Vlotte levering

Aansluiten oplaadkabel lukt niet eenvoudig doordat het bijgekocht hoesje te dik is Prima apparaat, jammer dat vorige per 1 febr 2020 niet meer whatsapp aan kan, niet erg ‘green’ en ook zonde geld.

Communicatie na bestelling is uitstekend. Wat beter kan is de omschrijving wat je allemaal krijgt als je een telefoon besteld. Telefoon Isis prima en

Snelle levering, conform afspraak

Mobiel zag er goed uit, precies zoals was aangegeven. Snelle levering.

goee prijs snelle levering

Alles goed verlopen, bestellen, leveren liep soepel

Heel goed behandeld.

Beste Wilhelmien, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

goede toestel - levering via Post NL uitstekend en snel

Beste Cretien, Bedankt voor deze 10. Fijn om te zien dat de telefoon er snel was. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima toestel voor redelijke prijs

Zoals vooraf was aangegeven was het inderdaad enkele dagen wachten op de bestelling, maar de telefoon voldeet prima aan met mijn verwachting, met zelfs een print van een technische controle van het toestel.

Beste Rob, Bedankt voor deze ruim voldoende. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel bezorgd, goede mobiel

Ik heb een mobiel besteld via Green Mobile. De mobiel werd binnen een week bezorgd. Nu twee weken in gebruik en merk aan niets dat het om een refurbished model gaat. De telefoon is snel en ziet er als nieuw uit. Erg tevreden.

Bedankt voor deze 10. Fijn om te zien dat je tevreden met ons en de telefoon bent :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Er werd goed naar mij geluisterd en meteen gereageerd. Ik ben ziek en mijn telefoon was kapot en kan niet zonder telefoon. Hierop werd zeer goed geanticipeerd en ik werd serirus genomen. Door goed en snel handelen had ik de volgende dag al een nieuwe telefoon én een beterschapskaartje!! Nou helemaal geweldig! Dus nogmaals bedankt!

Beste Hennie, Bedankt voor deze fijne reactie. We willen je nogmaals van harte beterschap wensen. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Vlot en correcte bestelling en levering

Makkelijk zoeken online, vlotte en correcte levering.

Beste Venantia, Bedankt voor deze 8. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goed product en snelle levering!!

Ik ben blij met mijn nieuwe iPhone, en zal zeker de volgende keer weer bij jullie bestellen!!

Beste Mischa, Ook een volgende keer ben je weer van harte welkom ;) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Uitstekende & snelle service, mooie telefoon voor een goede prijs.

Ben sinds een paar weken trotse bezitter van een mooie refurbished iphone (in de categorie 'zeer goed') en de paar krasjes die op de telefoon zitten vallen weg door het hoesje. Ik ben heel tevreden over Green Mobile!

Beste Maaike, Bedankt voor deze 10 en het compliment. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede en snelle service, goedwerkende gsm

Goede en snelle service, goedwerkende gsm met bijgeleverde accessoires, maar wel heel jammer dat het toestel niet proper gemaakt was. Het toestel was nog vuil en heb het goed moeten reinigen. Kwaliteit van het gsm toestel is heel goed.

Bedankt voor deze ruim voldoende. Het testen en schoonmaken is bij ons mensenwerk. Alle telefoons worden stuk voor stuk met de hand getest en schoongemaakt. Waarschijnlijk is de telefoon door haast niet goed schoongemaakt, lag de focus op de telefoon testen en is schoonmaken niet goed gedaan of misschien zelfs wel vergeten. Dit spijt ons oprecht. De procedure is dan ook inmiddels aangepast om herhaling te voorkomen. Een telefoon moet simpelweg goed zijn maar ook schoon. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima service en levertijd

Ik had nog wat twijfel over welk toestel ik zou nemen. De klantenservice heeft me hier goed mee geholpen en dacht met me mee ook richting de toekomst. Erg blij met de keuze

Beste Joshua, Fijn dat de uiteindelijke keuze je bevalt :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Helemaal top!

Goed product afgeleverd, nieuw!

Beste Naomi, Bedankt voor deze kort maar krachtige 10. Hier zijn we blij mee. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Alles werd netjes en heel op gestuurd

Beste Bryan, Bedankt voor deze mooie 8. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goed en goedkoop

Mobiel kwam keurig aan met oplader, schermhoesje en alles wat je nodig hebt.

Beste Damien, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zoals gewoonlijk bij dit bedrijf een perfecte telefoon voor n mooie prijs ik ben super tevreden

Beste Bennie, Bedankt voor deze 10. Fijn om te zien dat je zo tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Op dag 16 mijn 3e kleur keuze gekregen

Tijdens de bestelling van mijn witte Samsung S7 Edge op 9 september werd mij niet meteen duidelijk of ik een toestel had gekozen met een lange levertijd (2-5 dagen) of eentje die direct leverbaar was. Via de chat op de site vroeg ik hier informatie over en het bleek om een toestel te gaan met een langere levertijd, 2-5 dagen, prima. Op 11 september werd dit nogmaals bevestigd per mail. Twee dagen later, op 13 september (inmiddels dag 4) kreeg ik een update over mijn bestelling "Wij hebben helaas wat meer tijd nodig omdat wij vanuit ons magazijn in Engeland je toestel nog niet hebben mogen ontvangen." Op 16 september weer gemaild (dag 7) naar de status hiervan en bericht gekregen dat het toestel eerder was afgekeurd en niet als nieuw mocht worden verkocht. En hierbij de vraag of een andere kleur ook mocht. Zilver mocht ook, liet ik weten. Op 18 september nog maar weer eens gemaild (dag 9) en ik kreeg te horen dat zilver helaas ook niet op voorraad was in dezelfde kwaliteit, maar vrijdag zouden ze mogelijk een concreet antwoord hebben over hoelang het zou duren. Niks meer gehoord die dag. Op 23 september (dag 14) maar weer gemaild. De dag erna kreeg ik een telefoontje met excuses en uitleg. Netjes. En de vraag of zwart ook mocht, die was wel direct leverbaar. Toen toch maar voor zwart gegaan, omdat ik al zolang aan het wachten was op een toestel. Eigenlijk best bizar dat ik uiteindelijk mijn derde keuze kleur heb gekregen en dat op 25 september (dag 16). Het was beter geweest als er al tijdens het bestellen iets had gestaan in de zin van "dit toestel is nu niet op voorraad". Want nu kun je dus een toestel bestellen wat er eigenlijk nog niet is? Dat lijkt me niet de bedoeling. Dan denk je nog wel een keer na voordat je zo'n toestel besteld. Vooral vervelend omdat mijn oude telefoon ook echt niet niet meer goed werkte, dus dat je dan zolang op een nieuwe moet wachten is verre van ideaal. Toestel werkt verder goed, alleen wat kleine gebruikerssporen op de 'home' toets.

Beste Marit, Dank voor je uitgebreide review. Wij verdienen inderdaad geen schoonheidsprijs met de levering van jouw telefoon, sorry. Je hebt de telefoon besteld met een langere levertijd van ongeveer 2 tot 5 werkdagen (niet maximaal 5 werkdagen en de langere levertijd komt omdat hij vanuit ons magazijn in Engeland moet komen) en je hebt hem op de 13de werkdag pas op kunnen halen en dit spijt ons oprecht. Het toestel wat wij voor je hadden binnen gekregen vanuit ons magazijn in Engeland hebben wij inderdaad afgekeurd. Heel vervelend maar een telefoon die niet aan onze eisen voldoet opsturen willen wij ook niet. De reden dat het zo lang heeft geduurd was dat het model niet veelvuldig beschikbaar was en dan ook niet in de kwaliteit zoals door jou besteld. We hebben dus langer nodig gehad om het vervangende toestel voor je binnen te krijgen. Dit is geen excuus maar wel een uitleg waarom het in dit geval niet gegaan is zoals ook wij dit graag gezien zouden hebben. Als er van dit model tientallen beschikbaar waren geweest dan had je de telefoon binnen een kortere periode mogen ontvangen. Helaas is dit niet gelukt. Gelukkig geef je aan dat je over de telefoon onder aan de streep wel tevreden bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Top service mooie mobiel

Top service snel geleverd mooie mobiel, hoesje en screenprotector er extra bij helemaal leuk

Prima geholpen via de chat

Prima geholpen via de chat. Had problemen met bestellen (kon mijn betaal pas niet vinden) en keurig geholpen door Linda en Marco om toch nog op tijd mijn order te plaatsen. Erg tevreden met mijn product.

Beste Jeffrey, Bedankt voor deze 10. Onze (toekomstige) klanten weten de chatfunctie inderdaad goed te vinden :) Ook wij vinden het een makkelijke manier van communiceren. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Uiterst tevreden over de staat van de i-phone en over de snelle afwikkeling van de transactie.

Beste Harry, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima iphone gekregen

Staat van onderhoud was idd uitstekend. Netjes verpakt in doosje met strakke nylon straps erom. Inclusief prima housje met screenprotector.

Beste Bertus, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Gekregen wat we besteld hebben.

Kwaliteit prima! Op tijd geleverd. Prijs marktconform. De telefoon zag er nieuw uit. Verpakking goed. Achteraf betalen. Alleen lukte de Mastercard niet (ivm verzekering)

Beste Monique, Wat vervelend dat de betaling met je creditcard niet lukte. Wij hebben geen andere meldingen gehad dat dit niet zou werken dus vermoeden dat dit gaat om een eenmalig incident. Fijn om te zien dat je ons met een 9 beoordeelt. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

klantvriendelijk, milieubewust en goed voor de portemonnee

Ik heb inmiddels 3 mobiels gekocht, voor mezelf en 2 dochters. Alle drie een model dat we nieuw nooit hadden kunnen betalen. Fijn dat er geen nieuwe grondstoffen gewonnen hoeven te worden voor deze mobiels en dat ze zo een tweede leven krijgen! En wij blij met deze toptelefoons.

Beste Thirza, Bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile