Prima contact met Greenmobile en prima telefoon:)

Heb uitgebreid gesproken met een medewerker over welke telefoon ik zou kunnen nemen, dat hielp me met de keuze. Er werd verteld dat deze wat langer kon duren, dat was ook zo. Ben over de levertijd tussendoor op de hoogte gehouden via de mail Toen ik belde dat ik i.v.m. de langere levertijd dan liever een andere uitvoering had die wel meteen leverbaar was kon dat aan de telefoon geregeld worden en had ik een dag later de telefoon in huis. Daar zat alles bij, zag er heel goed uit en ik bel daar nu al een aantal weken zonder problemen mee. Prima deal al met al.

Alles goed, heel bedankt!

Alles goed, heel bedankt!

Beste Boglarka, Bedankt voor deze 10 en heel graag gedaan natuurlijk :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Als nieuw Samsung S8 met mooie leren klaphoes. Netjes en snel bezorgd

Prachtig mooi toestel. Gebruik gezichtsherkenning en inlogcode. Vingerafdruk werk niet goed. Zit op dit toestel op de verkeerde plaats.

Bedankt voor deze 9. Onze collega's van de supportafdeling gaan nog even contact met je opnemen over de vingerafdruk. Deze zou gewoon moeten werken maar we begrijpen ook niet wat je bedoelt met 'zit op dit toestel op de verkeerde plaats'. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel geleverd. Product ziet er keurig uit. Helaas geen pinnetje voor simkaart meegeleverd

Helaas geen pinnetje vor simkaart meegeleverd.

Beste Johan, Bedankt voor deze 10. Het simpennetje is zo goed als zeker meegeleverd, het pakketje wordt namelijk door 2 personen gecontroleerd voordat hij wordt dichtgemaakt. Deze simopener zat in het pakje met simadapters. In de nieuwe verpakking is hij echter niet goed zichtbaar en moet je de verpakking openmaken om hem te vinden. Voor alle zekerheid sturen we nog even een setje naar je op. Beter mee verlegen dan om verlegen :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Heel tevreden

Ik had een kleur toestel besteld dat zo snel niet leverbaar was. Na telefonisch overleg een andere kleur gekozen. Deze werd snel geleverd.

Beste Martia, Bedankt voor deze 8 en sorry dat de oorspronkelijke kleur niet leverbaar bleek in de gewenste kwaliteit (de telefoon kwam bij een tweede controle niet door onze tests). Fijn dat het zo opgelost kon worden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Betrouwbare iPhone, batterij niet perfect

Ik heb inmiddels een half jaar geleden een iPhone 6s bij Green Mobile besteld. De telefoon ziet er netjes uit. Hij heeft een paar deukjes, maar dat stond ook in de beschrijving als wat verwacht mocht worden. Op de verminderde batterijduur na, heb ik geen enkele klacht over het toestel. Hij doet het goed, het beeldscherm heeft geen problemen, camera is top. Misschien vervang ik zelf binnenkort de batterij, maar dat is dus het enige. Ik zou Green Mobile zeker aanbevelen!

Beste Lisette, Bedankt voor deze 8. Fijn om te zien dat je over het algemeen nog tevreden bent met de telefoon. Je weet dat je een jaar garantie hebt op de batterij? Neem even contact op met onze repairafdeling via reparatie@greenmobile.nl, dan helpen zij je graag verder. Als je hem zelf laat vervangen of misschien zelf vervangt dan vervalt je resterende garantie dus daar willen we je wel even op wijzen. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Inmiddels 2 toestellen aangekocht. zeer tevreden van de service en kwaliteit. Klantendienst werkt vlot, en is zeer behulpzaam.

Snelle levering. Prima telefoon.

Tweede telefoon, iPhone SE. Alweer prima!

pas 1 x gekocht en zeker niet de laatste keer.

Alles zoals het hoort

Beste Nadia, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima bedrijf

Prima, net bedrijf. Aanrader

Beste John, Bedankt voor deze 10. Hier zijn we blij mee :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zeer tevreden over mijn toestel.

Alles verliep naar wens! Vanaf het eerste contact tot aan de levering van mijn toestel.

Beste Guy, Bedankt voor deze mooie woorden. Fijn om te zien dat je tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel. Moie telefoon als nieuw

Beste Fatima, Fijn dat je zo tevreden bent met de telefoon. Heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Ik had snel een nieuwe telefoon nodig, en hier was voor een goede prijs een goede telefoon gevonden

Beste Olivier, Fijn om te horen dat je zo snel geslaagd bent. Heel veel plezier met je telefoon. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

uitstekend

uitstekendC

Beste Corry, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel, goede communicatie, doen wat is beloofd

Zie boven. Zeer tevreden met het product

Beste Janneke, Fijn om te zien dat je tevreden met ons bent, dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Beste Bas, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Duidelijke info op de website. Snelle levering. Alles klopt

Goede telefoon en snelle levering

Mijn mobiel werd heel snel geleverd De prijs is goedkoop Er is een hoesje en een bescherming voor scherm geleverd. Het enige nadeel is dat de batterij wel snel leeg loopt maar dit is oké voor mij aangezien ik altijd een powerbank bij heb. Ik ga hier zeker nog bestellen!

Beste Huong, Je bent ook een volgende keer van harte welkom. Mocht je nou problemen blijven ondervinden met je batterij, neem dan even contact met ons op hoor! Ook de batterij moet gewoon goed zijn. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Super snelle levering, prima telefoon!

Super snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik vind de batterij wat snel leeg gaan, maar dat is subjectief.

Hoi Kim, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Volgens afspraak!

Vriendelijk aan de telefoon, goede toelichting, levering volgens afspraak.

Beste Olga, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

gewoon goed

voldoet aan alle verwachtingen

In één woord: Geweldig!

Heel erg blij met mijn nieuwe mobiel! Hij ziet er erg mooi uit en alles werkt naar behoren zoals het bedoeld is. Ik zit er zelfs over na te denken om hier nog eentje te kopen voor mij moeder om deze voor kerst te geven. Ik heb zelf de kleur zilver en voor mijn moeder wil ik dan de rosegoud bestellen. Tot snel :)

Hoi Josje, Je bent altijd welkom :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Ontevreden

Samsung telefoon hier gekocht Met een zeer slechte baterij. Ik moet 2 x per dag opladen ! En dan staat de telefoon al op de batterij spaarstand . Ik ben niet tevreden

Beste Lambert, Een week geleden stuurden wij onderstaand bericht maar tot op de dag van vandaag hebben wij geen enkele reactie van je mogen vernemen. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de batterij. Wat wij vreemd vinden is dat wij dit op deze manier moeten vernemen terwijl de telefoon al vanaf eind september in huis is. Er is geen eerdere melding bij ons bekend dat je niet tevreden bent met de telefoon? Wij hebben de gegevens van het testrapport erbij gepakt en zien dat de batterij een uitstekende gezondheid had op het moment van versturen. De vraag is dus waar deze klachten vandaan komen en dit kan meerdere oorzaken hebben. Zo is het van belang te weten of er een backup op de telefoon is teruggezet en of de klachten van de batterij zich ook voordoen als hij gereset is en dan zonder backup draait. Het kan namelijk zijn dat er sprake is van een corrupte backup. Al met al is het lastig te zeggen wat de oorzaak is zo op afstand. Onze collega's van de repairafdeling hebben je inmiddels de instructie gestuurd hoe je bovenstaand kunt doen. Wij horen graag wat de uitkomst is. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile