Kado - zoutlamp- voor een goede vriend gekocht. Mooi zwaar, licht is enorm gaaf en romantisch. Absoluut geen spijt. Wel had ik bij de notities gezet dat ik niet wou dat er een factuur meegestuurd werd. Ben blij dat ik deze nog heb kunnen onderscheppen.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Goed advies, snelle bestelling en snelle levering!

Ook de website is zeer overzichtelijk!

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Perfecte afhandeling !!

Bestelling , betaling , levering werden zonder problemen uitgevoerd .

• Hoe bent u bij ons gekomen? via internet

Er ging eens iets mis met mijn betaling en werd daar keurig mee geholpen .... Snelle levering ...

• Hoe bent u bij ons gekomen? via mijn dieetiste

alles zo als het hoort

zal best verplicht zijn, maar hier moet je het mee doen

• Hoe bent u bij ons gekomen? gezocht op was noten

Topservice!!

Supervlotte afhandeling van de bestellingen, alsook heel snelle levering. Dikke pluim!!

• Hoe bent u bij ons gekomen? online

Al jarenlang een tevreden gebruiker en client

In al die jaren geen klachten niet over de levering en voorlichting

• Hoe bent u bij ons gekomen? via kennissen

Perfect!

Heel goeie producten aan een zeer scherpe prijs. Snelle verzending! Top!

Altijd top kwaliteit.

Alleen maar goed .

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet (dit is de beste)

een mooi warm product!

De levering was snel. Goed en netjes verpakt. De hymalaya waxinelichtjes zijn naar wens. Ze schijnen mooi warm en geven rust. We zijn er erg blij mee! groetjes Thea

Duidelijke info. Product werkt goed. Bij bestelling is alles duidelijk en loopt uitstekend. Heb het anderen al aangeraden.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via internet

Snelle, keurige bezorging.

geweldig

mijn man heeft reuma en stenose, en gebruikt nu de cbd zalf om de pijn te verlichten. bij de laatste verzending, zat een boekje over de cbd produkten, heel fijn, dat leg ik dan beneden in de flat. en word ook bekeken door medebewoners

• Hoe bent u bij ons gekomen? ben al meerdere jaren klant

Steeds superservice!

Zoals altijd snel verzonden ,super service!

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Kan in ieder geval slapen nu

Als ik bio druppels in neem kan ik in ieder geval een paar uur slapen

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via kennis

snel en goed

goede sortering, snelle levering

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Heel tevreden. De olie wordt altijd super snel geleverd (de volgende dag) en altijd met een kortingscode van 10% voor mijn volgende bestelling.

• Hoe bent u bij ons gekomen? online

Snel verzonden en een goed product

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Niks om over te klagen.

Biovoorjou.nl is een zeer informatieve webwinkel met een uitgebreid assortiment die precies levert wat het beloofd. Het hele proces is overzichtelijk en duidelijk, de betalingsmogelijkheden zijn legio en de levertijd is kort. Kortom, niks op aan te merken.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Betrouwbare Kwaliteits Website voor CBD olie.

Bestel nu al geruime tijd mijn biologische CBD bij deze website en ben heel tevreden over het bestelproces en de snelle afhandeling wat resulteert in een snelle bezorging.Ook de informatievoorziening is optimaal en tot slot erg tevreden over het product zelf, in mijn geval MediHemp Bio CBD Olie puur sterkte: 5

• Hoe bent u bij ons gekomen? Googlen

Correcte en snelle levering, voldoende informatie

De bestelling werd snel en correct opgevolgd. Bij mijn bestelde product kreeg ik nog een mooie folder met heel wat informatie. En het pakje was snel hier; in België! Prima service.

• Hoe bent u bij ons gekomen? google-search

Levert altijd snel

Ik bestel en de volgende dag is het binnen. Je kan er eigenlijk (bijna) altijd op rekenen. Goede producten, nette prijzen en (bijna) altijd een extraatje er bij.

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Super product, trage levering

Gebruik al jaren de cbd puur 5% en ben zo blij met dit product waar ik beter van slaap. Enkelt de bezorging valt helaas de laatste paar keren tegen, denk dat dit echt ligt aan postnl, 7 februari besteld en 11 februari bezorgd vind ik te laat. Over het algemeen zeer tevreden over bio voor jou, altijd 10% korting is ook fijn wat bij andere websites niet te vinden is

Goed snelle levering

Snelle levering, netjes verpakt

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via honden trim salon

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!