goed product, goede prijs, alles volgens afspraak

Snelle levering, product voldoet aan verwachtingen

Makkelijk zoeken, vinden en probleemloos bestellen

Een prima aanbod, uitstekend product en razendsnel geleverd!

Uitstekende service en kwaliteit

Goede prijs kwaliteit producten, de omschrijving en de niveau's van gebruik matchen goed met het product. Snelle levering en goed verpakt.

Mooie Iphone X ontvangen

Het geselecteerde product snel ontvangen en ziet er zoals beloofd, uit als nieuw. Ben er heel blij mee.

Geweldige telefoon

Mijn iPhone 5 kreeg kuren. Bij greenmobile kocht ik een mooie iPhone 8. Alles werkt perfect, hij ziet eruit als nieuw. Ik ben zeer tevreden.

Uitstekend geregeld.

Makkelijk besteld, betaald en zeer vlot en correct geleverd. Precies zoal beloofd. Echt een aanrader.

Ben heel erg tevreden!! Bedankt!

Het is gewoon top!

Goede service, snel op bestemming en goede kwaliteit.

Snel geleverd compleet met hoesje en lader.

Prima resultaat!!

Correcte levering met een extra update.

Good phone. Fast delivery

Goede en snelle service.

Bestelling in goede orde ontvangen. Telefoon met lichte gebruikssporen gekocht... maar die zijn voor mijn ogen onzichtbaar. Zeer tevreden!

Perfect.

Duurzaam en van goede kwaliteit. Wordt op tijd geleverd. Had de optie 'zo goed als nieuw' gekozen en de mobiel ziet er ook in perfecte staat uit. Dikke aanrader.

Makkelijk bestellen, vlot geleverd zeer tevreden

Er word geleverd watje besteld hebt .Ik ben zeer tevreden.

Helemaal Top!!!

Er moeten nog meer van dit soort mooie, goede organisatie komen. Niet alles hoeft altijd nieuw te zijn. Ik ben groot voorstander van hergebruik. Verder prima service, snel geregeld. Keurig pakket en mobiel helemaal top. Ik ben er blij mee en kan hier weer een paar jaar mee door tot mobiel echt op is gebruikt. Want zo hoort het te zijn. Groene groet!!

Top service en zeer blij met telefoon. Alleen een hoesje van de IPhone 6 erbij voor m’n iPhone 7. Past goed alleen deels over de camera. Anders een 10 :)

Slechte service

Niet hier kopen. Slechte service. Proberen sluw onder garantie uit te komen.

Beste Martin, Spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Je hebt aangegeven dat je het LCD scherm door een ander bedrijf hebt laten vervangen. Vermoedelijk omdat het toestel schade heeft gehad omdat deze niet bij ons aangeboden is ter reparatie binnen de garantie, maar dat is even een aanname van onze kant. Gedurende de garantieperiode dient een product altijd ter reparatie aan Green Mobile te worden aangeboden. Het is niet geoorloofd om derden het product te laten openen of repareren. In dat geval vervalt de garantie. Schade die is veroorzaakt door reparaties van derden valt dan ook niet onder de garantie welke te lezen is op onze website. Als het scherm beschadigd was door een val en dat je het daarom hebt moeten vervangen kan ook de boosdoener zijn dat de batterij wat bol is gaan staan. Helaas is dat nu niet meer na te kijken. Doordat het toestel door derden geopend is en dat er onderdelen vervangen zijn kunnen wij geen garantie meer geven op het toestel. Het spijt ons dat we je niets beters kunnen melden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

super service

dit is de 3e keer dat ik een telefoon haal bij jullie en ben helemaal blij met jullie producten, service en na zorg. Heb ondertussen meerdere vrienden jullie aan geraden en zal dat blijven doen.

Prima telefoon prijs kwaliteit

Vind t alleen jammer dat de software niet up to date was bij ingebruikneming name.

Alles helemaal goed.

Gewoon een goede telefoon.

Prima zaak

Mooi verpakt en op tijd ontvangen.

bestelling snel en netjes afgehandeld

Top. Mobiel

Super snelle service

Snel mijn telefoon binnen en alles duidelijk.

Neem volgende keer weer een refurbished telefoon.

Beste Jurre, Altijd welkom :) Fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

snelle correcte levering

Snelle correcte levering zoals van te voren werd beschreven

Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile