Goede iPhone

Dit is een goede iPhone

No nonsense Gewoon goed

Geen gedoe. Niks moeilijks. Gewoon een telefoon uitkiezen en even wachten tot hij er is.

Telefoon met bijna kapotte accu gekregen

De telefoon die ik ontvangen heb voldoet niet aan de beschrijving.

Beste Arjan, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je telefoon. Je hebt hem inmiddels een paar weken in huis en hebt ons helemaal niets laten weten? jammer! Er was zeker een oplossing mogelijk geweest wat ons betreft. Je had omruilgarantie voor deze iPhone 5s en had gekozen voor de laagste kwaliteit dus wellicht was omruilen naar toch een kwaliteit hoger een optie geweest. Wij krijgen nu een een zonder dat wij wisten dat je niet tevreden was, hebben meerdere opties om te ruilen en er is gekozen voor de laagste kwaliteit die dus gebruikersporen mag hebben en niet als nieuw is. Deze beoordeling voelt dan toch een beetje oneerlijk.... Mocht je hier nog iets over kwijt willen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

heel goed

Prima mobile phone en geheel in nieuwstaat geleverd kan Green Mobile daarom aanbevelen.

Beste Willem, bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Duurzaam, vernieuwend, creatief en klantvriendelijk!

Beste Marlinde, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Fantastische ervaring met green mobile! Personeel is zeer hulpvaardig en doen hun uiterste best om de klant tevreden te stellen! Mijn ervaring: op een laatste moment besloten een refirbished toestel te bestellen. Voor dit toestel stond een iets langere levertijd dan ik kon wachten. Medewerkster van green mobile heeft meegedacht en geholpen zodat ik alsnog het toestel optijd in huis had! Niet alleen de service ook het toestel en toebehoren zijn zeer netjes afgeleverd (zoals wordt omschreven) en werkt naar behoren!

Beste Baukje, Bedankt voor deze leuke beoordeling. Fijn om te horen dat het allemaal is gelukt :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Duidelijke website, makkelijk bestelproces en duurzame keuze

Zie boven. Ik heb eigenlijk maar één tip: het maken van een keuze zou makkelijker zijn als je de verschillende telefoons met elkaar kunt vergelijken d.m.v. één overzicht met per telefoon de kenmerken naast elkaar gezet.

Beste Meike, Bedankt voor deze feedback. Wij hebben een vergelijker op de site maar blijkbaar stond deze een beetje verstopt. We hebben hem nu mede door jouw feedback wat duidelijker aangegeven :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Topkwalteit

Hele goede telefoon met quasi geen gebruikssporen!

Beste Yves, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Erg tevreden

Goede telefoon ontvangen! Hele snelle levering. Ik raad Green mobile zeker aan.

Beste Marjolein, Bedankt voor deze mooie woorden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Aangenaam verrast

Telefoon was in goede staat en verpakt in mooi doosje met bijpassend hoesje en beschermplaatje voor het scherm. Voelde daardoor toch een beetje als nieuw, maar met een beter gevoel omdat dit een veel milieubewustere keuze is

Beste Eveline, Je hebt inderdaad 16kg CO2 bespaard en alsnog het gevoel van een nieuwe telefoon hebben gekregen ervaren. Dit is waar wij het voor doen, dankjewel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede refurbished Iphone 7.

Voor mijn zoon een refurbished Iphone 7 besteld. Telefoon is idd zgan en snelle levering. Tot nu toe prima ervaring.

Beste Sikke, Fijn om te horen dat het bevalt. Mocht er onverhoopt in een later stadium iets zijn waar we je mee kunnen helpen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Supersnelle levering, gloednieuw ogende telefoon met toebehoren er netjes bij

Altijd maar afwachten met een refurbished telefoon, maar deze ziet er gloednieuw uit. Ook netjes dat zaken als oplader enzo er nieuw bijzitten.

Beste Marjolein, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede telefoon, goede service

Goede telefoon, goede prijs, goede service, goede accessoires

Beste Jona, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Tevreden over product en service

prima telefoon, bij melding dat de meegeleverde oplader niet functioneerde gratis een nieuwe ontvangen

Beste Martijn, De lader had inderdaad meteen goed moeten zijn dus dit was snel opgelost door het toesturen van een nieuwe lader. Bedankt dat je ons alsnog met een 9 beoordeelt. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Eerst een toestel bij LEAPP besteld, maar daar zat geen nieuw accu in en was er geen mogelijkheid het toestel om te ruilen voor een andere. Aankoop daarom geannuleerd en bij Green Mobile besteld. Slechts een kleine beschadiging op het toestel, dus omruilen hoefde niet (die service biedt Green Mobile wel) en de accu was nieuw. Prima dus!

Beste Rogier, Zeg het voort :) Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Mooie Iphone ontvangen

Beste Jan, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima prijs en prima kwaliteit

Snelle levering van een goed product top

Beste Michel, Bedankt voor deze 8. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Mooie telefoon + accessoires

Telefoon volgende dag geleverd. Goede prijs. Zag er als nieuw uit! Ook nieuwe batterij er in. Helemaal tevreden!

Beste Willeke, Wij zijn ook helemaal tevreden met deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede service, snel geleverd.

Apparaat werkt goed. Fijn dat er een gratis beschermcover, schermbeschermer en schermteinigdoekje bij zit.

Beste Christoph, Bedankt voor deze 8, hier zijn we blij mee. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede kwaliteit

goede kwaliteit met een goede service

Beste Mariska, Bedankt voor deze 8 en het compliment over de service. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Helemaal top

Voor de tweede keer een telefoon gekocht, deze keer voor mijn ouders. Helemaal tevreden

Beste Dunja, Dankjewel voor deze 10. Leuk dat je nu voor je ouders een telefoon hebt gekocht. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Ziet er prima uit. Goede batterij. Snel opgeladen.

Beste Ale, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle bezorging, zorgvuldig verpakt. Het “gratis accesoirepakket twv een bepaald bedrag mag wat anders geformuleerd worden (noem wat er bij zit, maar niet het bedrag)

Bedankt voor deze 10. Voor wat betreft het benoemen van de accessoires; onder elke telefoon staat beschreven wat we meeleveren en er zit zelfs een filmpje bij van wat je ontvangt zodra wij je pakket hebben verstuurd en je krijgt hem thuis :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Diepe krassen

niet content

Beste No, Wat jammer dat je het op deze manier laat weten niet tevreden te zijn. We hebben even gekeken of we iets van je konden vinden of dat we een melding van je over het hoofd hadden gezien maar je hebt niet gebeld, gemaild of gechat om gebruik te maken van de omruilgarantie bijvoorbeeld. Je hebt de kwaliteit 'goed' besteld, onze laagste kwaliteit. Deze kwaliteit is technisch helemaal in orde, het testrapport heb je ook ontvangen maar er mogen inderdaad gebruikerssporen op de telefoon zitten. Wellicht dat je beter had kunnen kiezen voor 'zeer goed' of misschien wel 'als nieuw'. We horen het graag als we nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

geweldig

Zeer snelle levering en van goede kwaliteit, zeer blij mee

Beste Mario, Wat fijn om te zien dat je er zo blij mee bent dat je ons een 10 geeft :) Dankjewel! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile