Ik heb hele goede ervaringen met de service. Ze beantwoorden al mijn vragen en zelfs in het weekend. Goede en snelle service. Ik ben iedergeval heel tevreden!

Keurige aflevering, snel,

Alleen maar positief, mijn volgende telefoon bestel ik ook bij green mobile

Voldaan aan verwachting

Product zag eruit zoals beschreven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Soenil, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Ik heb hele goede ervaringen heb meerdere mobiele telefoons besteld. Goede service en aardig personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste B, Bedankt voor het compliment. We hadden inderdaad al gezien dat je eerder bij ons hebt besteld, leuk! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Complete goede telefoon

Telefoon zag er zeer goed uit.Erg blij met de extra accessoires zoals beschermhoes en screenprotector. Er is met zorg gedacht over de levering van dit toestel en dat zie je duidelijk terug.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn dat je de accessoires een leuke aanvulling vindt. Veel plezier met je telefoon. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goed,conform afspraak en snel

Goed,conform afspraak en snel. Goede prijs-kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Erwin, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

slechte kwaliteit telefoon

Helaas eerst al ruim 9 werkdagen moeten wachten op mijn samsung s6 bestelling, wel goed op de hoogte gehouden via de mail. Batterij van de telefoon is al binnen 12 uur leeg in 3 dagen al 3 keer aan de lader gehad,volgens mij is de batterij niet getest. Ga contact opnemen met de klantenservice. Baal enorm hiervan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Kim, Er is inmiddels contact geweest met ons Serviceteam. Zodra de telefoon is ontvangen en onderzocht zullen wij je de uitkomst laten weten. In het meegeleverde testrapport heb je kunnen zien aan de datum dat de telefoon getest is vlak voordat deze naar je is opgestuurd. Daarnaast is een keer per dag opladen, afhankelijk van het gebruik en de instellingen van de telefoon, niet abnormaal. Zoals beloofd komen wij zo snel mogelijk bij je terug. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zeer snelle reactie terug

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Helma, We doen inderdaad ons best om onze (toekomstige) klanten zo snel mogelijk van een eerlijk antwoord te voorzien. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

De beste iPhone die er is. 🐼😋😍😘 Groet, Benthe

Beste Benthe, :) :) :) :) :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle levering en telefoon helemaal in orde.

Snelle levering en telefoon helemaal in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ida, Bedankt voor deze 9. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Duidelijke site, verwachtingen van snelle verzending worden waargemaakt

Voor mijn ouders op zoek gegaan naar goed iPhones. Het hoefden niet de nieuwste te zijn. Via Google bij Green Mobile terecht gekomen, Snelle verzending, goed verpakt en alles duidelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Remco, Leuk dat je bij ons terecht gekomen bent. Hopelijk zijn je ouders ook tevreden met de telefoons? Als er nog vragen zouden zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle levering. Goed product.

Weer een blije klant :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Osis, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Heel erg bedankt voor de snelle service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Lola, Bedankt voor deze 10 en graag gedaan :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Onbetrouwbaar

Beloven je 24 maanden garantie maar schuiven alles af naar de klant. Heb vaker een slechte klantenservice meegemaakt maar dit slaat echt alles. Koop hier je telefoon niet!! Ze leveren troep. Een S8+ in "zeer goede" staat die na 4 maanden stuk is. Er zal zogezegd vocht in de opladerpoort zitten maar deze telefoon is niet in aanraking geweest met vocht. Kreeg deze melding al toen het toestel 1 maand oud was. Ik heb er echt niks geks mee gedaan en als ik dan bel dan verwijzen ze het probleem direct naar jou. 24 maanden garantie en dan moet je onderzoekskosten betalen als je je telefoon wilt opsturen. Als je die niet wilt betalen bieden ze de optie om je telefoon te behouden en weg te gooien. Yeah right, lekker onderdelen eruit halen en de volgende klant een oor aannaaien.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Mitchel, Het spijt ons te horen dat je ondanks dat je zelf hebt aangegeven dat je telefoon diverse keren met water/regen in aanraking is geweest en je de voorwaarden niet hebt gelezen, het op deze manier nogmaals probeert. Je hebt aangegeven dat de vochtindicator een melding geeft dat er vocht is gedetecteerd en je hebt de telefoon in een bak met rijst gehad. De telefoon is al enkele maanden in je bezit en je hebt niet gelezen dat op waterdichtheid géén garantie wordt gegeven en de bijgeleverde flyer waar op staat dat een (refubished) telefoon beschermd moet worden tegen water was je ook niet van op de hoogte. Bij een schademelding aan een telefoon zijn de verzendkosten naar ons toe inderdaad voor eigen rekening. Zeker als de telefoon al enkele maanden in het bezit is. Je hebt de telefoon nog niet ingestuurd dus wij hebben hem nog niet kunnen onderzoeken. Bovenstaand antwoord is op basis van de telefonische gesprekken die zijn geweest en de informatie die jij ons hebt gegeven. Onderzoekskosten worden in rekening gebracht op het moment dat er sprake is van verwijtbare schade. Je hebt zelf de aanname gedaan dat je deze moet betalen. Wij hebben aangegeven dat de telefoon eerst onderzocht moet worden. Wij zien de telefoon graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Ik heb een IPhone 6 met lichte gebruiksschade besteld, maar dit was amper zichtbaar op het toestel. Het toestel werd de volgende dag al bezorgd en was zeer netjes verpakt met extra accesoires zoals een screenbeschermer en een antislip matje voor in de auto. Kortom een mooi toestel voor een goede prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Laura, Bedankt voor deze 10. Fijn om te zien dat je tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima levering

Prima levering, goed verpakt en werkt zoals hij zou moeten werken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Igor, Bedankt voor deze 10. Je hebt 24 maanden garantie dus mocht er onverhoopt toch iets niet (goed) werken of je twijfelt, neem dan even contact op met ons serviceteam, dan helpen zij je graag verder. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Levering prima, telefoon valt tegen

Helaas loopt de telefoon vanaf dag 1 al snel leeg; gooi er in ieder geval een verse batterij in voor die prijs. . Laadt soms willekeurig niet (goed) op. Laadpoort is wankel. Niet echt opgeknapt dus. Kan hem nu terugsturen, ben ik hem een paar weken kwijt = vervelend. Daarom onvoldoende.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Rens, Er is inmiddels contact geweest met onze repairafdeling. Wij hebben contact opgenomen aan de hand van deze beoordeling omdat deze klacht ons niet bekend was. Je hebt aangegeven de telefoon later op de sturen. Er is ook besproken dat de paar weken de telefoon kwijt zijn een aanname is geweest. Wij proberen namelijk altijd de telefoon binnen enkele dagen retour te hebben bij de klant. In gunstige situaties wordt de telefoon zelfs op de dag van binnenkomst gecontroleerd en indien nodig gerepareerd waarna de telefoon dezelfde dag weer retour kan naar de klant. Wij zien de telefoon graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

goede service en goed op de hoogte gehouden betreffende mijn bestelling

Helder en duidelijk zowel de website als mail contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Gabriella, Bedankt voor deze 9 en het mooie compliment. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle levering en toestel doet wat hij moet doen, volledig naar verwachting! TOP!

Snel, goed en compleet geleverd Alles zat er bij dus geen enkele extra noodzakelijk. De screenprotector is een koud kunstje en is van zeer goede kwaliteit. Misschien als tip: simpele oortjes toevoegen dan zou ik jullie uitmuntend hebben gegeven. Dit alleen als tip.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jaap, Bedankt voor deze mooie woorden. We hebben met regelmaat acties met bijvoorbeeld oortjes maar we gaan je wens zeker in gedachten houden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede service met extra gratis service erbij.

Zeer te vreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Anrje, Bedankt voor deze ruim voldoende. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima producten

Dit is de tweede keer dat ik een iphone bestel bij Green Mobile. Wederom een prima product ontvangen. De levertijd was later dan normaal en dat is nooit fijn, maar ik ben daar wel goed over geinformeerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Lies, Bedankt voor deze 9. De telefoon had een langere levertijd van ongeveer 2 tot 5 werkdagen en is op de vijfde werkdag verstuurd. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je tevreden was met de informatievoorziening. Veel plezier met de telefoon. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede service, vriendelijke e-mails.

De levering duurde langer dan verwacht, onduidelijk waarom dat was. Werd wel correct afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor deze beoordeling. Fijn om te zien dat je ondanks de langere wachttijd ons toch met een 8 beoordeelt. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel en goed!

Erg blij met Green Mobile. Prima telefoon en keurig verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Luuk, De verpakking is speciaal voor ons ontworpen. Mooi is hij he?! Veel plezier met je telefoon. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Super !

Snelle leverening. Goed bereikbare klantenservice. Vriendelijk te woord gestaan. Je wordt netjes op de hoogte gehouden mbt de bestelling. Aanrader !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Judith, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goeie kwaliteit telefoon ontvangen

Prima service. Goeie verwachtingsmanagement m.b.t. verzendtijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Maarten, Bedankt voor deze 10. Fijn om te zien dat je blij bent met onze communicatie. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Over Green Mobile

Filter op Taal