Niks op aan te merken.

Fijn dat ik het pakketje bij een afhaalpunt kon ophalen. Ben thuisloos dus dat is wel zo handig.

Uitstekend!

Snelle levering. Goede kwaliteit producten. Ga hier voortaan bestellen.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

In één woord geweldig

Voor een vriendin in Duitsland gekocht; snelle levering

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Duidelijke uitleg Makelijke site Snelle levering

Goede keuzemogelijkheden, snelle levering

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Mooie duidelijke site , goede uitleg producten

Top producten , supersnelle levering , en altijd een extraatje erbij, bij vragen snelle terugkoppeling

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Duidelijke site, prima product

• Hoe bent u bij ons gekomen? IE

Snelle levering tevreden over product

• Hoe bent u bij ons gekomen? Duck duck go

Snelle levering. Goed product.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Nette snelle levering En de zoutlamp ziet er uit zoals beschreven Dus verwacht zeer zeker dat hij zijn werk goed zal gaan doen.... Vanavond zal hij voor de eerste keer gaan branden Alle stress weg🙈👍

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Snelle levering, duidelijk.

Tot nu toe mijn eerste ervaring met jullie product, alleen maar lof, snelle levering, keurige duidelijke e-mail over het verloop.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vrienden

Meedenken, adviserend en hulpvaardig.

Na mijn bestelling kreeg ik een telefoontje dat niet alle 3 mijn flesjes geleverd konden worden en hoeveel ik nog had. Na overleg van mijn klachten zou 1 flesje komen en nog een andere soort om te proberen. Na evaluatie kreeg ik als nog de 2 flesjes netjes toe gestuurd. Prima service. Ga zo door. Complimenten.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Google.

steeds weer sublieme service

Al vele malen besteld, steeds bestelling de volgende dag in huis.

• Hoe bent u bij ons gekomen? weet het niet meer, lang geleden

Snelle levering, netjes verpakt.

Valt niets aan toe te voegen, want er bekendheid met het product.

• Hoe bent u bij ons gekomen? zoekend naar aanbiedingen voor CannabiGold 5%

Uitstekend!

Keurig verzorgd. Produkt was al bekend, maar in deze webshop was de prijs het laagst, dus 2 verpakkingen gekocht.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Google

Goed product en snelle levering

Via google op de site gekomen met specifieke producten en een goede beschrijving hoe het gebruikt moet worden. in mijn geval voor mijn huisdier.

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Helemaal tevreden!

Ik kocht voor het eerst op deze site. Kwam hier omdat ik op zoek was naar de himalaya zout lamp en waxinelichtjes. Serie is top en snel. De producten waren heel goed ingepakt. Ben er heel blij mee! Heel sfeervol in huis.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Google. Gezocht op himalaya zout lamp

Snelle levering tegen scherpe prijs

Afgelopen week de eerste maal besteld, en de levering was supersnel en tegen een zeer scherp tarief

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via een kennis

Super snelle levering en service

Wat een prettige, overzichtelijk site! Fijne producten van goede kwaliteit! Snelle afhandeling en levering. Prima verpakt!! Kortom zéér tevreden over Biovoorjou.nl

• Hoe bent u bij ons gekomen? zoekmachine

Prettig en uitstekend

Goede info via de site snelle service leuk presentje en alsnog goede info bij gevoegd.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Eerdere bestellingen, Google

Perfect!

Tja, alles, maar dan ook alles, loopt bij Biovoorjou als een goede geoliede ( in mijn geval ) cbd machine!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Al googelend

Klantvriendelijk bedrijf zonder te commercieel te zijn

Prettige website met mooie producten. Levering is snel en de spullen zijn netjes verpakt. Ik ben al jaren een tevreden klant.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Al eerder besteld

Doorgaans uitstekend

Goede ervaring met Bio. Snelle levering en leuke aanbiedingen.....kan natuurlijk altijd beter. Aandachtspunt: als het even tegenzit met levering, wel directe communicatie daarover met klant in de gaten houden! Dan wordt mijn review zeker 'uitstekend'

• Hoe bent u bij ons gekomen? via online advertentie

Zeer klantvriendelijk.

Zeer prettig contact als je vragen hebt. Snelle levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Vrienden

Zeer vlotte en correcte bestellingen

Elke keer als ik bij 'biovoorjou' heb besteld, komen de (juiste) producten 1 of 2 dagen later in goede orde aan. Goede communicatie per email over de bestelling en de levering. Ook erg fijn die kortingsbon van 10% op de volgende bestelling.

• Hoe bent u bij ons gekomen? website

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!