijn minder geld kwijt aan randzaken. We hebben 3 kinderen en die eten vrijwel alles mee wat wij eten, vooral de verse pastasaus, aardappelschotel en tonijnsalade vinden ze overheerlijk. We zitten nu in week 5 en mijn vrouw en ik zijn beiden de eerste 10 kilo kwijt, op naar de volgende 10 kilo. Kortom dames en heren van Nederland.. Laat alle shakes en supplementen staan en start project gezond want het is oprecht "afvallen met gezond en vooral lekker eten"

Heerlijk koken, lekker eten, geen behoefte aan ongezonde dingen. Wat met diëtiste niet lukte lukt nu wel. Min 10 kg in 14 weken.

Geweldig(e) boek(en)!

Wederom een geweldig mooi boek. Mooie recepten met goede duidelijke uitleg hoe het gerecht te maken (ook wanneer je niet wil afvallen)

Geweldig lekker en goed te doen!

We zijn al 9 en 5 kg afgevallen met zeer smakelijk en gevarieerd eten!

Heerlijk eten en toch afvallen

In 5 weken tijd 4 kilo afgevallen en ik ga nog even lekker door. Ook heb ik het passie voor koken teruggevonden. Een heerlijk, leuke hobby en ook nog eens lekker eten. Als ik het eerste boek uit heb, begin ik met het boek Heerlijk Zomer!

Top! Nieuwe heerlijke leefstijl met kilo’s eraf!

Wij zijn via een vriend bij project gezond gekomen. Het mooie van dit project is dat je gewoon alles eet. Boek ‘winter’ nu uit. Mijn man bijna 8 kilo kwijt en ik 7 kg. Alle boeken besteld. Nu starten in boek 2. Boek ‘Top’ is ook top! Dit wordt onze nieuwe eetstijl. Zes eetmomenten per dag en totaal niet meer snaaien.

Echt super! 10 kilo afgevallen!

Al vaak een dieet geprobeerd maar nooit kunnen vol houden. Nu na 2 maand 10 kilo kwijt met project gezond!

goede variatie na 2 maanden nog niet doel bereikt=5 kg afvallen

Ik heb naar aanleiding van de gegevens die ik heb ingevuld het advies gekregen om me aan het 2100 kcal menu te houden. Ik vind het nogal veel vooral het aantal brood en crackers. In het begin heb ik me er keurig aan gehouden en soms tegen me zin in alles opgegeten. En vooral ook mijn normale patroon van 5 dagen in de week sporten blijven aanhouden, per dag sport ik minstens een uur (hardlopen, fietsen, wandelen afgewisseld met kracht training in de vorm van allerlei oefeningen) Heb 1 a 2 'rustdagen' per week, op gebied van sporten. Mijn doel is 5 kilo af vallen.. daar is naar 1,5 maand nog niets af.. ik ben sinds 4 weken naar 1500 kcal menu gegaan, en val 200 tot 300 gram af per week. Is dit normaal?

Lekkere recepten, nog geen gram afgevallen.

Xxxx

Geweldig lekker eten

Ik heb er nu 4 weken opzitten en ben erg enthousiast. Er is niet een dag geweest dat ik niet lekker gegeten heb. Ook heel ander eten dan ik gewend ben. Wel even wennen met boodschappen doen, maar ook heel leuk. Ik ben 1.6 kilo afgevallen in de eerste 4 weken. Ben ik erg blij mee, maar hoop natuurlijk na de 8 weken uit het boek op meer.

Lekkere recepten

Fijne app. Ik ben niet veel afgevallen, maar ik ben over de gehele linie wel gezonder gaan eten en zit lekkerder in mijn vel. De recepten zijn makkelijk klaar te maken en heel lekker.

Project Gezond is echt een super uitvinding, voor wie gezond wil eten en zich fit wil voelen raad ik iedereen aan om hiermee te beginnen. Alles is gewoon in de 'normale' supermarkt te koop, daarnaast weet je gewoon wat je eet en zo op z'n tijd iets ongezonds tussendoor kan gewoon als je je maar aan de normale voorgeschreven hoeveelheden houdt. Alles is lekker!

Ik ben 4 weken geleden begonnen met projectgezond. Ik heb een te traag werkende schildklier en weeg 5kg te zwaar. Nu na 4 weken ben ik al 4,5 kilo afgevallen. Ik mag geen peulvruchten door een darmprobleem maar dan vervang ik het dagmenu. Ik ben er dus heel blij mee en ik heb inmiddels 2 boeken gekocht en wil hier nog wel even mee doorgaan.

Eindelijk op een fijne manier afvallen èn gezond eten.

Sinds een aantal jaren zit ik in de overgang. De weegschaal had ik al jaren niet meer gebruikt, at gezond maar merkte ook dat ik last kreeg van randjes boven m n jeans en een buikje. Via een lieve collega kwam ik in contact met Project Gezond. De eerste keer dat ik op de weegschaal stond schrok ik van mijn gewicht! De knop ging om en ik startte met Project. Tot mijn verbazing viel ik al snel af! En inmiddels bijna 3 maanden verder 9 kg lichter . Ik voel me gezond, heb veel neer energie, loop met gemak 5 km dagelijks en slank mooi af. Het is een feestje om recepten uit te proberen. Het hele gezin geniet mee. Ik heb vroeger diëten gevolgd die werkelijk een straf waren. Maar dit is geheel anders! Op een heerlijke manier afvallen! Het werkt !

Door omstandigheden heb ik nu 2 weken PG serieus gevolgd. Moet wel heel erg wennen dat ik de hele dag "moet" eten. De recepten (ik heb de boeken, masr volg de menu's van de app) zijn eigenlijk allemaal heel lekker. Door allergie moet ik bepaalde groente ontwijken, maar een vervanging is dan snel gevonden. Kortom na 2 weken zeg ik ...... PG is top

Ik Had jaren eerder deze knop moeten vinden.

Ik ben sinds ik onze 3 kinderen heb gekregen,bijna 30 kg gegroeid. In de 34 jaar dat ik ze heb, heb ik van alles geprobeerd om het er weer af te krijgen. Er ging altijd wel wat af, maar zo gauw ik weer het “gewone” eten at, zat het er binnen now time weer aan en extra kg bonus erbij. Pffffff, echt om moedeloos van te worden. Ik denk dat ik voor heel veel mensen hetzelfde vertel. Ondertussen ook gestopt met roken en ja, je raad het al, weer zat ik erbij met de bonussen. Tot ik 5 december van mijn vriendin een uitnodiging kreeg op de FB van de PG groep. In de Coronatijd was alles dicht, maar ik heb me niks bedacht en heb het winterboek besteld. Een dag later had ik hem thuis en heb dezelfde dag een boodschappenlijst gemaakt met wat ik moest hebben. De volgende dag ben ik s morgens op de weegschaal gestaan en schrok me wild. Ik was er klaar mee. Beginnen voor de feestdagen en alles wat er af was voor nieuwjaar was meegenomen. Mijn vriendin is gelijk met mij begonnen en ook net zo razend enthousiast als ik. Iedere maandagmorgen sturen we een foto met ons getal op de weegschaal, ook een fijne stok achter de deur. We zijn nu met de 9e week bezig en zijn voor de 2e x bezig met het winterboek, tis tenslotte maar even winter en de recepten zijn hier fantastisch. Ik ben tot nu toe 5 kg kwijt en voel me ontzettend fijn en vitaal, nu al. Dus bij deze.........twijfel niet en lees je in op de site en bestel een boek, er zijn 4 boeken(ik heb ze ondertussen alle 4 al). Je krijgt er geen spijt van.

Lekker en gezond eten

Ik eet nu lekker en gezond. Afvallen gaat langzaam, maar de gezondheidswinst is al prima

Ik heb met mijn vriend samen 3 boeken gezocht . Ik ben inmiddels 8 kilo afgevallen en mijn vriend 11 kilo! Echt ongekend, je eet elke dag zo heerlijk en tegelijkertijd val je ook af. We proberen om meer te gaan bewegen. Nu proberen we elke dag 3 kwartier lopen. Wij danken jullie enorm. Wij gaan gewoon door. Echt een aanrader!

Reden tot klagen

Sinds 6 juli 2020 volg ik dit programma. Ik woog toen 125,3 kilo!. Nu is het 1 februari 2021 en ben ik niet alleen 7 maanden verder maar ook exact 21 kilo kwijt. En ik voel me geweldig. Leuk hoor, maar ik moet nu wel een hele nieuwe garderobe aanschaffen. Bedankt hoor ! PS. Ik ga nog een poosje door.

Super heerlijk wat een uitkomst

Nu 1 week bezig met boek één voel me lichamelijk stukken beter meer energie en geniet van alles super

Hele fijne nieuwe levenstijl

Ik ben het begonnen om natuurlijk af te vallen. Is een fijn dieet/levenstijl die heel makkelijk vol te houden is. Heerlijke recepten en dankzij project gezond heb ik bijna nooit meer last van maagzuur en mijn galblaas.

Makkelijke en heerlijke gerechten. En je valt ook nog af.

Ik heb het boek gekocht. En vind het erg handig werken. Het past binnen mijn gezin wat mij met andere keren afvallen niet lukte. Ik zet de recepten steeds om naar 4 personen en iedereen vind het heerlijk. Dus het is echt een aanrader.

SUPER!

Wij volgen sinds 3 weken de weekmenu's en recepten uit het boek Heerlijke winter. Wat een verrassing! Lekker eten en toch afvallen. Hongergevoel kennen we niet. Natuurlijk af en toe zin in iets lekkers, maar absoluut geen honger. De weekmenu's zijn goed uitgebalanceerd. Wanneer op dag 2 een kleine hoeveelheid nodig is, komt dat vaak de volgende dag nog een keer terug, zodat je niet overhoudt. De recepten zijn niet moeilijk en uitzonderlijk lekker. We zijn heel tevreden!

Boven verwachtingen

Begin 2020 gestart met ProjectGezond. Ik wilde graag een paar kilo kwijt voor mijn bruiloft. Voordat ik startte met dit boek leefde en at ik naar mijn idee al erg gezond, maar ik raakte die kilo's niet kwijt. Frustrerend. Door ProjectGezond ben ik gaan leren hoe je bewust gezonde keuzes maakt, wat die keuzes kunnen zijn en hoe je kunt variëren. Ik ben door ProjectGezond veel puurder gaan eten en koken. Minder pakjes en potjes en meer verse producten en kruiden. Je voelt je beter en energieker en het is me toen gelukt om bijna 7 kilo af te vallen. Ik had mijn streefgewicht gehaald voor mijn bruiloft. Al een winst op zich, maar mijn grootste winst zit erin dat ik nu écht weet hoe je gezond kunt leven. Er zijn zoveel mensen (bijv. uit de sportwereld) die je allerlei goedbedoelde tips geven over waar je op moet letten (koolhydraten, eiwitten, vetten, caloriëen etc etc), maar dat in de praktijk brengen vond ik lastig, want welk product bevat wat en in welke verhouding moet je dat eten? ProjectGezond brengt dat heel praktisch samen zonder te verdwalen in cijfertjes. Je bent gewoon lekker gezond bezig. Life changing!