Goede ondersteuning met lekkere recepten

Mijn gedachten toen iemand van onze sportclub meldde dat zij met PG bezig was, waren argwanend. Ja het zal wel, weer een dieet dat van alles beloofd en ik had mijn hele leven al van alles geprobeerd. Maar volgens haar was het geen dieet, maar een andere manier van eten, beter, gezonder en vooral lekker. Dus ik dacht, waarom niet? Ik loop nu al bij een diëtiste en dat schiet ook niet op. Ik heb de site opgezocht, de app geïnstalleerd en me voor een proefperiode aangemeld. Binnen een week was ik om. Zeer positief vond ik dat je elke dag een volledig dagmenu voorgeschoteld krijgt (als je dat wilt). In eerste instantie dacht ik: moet ik dit vandaag allemaal opeten? En mijn povere kookkunst werd danig op de proef gesteld. Mijn BMI was hoog, dus ik koos voor 1500 kCal per dag. Vanaf 15 juli ben ik bezig en ik ben na bijna 3 maanden 9 kg kwijt met meer en lekker eten. Ik heb me aangemeld als lid bij PG, het 1e boek gekocht en ik heb heel veel aan de verhalen, tips etc. op de facebook groep van PG. Goede ondersteuning van PG en de complimentjes van mijn man doen wonderen. In mijn keuken is PG een blijvertje!!

Een absolute aanrader!

Heerlijk en gevarieerd eten, gemakkelijk te maken, geen honger en afvallen tegelijk. Wie wil dat nou niet?!

Lekker, gemakkelijk en passend voor het hele gezin

Ik zou liever alles in gewichten zien, bv yoghurt is gemakkelijker met de weegschaal. Verder vindt ik het een prima manier, ook met het ruilen van dagmenu’s. Als er iets is wat ik echt niet lust kies ik gewoon een ander dagmenu!

Hier ga ik (voorlopig) geen spijt van krijgen.

Helaas moest er een weekje galbulten (rode vlekken en ontzettende jeuk) aan vooraf gaan. Maar dat was voor mij net dat zetje dat ik nodig had om met project gezond te starten. Via vrienden van de kookclub (jawel dat doen we nog steeds) maakte ik kennis met project gezond. Zij waren al een aantal maanden met project gezond bezig met goede ervaringen en resultaten. Dus eerste boek besteld en in het diepe gesprongen. De eerste weken waren echt wel wennen en ik vond dat er ook best veel tijd in ging zitten. Maar het resultaat is geweldig. De kilo's verdwenen sneller dan verwacht, wat zorgde voor een extra stimulans. Inmiddels zit ik alweer een aantal kilo's onder mijn streef gewicht, heb ik een gezond BMI, en heb ik ook geen bloedrukmedicijnen meer nodig. Mijn bloeddruk is al maanden prima zonder medicijnen en wordt over een paar maanden nogmaals gecontroleerd. Dus in mijn geval geeft project gezond me een win win win gevoel, en ik ben dan ook van plan om hier nog heel lang meer door te gaan. Inmiddels heb ik een aardige routine opgebouwd en ervaar de systematiek en duidelijke structuur van project gezond als zeer prettig. Omdat de resultaten zo goed zichtbaar zijn, en mijn enthousiasme aanstekelijk blijkt te zijn, zijn verschillende mensen in mijn omgeving inmiddels ook besmet met het project gezond virus. Eindelijk een virus dat goed doet ! Daarom aan iedereen die twijfelt, geef het een kans en hopelijk wordt je net zo blij verrast. Succes! Desiré

Gevarieerd

Niet nadenken over wat eet ik vandaag,geniet te mogen eten op 1 dag gevarieerd eten en niet 1 keer dat ik maaltijden vies vond en dan ook nog afvallen topppp dus

Één groot feest

Sinds 7 maart ben ik bezig met Project Gezond en inmiddels 12 kilo afgevallen! Ik vind het een groot feest. Ben altijd een grote eter en snoeper geweest. Hou van eten. Al vaak afgevallen en met een rotgang meer aan gekomen, omdat het niet vol te houden was. Bij Project Gezond mag je zo lekker en veel eten, dat ik verder helemaal geen behoefte aan andere dingen heb. Dit blijft in mijn systeem. Moet nog 12 kilo afvallen, maar dat gaat zeker lukken.

Ik ervaar dit niet als lijnen. De gerechten zijn ook makkelijk temaken. Variatie volop, zelfs mijn man die niet zo'n pasta eter is geniet hiervan. Wat ook fijn is dat je voor de komende week al weet wat je gaat eten.

Bij twijfel, wel doen!

Midden januari 2022 zat ik ook door de ervaringen heen te scrollen ... Het welbekende knopje was om, er moest nodig wat af! Eigenlijk van alles wel geprobeerd maar ivm knie blessure viel het tegen. Van koolhydraatarm tot gewoon minder eten ... Project Gezond was niet onbekend, mijn schoonzus volgde het en ze was er blij mee, voelde zich er goed bij. Tja, als zij het kan dan lukt mij dat ook. Inmiddels bijna 9 kilo kwijt! Hardstikke fijn natuurlijk maar eigenlijk heb ik niet eens het idee dat ik aan het diëten ben. Ik eet super lekker en door de app en boeken maak ik mijn eigen weekmenu's. Al dat geplan is misschien niet jou ding maar ... misschien wordt dat het wel! 2x in de week doe ik mijn boodschappen en het is prima te doen. Ik was geen held in de keuken, het was meer een verplicht nummer. Nu vind ik het koken leuk, het voegt zoveel meer toe als je niet meer met pakjes en zakjes kookt!

Heeerlijk eten!!

Bijna 20 kg afgevallen met heerlijk eten!! Normaal kookte ik altijd voor twee dagen,maar nu willen we gewoon allles ,uit alle boeken of de app.proberen!! Super blij met project gezond!!

Lekker en gevarieerd

Had altijd moeite om van de snoep af te blijven . Sinds ik project gezond doe voel ik me fitter. Ik vind het dijn dat je zelf ook je weekmenu kan samenstellen. En er zijn genoeg lekkere menus . Dit raad ik iedereen aan , lekker eten en toch afvallen.

Dieet zonder dat je het echt merkt

6 kilo in 2 maanden!! Ik was al een poosje net te zwaar. Lukte niet om af te vallen. Nu eindelijk wel gelukt. Zonder dat het heel moeilijk was

Heerlijke gerechten,leuk om te maken

leuke recepten

ik moet het nog gaan proberen

Ik ben 14 januari gestart met PG, ik heb 1 boek aangeschaft, maar merk dat ik de app fijner in gebruik vindt. Ik zoek het diner op, en daarbij pak ik het dagmenu, Resultaat - 16 kilo!

Project Gezond en haar dieetplan past het allerbeste bij mij om af te vallen/op gewicht te blijven! Gewoon eten, verantwoord eten zonder moeilijk gedoe en….zonder pillen e.d. Project Gezond is eigenlijk geen dieet,vind ik!

Ik ben super blij metPG

De recepten zijn super smakelijk! Ik heb alle boeken maar nu ik ook de app heb ben ik nog enthousiaster! Heerlijk eten en tot nu toe 7.4 kg afgevallen, super!!!

Lekker eten, en toch afvallen

Wat een fijne weekmenu's, heel haalbaar allemaal. De lekkerste recepten. En het belangrijkste het afvallen. Dat gaat met gemak. Nu ongeveer 10 weken bezig en ruim 9 kg kwijt. Trots!!

Heerlijke recepten en toch afvallen

Ik volg de app en heel handig dat je voor iedere dag een menu krijgt, via variatielijsten kan je evt iets anders kiezen, recepten zijn niet moeilijk en er zit veel variatie in.

Geweldig dieet

Ik ben inmiddels al bijna 10kilo afgevallen en het is heel makkelijk te volgen

Heel erg tevreden en lekker

Je merk niet eens dat je aan het lijnen bent. Heerlijke recepten en als je iets niet lekker vind dan kies je iets anders uit. Vanaf 3 januari begonnen en nu 6 kilo kwijt ook al ben ik een paar x wezen uit eten. En voordeel is dat ik niet uren in de keuken staat.

Goed vol te houden met lekkere recepten.

Eerste week even wennen maar daarna helemaal super. Makkelijk te volgen app en makkelijker aan te passen. Goed te combineren met een gezin.

Ik vind het een fijne app voor ieder wat wils Ik gebruik het ivb trage schildklier en zo weet ik dat ik niet te weinig eet ,omdat deze anders snel weer in spaarstand gaat.zelfs mijn man vind het heerlijk.

Afwisselend

Zeer tevreden over PG. Afwisselende menu's die makkelijk te bereiden zijn. Je gaat heel anders eten. Zelfs mijn man geniet van de heerlijke maaltijden.

Geweldig !

Ik ben begonnen op 30-08-2021 met het 1e boek met het idee dat ik beter voor mezelf moest zorgen en om af te vallen . Niet gedacht dat het zoo goed werkt voor mij , ik heb verschillende dieten/ dietisten/ shakes e.d. geprobeerd maar niks werkte en had ook gewoon honger . Dus ook het 2e boek erachter aan met het gevolg dat ik sinds begin December via de app verder ben gegaan . Vandaag bij mijn weegmoment ben ik tich mooi 20, 2 kg afgevallen daar ben ik zooo blij mee , her wnige nadeel is dat al minn kleding nu veel te groot zijn ...maar dat heb ik er zeker voor over . Ik vind Project Gezond een succes en werkt prima voor mij en is ook heel erg goec vol te houden . Ik wil er nog 10 kf af hebben dan ben ik op mijn streefgewich maar dat ga ik op deze manier met gemak halen voordat het vakantie is.

Heerlijk eten en óók nog afvallen!

Na een tip van een kennis bij Project Gezond beland. Eerst alleen de diners gedaan maar al snel ook overgegaan op de dagmenu's. En zonder al te veel moeite of honger ruim 16 kg afgevallen! Ik hoef nu alleen dit gewicht te behouden maar blijf PG volgen. Want het is lekker en gevarieerd eten. En ik voel me een stuk energieker met deze gezondere leefstijl...