Zeer slechte SERVICE!!! 😠😠😠

In Mei 2019 besteld nog steeds niks aangekregen. En mails gedaan waar mijn bestelling blijft. 2keer antwoord gekregen. Nu ben ik alweer 2 weken aan het wachten op antwoord. Ik wil nu tussen dit en 2 weken mijn producten ofwel mijn geld terug. Zoniet schakel ik Testaankoop in.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Sinds 6 april beziig met de shakes van goslank. Tot nu toe ben ik 9 kilo afgevallen. Moet er nog 5 kwijt en het gaat veel sneller dan ik had verwacht.

Bestelling duurde langer dan verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

*voor een langere tijd vol te houden *smaak is goed *vult goed *snel afvallen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

makkelijk vol te houden smaakt goed ongeveer 2 kilo per week afvallen energieker gezond

4,95 euro verzendkosten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat ik zo fijn vind aan GoSlank is dat je alle voedingsstoffen gewoon blijft binnen krijgen terwijl je afvalt. Ik ben nog net begonnen maar begin me al wat fitter te voelen. In twee weken ben ik 5 kilo lichter!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

via een actie gekocht en zeer tevreden, gemiddeld gezien ben ik tot nu toe ongeveer 2 kilo per week afgevallen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bestelling geplaatst en betaald. Verder geen enkele reactie meer gekregen en nog steeds niets ontvangen. Nogmaals mail gestuurd met vraag om te reageren... het blijft stil. Liefs van al zou ik onmiddellijk mijn geld terugwillen. Wie even zoekt, vindt heel wat ontevreden klanten. De levering en communicatie loopt blijkbaar constant mis! Ik had dus beter moeten weten maar ben helaas in de val getrapt.

Communicatie en stiptheid!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

GoSlank werkt onwijs snel. De eerste weken merk je al een verschil in je lichaam. Wat mij ook is opgevallen is ''mooier'' afslankt. Ikzelf ben 12 kilo afgevallen in 7 weken met GoSlank en mijn doel was om het in 10 weken te doen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben zeer te spreken over goslank. Ik ben 12 kilo afgevallen in 7 weken tijd. Ik geniet van het eten wat ik mag eten (kip, vlees, kaas, vis, groenten). De goslank support is ook zeker een pluspunt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- onwijs veel ingrediënten met een wetenschappelijke basis - smaakt goed - 12 kilotjes kwijt in 8 weken - online support is handig voor specifieke vragen

- €100 euro te duur voor een maandpakket

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het is nog te vroeg om een ervaring te schrijven maar ik ben echt verbijsterd. Ben exact 1 week bezig met goslank. Ik heb me de hele week expres niet gewogen en vandaag was mijn weeg dag. Ik was bang om op de weegschaal te staan maar wat blijkt nou: 3 kilo eraf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb het geluk gehad en een pakketje van goslank voor een kortingstarief aangeschaft. Had er al veel verhalen over gehoord, vooral dat het lekker is en goed werkt: en ja dit is waar! Ik ben een maandje bezig en ben nu al 7 kilo afgevallen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

belangrijkste van een afslankproduct is dat het effectief is en dus goed werkt. goslank werkt supersnel en het is geschikt voor iedereen. Ik moet zeggen dat de eerste dagen wel een beetje lastig zijn maar daarna wen je eraan. Ik ben 8 kilo afgevallen in 5 weken tijd en daar ben ik erg blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werkt geweldig goed...In slechts 5 weken tijd ben ik maar liefst 9,5 kilo afgevallen...Begin was lastig maar nu heb ik 0,0 last van hongergevoel...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben tijdens mijn zwangerschap 15 kilo aangekomen. Dit moest ik kwijt en ik had al veel positiefs over de shakes van goslank gehoord. Het is mij in 10 weken tijd gelukt om dit kwijt te raken. Wat ik handig vond was de duidelijkheid van het dieet en heb ook gebruik gemaakt van de online support dienst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik vind het persoonlijk belangrijk dat een afslank shake gezond is. GoSlank is gebaseerd op een gevarieerde voeding en dus gezonder dan andere methodes. Ik ben zelf 11 kilo afgevallen in twee maanden. Ik weet dat er andere mensen zijn die sneller dan dit afvallen, maar het voor mij is dit een enorme prestatie en ben er erg tevreden mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- ik ben 8 kilo afgevallen in 4 weken, het afvallen gaat dus erg snel - de smaken zijn lekker - online begeleiding is handig - uitgebreide ingredienten

- €100 is te duur vind ik

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Support werkt niet, geen antwoord ontvangen op mijn mails

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben vorige maand weer begonnen met GoSlank voor de zomer. Het gaat weer erg goed...Eerste week 3 kilo afgevallen vervolgens 2,6 en 2,3. Ik zit nu in mijn 4de week en ik zit nu ongeveer op 9 kilo gewichtsverlies in mijn eerste maand.

ik vind de prijs van €100 duur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ben super tevreden over de shakes. maar liefst 15 kilo afgevallen in ruim 8 weken tijd. jhet voelt ook gezonder uit en mijn lichaam ziet er veeell beter uit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- ik ben 14 kilo afgevallen in ruim twee maanden tijd - de shakes smaken erg goed - 100% natuurlijke ingredienten - wetenschappelijk onderbouwd - gratis online advies van een goslank deskundige

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben al 3 maanden bezig en mijn ervaring is als volgt: het is zeer effectief en ik ben totaal 20 kilo kwijtgeraakt. De shakes zijn goed te doen, vooral de smaken chocolade en aardbei. De kilotjes gaan er van de juiste plekken eraf en je figuur wordt er ook mooier van.

€100 euro aan de dure kant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben nu drie weken bezig en hou mij goed aan de richtlijnen en tussendoortjes, ben 3 kilo afgevallen, een kilo per week. Toch veel minder dan de 8 kilo per maand zoals genoemd.. Ik heb de shakes besteld via een actie met 60% korting om te proberen.. Ik heb nog voor ongeveer een week in huis maar weet niet of ik het voor de normale prijs weer ga bestellen.

De prijs van bijna 100,00 per maand vind ik erg veel..

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Lekkere shakes, snelle gewichtsverlies en een lekker gevoel. Ik ben al ruim 16 weken bezig met Goslank en ben dus een ervaren gebruiker. De eerste weken gingen snel en ik ben in 4 weken tijd 7 kilo afgevallen. De 3 maanden daarop nog eens 16 kilo. Op dit moment neem ik een shake per dag om mijn gewicht te behouden en dat lukt mij prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over GoSlank

Filter op Taal