3 kilo eerste week!

Het is nog vroeg om te juichen maar dit is de eerste keer dat ik in mijn eerste week 3 kilo afgevallen ben! Als het zo doorgaat ben ik snel klaar :)

werkt snel als je je aan de shema houdt

Geschikt om snel en mooi af te slanken. 8 kilo per maand is haalbaar mits je je aan de schema houdt. Ikzelf ben in 3 maanden tijd 19 kilo afgevallen. Moet wel zeggen dat ik me niet altijd aan de schema heb gehouden.

perfect, aanrader

ik vind het concept van goslank erg fijn...het afvallen gaat makkelijk en de shakes zijn romig...ik sla zo nu en dan wel een tussendoortje over omdat ik geen tijd heb...13 weken geleden woog ik nog 80 kilo en vandaag de dag 60 kilo!

Aanrader voor iedereen die gezond en effectief wilt afvallen

Ik ben een lange termijn gebruiker van goslank. Mijn streefgewicht heb ik al een tijdje geleden behaald. Nu drink ik elke ochtend een shake om mijn gewicht te behouden en dat lukt aardig! Ik kan het iedereen aanraden.

Goede producten, goede service!

Positief: - de GoSlank shakes en tussendoortjes smaken lekker - duidelijke schema - snelle resultaten - goed geholpen door online coach - goede service

Week 2 en nu al 5 kilo afgevallen

Eerste week ging wat lastig en ik moest echt wennen aan de nieuwe eetschema. Maar na mijn wekelijkse weegmoment zag ik dat ik de eerste week maar liefst 3 kilo was kwijtgeraakt! Tweede weegmoment was vandaag en deze week ben ik nog eens 2 kilo afgevallen. Ik wil nog 4 weken doorgaan en mijn doel is om in totaal 6 weken tijd 10 kilo kwijt te rakenm.

Lekkere shakes, werkt snel

De shakes zijn super lekker. Ik meng ze met halvolle melk en geniet van mijn shake momenten. Het afvallen gaat makkelijk, omdat je weet wat je moet doen. Meerdere eetmomenten zorgen voor minder hongergevoel gedurende de dag. Ik ben nu in mijn 9de week en in totaal 14 kilo lichter!

12 kilotjes weg!

Ik vind de smaken aardbei en banaan echt heerlijk. Ik verheug me er gewoon op :) Dit is de eerste shake waarbij ik kan genieten en afvallen tegelijkertijd en zo ben ik ook 12 kilo kwijtgeraakt! Ik geef het een 10!

Samen met mijn man succesvol afgevallen

De afgelopen jaren zijn de kilo's er langzaam bijgekomen. Nadat een aantal vriendinnen succesvol waren afgevallen met GoSlank wilde ik het echt een kans geven. Ik heb mijn man ook overtuigd om samen met mij te beginnen :) Mijn man is in een maand tijd 9 kilo afgevallen en ik ben maar liefst 14 kilo afgevallen in twee maanden tijd. Ik ben een grote fan van goslank geworden.

21 kilo kwijt. zeker aan te beve;em

Opgeblazen gevoel is weg, energie is omhoog gegaan. Kortom, uitermate tevreden!

zeer positieve ervaring

Bestelling op tijd geleverd, uitstekende smaak en snelle resultaten. Mijn vetpercentage is omlaag gegaan en heb een gezondere BMI. Kortom ik ben zeer tevreden.

zeer tevreden

Van mij krijgt het 5 sterren! Heerlijke shakes, duidelijke schema en snelle resultaat. 9 kilotjes kwijt en bijna mijn doel bereikt.

Doet wat het belooft

Op advies van een collega ben ik begonnen met GoSlank en ik moet zeggen dat het makkelijker gaat dan ik had verwacht.

Makkelijk en effectief

Ik ben op 7 december begonnen met Goslank met als doel om 10 kilo af te vallen. Ik heb 3 weken geleden mijn streefgewicht bereikt, een week sneller dan ik als doel had. Sindsdien gebruik ik het nog elke ochtend vanwege het gemak en om op gewicht te kunnen blijven.

Aanrader

De shakes zijn lekker en vullen goed. Wat ook fijn is dat je erbij mag eten dus geen crash dieet waarbij je moet leven op alleen shakes. Bij vragen kan je bij de support terecht die je goed helpen. Al met al tevreden dus!

10 kilo in slechts 6 weken tijd

kort maar bondig: 10 kilo afgevallen!

Lekkere shake die werkt

De perfecte combinatie met shakes en het normale eten waardoor je makkelijk afvalt

Ik voel me goed

Sinds ik Goslank gebruik voel ik me met de dag fitter en lichter!

Sneller dan verwacht

vorige week begonnen en nu al 3,5 kilo kwijt

Sneller dan verwacht

vorige week begonnen en nu al 3,5 kilo kwijt

Werkt goed en is lekker

Ik ben nu al 9 weken bezig met goslank. De eerste twee weken waren even wennen maar nu gaat het eigenlijk zonder moeite. Ik heb een ritme te pakken, voel me lekker en energiek en het resultaat mag er ook zijn. Ik ben al 15 kilo afgevallen en heb nog meer 3 kilo te gaan. Op naar de eindstreep!

Werkt echt!

Na mijn zwangerschap woog ik 12 kilo meer dan ervoor. Met Goslank ben ik 13 kilo in 2 maanden afgevallen. Nog lichter dan eerst dus! Ik vind het fijn om de shakes te combineren met eten waardoor het makkelijk is om te volgen.

Effectief en lekker

Het resultaat is snel zichtbaar. De shakes zijn erg lekker, vooral aardbei en vanille. Verder is het prettig om te kunnen blijven eten. Daardoor hou je het makkelijker vol.

Goed afgevallen

Ben pas 4 weken bezig maar het is nu al duidelijk dat het goed werkt. Ik woog 4 weken geleden 72 kilo en dat is nu 65. Mijn doel is 55...Moet lukken!

geen effect

Ik ben nu 6 potten verder en er is 2 kg af. Ik sport 4x per week en er gebeurt dus niks. Support reageert niet op mail

Over GoSlank

GoSlank is de beste manier om effectief af te vallen • Al duizenden Nederlanders gingen je voor • Complete afslankshake met 25 werkzame stoffen • Bevat 46 kcal per shake • 100% natuurlijke werkstoffen