Eenvoudig bestellen, goede afhandeling

Wederom een refurbished toestel besteld en levering precies zoals verwacht. Telefoon werkt goed en is, in een betere fysieke staat dan ik had verwacht

Perfecte levering, goed toestel

Toestel stond als goed op de site, maar ziet er echt zeer goed uit. Ook erg compleet geleverd, inclusief hoesje en screenprotector. een aanrader.

Vlotte afhandeling

Zeker een goede ervaring. Maar nadeel voor ons als firma geen mogelijkheid tot betaling via overschrijving. Kan enkel met voorafbetaling met de kaart. Bij ons in de firma heeft enkel de gedelegeerde bestuurder een betaalkaart voorhanden. De financiële dienst betaald enkel via overschrijvingen. Dus voor ons zou via betaalkaart nog handiger zijn.

Zeer correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tijdig en correct geleverd. Gsm was zoals omschreven

Erg goede GSM. Voorlopig zonder problemen. Batterij in prima staat.

Volgens afspraak.

Prima service. Nette vlotte levering. Aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keus en prachtig toestel!

Na lang zoeken en vergelijken toch voor Green Mobile gekozen. Website ziet er betrouwbaar uit en dat is ook zeker zo met het product wat ik heb aangeschaft! Erg mooi toestel, geen gebruikerssporen en ligt lekker in de hand. Ben heel tevreden. Mocht er toch iets opdoen, heb ik 24 maanden garantie. Fijne gedachte.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit

Beste Peer, Het spijt ons oprecht dit op deze manier weer terug te lezen. Wij hebben echt meer informatie nodig. Een voorbeeld: u koopt een auto en zegt dat de vijfde versnelling het niet doet, dan zal er ook niet direct een nieuwe versnellingsbak geplaatst worden maar wordt er eerst gekeken wat er precies aan de hand is. Dan zal er gekeken worden naar een oplossing en dit is bij ons niet anders. Als u zou zeggen dat de auto niet langs kan komen zal er geen (financiële) compensatie volgen zonder dat het probleem is geconstateerd en de auto is gezien. Dit is bij ons niet anders. Wij zien graag een antwoord tegemoet op ons laatste bericht van 13/06. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

• Kwaliteit

Beste Arja, Bedankt voor deze mooie 8. De telefoon is op maandag besteld en zaterdag geleverd. Dit heeft te maken met PostNL zien wij in de administratie. Evengoed zijn wij blij met de genoemde pluspunten, bedankt. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ingrid, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Bedankt voor deze 8. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

• Kwaliteit

Beste Lidewey, Bedankt voor deze 7! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de earpods. Ik zie dat er nog geen melding van bekend is bij ons. Zou je even contact met ons kunnen opnemen zodat we dit bespreekbaar kunnen maken en of we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

• Kwaliteit

Beste Haeden, Dank voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Over Green Mobile

Filter op Taal