Zeer tevreden van de levering en de kwaliteit van de smartphone

Wij hebben een Samsung Galaxy S8 Refurbished, Zilver, 64 GB, Als nieuw, besteld. Bestelling is vlot verlopen. Kwaliteit van het toestel is zeer goed.

Komen afspraken na

Snelle levering en top toestel

Fijn toestel, fantastische verpakking en extra's

Nadat mijn eigen telefoon niet meer werkte en ik graag een dergelijk toestel terugwilde heb ik een refurbished toestel gekocht. Ik ben er erg blij mee!

voor herhaling vatbaar

een snelle service en een prima toestel.

Snelle en juiste levering

samsung S7

Geweldig en snelle levering

Snel, klantvriendelijk, meedenkend

2 x een bestelling gedaan, 1 keer met een telefoonhoesje welke niet bij de telefoon paste, hier werd ik over gebeld, erg meedenkend. Snelle levering, goeie telefoons.

Snel geleverd, telefoon keurig in orde.

Alles ging gewoon zoals ik zou verwachten van een goede webshop. Daarom 5 sterren.

Beste Wilmar, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Vlekkeloos

Van bestelproces tot het uitpakken van de telefoon een vlekkeloze ervaring!

Beste Kelvin, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Tel ziet goed uit.

Beste Niels, Fijn om te zien dat je tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

vervelende nasmaak nav reparatie

Vorig jaar naar zeer tevredenheid twee Iphones 7 besteld voor m'n zoon en dochter.. Recent werkte de koptelefoonpoort niet meer en was mijn dochter soms niet goed te verstaan. Reden om hiervoor contact op te nemen met Green Mobile om te kijken of dit nog onder de 2-jarige garantie valt. Kijkend naar de problemen, werd aangegeven dat het mogelijk in de logicboard zit waar maar 1 jaar garantie op zit. Om te checken of het probleem in het logicboard zou zitten, moesten we testen of “handsfree”-knop nog werkte. Deze functioneert goed waardoor we met het toestel “handsfree” kunnen bellen. Hiermee dachten we dat het probleem niet in de logicboard zou zitten waardoor we het toestel toch voor reparatie hebben opgestuurd met het idee dat deze binnen garantie zal vallen.. Helaas komen we vervolgens in een onderlinge discussie terecht of de mankementen direct herleidbaar zijn door het vallen vh toestel (waardoor garantie vervalt). Deze conclusie trekt Green Mobile vrij snel omdat ze beschadigingen op de screenprotector zien. We hebben juist de screenprotector erop gelaten om beschadiging bij verzending te voorkomen. Onze dochter heeft in het verleden vast wel eens het toestel laten vallen waardoor er barsten in de screenprotector zijn gekomen. Alleen alles functioneerde toen nog gewoon. Met onze rug tegen de muur, hebben de reparatie laten uitvoeren. Ondanks de hoge kosten, hoopten we nu op een goed werkend toestel. Helaas constateerden we bij terugkomst dat de Touch ID functie niet meer werkt. Deze functie heeft tot aan de verzending voor reparatie altijd goed gefunctioneerd. Mijn dochter gebruikte deze functie om in te loggen… Nu krijgen we wederom te horen dat alles te maken heeft met het eerder vallen van het toestel….Kortom EUR140,- lichter en we zijn van de regen in de drup geraakt met het niet functioneren van de Touch ID. Kijkend naar het gebruiksgemak vh toerstel door mijn dochter, is deze nu minder geworden dan de situatie vóór de reparatie…

Beste heer Barkhuis, Graag reageren wij op deze beoordeling. Het toestel is met verwijtbare schade en zonder werkende touch id binnen gekomen. Wij kunnen hier helaas geen foto's plaatsen maar het toestel is meer dan eens gevallen of heeft ongeoorloofde druk te verwerken gehad. Het gaat hierbij niet om een enkel krasje of barstje. Ook zonder de screenprotector waren wij tot exact dezelfde conclusie gekomen omdat de effecten van het vallen niet alleen aan de buitenkant zichtbaar waren maar ook aan de binnenkant. U geeft zelf ook aan dat uw dochter het toestel vast wel eens heeft laten vallen, hier is dus gelukkig geen discussie over. U heeft betaald voor de reparatie zoals omschreven en waar u akkoord voor heeft gegeven Wij hebben het toestel gerepareerd en goed werkend weer opgestuurd maar inderdaad zonder werkende touch id. Het toestel was in dusdanig slechte conditie dat wij ervan uit gegaan zijn dat de touch id niet meer werd gebruikt en een touch id kan niet gemaakt worden als deze eenmaal defect is of als het scherm vervangen moet worden waardoor dit ook niet eerder in het traject is benoemd. Het toestel werkte weer volledig naar behoren toen wij hem opstuurden, bovenstaand inderdaad helaas uitgesloten. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Op tijd geleverd dus +punt

Telefoon ziet er prima uit. Totaal geen beschadigingen.

Beste Pieter, Bedankt voor deze 8. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Super goede info en service

Zie boven

Beste Henry, Bedankt voor deze mooie woorden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Een matige ervaring

Mijn ervaring met Greenmobile is niet louter positief. Voor onze dochters twee iPhones 6S besteld. Als kwaliteit gekozen voor 'Zo goed als nieuw' omdat ik daar bij andere aanbieders van refurbished telefoons goede ervaringen mee heb. De telefoons werden vrij snel geleverd. Beiden - ondanks de gekozen kwaliteit - zichtbare gebruikssporen, maar dat terzijde. Eén telefoon ging echter helemaal niet aan. De andere telefoon bleek een batterijkwaliteit van 82% te hebben. Contact opgenomen met Greenmobile. Ik kon beide telefoons toesturen ter reparatie. Eenmaal daar werd gemeld dat hun eigen tool een batterijkwaliteit van 89% aangeeft en dat het een foutje van de iPhone zelf is. Wanneer een telefoon 'Zo goed als nieuw' wordt verkocht, kun je deze m.i. niet leveren met een 82% batterij. Naar aanleiding van deze ervaring besloten te herroepen en geld terug te vragen. Dit proces duurt lang en hier wordt maximaal gebruik gemaakt van gestelde termijnen. Het duurde bijna een week voordat ik bevestiging had dat mijn herroeping akkoord was. Hiervoor heb ik wel regelmatig moeten nabellen of informeren via de chat. Vervolgens krijg je een creditfactuur en duurt het nog negen dagen voordat je je geld terug hebt. Jammer, maar geen aanrader voor mij. Hoe kan het beter: lever wat je belooft. Zo goed als nieuw, moet zo goed als nieuw zijn. Check batterijen en check of de telefoon aan gaat voordat je de telefoon opstuurt.

Beste Friso, Graag reageren we op je beoordeling. Ons testprogramma registreerde inderdaad andere waardes dan het toestel zelf. De ervaring heeft ons geleerd dat de uitgelezen waarde doorgaans klopt. De aanname was gedaan dat wij in de verschillende kwaliteiten anders waardes hanteren voor de batterijen. Dit is niet het geval zoals ook aangegeven. Al onze batterijen moeten aan dezelfde eisen voldoen. Er heeft inderdaad tijd gezeten tussen de reparatieaanvraag, het omzetten naar een herroeping, de benodigde documenten opvragen en het uitbetalen (wat overigens binnen de gestelde termijn was). De reden hiervoor is helaas corona. Wij hebben een verminderde bezetting, nemen werk van collega's over en sommige dingen lopen dan anders dan ook wij graag zouden zien. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede producten - Super service

Fijn bedrijf, wij bestellen veel refurb telefoons omdat we ze gebruiken als handheld in onze zaken. De toestellen die Green Mobile levert zijn goed van kwaliteit en bovenal hele goede service (dus ook die batterij die na 11 maanden slecht blijkt te zijn wordt gewoon onder garantie vervangen!)

Beste Hugo, Bedankt voor deze fijne review. Je weet ons te vinden mocht er iets zijn ;) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Bedankt voor deze aanbeveling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Al na 1 maand problemen

Hele slechte service! Ik heb eerder via een ander bedrijf een refurbished iPhone gekocht waar ik heel tevreden zo’n drie jaar mee heb gedaan. De gekochte refurbished iphone6 die ik nu heb besteld zou als nieuw zijn, maar er zaten krassen op de achterkant, hierover gebeld en de staat wordt voornamelijk bepaald op het touchscreen, verder niet moeilijk over gedaan. Na minder dan een maand begon de batterij echter al kuren te krijgen, hij loopt heel snel leeg en vanaf 60 procent kan hij uitvallen, hier over contact opgenomen en hij kon opgestuurd worden voor reparatie (dan ben je hem echter wel zo’n twee weken kwijt). Nog voor dat ik hem had opgestuurd hield ook de homebutton op met werken, dit gemeld en de telefoon opgestuurd voor reparatie. Ik kreeg toen als reactie dat de homebutton door eigen schuld stuk is gegaan, dus dat ik voor de reparatie moet betalen, en dat de batterij “uit coulance” vervangen zou worden. Ongeveer 50€ kwijt voor reparatie en verzendkosten, als je dt niet betaald ben je nog zo’n 30€ kwijt coor verzend en onderzoekskosten, anders krijg je het apparaat niet terug. Netjes betaald en net mn mobiel weer ontvangen, hij staat nu tien minuten aan en de batterij is alweer teruggelopen naar 40% en geeft aan “service”. Kan het hele riedeltje dus weer opnieuw beginnen. Refurbished kan heel goed werken en veel geld schelen, maar met deze service ben je alleen maar extra tijd en geld kwijt!

Beste Iris, Graag reageren wij op je bericht. De eerste vraag die wij hebben is waarom wij niet weten dat de telefoon nog niet goed werkt? Dit is de eerste keer dat wij dit horen. Je hebt de telefoon inderdaad ingestuurd met verwijtbare schade, we hebben de batterij kosteloos vervangen en je hebt betaald voor dat deel waarbij je garantie was komen te vervallen. Er was binnenin een kabel gebroken bij de touchknop die enkel kan breken door (wellicht onbedoelde en niet opzettelijke) ongeoorloofde druk. Je hebt ook een foto ontvangen van de gebroken kabel. De onderzoekskosten worden van te voren heel duidelijk gecommuniceerd en je tekent voor het feit dat je de voorwaarden hebt gelezen. Het is ons niet aan te rekenen dat je aangeeft dit niet duidelijk geweten te hebben aangezien je getekend hebt en er aangenomen mag worden dat je de voorwaarden dan ook hebt gelezen. Ondanks dat wij eerder niet op de hoogte waren van je laatste klacht, zouden we je willen vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. Mocht je besluiten geen contact op te nemen dan zullen wij je -door deze beoordeling te lezen - heropende dossier over 14 dagen weer sluiten. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel Bezorgd en netjes Verpakt.

Alles heel goed verpakt, gratis scherm en hoesje, snel ontvangen. Goede info via de mail over bevestiging bestelling, betaling en bezorging. Kan niet beter eigenlijk :-)

Beste Joke, Bedankt voor deze beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Eerste keer dat ik een refurbishment mobiel kocht. Spijt, had ik niet moeten doen, want mijn mobiel werkte niet naar behoren en liet Greenmobile dat weten. Ze boden aan ernaar te kijken. Inmiddels terug. Het werkt perfect.

Beste Nicky, Er gaat bij ons ook echt wel eens iets mis hoor. Een telefoon die perfect werkt als we hem versturen en waarbij er toch een probleem is als de klant hem in gebruik neemt. Het is en blijft elektronica. We proberen dat zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen en vinden het erg fijn om te lezen dat je onder aan de streep toch blij met ons bent :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Blije dochter

Zag er mooi uit, alles in orde, netjes op tijd geleverd, keurig verpakt. Fijn dat alle extra's die je nodig hebt er bij zitten.

Veel betere staat apparaat dan ik dacht met veel extra's

Snelle levering en fijn dat er extra bescherming bij zat voor de telefoon. De telefoon was omschreven als 'goed' maar ik vond het wel wat beter dan goed :)

Prima product en snelle verzending

Toestel is als nieuw!

Top dat telefoon is geleverd inclusief screen protector, telefoonhoes, schoonmaak doekje!

Voor de tweede keer een goede ervaring!

Ruime keuze, duidelijke omschrijving op de site, snelle levering en alles als beloofd! Goed verpakt, toestel ziet er perfect uit. Ik ben tevreden en zal een volgende keer weer kiezen voor Green Mobile!

Tevreden, lichte gebruikssporen

Ik ben héél tevreden met mijn Galaxy S8. Bij binnenkomst zag ik lichte gebruikssporen, ondanks ik de telefoon in de staat 'Als nieuw' kocht. Met een hoesje en een screenprotector zijn die niet meer zichtbaar. De batterij loopt ook opmerkelijk snel leeg. Maar voor de rest ben ik zéér tevreden. Erg goed.