goede producten, snelle verzending, goede service

Goede ervaringen met dit bedrijf!

Heb al twee keer mijn verhaal gedaan.

Hele goede service

Prettige omgang!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via kennis

1artikel was niet leverbaar, er werd met mij meegedacht over een alternatief en uiteindelijk naar volle tevredenjeid afgehandeld, super

• Hoe bent u bij ons gekomen? Zoeken op google

Er was een besteld artikel niet op voorraad. Hierover kreeg ik een telefoontje, waarna ik kon wijzigen (of wachten).

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via via

Doen wat ze zeggen

Netjes snel goede kwaliteit

• Hoe bent u bij ons gekomen? Geen idee al jaren klant

snel en correct

donderdag besteld en zaterdag geleverd met kortingsbon voor de volgende keer en cadeautje perfect gewoon

• Hoe bent u bij ons gekomen? on line

Gewoon super!

Al jaren de goedkoopste met zeer snelle levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Prima product en snelle levering.

Goede ervaring

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Prima kwaliteit, Goede prijs verhouding en ook nog biologisch. Fijn vind ik de tablet mogelijkheden ipv. druppels, voor de CBD. Erg tevreden. Snelle afwerking na bestelling. Hier word ik blij van.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Gezocht online

Super tevreden!

Goede productinformatie, overzichtelijke website, eenvoudig shoppen en betrouwbare betaalmogelijkheden. Supersnelle verzending en bezorging. Bioforyou doet wat het belooft.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Berichten op Facebook

Bestelde product mede dankzij post nl, supersnel in huis.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via internet

betrouwbaar en vriendelijke service

biologische CBD, betrouwbaar en normaal een snelle levering. Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten Deze keer heeft de levering 5 dagen geduurd, dit zal wel door de corana problemen gekomen zijn.

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Klantgerichte organisatie

Ik ben nieuw op deze website en had wat vragen omtrent de CBD-olie. Die heb ik prima telefonisch kunnen stellen waarop een prettig en vriendelijk gesprek volgde. De bestelling verliep keurig en voor ik het wist, lag deze op de deurmat. Erg fijn om niet thuis te hoeven blijven. Al met al ben ik dus zeer tevreden met de klantgerichte houding van deze organisatie. Komende weken eens kijken of de CBD-olie iets voor me doet.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via de website https://www.fibromyalgieblog.nl

Goede kwalietaid en schnele lever tijd

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vrienden

Zeer goede service en persoonlijk advies

Na een vraag per messenger beleefd de vraag gekregen of er telefonisch overlegd kon worden. Direct contact gekregen en een goed advies gehad

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via kennis

Website bezoeken, bestellen en snel leveren.

Was mijn kortingskaart met code van de vorige bestelling kwijt, heb een e-mailtje gestuurd En de volgende dag al een kortingscode gekregen, zonder gezeur. Toch mooi meegenomen 10% korting. Besteld en snel geleverd. super!

Snelle correcte levering

De dag voordien bestelt en de dag nadien reeds geleverd.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via een collega

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Neemt de tijd voor je, is vriendelijk en heeft veel kennis in huis!

Bij Biovoorjou nemen ze de tijd voor je als je belt voor informatie. De eigenaar is vriendelijk en heeft veel kennis in huis. Hij kan je goed informeren welk product het beste voor jou zou kunnen zijn. De verzending verloopt altijd prima.

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Snel en betrouwbaar.

Gelukkig zijn er nog bedrijven als Biovoorjou die bovenstaande helemaal waar maken.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Gezocht naar de beste CBD olie

Duidelijke website en communicatie. Bestelling volgens plan. Dank

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via website/ Google

Duidelijke, snelle service en goed product

Goed product, precies zoals geadverteerd. Ingepakt zodat het door de brievenbus kan (en hoefte niet wachten voor de pakjes bezorging). Goede communicatie, en geen extra onnodige mails.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Snel en correct !

Snel en correct !

Een tevreden klant

Ik ben tevreden over het gekocht product en de zeer vlotte levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via voorgaande leveringen

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!