Snel + hoge kwaliteit + goede service en bereikbaarheid

Goede kwaliteit telefoon

Netjes vriendelijk en goede communicatie

Zeer overzichtelijke website!

Handige, zeer gebruiksvriendelijke website. Snelle levering.

Helemaal in orde!

Ik bestelde een Samsung S10. Ben er heel blij, alles doet het zoals het moet en alles verliep vlot!

bestelling is op tijd en geheel volgens de regels uitgevoerd

Prima toestelling, geen ebschadigingen , dus heel blij mee

TOP BEDRIJF

Mijn Iphone X, refurbished als nieuw, kreeg ik binnen 24 uur geleverd, Er was geen krasje te ontdekken en het toestel leek werkelijk ongebruikt! Levering, verpakking, alles was perfect!!

Rot op met je ongevraagde spam

Hoe vaak moet je die ongevraagde beoordelingsverzoeken deleten voordat je ervan af bent? Ik kom nóóit meer terug op jullie website.

Great product in "as new condition" for a crazy cheap price!

I bought an iPhone in great condition for a cheap price. Screen as new, battery as new with a few scratches in the body which I don't care about. Only reason I'm not giving maximum rating is because the charger and cable look like they're not high quality (USB connector barely connects to the charger). In my opinion it should be possible to buy the product without charger. This is a great option to reduce waste and if I didn't get a charger even less waste would have been generated.

Volgens afspraak geleverd, netjes verpakt snelle levering

Telefoon besteld en gekregen

iPhone 5 SE gerefurbished besteld voor mijn dochter. Keurig binnen 2 dagen binnen en was precies zoals omschreven. Informatie over bestelling en verzending was duidelijk.

Gewoon strak en goed geregeld !

Beste kwaliteit "gebruikt" gekocht. Deze is dus gewoon "nieuw".... Alleen het trafoblokje van de oplaadkabel loopt warm, maar dat is bulk produkt uit China en dat kun je in de winkel ook een keer treffen.... En er liggen nog 10 van due dingen overal dus geen issue TOP telefoon dus !

redelijk

telefoon werkt naar behoren; de batterij is kennelijk niet vernieuwd en derhalve ligt het toestel vaker aan de oplader dan gewenst.

Zoals beschreven, nieuw zonder niet een kras

prima telefoon maar zeer bedenkelijke bezorging

Wij bestelden deze telefoon t.w.v. bijna € 300,- vanaf ons vakantieadres in het buitenland, wetende dat deze tijdens onze afwezigheid bezorgd zou worden. Maar wij konden geen uitgestelde levering opgeven via internet. De bezorger trof ons niet thuis en wij hadden dan ook verwacht dat wij deze moesten ophalenbij een afhaalpunt. Echter heeft men dit pakketje met een aanzienlijke waarde in een mand bij onze voordeur gelegd. Dit vonden wij zeer bedenkelijk

Snelle en zorgvuldige levering.

uit oogpunt van duurzaamheid besloot ik tot aanschaf van een IPhone. Ik had al eerder een iPhone gehad. Er was genoeg keuze en goede informatie om over te gaan naar een nieuwere model. Na de keuze arriveerde het pakje snel en alles zag er verzorgd uit.

Ja goed

Ik wil een nieuwe telefoon

Snelle levering, uitstekend product

Refurbished iPhone besteld met status "licht gebruikt". Ik zou de sporen moeten zoeken met een loep, want de telefoon ziet eruit als nieuw. Compleet geleverd met lader, screenprotector en case. Perfect!

Nette levering

Even een wat mindere ervaring met een defecte en te heet geworden oplader bij nieuw geleverde mobiel. Netjes een nieuwe toegezonden gekregen. Opvallend wel dat bij recent daarna 2e geleverde telefoon ook de oplader erg heet word gedurende het laadproces.

prima! snel!

prima ervaring; goed product!

Echt een aanrader

Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. Heel tevreden met mijn toestel.

Betrouwbaar bedrijf

Alles klopte zoals site aangeeft , levering oprijd , en i-Phone met toebehoren

geweldig!!

echt een geweldige site, ik kende het niet maar nadat ik super veel pech heb gehad met een telefoon van mobico was dit perfect. zondag avond 23:30 bestelt en maandag middag 13:30 binnen, ik was niet thuis en de bezorger heeft me zelfs gebeld of het goed was bij de buren. geweldig echt heel fijn!

Bestelling geplaatst, en het was de volgende dag bezorgd via post NL. Wat een verschil met telefoondiscounter waar ik nooit meer ga bestellen. Mobiel kwam maar niet binnen. Communicatief is Greenmobile ook snel en duidelijk!