Levering in stevige verpakking en binnen het gestelde termijn. Telefoon voldoet aan gestelde norm. Geleverd met extra’s. Tevreden !!

Slechte communicatie, gsm viel tegen

Mooie teksten en beloftes, maar gsm zelf is amper refurbished te noemen. 2 keer mail contact gehad en nooit replay gekregen.

Beste Soraya, Wij zien dat er enkel mail contact geweest is over een dubbele bestelling waarbij wij de oudste onbetaalde order netjes dezelfde dag nog geannuleerd hebben. Hierna hebben wij geen enkele mail meer van je ontvangen. Zou je ons even willen mailen op info@greenmobile.nl onder vermelding van je ordernummer zodat we je verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Geweldige koop

Ik heb afgelopen woensdagavond een Samsung S8 zo goed als nieuw bestelden gister om 11.00 lag bij al bij het Post NL punt. Scheelt €100 met een nieuwe S8! Netjes ingepakt, beoordelingsschema erbij en de telefoon is ook echt als nieuw. Geweldig Green Mobile, ik ben nogmaals erg tevreden. 3 jaar geleden een Samsung s6 besteld, ook helemaal naar wens. Ga zo door!

Beste Anke, Bedankt voor deze 9. Fijn om te horen dat je tevreden bent en bedankt dat je nogmaals voor ons gekozen hebt. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede service, snelle levering.

De informatie op de website is heel duidelijk en de vergelijkfunctie is handig. Het bestelproces is helder en de levering snel.

Beste Carla, Bedankt voor deze 8. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Super snelle levering

Tel besteld maar had een vraag. Vraag gesteld via chat werd direct geholpen. Tel had ik volgende dag in huis! Super blij met mijn tel en ziet er als nieuw uit Echt super service!

Beste Wendelien, Bedankt voor deze 10. Hier zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Blij met mijn nieuwe telefoon, prima kwaliteit voor een scherpe prijs. Enige probleem was de levering; post.nl zou 's middags langskomen maar ik moest tot 8 uur 's avonds wachten. Erg vervelend!

Beste Patricia, Bedankt voor deze 8. Wij zien dat de bezorger van PostNL een lange dag achter de rug had en dat deze pas rond 20:00 afgeleverd werd. Vervelend dat je moest wachten, maar hoop toch dat je veel plezier hebt met je nieuwe toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima telefoon!

Ik heb een iphone se besteld met kwaliteit ‘zeer goed’. Heel klein deukje aan de zijkant van de body (en die is nu de beschermhoes eromheen ziet onzichtbaar) verder is de telefoon helemaal tiptop in orde. Als nieuw :-) Ben er erg blij mee, toestel werkt goed! Werd ooksnel bezorgd, goed verpakt met rapportage over het toestel etc.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie 10. Wij wensen je veel plezier met je toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede snelle levering

Keurig verpakt, snelle levering, zaten alleen geen oortjes bij, dat was jammer, maar verder erg tevreden.

Beste Cathy, Bedankt voor deze 9. Het klopt dat wij geen oortjes standaard meeleveren, dit vanuit hygiënisch oogpunt, deze zijn eventueel wel los te bestellen via onze webshop. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

PRIMA EN CORRECT.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop alsook de levering verliep perfect! Een dikke pluim. Hopelijk heb ik veel geluk met mijn toestel. Zal zeker niet nalaten aan potentiele kopers ook Green Mobile aan te bevelen.

Beste Octaaf, Bedankt voor deze 10 en de aanbeveling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

zeer tevreden

producten als nieuwe uitziend én goed werkend. Ook snel en in stevig e verpakking ontvangen

Beste Prueid, Bedankt voor deze 8. Wij wensen je veel plezier met je toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle levering prima watch

Beste Brian, Bedankt voor deze 10. Hier zijn wij heel erg blij mee. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Heel blij met mijn nieuwe telefoon. En fijn dat het geen nieuwe is, beter voor het milileu.

Beste Claudia, Bedankt voor deze 9. Wij wensen je veel plezier met je toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Duurzaam!

De telefoon is inderdaad zo goed als nieuw. Ziet er netjes uit. De accu die is vervangen werkt prima. 2 opmerkingen: * het plastic hoesje dat erbij zit, bleek aan de onderzijde iets vervormd, waardoor het niet optimaal past. * het beschermfrontje is mooi stevig :-) maar net iets te klein, waardoor de toetsen aan de randen niet altijd worden gepakt. Verder vind ik refurbished een fantastisch concept!!

Beste mevrouw, Bedankt voor deze 8. Fijn om te horen dat je blij bent met je toestel. Betreft het hoesje, neem even contact met ons op via info@greenmobile.nl zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

uitstekende service

prima ervaring. Telefoon is snel geleverd en in goede staat

Beste Susanne, Bedankt voor deze mooie 8! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zeer goed.

product conform specificatie, goede prijs / kwaliteitsverhouding.

Beste Hans, Heel erg bedankt voor deze 10 en fijn te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

De levertijd van 2-5 dagen is bij mij wel wat tegengevallen maar voor de rest tevreden over het product.

Beste Truus, Bedankt voor dit mooie cijfer. De levertijd van dit toestel was ongeveer 2-5 werkdagen, en zie dat het toestel klaar lag voor je op werkdag 4. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Super gaaf

Fan tas tisch

Beste Rowan, Bedankt voor dit mooie cijfer! Hier zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima,

Snelle persoonlijke service

Beste Lotte, Bedankt voor de mooie 10! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Gewoon goed

Gewoon goed

Beste Ludo, Erg bedankt voor dit mooie cijfer en je review, gewoon duidelijk! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede respons op de bestelling, snelle reactie op een vraag van mijnentwege, snelle en verzorgd verpakte levering.

Beste Daniël, Bedankt voor deze 9. Wij wensen je veel plezier met je toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Hele complete service, alles was goed geregeld, verpakt en “nieuwe” telefoon / iPhone werkt uitstekend!

Beste Kim, Bedankt voor deze 10. Het doet ons goed dat je erg blij bent met onze service. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Hele snelle service

Hele goede ervaring

Beste Hans, Bedankt voor deze 9. Hier zijn wij erg blij mee! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Duidelijke site, en een prachtig toestel waar ik zelfs iets meer gebruikersschade aan had verwacht, maar niets te zien.

Beste Erwin, Bedankt voor deze ruim voldoende. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

snelle levering, ben zeer tevreden.

keus is moeilijk, maar ben toch zeer tevreden met de aanbieding.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het mooie cijfer. Soms maakt een ruime keus het er niet makkelijker op maar ben blij om te horen dat het toch gelukt is. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

ALLES OP TIJD , KEURIG EN VOLGENS AFSPRAAK

Na schade aan mijn oude telefoon , een refurbised toestel bestelt bij Green Mobile. De volgende dag het pakketje al binnen compleet met hoesje en beschermfolie, alles super netjes ; goeie service

Beste Aad, Bedankt voor het mooie cijfer. Wij zijn erg blij het het allemaal naar wens gegaan is. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Over Green Mobile