Wat ben ik blij dat ik aan Project gezond ben begonnen op 1 september van dit jaar. Heerlijke menu's en recepten. Tot nu toe 14,5 kilo afgevallen. De recepten vallen in het gezin ook goed, elke keer dit is een blijvertje en voor mij? Project gezond is een blijvertje.

Goede gevarieerde maaltijden

We hebben de weekmenu's uit eerst boek zomer en vervolgens boek winter gevolgd. Het is een genot dat veel verschillende producten gebruikt worden en dat je ook gewoon een beetje roomboter of kookroom mag gebruiken. -De recepten zijn meestal lekker en als het ons echt niet aanspreekt kiezen we een alternatief. Stamppotten enz heel smakelijk, de pasta vinden wij wanneer tomatenpuree gebruikt wordt aan de zure kant (relatief te veel gepureerde tomaten?). De pasta met courgette en een beetje kookroom (van de website) is juist één van onze favorieten. De gepureerde groente als broodbeleg vond ik geen succes. Als zoetekauw zou ik graag wat tips daarvoor hebben... -De aangeboden boodschappenlijst is enerzijds wel handig maar het kost me meestal toch een uur tijd om te kijken hoeveel ik van wat nodig heb. (Tip voor de makers: Het zou handig zijn als je online kon invullen voor hoeveel personen je wilt inslaan bijvoorbeeld). We werken allebei full-time en zijn soms thuis maar meestal op onze werkplek- dan zijn lunches waarbij eieren gekookt/gebakken moeten worden of zo niet haalbaar. -In het begin ben ik goed afgevallen, maar na een week of 4 ging het gewicht wat op en neer. (Nu heb ik ook wel eens wat gesnoept wat natuurlijk eigenlijk niet mag, maar in tijden van gevulde speculaas etc is dat moeilijk te weerstaan voor mij).

Ik kook nu niets meer uit een pakje

Ik kookte altijd uit een pakje saus en mixen van nasi bami enzovoort. Ik heb nu geleerd hoe simpel het is om zelf alles te maken kwa mixen en sausen kruiden shoarma en mexicaanse gehakt kruiden enzovoort . Je weet wat er in gaat en zit. En de gerechten de ene is lekker andere wat minder maar in het algemeen zijn lekkere en gezonde maaltijden. Ik doe geen week menu’s maar haal wel gerechten uit jullie boeken die ik allemaal heb. Sinds ik Corona heb gehad en op de IC heb gelegen..... Ben ik nu ook bezig met Indonesische gerechten en chineese gerechten allemaal zelf te maken is veel lekkerder dan de pakjes...dus vind ik koken nu ook leuk om te doen en het is super lekker en gezond....

heerlijke recepten en gebalanceerde weekmenu's

Ik heb de twee basisboeken van PG. De weekmenu's zijn divers en goed uitgebalanceerd. Lekkere combi's en afwisseling. Voldoende input om te varieren met de ingrediënten als je iets niet lekker vindt of als iets niet helemaal uitkomt. De recepten zijn allemaal superlekker. Top!! En als je je aan je caloriebehoefte houdt, val je er ook nog mee af. Wat wil een mens nog meer!

Gewicht verliezen met heerlijk eten

Heerlijk eten en ook nog gewicht verliezen; helemaal top. Vooral fijn dat je niet hoeft na te denken wat je gaat koken.

Lekker eten.

Ik heb alle 5 de boeken en gebruik ze mn om gevarieerd te kunnen eten. Super eenvoudig plannen met de boodschappenlijst en het stappenplan. Binnenkort ga ik het programma ook inzetten om af te vallen.

Echt top!

Ben met goed en heerlijk eten 8 kilo afgevallen

April 2020 begonnen met 1 boek van Project Gezond, intussen alle boeken en sinds 2 maanden de app, dit is geen lijnen maar lekker eten en toch afvallen (25 kilo) Goed te doen met een gezin.

Gezond eten

Ik ben zeer tevreden met project gezond gezond eten en ik ben 3 kg kwijt super!

Heerlijke recepten en dagmenu’s die prima te doen zijn.

Met de app van Project gezond word mijn dagelijkse eetoatroon automatisch voor me georganiseerd. Ik hoef allen maar boodschappen te doen aan de hand van handige boodschappenlijstjes. De menu’s zijn heerlijk en gezond.

Eindelijk een manier van afvallen die ik kan volhouden.

Met het boek en de keukenweegschaal onder handbereik ben ik nu, na 14 weken 7 kg afgevallen! Afwisselende en lekkere menu's. Klein nadeel vind ik dat ik met mijn éénpersoons huishouden, een koelkast vol met restjes heb. Zo langzamerhand leer ik ook daar creatief mee om te gaan. En nu volhouden!

Goed! Erg tevreden.

Ik gebruik PG naast mijn personal training. Fijn om een dag niet te hoeven bedenken wat je gaat eten zodat je minder snel voor een ongezonde keuze gaat. De recepten zijn heerlijk! Je moet alleen koken wel leuk vinden anders is deze methode niks voor je :) gelukkig vind ik dat super!

Uitgebalanceerd menu waarbij ik ook nog afval.

Het eten smaakt me weer. En ik mag nu meer eten dan voorheen. Een uitgebalanceerd menu daar zocht ik echt naar. Nu ben ik niet meer bang dat ik bepaalde voedingsstoffen niet binnen krijg. Daarnaast vind ik het ook heel fijn om wat af te vallen. Toen ik begon in juni 2021 woog ik 83.4kg. Nu weeg ik 73.7kg. Super bedankt voor alle weekmenu's.

Heerlijke gerechten

Alle vele pogingen gedaan om af te vallen. Crash diëten, koolhydraatarm noem ze maar op. Niks werkt... nu ik project gezond volg heb ik geen honger en je krijgt heerlijke dingen. Zelfs de kinderen vinden het heerlijk.....

Super goed vol te houden.

Ik ben tot nu toe in 2,5 maand tijd 10,5 kilo afgevallen en eet meer dan ik voorheen deed. Het is echt goed vol te houden en ik heb geen hongergevoel. Het is elke dag afwisselend en hier eet met het avondeten het hele gezin mee. De app is ideaal om te zoeken naar lekkere recepten en daar je dag mee in te plannen, als je bijvoorbeeld het geplande eten niet zo lekker vindt. Ook wordt er rekening gehouden met het wat lekkers in het weekend. Kortom, ik kan het iedereen aanbevelen

Lekker en gezond afvallen!

Het is wel even wennen aan alle kruiden en speciale ingredienten die je aan moet schaffen maar ze komen vaak terug. Vooral de kruiden. Wat bij mij niet klopt is de bereidingstijd. Schoonmaken groenten kost veel meer tijd dan de bereidingstijd die aangegeven staat. Dat is bij bijna ieder gerecht zo.

Soms wat aangekomen maar heel tevreden met hoe ik je voel. Geen snoepmomenten meer en goed in mijn vel zitten. Vanaf 9 augustus 10.5 kilo kwijt en de nodige centimeters.

Echt een super toffe manier om af te vallen en toch lekker en genoeg te eten.

Ik was verbaasd over wat ik allemaal eten mocht. Ook de hoeveelheden waren ruim voldoende. De recepten zijn lekker en goed te maken. Ik ben zo blij dat ik ben begonnen met dit project. Ben nu in 10 weken ruim 10 kilo afgevallenen voel me prima! Raad dit iedereen aan die ook wat kilo's kwijt wil. Ik ga voor nog 20 kg eraf en weet zeker dat het me met project gezond gaat lukken!

Heerlijk eten gewoon elke dag een feestje

Ben 16 augustus begonnen ben nu 7,5 kilo kwijt vind het super fijn dieet elke dag een feestje en lekker eten

Lekkere recepten

Goed om te doen.Duidelijk beschreven.Leuke app.

Heel erg tevreden

Ik ben echt heel erg tevreden over Project Gezond. Ik gebruik Project Gezond nu vanaf maart, eerst Boek 1 en boek 2 en sinds ruim 2 maanden ben ik lid van de app. Ik moest iets doen omdat mijn glucosewaarden in mijn bloed veel te hoog waren. Ik had al van alles geprobeerd en Project Gezond was eigenlijk mijn laatste strohalm. Ik ben ruim 17 kg afgevallen zonder dat ik echt het gevoel heb dat ik er heel veel moeite voor hoef te doen. De weekmenu's zijn ideaal en de meeste recepten zijn heerlijk. De lijst met favoriete recepten groeit en groeit. Ik wil nog best veel afvallen dus ik ga gewoon door. Dank jullie wel Project Gezond voor het mij helpen om gezond te leven. Dankzij jullie menu's en recepten is mijn diabetes weer helemaal onder controle en voel ik mij fit en gezond!

heerlijke recepten, lekker eten en toch afvallen. Super

duidelijke kookinstructis. grote keuze aan recepten. mooie kookboeken

Enthousiast, zeer tevreden!

Ik wilde niet afvallen, maar bewuster eten. Eigenlijk nam ik het niet zo nauw met eten. Met het boek een goede houvast, eet veel gezonder en voel me er energieker door! En toch na 4 weken ruim 3kg kwijt

Een goed vol te houden ‘new way of life’

Voor mijn gevoel ben ik al heel mijn leven aan het lijnen, met positieve maar ook met minder positieve resultaten. Het was vooral mijn portemonnee die afviel, want wat ik ook volgde het kostte me altijd veel geld. Daarnaast had ik ook altijd het gevoel bij dat ik een dieet volgde en ook weleens combinaties en producten moest eten die ik normaal niet zou eten. Dit veranderde toen een collegaatje mij vertelde over project gezond. Ik had al eerder opgemerkt dat zij slanker was geworden en ik vroeg toen haar: ‘hoe doe je dat toch?’ Want ook is van mijn leeftijd en zit midden in de overgang! Zij vertelde mij dus over haar nieuwe levensstijl met het volgen van project gezond en hoe makkelijk en lekker alle recepten zijn en dat je eigenlijk alles mag eten. Niets is verboden! Dat klonk mij goed in de oren en ik ben toen gaan googelen en gaan lezen over project gezond en ben gestart met de gratis weken. Ik kan zeggen dat ik super positief ben over project gezond. Ik ben inmiddels al heel wat kilo’s kwijt, eet lekker en de rest van mijn familie eet hetzelfde mee en vinden wat ik kook ook heel lekker. Het is ook niet duur en je hoeft geen eten in huis te halen wat je normaal niet zou kopen. Ik stel mijn weekmenu zelf samen en koop dan voor die week de boodschappen die daarvoor benodigd zijn. Super makkelijk en mijn nieuwe ‘way of life’!

Heerlijke recepten

Overheerlijke recepten voor afwisseling en gezond eten.

Patroonstraat 1

3861RN Nijkerk