Goede en snelle service.

Bestelling in goede orde ontvangen. Telefoon met lichte gebruikssporen gekocht... maar die zijn voor mijn ogen onzichtbaar. Zeer tevreden!

Perfect.

Duurzaam en van goede kwaliteit. Wordt op tijd geleverd. Had de optie 'zo goed als nieuw' gekozen en de mobiel ziet er ook in perfecte staat uit. Dikke aanrader.

Makkelijk bestellen, vlot geleverd zeer tevreden

Er word geleverd watje besteld hebt .Ik ben zeer tevreden.

Helemaal Top!!!

Er moeten nog meer van dit soort mooie, goede organisatie komen. Niet alles hoeft altijd nieuw te zijn. Ik ben groot voorstander van hergebruik. Verder prima service, snel geregeld. Keurig pakket en mobiel helemaal top. Ik ben er blij mee en kan hier weer een paar jaar mee door tot mobiel echt op is gebruikt. Want zo hoort het te zijn. Groene groet!!

Top service en zeer blij met telefoon. Alleen een hoesje van de IPhone 6 erbij voor m’n iPhone 7. Past goed alleen deels over de camera. Anders een 10 :)

Slechte service

Niet hier kopen. Slechte service. Proberen sluw onder garantie uit te komen.

Beste Martin, Spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Je hebt aangegeven dat je het LCD scherm door een ander bedrijf hebt laten vervangen. Vermoedelijk omdat het toestel schade heeft gehad omdat deze niet bij ons aangeboden is ter reparatie binnen de garantie, maar dat is even een aanname van onze kant. Gedurende de garantieperiode dient een product altijd ter reparatie aan Green Mobile te worden aangeboden. Het is niet geoorloofd om derden het product te laten openen of repareren. In dat geval vervalt de garantie. Schade die is veroorzaakt door reparaties van derden valt dan ook niet onder de garantie welke te lezen is op onze website. Als het scherm beschadigd was door een val en dat je het daarom hebt moeten vervangen kan ook de boosdoener zijn dat de batterij wat bol is gaan staan. Helaas is dat nu niet meer na te kijken. Doordat het toestel door derden geopend is en dat er onderdelen vervangen zijn kunnen wij geen garantie meer geven op het toestel. Het spijt ons dat we je niets beters kunnen melden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

super service

dit is de 3e keer dat ik een telefoon haal bij jullie en ben helemaal blij met jullie producten, service en na zorg. Heb ondertussen meerdere vrienden jullie aan geraden en zal dat blijven doen.

Prima telefoon prijs kwaliteit

Vind t alleen jammer dat de software niet up to date was bij ingebruikneming name.

Alles helemaal goed.

Gewoon een goede telefoon.

Prima zaak

Mooi verpakt en op tijd ontvangen.

bestelling snel en netjes afgehandeld

Top. Mobiel

Super snelle service

Snel mijn telefoon binnen en alles duidelijk.

Neem volgende keer weer een refurbished telefoon.

Beste Jurre, Altijd welkom :) Fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

snelle correcte levering

Snelle correcte levering zoals van te voren werd beschreven

Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Helemaal super

Van bestelling tot aflevering verliep alles super. Telefoon ziet er als nieuw uit. Ben er heel blij mee!

Beste Evita, Dankjewel voor deze fijne beoordeling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Telefoon was snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Beste Eric, Fijn om terug te zien dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snelle verzending, product naar verwachting

Overzichtelijke site waar het makkelijk is om een smartphone uit te kiezen. Ook meteen een geschikt hoesje mee besteld. De telefoon werd de volgende dag al geleverd. Helemaal tevreden.

Beste Marielle, Bedankt voor deze 10. Je bestelling was inderdaad razendsnel in huis zagen wij. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Prima communicatie!

Accurate levering en uitstekende communicatie.

Beste Hub, Bedankt voor het compliment over de communicatie. Leuk om te zien dat je tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Gsm voldoet aan eisen

De omschrijving klopte “ zo goed als nieuw” snelle levering.

Bedankt voor deze 8 en heel veel plezier met de refurbished telefoon. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede service en ik ben heel blij met mijn mobiel!

Ik was heel goed geholpen via email toen ik was aan het kiezen van een mobiel. En ik ben heel blij met mijn mobiel voor een goede prijs!

Beste Ruth, Ook voor de aankoop adviseren wij onze klanten graag. Wij willen altijd helpen of vragen beantwoorden als je er niet helemaal uitkomt. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Ik doe dit nu voor de tweede keer ben nog steeds te vrede.prima service.

Beste Thomas, Leuk dat je ook voor deze telefoon weer voor ons hebt gekozen :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goed product voor een goede prijs!

Makkelijk bestellen, duidelijke site en snel geleverd!

Beste Peter, Dankjewel voor deze 10. Fijn om te lezen dat het ook in tijden waar er wel eens vertraging is ook pakketten lekker snel in huis zijn. Dat mag ook wel eens gezegd :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Nette en snelle levering. De telefoon ziet er keurig netjes uit! Niet van nieuw te onderscheiden.

Beste Kramer, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

uitstekend !!

Reeds 3 X een refurbished I-phone aangeschaft vis Green Mobile. Service, kwaliteit en aangeboden product is TOP.

Beste Niels, Dankjewel voor het vertrouwen :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Denken goed mee

Beste Michiel, Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile