Bestelling snel en correct, alles daaropvolgend waardeloos.

Bestelling is netjes afgeleverd. Dat is mijn enige positieve ervaring. Mail contact duurt extreem lang, en resultaat alles behalve gewenst.

Goede producten goede communicatie van het bedrijf wat erachter zit

Ik had een wat grotere bestelling geplaatst met een smaak die niet op voorraad was. Ik kreeg netjes een mailtje met de vraag of ik een andere smaak wilde of wilde wachten op de smaak die ik initieel besteld had. Erg plezierig!

Product is fantastisch! De begeleiding...

Ben begonnen met 118KG, en weeg nu 107KG na 4 weken diëten. Het resultaat is er! Hoe ik het heb gedaan? Ma t/m Vrijdag Shakes, op gezette tijden (10:30 en 15:00 uur, 21:00 uur een tussendoortje. Een tussendoortje was voor mij: 100Gr Franse magere kwark, 100Gr Gerookte Kipfilet óf ~200gram Paprika/Tomaat/Komkommer mix. Avondeten: KoolhydraatVRIJ. Géén enkele mogelijke manier koolhydraten. Geen rijst, pasta of aardappels. Alleen kruiden gebruikt, geen sauzen niks. In het weekend at ik alleen Kwark met Kip als ontbijt, en als lunch Salade van klomkommer/tomaat/ijsbergsla met Tonijn,Kip of Zalm. Of dit juist was? Geen idee, bij mij heeft het gewerkt. Ben nu aan het afbouwen met de overgebleven poeder, 1 shake per ochtend en volkorencrackers/volkoren brood als lunch. Voorlopig blijf ik nog koolhydraatvrij eten, tot volgende week, dan ga ik koolhydraat arm eten. Dit is op het advies van GoSlank. Echter, de support is wat sloom (48-72 uur) én de folder die je in het begin erbij krijgt levert wel wát informatie, maar niet veel. Veel handiger zou een receptenboek zijn! Dat verwacht ik eigenlijk ook wel enigszins voor de volle prijs van €99,- Ik heb via IBOOD de aanbieding van €38,- gescoord. Al met al tevreden met het product! Ben wel bang voor een Jo-Jo effect.

Lekkere shakes

Prima shakes . 3 tussendoortjes en s avonds ‘gewoon’ eten . Fijne manier om wat kilo’s kwijt te raken . Alleen erg duur dus echt op aanbiedingen letten

Geweldig produkt

Op 1 maart j.l. ben ik GoSlank gaan gebruiken. Ik gebruik Goslank alle dagen's-morgens en 's*middags behalve op woensdag, zaterdag en zondagmiddag. Dan eet voor de verandering weer boterhammen. Op 1 mei j.l. was mijn gewicht met ruim 11 kilo gedaald. Geen bijwerkingen en geen hongergevoel. Kortom het werkt meer dan uitstekend.

Perfect, aanrader

GoSlank kan ik iedereen aanraden die snel en verantwoord wilt afvallen. Je leert een gezond eetpatroon aan en je lichaam gaat niet zakken zoals het bij andere diëten het geval is.

Smaak is goed en het werkt best snel

De eerste week ging nog best lastig, maar daarna ging het vrij afvallen vrij snel. Uiteindelijk is het me gelukt om 6,5 kilo kwijt te raken in een week tijd.

Ik ben erg tevreden

Goslank is zeer effectief en ook natuurlijk. Mijn startgewicht was 69,4 kilo en ik weeg nu 59,8 kkilo. En dat in slechts 5 weken tijd.

erg tevreden

positief: 13 kilo afgevallen, shakes smaken goed (vooraal aardbei), duidelijke richtlijnen, gezond, weinig honger negatief: 100 euro voor een maandpakket, coach reageert soms laat

betaalbaar en werkt ontzettend snel

derde week achter de rug en alhoewel ik veel thuis heb gezeten, ivm de huidige situatie, ben ik toch wel 7 kilo afgevaallen. moet wel zeggen dat ik strikt op mijn voeding let.

3 kilo afgevallen in een weekje

Het duurde wel een beetje lang voordat ik mijn pakketje had ontvangen. Maar eenmaal begonnen met de shakes, ik kan maar een ding zeggen: fantastisch! Nog slechts een weekje bezig en ben zonder hongergevoel 3 kilo kwijt! Doorgaan!

top product

18 kilo kwijt..super tevreden

Poor customer service

Day 1: Ordered my product from them 12 days. No confirmation received from them (despite this being stated in the terms and conditions on their website). Day 2: Wrote to them asking about ingredients (I'm diabetic) no reply. Day 5: Wrote to them about them not replying to anything....no reply.... Day 11: Only thing I have is a track and trace notification from Post NL saying my goods will arrive today. This is terrible customer service on the part of GoSlank. It's just downright lazy...it takes nothing to put in place auto-generation of emails confirming receipt of orders to customers..... Any what bother having a contact form if you're not going to reply to your customers? Not impressed...at all

geen bestelling

Heb op 2 oktober bestelling gedaan .Tot nu toe nog niets ontvangen. Als ik het traject bekijk is het al 3 weken onderweg. Ikzelf heb geen mail daarover ontvangen. Na zovele mails te sturen heb ik vorige week eindelijk iets terug gekregen maar zien bij groupon niets fout. Dus 77 euro betaald en geen thuislevering

Niets ontvangen, wel betaald

Ondanks meerdere pogingen informatie te krijgen heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, maar wel betaald. Misschien kan ik langs deze weg in contact komen met iemand van Go Slank die mij gerust kan stellen dat het goed gaat komen. De slechte beoordeling heeft dan ook niet te maken met het product maar met het gebrek aan communicatie.

product met resultaat, wel bijwerkingen

product met resultaat. voornamelijk de eerste 2 dagen erg moe en licht in mn hoofd. 'S nachts bijna flauw gevallen. Daarna leek mijn lichaam er aan te wennen. De 1e week de hele week hoofdpijn gehad. Wel was er effect betreft het afslanken. Betreft het "gratis contact met online coach"; Zoals meerdere recensies aangeven, ook ik heb geen reactie gehad. Maar mijn mening kunnen ze deze zin beter weg laten. Het zou fijn zijn dat ze 1 of 2 recepten met je delen voor het avond eten, gewoon zodat je weet in welke richting je kunt denken. Ik was zelf de eerste dagen inspiratieloos.

Werkt niet.

50 cal per shake !!!! Crashdieet, altijd honger en het smaakt nergens naar.. Waterig ... Niet aan beginnen...

De shakes werken, van service is géén enkele sprake.

Dus, na het bestellen alles netjes ontvangen (totaal 4 dozen). Elke doos bevatte een folder met tips & trucks. De "Go-lijst" en "No Go-lijst" zijn een uitkomst en bij vragen kun je de beste mensen achter Goslank mailen of gebruik maken van het contactformulier op hun website. Ik had wat vragen, je wilt immers niet je lijf slopen. Deze simpele vragen zijn welgeteld 4x gemaild en 1x via het contactformulier verzonden. Er is werkelijke geen enkele reactie gekomen, en ondertussen zijn we ruim 3 maanden verder. Werken de shakes? Ja. Ik ben inmiddels 12 kilo kwijt. Moet je service verwachten? Nee. Is er niet, was er niet, komt er niet. Dan had ik het net zo goed in Verweggistan kunnen bestellen.

Slechte service

Ik ben al een aantal weken aan het wachten op m'n bestelling maar heb ze tot op heden niet ontvangen. Op geen enkele mail krijg ik reactie! Graag had ik de producten gekregen of desnoods m'n gestort bedrag terug. Jammer dat ik het via deze weg moet doen! Groeten Dieter

tevreden

Snel bestelling ontvangen. Tevreden, werkt echt goed. geen hongergevoel. Na 2,5 weken ben ik 4,5 kg afgevallen.

Zeer slechte SERVICE!!! 😠😠😠

In Mei 2019 besteld nog steeds niks aangekregen. En mails gedaan waar mijn bestelling blijft. 2keer antwoord gekregen. Nu ben ik alweer 2 weken aan het wachten op antwoord. Ik wil nu tussen dit en 2 weken mijn producten ofwel mijn geld terug. Zoniet schakel ik Testaankoop in.

Pluspunten

Sinds 6 april beziig met de shakes van goslank. Tot nu toe ben ik 9 kilo afgevallen. Moet er nog 5 kwijt en het gaat veel sneller dan ik had verwacht.

Bestelling duurde langer dan verwacht

Pluspunten

*voor een langere tijd vol te houden *smaak is goed *vult goed *snel afvallen

Pluspunten

makkelijk vol te houden smaakt goed ongeveer 2 kilo per week afvallen energieker gezond

4,95 euro verzendkosten

Over GoSlank

GoSlank is de beste manier om effectief af te vallen • Al duizenden Nederlanders gingen je voor • Complete afslankshake met 25 werkzame stoffen • Bevat 46 kcal per shake • 100% natuurlijke werkstoffen