Snelle levwring & goed product

Iphone 8 voor mn dochter besteld. Werd snel geleverd (1,5dag) en was in zeer goede staat. Vond de prijzen op de site ook goed.

Zeer goede kwaliteit, correcte levering.

Goede communicatie en goede kwaliteit.

snelle en betrouwbare levering

Ik werd gebeld omdat mijn bestelde kleur iPhone was afgekeurd. De alternatieve kleur was wel in voorraad en zou morgen in huis zijn. 'Versturen zei ik'. Prima service van Green Mobile. De iPhone is prima in orde, en het geeft me een goed gevoel om een 'groene' bestelling te hebben gedaan en om niet een nieuw, schaarse grondstof verbruikt te hebben.

snelle levering, top kwaliteit iphone

Mooie iphone 8 besteld, snel geleverd, zgan!!

Super snelle levering

Produkt ziet er prima uit, werkt naar behoren.

Heb mijn smartphone in goede conditie ontvangen. Geen schade, snelle levering en ben zeer tevreden.

Super snel, goede kwaliteit

Super snelle levering, en wat vooral erg fijn is, in het doosje wordt gratis al een beschermhoesje en pantserglas meegeleverd. Absoluut aan te raden.

Top toestel en snel bezorgd.

Werking van toestel is precies als verwacht. Dikke prima. Snelle bezorging (2 dagen)

geweldig!

supersnelle levering van een refurbished iPhone, die er uitzag als nieuw.

Zeker aan te raden!

We hebben voor onze zoon een refurbished iPhone 7 gekocht via Green Mobile. Het mobieltje werd netjes verpakt geleverd met het nodige kabeltje en oplader erbij. Verder ontvingen we ook een doorzichtige hoesje en 'screenprotector' van verhard glas gratis erbij. Top! Heel erg tevreden!

Snel geleverd, prima telefoon

Helemaal niks op aan te merken!

al paar keer bij Green Mobile besteld en zeer tevreden

Eerst 's avonds eea op hun site zitten bekijken en kunnen chatten met een dame die mij heel goed hielp. Omdat ik hier al eerder had besteld en het wel vertrouwde heb ik weer telefoon gekocht. Volgende dag geleverd. Echt fijn.

Snelle, nette verwerking van de opdracht.

Goeie, prijs en keurig product ontvangen zeer compleet !

Weer goede aankoop bij Green Mobile

Samsung Galaxy S9 besteld en in prima staat ontvangen. Vrijwel geen gebruikssporen. Ook al eerder een telefoon gekocht bij Green Mobile, deze kreeg na 1,5 jaar een schermprobleem, dat werd onder de garantie snel en heel goed opgelost.

Fijn en snel

Via de website heel gemakkelijk een keuze voor een smartphone kunnen maken. Het bestellen was in een paar klikken gebeurt. Twee dagen later de smartphone al ontvangen.

Mooie telefoon

Makkelijk te bestellen, binnen een paar dagen in het. Netjes verpakt.

Gewoon goed

Geen klachten gewoon netjes en goed

Bestellen eenvoudig levering goed

Snelle, vlotte levering, top service!

Zoeken, vergelijken, bestellen, geleverd! Top!

Prettig

vlotte levering, toestel in prima staat ontvangen voor een scherpe prijs.

Perfecte service !

Mijn bestelling werd perfect op tijd en onbeschadigd afgeleverd.

fijn mobiel, wel iets beschadigder dan verwacht maar snel en goed