slecht!

Iphone besteld, al binnen eerste week kreeg de telefoon kuren. Batterij is binnen 1 week van 100% naar 79% capaciteit gegaan, wordt warm en valt plotseling uit. Enige oplossing die ze bieden: wachten totdat batterij naar 75% zakt, of tegen betaling laten repareren... Slechte service!

Beste Laila, Aan de hand van deze beoordeling is er direct contact geweest met onze supportafdeling echter zien wij dat reactie van uw kant stilligt vanaf 20 januari? Wij zien graag uw reactie tegemoet zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Top, goed geregeld!

Ik zou graag willen dat ik m'n oude toestel kon inleveren, ik heb er twee eventueel..

Beste Sijf, Bedankt voor deze 10. Wij zijn druk bezig om ons cashback systeem te updaten echter heeft dit vertraging opgelopen. Onze intentie is om dit zo snel als mogelijk weer aan te bieden op onze site. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel en helemaal naar wens

Snel en helemaal naar wens

Beste Henk, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goed maar niet perfect

Ik had een maand geleden een iPhone 8 besteld. Het kwam heel snel aan maar er waren wat krassen op. Dit maakt persoonlijk voor mij niet zo veel uit want er was een dubbel glas bijgekomen. Maar voor de rest zijn er geen problemen gekomen.

Beste Faiza, Bedankt voor deze ruim voldoende. We hebben het nagekeken maar je hebt onze laagste kwaliteit besteld. Hier mogen dus inderdaad gebruikerssporen op zitten. Met 'zeer goed' of 'als nieuw' heb je minder of geen sporen op de telefoon. Wellicht voor een volgende keer? ;) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prettig om zowel op een duurzame als betaalware wijze een Iphone te kunnen kopen

Prettig. Duidelijke website en snelle levering. Ik ben erg blij met de telefoon! Het enige wat ik zelf een beetje spannend vond, was dat er bij de aankoop niet duidelijk omschreven stond wat voor soort lichte beschadiging het apparaat zou hebben. Een foto hiervan was wellicht prettiger geweest.

Beste Anne, Bedankt voor deze 10. Foto's wordt wel eens om gevraagd en we hebben er ook wel aan gedacht om foto's te plaatsen maar geen enkele telefoon is bij ons hetzelfde. We hebben in het verleden bijvoorbeeld bij wijze van test wel eens een foto's gestuurd van een kwaliteit naar klanten die hierom vroegen, vervolgens stuurden een aantal van deze klanten een bericht dat er op andere plekken spoortjes zaten. Wij hebben dit dus ondervangen door de omruilgarantie. Is een telefoon niet naar wens dan mag hij omgeruild worden. Retourneren mag dan ook op onze kosten. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zeer positief

goed product, snelle levering

Beste Lieven, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel compleet en goedkoop

Het is al bijna 1,5 maand geleden dat ik product ontvangen heb dus het staat mij niet allemaal niet meer zo goed bij. Maar wellicht een tip: het stond mij bij dat het product veel verpakkingsmateriaal bevatte. Misschien zou daar op bezuinigd kunnen worden. Rob

Beste Rob, Bedankt voor deze 10. Voor wat betreft de termijn; we zijn zoekende wat nou de beste termijn is om dit te doen. Doen we het te snel dan krijgen we als feedback dat er nog niet echt mee gewerkt is, doen we het te laat dan weten klanten niet alles meer. Onze verpakking is juist klein en stevig zonder opvulling, wij vermoeden dat je in de war bent met een ander product wat er besteld is. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

super, snel en veilig volledig zoals het hoort !

Zeer tevreden met mijn aankoop nu enkele weken geleden.Alles in orde de telefoon werkt perfect.Hij is naar behoren getest en gebruikt kortom ik ben een zeer tevreden klant !

Beste Bart, Bedankt voor deze 10. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Aanrader

snel geleverd, mooi verpakt, in hele goede staat zoals beloofd,

Beste Diederik, Bedankt voor het compliment. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Duidelijke en heldere uitleg of wat je koopt

Duidelijk en helder omschreven wat je krijgt bij welke optie. Voor de 2de keer besteld. Vorige refurbisched iPhone werd 3 jaar, helaas door eigen onhandigheid stuk gegaan. Snelle service ondanks de drukte bij pakketdienst. Ik koos voor: Kleine beschadiging op scherm, dit viel me reuze mee! Was haast niks van te zien, pas bij vallen van daglicht boven in het hoekje. Ik zou weer bestellen!

Bedankt voor deze 10. Ook een volgende keer ben je van harte welkom :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

goed!

prima Iphone geleverd gekregen conform bestelling. I phone is conform verwachting, ziet er goed uit en werkt goed.

Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Toestel met lege accu geleverd. Geen kwaliteits controle gedaan!

Aflevering netjes, alleen werd het toestel met een lege accu geleverd. Kennelijk niet gecontroleerd door jullie voor aflevering. Niet zo best. Ik hoop dat de accu goed is.

Beste Leo, Wat ontzettend jammer dat u ons een 6 geeft op basis van een aanname die u heeft gedaan. U heeft de telefoon inmiddels vanaf november in huis, u had contact met ons op mogen nemen om om uitleg te vragen, daar is onze supportafdeling voor en zij helpen graag. Wij willen wel reageren op dat wat u aangeeft; de telefoon is wel degelijk getest vlak voordat wij hem naar u opstuurden, het testrapport zit ook in het doosje bij de telefoon dus is voor u ook inzichtelijk. In dit rapport kunt u ook zien dat u een uitstekende batterij heeft ontvangen in de telefoon met weinig laadcycli en een prima batterijpercentage. Wat er vermoedelijk is gebeurd -dit is na al die weken niet meer na te gaan- is dat de telefoon getest is en vergeten uit te zetten. Dan kan de telefoon bij ontvangst inderdaad leeg zijn. Dit is dus geen teken dat de telefoon niet is getest maar dat dit juist wel is gedaan. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en schroom niet om contact met onze supportafdeling op te nemen als er dingen niet helemaal duidelijk zijn. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima levering van prima refurbsihed i-phone

Zeer tevreden over mij refurbished i-phone. Levering keurig op tijd en alles is zeer professioneel verpakt. I-phone werkt prima en op wat kleine beschadigingen na (wat vooraf aangegeven wordt) niet te onderscheiden van nieuw.

Beste York, Bedankt voor deze mooie woorden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima bedrijf, snelle levering

Snel geleverd, goede kwaliteit

Beste Saskia, Wij hebben inderdaad ook gemerkt dat het overgrote deel van onze pakketten snel geleverd worden. Dat mag ook wel eens gezegd worden :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Erg snelle levering, en goede extra’s bij de levering

Gewoon goede spullen, en een snelle levering, wat wil je nog meer... ?

Beste Myrth, Volgende keer weer een telefoon bij ons kopen? Dat zouden wij graag willen ;) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goed product

Goed werkend en uitziende mobiel. Hopelijk gaat batterij geruime tijd mee. Heb slechte ervaring met “gebruikt” accu liep binnen een jaar snel leeg

Beste Arjan, Bedankt voor deze 8. Mocht je problemen ondervinden met je batterij neem dan contact op met onze supportafdeling. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima service en een betaalbare iPhone.

overzichtelijke website met goed aanbod refurbished iPhones tegen een mooie prijs.

Beste Wil, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Erg tevreden over Samsung S7

Voor onze zoon zochten wij een refurbished toestel om mee te starten. Het werd de Samsung S7. Het bestel- en bezorgproces verliep eenvoudig en vlekkeloos. Het toestel voldoet volledig aan de verwachtingen. Het toestel ziet er netjes uit en heeft nauwelijks beschadigingen. Het toestel wordt geleverd met beschermcase, schermprotector en oplaadkabel, allemaal erg netjes. De oplaadkabel is helaas niet heel snel met opladen. Wanneer ik zelf toe ben aan een ander toestel overweeg ik, naar aanleiding van de positieve ervaringen ook voor een refurbished toetstel te gaan. Een voordelig en goed alternatief!

Beste Jan, Bedankt voor deze 10. Wij leveren geen snelladers mee dus het klopt dat er langzamer geladen wordt dan je wellicht gewend bent als je voorheen een snellader gebruikte. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zeer tevreden. Alleen dringen jullie iets te veel aan om een beoordeling te geven ... Bij deze...

Beste Willem, Bedankt dat je alsnog een beoordeling hebt gegeven. Via Kiyoh worden de herinneringen verstuurd, wij nemen je opmerking mee in de evaluaties. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima service.

Bestellen ging probleemloos. Het toestel kwam iets later dan aangegeven, maar verder alles prima!

Beste Jose, Het spijt ons te lezen dat het toestel vertraagd is afgeleverd, des te blijer zijn wij om te zien dan je ons alsnog met een 7 beoordeelt. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Ruime keuze, snelle levering ,goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit !

Snelle levering en goede kwaliteit !

Fantastisch goede prijs/product. Snel, correct en klantvriendelijk.

Alles ging snel en goed. Uitstekende website , ruime keus en snelle levering.

Super blij met de aankopen!

Alles zo als beschreven was. Mijn kids super blij! En wij ook, dankzij de enorm goede en super snelle levering! Een dikke 10 deze zaak!

Een aanrader!

Ondanks tweedehands, toch zeer goede GSM!