Prima service!

Goede telefoon! Prima service! Goede veilige informatie en snelle levering!

Fantastische aankoop

Greenmobile doet wat het zegt. Na meerdere vervelende ervaringen met refurbished bedrijven (niet op voorraad, geen bezorging op afgesproken data etc.) heb ik besloten toch nog een refurbished iphone te kopen. Ik zag een geweldige deal op Greenmobile voor een uitstekende prijs (C-kwaliteit). Ook vond ik online nog een kortingscode die ik kon toepassen. De iphone ziet er mooier en beter uit dan verwacht. Geen problemen, behalve als die aan het opladen is (het blijft tweedehands). Zeer tevreden met aankoop en zoals ze vertellen op de site: voor 18:00 besteld morgen in huis. Hier lopen andere refurbished bedrijven je te misleiden door je bestelling aan te nemen en dan je die dag erna te bellen dat het toch niet op voorraad is en of je niet een andere iphone of kleur wilt.

De telefoon werd snel geleverd en zag er prima uit.

De telefoon werd snel geleverd en zag er prima uit.

Beste Joke, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede telefoon mooi ding erg snel

Mooooi

Beste Anne-Lize, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

prima product mogen ontvangen!

Wat er beloofd werd is prima nagekomen.

Beste Jaap, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Top producten en betrouwbare levering

Duidelijke site, prima product en een snelle en betrouwbare levering!

Beste Peter, Bedankt voor deze mooie woorden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Vlot bezorgd, goeie kwaliteit, noodzakelijke onderdelen bijgeleverd, super.

Idem

Beste Elmer, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

goede prijs, toestel in beter staat dan verwachting

Beste Pablo, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle en correcte levering

Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Toestel ziet er top uit en werkte meteen goed

Alles was netjes afgeleverd. Ik had alleen verwacht dat de screen protector er al op zou zitten.

Beste Joop, Bedankt voor deze 9. Wij hebben wel eens acties waarbij de protector er door onze collega's al wordt opgeplakt en dit wordt zeer enthousiast ontvangen door onze klanten. We gaan je opmerking meenemen in de evaluaties/verbeterpunten dus bedankt voor het melden hiervan. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

prima i phone. geen gebruikerssporen

mooie i phone, geadviseert door mijn kleinzoon die net zo een heeft

Beste Walke, Wat een leuke kleinzoon heeft u ;) Fijn om te lezen dat u het toestel mooi vindt. Mocht uw kleinzoon u nou niet van advies kunnen voorzien of een vraag kunnen beantwoorden; hier ondersteunen wij onze klanten, ook na de aankoop helpen wij onze klanten graag verder als er vragen of problemen zijn. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Top! Snelle levering en kwaliteit zoals verwacht

Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

de aflevering duurde fors langer dan verwacht

de aflevering duurde fors langer dan verwacht, maar werd wel geïnformeerd hierover.

Beste Martijn, Bedankt voor deze ruim voldoende. Je geeft aan dat de levering langer duurde dan verwacht. We hebben dit even voor je nagekeken; Je hebt een telefoon besteld op tweede Kerstdag met een langere levertijd van ongeveer 2 -5 werkdagen. De telefoon is op 2 januari afgeleverd. Dit is de vierde werkdag omdat er Nieuwjaardag geen bezorgingen hebben plaatsgevonden en er op tweede Kerstdag niet werd gewerkt omdat dit nationale feestdagen zijn. Evengoed zijn wij uiteraard blij met je aanbeveling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Voel me bedrogen!!!

Trap hier aub. Niet in als je sowieso iPhone wilt kopen!! Ik heb vorige week een iPhone 6 64 gekocht en alles van m’n andere tel erop gezet nou hij was zo traag en niet goed werkend dat ik contact met ze opnam want heb veel telefoons gehad en had nog een zelfde iPhone 6 liggen thuis die was zelfs sneller nou ik mocht hem niet terug sturen dat gelijk dag erna netjes gebeld dus geen misbruik van gemaakt nou dat mocht niet en iTunes kreeg de schuld en dan kreeg je ook te horen dat er kosten bij konden komen als het daardoor gemaakt moest worden uiteindelijk heb ik hem doorverkocht aan een winkel voor de helft van de prijs dus veel verlies gemaakt in paar dagen tijd m’n hart doet pijn

Beste Sevgi, Wat ontzettend jammer dat je ons zo slecht beoordeelt terwijl we er alles aan gedaan hebben om je tips te geven. Het probleem treedt namelijk pas op nadat je je oude back up hebt teruggezet. Het toestel is helemaal goed, dit blijkt ook uit het testrapport. Er zit een nieuwe batterij in met een capaciteit van 100%. De collega's hebben aangegeven wat je kon proberen om uit te sluiten dat het door je eigen (corrupte) back up komt voordat wij hem terug zouden halen. Je gaf aan dit niet te willen doen omdat je je toestel niet als nieuwe telefoon wilde installeren. Dit is je eigen keuze geweest, wij hebben hierna ook niets meer van je mogen vernemen. Wij hadden je graag willen helpen met een oplossing. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel geleverd Telefoon ziet er nieuw uit Een oplader screenprotector en een beschermhoes meegeleverd. Tot nu toe alleen maar positief!

Beste Petra, Wat fijn om te zien dat je zo tevreden met ons bent, dankjewel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Betrouwbaar en snel

Product is zoals beschreven en snel geleverd

Beste Tineke, Bedankt voor deze 10. Fijn om te zien dat je zo tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Geweldig aanbod en snelle levering!

Geweldig aanbod en snelle levering! Toestel was na installatie snel bruikbaar. Was een 'zo goed als nieuwe' en zo zag ie er ook uit. Erg tevreden!

Beste Michel, Bedankt voor deze enthousiaste beoordeling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede informatie, Geen Mobile doet wat het belooft!

Goede informatie en ruime keuze. Het product wordt technisch gecontroleerd en zo nodig voorzien van een nieuwe accu.

Bedankt voor deze 8. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

levering naar wens

Beste Dennis, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de 8. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Mijn dochters zijn erg blij met hun telefoons, goede kwaliteit, en weinig schade aan de buitenkant, ik zeg top!!

Beste Erika, En niets fijner dan blije dochters toch?! :) Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel en goede aftersale

Telefoon kwam snel ondanks kerstdrukte. In uitstekende conditie en met extra’s zoals screenprotector en beschermhoesje. Alleen was de verkeerde oplader meegeleverd. Toen ik hierover belde kreeg ik direct per post een nieuwe opgestuurd, was er de volgende dag. Hoefde verkeerde oplader niet terug te sturen. Heel tevreden dus!

Beste Marjolein, Het was inderdaad druk waardoor dit mis is gegaan, sorry! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Twee zo goed als nieuwe iPhones besteld. Zagen er beide goed uit. Ze werden snel bezorgt.

Beste Daan, Bedankt voor deze ruim voldoende. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle levering en prima toestel.

Toestel zag er goed uit, en paar hele kleine sporen. We hadden het toestel als kerstcadeau besteld, dus waren super bij dat het toestel zelfs één dag eerder geleverd werd.

Beste Karen, Inderdaad erg fijn dat PostNL ook op tijd kon leveren. Hopelijk viel het kerstcadeau in goede aarde? Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle levering, goede informatie over de levering

Beste Jennie, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze informatievoorziening. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

prima, snel geleverd en in zeer goede staat

De telefoon is zeer snel geleverd en zag er nog beter uit dan verwacht. Zaten zelfs adapters bij voor simcard en zon ding om de sim uit de telefoon te halen.

Beste Lex, Bedankt voor deze 8. Fijn om te zien dat je tevreden bent met onze accessoires. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile