Echt een aanrader

Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. Heel tevreden met mijn toestel.

Betrouwbaar bedrijf

Alles klopte zoals site aangeeft , levering oprijd , en i-Phone met toebehoren

geweldig!!

echt een geweldige site, ik kende het niet maar nadat ik super veel pech heb gehad met een telefoon van mobico was dit perfect. zondag avond 23:30 bestelt en maandag middag 13:30 binnen, ik was niet thuis en de bezorger heeft me zelfs gebeld of het goed was bij de buren. geweldig echt heel fijn!

Bestelling geplaatst, en het was de volgende dag bezorgd via post NL. Wat een verschil met telefoondiscounter waar ik nooit meer ga bestellen. Mobiel kwam maar niet binnen. Communicatief is Greenmobile ook snel en duidelijk!

Zeer tevreden over service en kwaliteit!

De prijs en keuze toestand van het toestel is helemaal top! Klantenservice is goed en zeer vriendelijk, dit samen met de snelle levering van het toestel geeft ik een 10.

Goede service en informatie over levering.

Goede ervaring met deze bestelling.

Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Zeer snelle en nette levering

Het toestel is snel en netjes geleverd. En het voldeed zeker aan de beschrijving, en werd geleverd met alle toebehoren en een extratje. Dus ik zou hier zo weer een toestel bestellen.

Beste Henk, Altijd welkom :) Dank voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Keurige producten!

Fijn dat refurbished telefoons, nog zo goed als nieuw, een tweede leven is gegund. Milieu, klant en ondernemer, iedereen blij…

Beste Frank, Dank voor deze 10. Wij kunnen het alleen maar met je eens zijn ;) Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Snel en duidelijk. Helaas 1 manco: product had wel een beschadiging die in de controle was gemist.

Beste Jurjen, Dank voor deze 8. Wij kunnen geen melding van je terugvinden over de gemiste beschadiging bij de controle? Als we nog iets voor je kunnen betekenen wil je dan even contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Makkelijk, goed, milieu vriendelijk

Makkelijk en snel

Beste Thomas, Dank voor deze 10. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

ben teleurgesteld

had een i phone gekocht 7 mat zwart 32 GB,de levering was vlot.Had de middenmoot genomen ,dus ZEER GOED, heb betaald 189 euro.Bij het uitpakken blijkt ONDER MEER aan de onderkant een schade te zitten(valpartij ?) van haast 1 cm .heel duidelijk zichtbaar,aan andere stellen is de mobiel ook beschadigt en dat voor een ZEER GOED,slecht !!OOK met mijn hoesje is het duidelijk te zien ,zo jammer .Ik gisteren contact opgenomen ,dat ik niet zo te spreken ben over wat ze hebben opgestuurd,vlot een reactie van de medewerkster .Als ik wilde kon ik het terugsturen voor een andere of het verschil met GOED ontvangen.Nu heb ik dus 2 keer een mail gestuurd,zowel gisteren als vandaag ,maar geen reactie.Ik heb nu toch zo mijn twijfels zeker als ik naar de andere reacties kijk !!!!????Of is de medewerkster ziek geworden .Let maar op nu ontvang ik snel een reactie .Wat andere ook al schrijven ze zijn al niet de goedkoopste en dan deze service .IK KIJK WEL UIT !!

Beste heer Lau, Wij hebben inmiddels meerdere keren contact gehad en weten niet beter dat wij dit naar tevredenheid hebben opgelost? Mochten wij alsnog iets voor u kunnen betekenen dan weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

expectations fully met so far

My expectations were fully met both in terms of delivery and of condition of the phone

Een uitstekende site waar goed kan uitzoeken wat je wilt weten

Een aanbeveling voor iedereen

Super snel alles in perfecte staat ontvangen

Slechte service

Telefoon die ik bestelde had diverse issues. Ondanks dat het nog in de garantieperiode viel had ik het niet snel genoeg gemeld volgens GM. Ik heb toen betaald voor een reparatie. De telefoon is weer teruggestuurd maar nooit bij mij aangekomen. GM wees naar Post NL, Post NL naar GM. Ik heb betaald voor een telefoon een reparatie en had uiteindelijk niets. Op een klacht die ik heb ingediend is nooit gereageerd.

Aanvulling; wij hebben helaas niets meer mogen vernemen na onderstaande reactie te hebben gestuurd. Wij doen dan ook de aanname dat het inderdaad naar tevredenheid is opgelost en horen het graag als we nog iets kunnen betekenen. Beste Ivo, Wij hebben elkaar inmiddels direct na het ontvangen van dit bericht gesproken en hebben een fijn gesprek gehad. Door omstandigheden was deze case vergeten maar wij hebben het met u opgelost. Met vriendelijke groet, Serviceteam Green Mobile

Mooie mobiel, goed verpakt opgestuurd, goede service.

Fijne mobiel, als nieuw. En beter voor het milieu.

Erg goed

Ben erg tevreden..

Nette communicatie. Je krijgt waar je voor betaald.

Mobiel is prima!

Mobiel bevalt goed, maar de oplader deed het niet. Er is een andere opgestuurd maar die deed het ook niet. Toen gevraagd of er een originele Samsung oplader opgestuurd kon worden, die doet het wel.

Prima organisatie en service

Fijne duidelijke site, snelle service. Alleen jammer dat de telefoons op een ander land staat en dat het niet lukt om dat te veranderen naar Nederland. Daardoor kunnen bepaalde apps niet worden gedownload.

geweldig!

prima refurbished I-phone 7 voor deze prijs

Prima service snelle levering

voor 3e keer besteld bij Green mobile goede service snel geleverd Goede producten

geweldig

de bestelling di ik gedaan had de iphone se was helemaal top goed verpakt en snel geleverd niets meer dan top

Netjes, snel, goed geregeld

Snel leverbaar en met garantie en goed communicatie