Na wat fouten van de post bezorger PDP opgelost door GoSlank

Pakket met n hoop DPD fouten opgelost met leveren door Post NL.. GoSlank heeft t netjes opgelost

Inhoud klopt niet met wat wordt gezegd

Er zit maar voor 10 dagen poeder in een bus. Dit viel mij al tegen. Verder gaat afvallen ook echt moeizaam. Had door de vele positieve reviews dit produkt aangeschaft, maar ben enorm teleurgesteld!!!

Goede producten/ goed werkend

Lekkere shakes en tussendoortjes. HEt werkt ook erg goed en geeft een vol gevoel.

Gemiddeld 2 kg per week

7de week achter de rug en ik ben gemiddeld 2 kg afgevallen in die periode. 's Ochtends en 's middags neem ik een shake en vervolgens een paar tussendoortjes en een warme avondmaaltijd. Gaat best snel dus.

Superr!

Vandaag mijn laatste weegmoment van de maand ennn: 9kg afgevallen in 4,5 weken! Op naar het volgende weegmoment!

Goede ervaring GoSlank

Bestelling gaat gemakkelijk en is volgende dag al geleverd. De shakes bevatten alle vitamines en vezels dat je lichaam nodig heeft. Het afvallen gaat niet zo snel als sommige ervaringen die ik hier lees, maar voor mijn doen is het keurig.

10 kilo in 7 weken!

Ik ben in 10 weken tijd 7 kilo afgevallen met de shakes en tussendoortjes.

Werkt..Smaken over het algemeen wel te doen

Een maandje bezig en 9 kilo kwijt. Ik was wel heel strikt met het dieet en heb me echt aan alles gehouden. De smaken zijn wel te doen. Ik moet wel zeggen dat ik de eerste 10 dagen last had van een hongergevoel. Gelukkig is dat nu weg. Een minpuntje is dat er maar 4 smaken zijn.

Lekker en effectief

Prima shake om goed af te vallen en je gewicht op peil te houden.

goed bedrijf

Snelle levering, kwalitatieve producten en het belangrijkste: producten die echt werken! Ik ga niet meer op zoek naar andere afslankproducten want deze werkt gewoon goed. €100 lijkt wel duur voor een maandpakket maar de voldoening van het afvallen overtreft alles.

Erg lekker, afvallen gaat goed

Ik vind de shakes erg lekker. Ik neem er dagelijks twee met daarnaast 3 tussendoortjes en een avondmaaltijd. Tot nu toe gaat het afvallen erg goed. Ben al een maatje omlaag gegaan en voel me beter.

Nog steeds de beste afslank shake!

De laatste keer dat ik GoSlank had gebruikt was 2 jaar geleden. Ik was toen een hoop kilo's kwijt geraakt en zeer blij met het resultaat. De afgelopen 2 jaar heb ik andere afslank shakes uitgeprobeerd met matig succes. 6 weken terug weer met GoSlank begonnen en het gaat weer zeer snel. In totaal zo'n 8 kilo eraf en dat met minimale moeite.

Ik kan het iedereen aanraden die snel en vooral gezond wilt afvallen. Als het mij gelukt is kan iedereen het wel.

Werkt goed, bevorderd gezondheid

16 kilo in 3 maanden is niet verkeerd! Mijn eetpatroon is ook lekker gezond geworden en ik kan niet zonder de shakes!

Geen hongergevoel, wel resultaat

Mijn verwachtingen waren niet heel groot voordat ik begon. Twee vriendinnen waren goed afgevallen met dit goslank, maar bij mij gaat het wel vaker lastiger. Eerste week ging moeizaam en was het wennen. Wel ben ik tot mijn grote verbazing 2 kilo's afgevallen. Tweede week had ik al geen hongergevoel meer en ben ik zelfs 2,5 kilo afgevallen. Misschien is het nog te vroeg om te juichen maar dit is een record voor mij. Geweldig product!

lekker, het werkt

De shakes zijn verrukkelijk en makkelijk te drinken. Ik ben gemiddeld 2 kilo per week afgevallen de afgelopen 6 weken. Zeer blij met GoSlank

Smaakloze dunne shakes

Ik vind de shakes niet lekker en te dun Hierdoor lastig vol te houden helaas De goedkope shakes van een bekende drogisterij keten zijn beter en dat vind ik toch wel gek voor een product dat erg duur is (Ik heb het via Groupon gekocht anders vind ik het echt veel te duur)

Het werkt!!!

Vorige week dinsdag (14-09) begonnen en nu al 2 kilo kwijt. Shakes zelf vind ik een beetje smaakloos, maar nu na een paar dagen vullen ze wel meer, minder hongergevoel. Ik ben er erg blij mee, nog 3 weken en hopelijk ben ik dan de kilo's kwijt die ik kwijt wil :-).

Goed product en gezonde manier van afvallen

Mijn complimenten aan GoSlank. De shakes smaken lekker en het programma die erbij hoort moedigt een gezondere eetpatroon aan. Buiten de eerste week, is het hongergevoel minimaal. De resultaten daarentegen zijn maximaal. Ben blij dat ik dit product ben tegengekomen.

Ik ben nog niet lang bezig maar ik merk binnen 1 week al resultaat. Nu ben ik niet iemand van de weegschaal en ik weeg mij ook nog niet, maar ik merk dat ik toch slanker wordt. Gelukkig ook geen opgeblazen gevoel meer. Heb mijn eetpatroon volledig omgegooid. Soms eet ik vlees maar niet elke dag. Veelal eet ik in de avond, ijsbergsla, tomaat, radijs en roerei met peper en kurkuma erdoor, heerlijke combi. En dit is mijn eerste week, nu weet ik als ervaren sporter wat Whey 100% puur met je lichaam kan doen. Straks de sport er weer bij pakken, en de kilo's vliegen er van af. Top product echt een aanrader, ik drink het met barleduc water en de smaken aardbei en banaan zijn een aanrader!

Aanrader

Ben begonnen aan een tweede periode met de shakes. Het werkt weer goed!

Uitstekend resultaat

Ik ben al een maandje bezig met Goslank. Mijn ervaring: eerste week last van een beetje hongergevoel maar ging wel goed. Tweede week ging wat beter, ook minder honger. Derde en vierde week helemaal geen last van honger en voelde me ook energieker. Uiteindelijk ben ik 7 kilo afgevallen en mijn vetpercentage is met 5% omlaag gegaan. Erg blij met het resultaat.

goede service en zeer goede producten

Nederlands bedrijf met een goede service en top kwaliteit afslankproducten!

9 jaar terug in de tijd!

Mijn ervaring met goslank is zeer positief. Mijn lichaam ziet er weer mooier uit en ik ben in totaal 22 kilo afgevallen. Ik krijg complimenten van vrienden en familie. De laatste keer dat ik 65 kilo woog was 9 jaar geleden! Mijn complimenten en dankjewel goslank!

HET WERKT

GOSLANK werkt echt heel erg snel...Ik ben een hoop kilotjes kwijt!

Over GoSlank

GoSlank is de beste manier om effectief af te vallen • Al duizenden Nederlanders gingen je voor • Complete afslankshake met 25 werkzame stoffen • Bevat 46 kcal per shake • 100% natuurlijke werkstoffen