Awesome!

Quick delivery very nice prices and the phone I ordered was in perfect state (there are some minor issues with the software but not Green Mobile’s fault)!

zeer ontevreden

Iphone 7 besteld in de staat gloed nieuw - hoekjes zijn beschadigd - bel problemen - film problemen terug gestuurd met als reactie: dit valt niet binnen de garantie omdat u hem heeft laten vallen hierdoor heeft hij zoveel problemen. totaal niet waar! BESTEL HIER NIET!!!

Wat vervelend dat je niet tevreden met ons bent. Wat erg vervelend is, is dat wij je nergens kunnen vinden in ons systeem op basis van de gegevens die je nu hebt gebruikt om ons te beoordelen. Ook de situatie zoals je deze schetst, zegt ons in eerste instantie helemaal niets. Zou je je ordernummer willen mailen naar info@greenmobile.nl. Wij weten nu namelijk niet of deze beoordeling voor Green Mobile is bedoeld of niet en wat er aan de hand is geweest. met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Leuke prijzen, goede service en levering.

De site per toeval gevonden. Nieuw toestel te duur voor mij. Mooi assortiment voor elk wat wils.

Alles volgens belofte en verwachting

Duidelijke en overzichtelijke site met ruime keuze. Ook accessoires die mee geleverd worden goed.

Snel binnen en goede refurbished telefoon, als nieuw!

Goede communicatie, snel binnen, goed verpakt en mooie als nieuw telefoon met ook nog handig hoesje en schermbeschermer heel blij mee! Complimenten

Heel tevreden!

Tijdens het koop- en leverproces word je keurig via de mail op de hoogte gehouden van het proces. Ook het toestel voldoet prima aan de verwachting.

snelle en correcte afhandeling van levering en beantwoorden van reactie op

Snelle levering en snel antwoord op door mijn commentaar op naar mijn idee onvolledige levering. De misvatting lag echter aan mijn kant

Makkelijk en snel

Helemaal prima

Snel geleverd volgens indicatie. We waren helaas onverwacht niet thuis, pakket keurig afgeleverd bij ophaalpunt. Telefoon helemaal volgens verwachting, uitstekende kwaliteit.

Beste Helen, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede service en top telefoon!

Jullie waren aanbevolen door een collega en ik kan alleen maar zeggen dat het top is! Ik werd op de hoogte gehouden van mijn bestelling/levering en mijn telefoon ziet er perfect uit. Inclusief beschermingshoesje en glaasje, dit wist ik niet eens! Zeer aan te raden!

Beste Yvette, Wat leuk om te horen dat we de verwachting waar hebben gemaakt. Zeg het voort :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Super Service!

Ik had een Refurbished Iphone 6 "zgan" besteld. Bij levering bleek het scherm beschadigd. Na contact geretourneerd en binnen no-time een nieuwe Refurbished Iphone 6 toegestuurd gekregen. Zag er super uit: inderdaad net nieuw! Erg tevreden over de snelle, duidelijke afhandeling en goede service: nogmaals bedankt!

Beste Marieke, Bedankt voor deze 9. De omruilgarantie is er niet voor niets. Omdat geen enkele telefoon hetzelfde is doen wij niet moeilijk over omruilen en mag dit ook gewoon op onze kosten. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Ik ben tevreden!

De levering was zeer snel en er is maar 1 lichte beschadiging! Wel ging na 2 dagen meteen mijn batterij achteruit (telefoon zo goed als nieuw). Ook was het hoesje kapot

Beste Marieke, Bedankt voor deze 7 maar wat jammer dat wij op deze manier moeten vernemen dat je toch niet helemaal tevreden bent. Wij hebben nog geen melding van je mogen ontvangen. De collega's van de repairafdeling zullen contact met je opnemen om te kijken wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Wij kunnen op dit moment niet zeggen of het door de software komt bijvoorbeeld. Het toestel is namelijk goed getest voordat wij hem opstuurden. De resultaten kun je terugvinden in de QR code van het doosje. Wij vertrouwen erop dat het wordt opgelost in elk geval. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

prima prijs/kwaliteit verhouding

zeer verzorgde complete levering

Beste Hermanus, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima iPhone zoals beloofd en heel snel bezorgd.

Bij toeval ontdekte ik de site. Het was gemakkelijk overzichtelijk de iPhone die ik zocht te bestellen.

Beste Jeannette, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Was good and easy!

Everything went smoothly.

Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Keurig

Nvt

Beste Hugo, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Super service/kwaliteit

Heb een mobiel voor mijn man gekocht. Niet duur, telefoon werkt perfect, krijg je ook nog screen protector bij. Goede service, kwaliteit en levering.

Beste Natasja, Bedankt voor deze 10. Fijn om te zien dat je blij bent met de accessoiresset. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima telefoon voor een mooie prijs

De bestelde telefoon werd snel en netjes geleverd. De conditie van de telefoon was prima en de ingebruikname verliep soepel. De prijs was ook alleszins redelijk. Er werd een nieuwe laadkabel, hoesje en screen-protector meegeleverd. Helaas past de screen-protector niet goed op het scherm wanneer de telefoon in het meegeleverde hoesje zit; door de randen van het hoesje wordt de screen-protector omhoog geduwd.

Beste Sander, Bedankt voor deze 8. Is het inmiddels gelukt met de accessoires? Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

bestelling prima verlopen

snelle informatie en levering binnen aangegeven tijd

Beste Andre, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Mijn levering was vertraagd, maar hier werd goed over gecommuniceerd

Het geleverde product is echt goed, voor een prima prijs ook. Wat minder fijn was, was dat de levertijd per conditie verschilde, waardoor ik later dan gedacht over mijn telefoon kon beschikken. Dit was wel aangegeven, maar mijn telefoon kwam nog later dan deze aangegeven tijd. Dit werd wel duidelijk gecommuniceerd, maar is toch een minder fijne ervaring omdat je je telefoon graag binnen hebt.

In alle opzichten beter dan ik verwacht had

Het keuzeproces was eenvoudig, de bezorging ging soepel en mijn zoon is heel blij met de refurbished telefoon!

Beste Serge, En een blije zoon betekent blije ouders. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima deal!!

Prima deal!!

Beste Egon, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel , attent , vriendelijk en behulpzaam

Fijne overzichtelijke website, veel keus , vlotte en prettige afhandeling van mijn bestelling.

Beste Paula, Bedankt voor deze fijne beoordeling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

snelle levering/ prima product

Bij een vraag direct telefonisch contact en direct geholpen.

Zo goed als nieuw

Mooi toestel. Extra accesoires. Functioneert prima.