Wat een heerlijke recepten. Is goed vol te houden.

Het is een goede manier om kilo's kwijt te raken. De recepten zijn heerlijk en niet moeilijk om te maken.

Ik geef vaak als advies jullie boeken aan mijn clienten als tip zowel voor afvallen als ook als men voedingtekorten heeft dus ga zo door graag zou ik een boek nog willen hebben waar men zoveel mogelijk histamine vrij eten erin

Het bevalt me prima

Ik vind de recepten bijna allemaal erg lekker en val in rustig tempo iedere week een beetje af. Geen kilo’s maar een paar ons per week omdat ik in het weekend altijd wat meer “meedoe” met het gezin en mijn bezoek. Ik ben een echte hobbykok en vind deze manier van koken dan ook erg leuk.

de recepten zijn heel goed en uitnodigend,

Ik kijk regelmatig naar de recepten. Helaas ben ik er niet aan toe om me aan het gehele dieet te houden maar het helpt dat jullie richtlijnen aangeven. Het helpt echt.

Slecht

7 december boek besteld vegetarisch en nog niet ontvangen kan ook geen adres of telefoon nummer vinden

Hallo Marina, Inmiddels hebben we contact gehad en het nieuwe boek Vegetarisch is naar je onderweg. Omdat het boek pas vanaf 10 januari 2022 beschikbaar was, kon het niet eerder geleverd worden. Eet smakelijk alvast. Hopelijk staan er veel gerechten in die in de smaak vallen! Groetjes Natalia Team Project Gezond

Lekker, leuk goed vol te houden

Ik heb om een paar kilo af te vallen de dagmenu’s nu twee maanden gevolgd. Het is een goede combi van simpele en leuke verassende gerechtjes. Ik voel me er heel goed bij.

Top afvalprogramma

Afvallen op deze manier gaat perfect. Lekker en gevarieerd eten en geen honger.

Complimenten voor de heerlijke recepten. Was al bekend met de boeken en sinds 2 maanden heb ik de app. Helemaal TOP, fijn dat er bij ieder recept een dagmenu zit. Ik kijk uit naar het nieuwe boek. Inmiddels ruim 7 kilo afgevallen…. Niet twijfelen gewoon doen!!

Geen dieetervaring en toch afvallen

Project gezond werkt fantastisch! Ik heb eerst 4 boeken gekocht en die allemaal uitgewerkt. Inmiddels ben ik 2 maanden lid van de app. Mijn doel was om 10 kilo af te vallen en dat is mij al even geleden gelukt. Ik volg nu de app om op gewicht te blijven. Ik geniet ontzettend van de heerlijke recepten en heb niet het gevoel dat ik aan het afvallen ben. Je mag alles eten, niks geen koolhydraatarm of zonder vet. Heerlijk! Gewoon gezond leven.

Niet het gevoel dat ik aan het lijnen ben.

Ik geniet van de heerlijke recepten en als hobbykok vind ik de variatie van recepten super leuk om te maken. Ik probeer zoveel mogelijk de dag menu's te volgen. Dat werkt niet altijd omdat ik onregelmatig werk. Toch val ik af.. Ik heb ook niet het gevoel dat ik aan 'de lijn' ben. Dit houd ik nog wel een tijdje vol...

Super leuk en lekker

Mijn man en ik zijn 16 augustus begonnen met project gezond, beide zijn we 12 kilo afgevallen en op ons streefgewicht, ik vind het ontzettend leuk om mijn tijd en energie erin te steken, tot nog toe vinden wij alle recepten heerlijk, ook de dagmenu's zijn heel goed te doen, honger kennen wij niet wij blijven lekker doorgaan met project gezond om op gewicht te blijven.

Zeer veel variatie goede uitleg en heerlijke recepten

Ik probeer zoveel mogelijk recepten en anders is het makkelijk om te wisselen met een andere dag Tot nu toe genoten en hoeveelheid meer dan voldoende

Dé manier om het vol te houden

Na ontevreden te zijn over mijzelf en van een goede kennis over Project Gezond gehoord te hebben werd ik nieuwsgierig. Een boek gekocht, een tijdje laten liggen,maar uiteindelijk gestart. En wat blijkt :' dit is een manier van afvallen en Gezond leven dat vol te houden is'. Niks geen koolhydraten arm, nee alles kun je eten alleen met mate en aangepast aan jezelf. Goed te doen en vol te houden, omdat (het meeste) echt heel lekker is. En de kilo's die ik niet meer wil zien gaan er af. Geleidelijk aan maar het lukt! Het is echt aan te bevelen dit project te volgen! En ik vind de app erbij ook van meerwaarde.

Helemaal top, lekker eten en toch afvallen.!!!

Makkelijk te volgen dagmenu's. Zeer afwisselend. Goed vol te houden en dit keer niet chagerijnig geweest tijdens het afvallen. Wat voor mijn partner ook fijn is en hij vindt de avondmenu's zeer smaakvol. Op deze manier hoop ik mijn streefgewicht half 2022 te halen.

Kan niet zonder

Elke dag beginnen met een gebalanceerd menu. Je hoeft zelf niet meer na te denken wat we gaan eten én je valt er ook nog van af als je netjes het menu volgt. Na alle boeken dus nu de app omdat ik zo gewend ben geraakt aan het gemak. Het enige minpunt bij de app is dat ik had verwacht dat het dagmenu bij een feestdag zoals oa sinterklaas een aangepaste dag is en daarin meegaat met iets anders, feestelijk dagmenu. Zoals ik aangeef, ik ben van het gemak;)

Fijne recepten goede begeleiding

Ik wilde graag afvallen vanwege gezondheidsredenen,ben toen gestart met online afvallen .in 2 maanden totaal 6 kilo kwijt het gaat niet hard maar het gaat er wel af . Eindelijk voel ik me weer positiever gestemd en weet dat het me gaat lukken om mijn overtollige kilo’skwijt te raken .fijne recepten en erg goede begeleiding indien nodig. Ik raad het iedereen aan die wil afvallen dit project te volgen .

Afgevallen zonder het volgen van een dieet, zo voelt het

Ik ben 65 en woog 90,7 kg toen ik begon met project gezond. Ik sport slechts 30 minuten per week en fiets elektrisch. Volg het 1500 cal schema en neem iedere dag ongeveer 150 cal extra ( meestal een glaasje wijn.) inmiddels ben ik aan boek 2 begonnen. Ben nu 10 weken bezig. Geen honger, echt lekkere gerechten en absoluut geen dieetgevoel. Ik weeg nu 82,1 ! Na heel wat diëten eindelijk een goede methode te pakken

Heerlijke, gezonde, gevarieerde menu's

Je krijgt inzicht in portie grote. Heb je zin in iets anders dan het menu aangeeft dan kun je makkelijk de dag wijzigen door een recept te zoeken waar je die dag zin in hebt. We proberen alles, een enkele keer dan valt iets niet in de smaak, maar over het algemeen vinden we het lekker. Geen één dag hetzelfde.

Handig, stok achter de deur.

Ik heb erg veel aan de dag/week planning. Schema werkt goed nadeel is dat er soms aparte gerechten bijzitten. Ik moet voor een gezin koken. Soms staan er dingen die ik de rest niet voor kan schotelen. Dan mis ik eigenlijk alternatieven.

Heerlijke gerechten

Heerlijke gerechten en het resultaat na 7 weken...5 kilo kwijt!

Erg bij met het eetpatroon wat aangeleverd wordt!

Project Gezond helpt mij om een gezond eetpatroon aan te wennen. Vooral voor de tussendoortjes geven ze opties die goed vullen. De zoete alternatieven vind ik doorgaans geen succes. Ik gebruik het voor 75% en het werkt goed voor mij. Ook dat je zelf niet na hoeft te denken welke maaltijd je op tafel zet is erg prettig.

Superblij met PG

Nog nooit heb ik met zoveel plezier gewerkt om mijn gewicht naar beneden te krijgen. PG is voor mij een superhulp en de recepten zijn vurrukkulluk!!!!!. Heel lekker dus. Ik ben blij met PG en de dames achter PG.

Fantastisch gewoon heerlijk eten zonder dieeten

Ik heb project gezond al veel langer. Heb 3 boeken van jullie en nu de app. Dat is echt heerlijk ik hen inmiddels 14 kg afgevallen dus super resultaat. Gaat nu heel langzaam, maar dat maakt niet uit. Ben heel blij en kan het iedereen aanraden

Heeeeeerlijk!!!

Geweldig lekker eten EN nog afvallen !!!!

Al langere tijd probeerde ik kilo's te verliezen, maar zonder enig resultaat. Ik at op het laatst haar niks meer, maar afvallen ho maar. Toen wees iemand mij op project gezond. Ik ben gaan lezen en besloot lid te worden. Dit is tot nu toe de beste keuze geweest. Ik ben al 7 kilo afgevallen en geniet elke dag van wat ik meer mag eten. En honger? Dat heb ik maar zelden. En meestal is het dan lekkere trek. Ik zie dit niet als een dieet, maar als een verandering van mijn eetpatroon. Team PG. Jullie zijn toppers!!!

Patroonstraat 1 3861RN Nijkerk