Snelle bezorging,goed verpakt,duidelijke beschrijving

Ook omruilen door fout onzerzijds geen probleem

Door een vergissing had ik verkeerd hoesje besteld. Kreeg in knowtime een goeie

Zeer goed en duidelijk geholpen

duidelijke site en prima telefoon ontvangen

Snelle levering en goede kwaliteit

Top. Goede service en fijne telefoon.

Ik wilde graag een herbruikte telefoon en Green Mobile faciliteerde dit uitstekend. Met een goede en snelle service had ik binnen een paar dagen m’n telefoon al binnen. De telefoon was daarnaast mooi verpakt en doet het nu super.

Beste Lisette, Bedankt voor deze 10! Wij zien graag dat onze klanten tevreden zijn. Mocht je ons nodig hebben, weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede service, snelle levering

Ik weet waar ik mijn volgende telefoon weer bestel

Beste Marlous, Wauw, wat heb je ons een mooi cijfer gegeven, bedankt! Hopelijk tot snel in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Perfecte deal en goede service

Zeer tevreden met de telefoon die eruit ziet als nieuw. Accessoires gratis meegeleverd. Snelle levering.

Beste Rosalie, Bedankt voor deze dikke 10. Hier zijn wij erg blij mee! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede transactie en snelle levering

Erg blij met de telefoon alleen wel een paar krasjes op de telefoon wat een beetje jammer is.

Beste Tim, Bedankt voor ruim voldoende. Ik heb je order er even bij gepakt en zie dat je een toestel gekozen hebt met de kwaliteit zeer goed. Bij deze kwaliteit mogen er nog wel kleine cosmetische gebruikerssporen op het scherm zitten, vaak zijn deze niet meer zichtbaar als je een screen protector plaatst. Mocht je toch liever het toestel willen ruilen zonder cosmetische gebruikerssporen op het scherm kan je eventueel upgraden naar de kwaliteit als nieuw. Neem dan even contact met ons op. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

doet wat het belooft

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste Henk, Heel erg bedankt voor je mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

perfecte service

mijn iphone 6s twee sterren kwam niet binnen en toen heb ik contact opgenomen met de chat en toen een gratis upgrade gekregen naar drie sterren omdat die snleer leverbaar was en de volgende dag werd hij al bezorgd de telefoon ziet er goed uit geen enkel krasje en hij werkt ook goed

Beste K, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hopelijk heb je lang plezier van je toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Bestellen en bezorgen is eenvoudig en snel. Telefoon voldoet aan de beschrijving en komt met oplader en beschermglas.

Beste Cora, Bedankt voor deze 9! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Alles geheel naar tevredenheid!

Het is fijn om ook door een refurbished mobiele telefoon aan te schaffen bij te kunnen dragen aan duurzaamheid. Ben erg blij met mijn absoluut als nieuwe telefoon van Green Mobile. Snelle levering en een mooie prijs. Ben zeer tevreden.

Beste Brigitte, Heel erg bedankt voor deze hele mooie 10. Zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

snel

snelle levering, alleen lijkt de batterij snel leeg te lopen

Beste Astrid, Bedankt voor deze 8. Als je nog steeds problemen hebt met je batterij, neem dan even contact met ons op via reparatie@greenmobile.nl zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zojuist mijn tweede telefoon ontvangen

Mijn ervaring was dik in orde dus zojuist nog een toestel besteld en binnen gekregen. Ook deze zag er als nieuw uit en zeer tevreden.

Beste Jose, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Late levering, slechte communicatie, slechte telefoon

Nooit meer, goedkoop is duidelijk duurkoop. Toestel wordt heet en valt uit.

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je telefoon. Wel jammer dat we nog helemaal niets van je gehoord hebben en dat wij het moeten vernemen in een review, jammer. Wij zien dat je een toestel besteld hebt met een langere levertijd, ongeveer 2-5 werkdagen en volgende de track en trace kan ik zien dat het toestel op werkdag 3 afgeleverd is wat binnen het tijdbestek valt wat wij aangeven op de website. Betreft de slechte communicatie is niet aan ons te verwijten omdat wij nog niet eerder van je vernomen hebben dat je niet tevreden bent met je toestel en dat je er problemen mee hebt. We raden je daarom aan om contact met ons op te nemen via reparatie@greenmobile.nl zodat we je verder kunnen helpen. Je hebt immers gewoon garantie op het toestel en wij willen je met alle liefde helpen. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Goede levering en goed product

Zoals hierboven beschreven

Good service

No complaints at all. Great service, items and delivery.

Hi Maja, Thank you for your amazing review! We are really happy with it! Best regards, Serviceteam Green Mobile

Snel, netjes en eerlijk

Ik ben er heel blij mee, mobiel functioneert goed, doet alles wat een nieuw apparaat ook zou doen.

Beste Til, Bedankt voor deze 8. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Al twee keer een refurbished Samsung gekocht bij Green Mobile. Levering was erg snel. en de aanduiding 'Als nieuw' klopt ook. Ook de prijs is vergelijkbaar met andere (Nederlandse) leveranciers van refurbished telefoons. Een volgende keer zal ik zeker ook bij Green Mobile kijken of ze de telefoon in voorraad hebben die ik graag wil.

Beste HK, Altijd fijn om terugkerende klanten weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Wij worden dit keer beloond met een mooie 10. Hartelijk dank! Tot snel :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Simpel en vlot

Prima iPhone 8 geleverd gekregen. Geen krasje te bekennen zó goed als nieuw. Blij mee!!

Beste heer/mevrouw van Dijk, Bedankt voor deze 10! Wij zijn blij dat je tevreden bent met je toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Doen waar ze voor staan

Een woord. KLASSE

Beste heer/mevrouw Smit, Heel erg bedankt voor dit fantastische cijfer. Mocht je nog 6 toestellen willen kopen, dan weet je ons te vinden :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zeer goede service

Zeer goede service

Beste Jos, Kijk, dit zien wij graag! Hartelijk dank voor deze dikke 10! Veel plezier met je toestel. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Nette telefoon en veel accessoires

Beste Vanessa, Bedankt voor deze ruim voldoende. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zeer matig

Mijn nieuwe refurbished iPhone heeft flink wat krassen op het scherm en een zeer slechte accu. Mijn zoon heeft ongeveer een maand eerder ook al een refurbished iPhone gekocht en teruggestuurd vanwege de slechte accu. Hij kreeg een andere, maar opnieuw met een zeer slechte accu. Het lijkt me daarom zinloos om mijn telefoon ook retour te zenden. Ik moet hem nu twintig keer per dag opladen en ga altijd van huis met minimaal twee powerbanks.

Beste Harry, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je telefoon. Je hebt hem inmiddels bijna twee maanden in huis en hebt ons helemaal niets laten weten? jammer! Er was zeker een oplossing mogelijk geweest wat ons betreft. Je had omruilgarantie voor deze iPhone 6s en had gekozen voor de laagste kwaliteit (goed) dus wellicht was omruilen naar toch een kwaliteit hoger (zeer goed of als nieuw) een optie geweest. Wij krijgen nu een één zonder dat wij wisten dat je niet tevreden was. Deze beoordeling voelt dan toch een beetje oneerlijk.... Tevens hanteren wij een minimale gezondheid van 85% voor onze batterijen, ongeacht welke kwaliteit je neemt. Ik heb het test rapport er even bij gepakt en zie dat jouw batterij een gezondheid heeft van 94% en krijgt 5/5 sterren. Omdat we zien dat de batterij in een zeer goede staat is gaan we er vanuit dat het een software probleem betreft die je batterij drained. We raden je aan om contact met ons op te nemen via reparatie@greenmobile.nl om je zo verder te kunnen helpen. Je hebt immers recht op een goed werkend toestel. Ik kan overigens geen enkele gegevens vinden van het toestel van je zoon welke omgeruild zou zijn en ook niet goed bleek te zijn (tenzij hij een andere achternaam en adres heeft) en wij ruilen een toestel pas om als deze niet meer te repareren is. Als de batterij slecht zou zijn, wordt de batterij vervangen voor een nieuw exemplaar en retour gezonden. Laat het ons even weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

goede telefoon, bijna als nieuw

Telefoon is top. Zo goed als nieuw! Duurde wel ff een paar werkdagen voordat ie binnen was.

Beste Tessa, Bedankt voor deze dikke 10! Goed om te horen dat je blij bent met je aanschaf. Ik zie dat we het toestel dezelfde dag nog verstuurd hebben maar dat PostNL je gemist heeft de dag erna omdat er vermoedelijk niemand thuis was. Het toestel is daarop direct naar een PostNL punt gegaan en twee dagen later heb je deze daar opgehaald. Gelukkig heb je niet lang zonder nieuw toestel gezeten :) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile