Mooie en goede waxinelichthouders van glas gekocht. Ben er erg blij mee!

Mooie en goede waxinelichthouders van glas gekocht. Ze waren heel netjes verpakt en zijn daarom zonder schade overgekomen. Boven de 25 euro zonder verzendkosten is ook heel prettig.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Google

Geweldige producten..super nette aflevering

Erg tevreden over zowel de producten als de nette aflevering! Daarnaast: iedereen zou zich bewust moeten zijn over de natuurlijke producten welke de gezondheid ondersteunen :)

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via een vriend

Ben een tevreden klant!

Al meerdere keren besteld en steeds heel snel en verzorgd geleverd.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Facebook

Goede service snelle levering

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vriendin

zou de bestelling zelf niet beter kunnen afhandelen

na een telefoontje,werdt mij alles duidelijk uitgelegd,mijn dank hiervoor, groet Ben Huijs.

• Hoe bent u bij ons gekomen? via een kennis

Snelle levering alleen onverzorgde verpakking

Er wordt snel geleverd maar de verpakking waarin het produkt verzonden wordt laat te wensen over. Het was een brievenbuspakje in een kartonnen a4 enveloppe met daarin een flesje dat in in een doosje zou moeten zitten. Het doosje van het flesje was open gedrukt waardoor het flesje geen bescherming had en had kunnen breken. Zou beter zijn om het in bubbelplastic te verzenden.

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Goedkope aankoop maar.........

3 flesjes cbd olie tegen gunstige prijs besteld/betaald, 2 flesjes bezorgd. Op de pakbon was het aantal met pen veranderd naar 2, zonder nadere verklaring. Via klantenservice vernomen dat deze de laatste in voorraad waren en niet meer besteld konden worden, 1 flesje zou gecrediteerd worden. De houdbaarheidheidsdatum bleek met 1 maand verlopen, flesjes waren echter al geopend. Hopelijk geen negatieve invloed op de werking(bio product).

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Veel te grote verpakking.

Bio zou ook moeten staan voor Duurzaam. Maar daar doet Biovoorjou blijkbaar niet aan: een verpakking voor een klein flesje zó groot, dat er wel 10 flesjes in gepast hadden. Productie van karton heeft invloed op het milieu! Het zou fijn zijn, als Biovoorjou daarmee rekening hield! Zo niet, dan moet ik helaas op zoek naar een andere leverancier. Jammer, want over de bezorging en het product heb ik verder geen klachten.

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Zeer snelle levering

Ondanks het feit dat er voor de lampen vermeld werd dat het een week zou duren, heb ik alles de dag nadien (of was het 2?) ontvangen. Ik had vermeld om alles samen te verzenden, dus verwachtte ik dan ook mijn CBD capsules een week later... Dit was een dus een hele, positieve, verrassing om alles zo snel te ontvangen. waarvoor dank

• Hoe bent u bij ons gekomen? via een overbuur

De fijnste CBD olie!

Al jaren klant bij Bio voor jou. Heb zowel de Raw als de Pure olie,Raw bij het opstaan en Puur half uur voor het slapen gaan,werkt perfect!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Slecht.

ORD50976 25-12-2021 Rita Helleputte €75,00 Wacht op verzending, Ik heb al meermalen bericht gestuurd omdat ik die zending niet krijg ,maar laten niets weten , heb nogthans direkt betaald. Graag zou ik mijn betaalde bedrag terugkrijgen , heb ondertussen elders mijn gerief gekocht. Groeten Rita Geachte heer, mevrouw, Helleputte, Hartelijk dank voor uw bestelling met factuurnummer INV53828. Wij hebben uw betaling ontvangen en zullen het pakket zo spoedig mogelijk verzenden. Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u van ons een bevestiging in de vorm van een Track & Trace-code zodat u uw pakket kunt volgen. Normaliter zullen alle bestellingen binnen 2 dagen geleverd worden en vaak al de volgende dag.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

goed produkt en snelle levering.

goed produkt en snelle levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? al eerder gekocht

Top bio producten aan top prijzen!

Ik ben een terugkerende klant. Heel tevreden over de kwaliteit van hun producten en hoewel ik in België woon is de levering meestal de dag nadien al. Wat een service! Een aanrader!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Online zoektocht

Super snelle levering

waarom geen tien ? Geen vermindering meer bij bestelling meer dan één , een geschenkje is er ook niet meer bij :-(

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Fantastisch product

Helpt heel goed om de stress te verminderen en de algemene klachten. Het is goed product die in de markt zeker een doorgroeimogelijkheden zal gaan hebben. Trots op de product.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via het internet

Persoonlijke service!

Fijne site, ruime keuze aan producten die goed omschreven zijn en zeker niet onbelangrijk, scherpe prijzen. Na mijn bestelling was iets niet goed gegaan (lag niet aan Biovoorjou) en door Biovoorjou perfect opgelost. Kortom, superservice.

Uitstekend!

Artikelen zijn opnieuw uitstekend geleverd. Ik ben tevreden!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Ooit gegoogled

Een positieve ervaring.

Correcte afhandeling. Geen opmerkingen......dus prima!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via kennissen. Ook zij waren zeer tevreden natuurlijk.

Uitstekend!

Fijn aan biovoorjou is de goede en duidelijke beschrijving op de website. Snelle levering en prima service!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Goede producten

Altijd snelle levering, producten van goede kwaliteit, voordelige kortingen.

• Hoe bent u bij ons gekomen? via internet

Super bedrijf

Ik heb pas 1 keer hier gekocht maar ik, heb mijn aankoop als heel prettig ervaren. Duidelijke uitleg op de site en snelle levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via google door te zoeken op trefwoord zoutlamp

Gemakkelijk en snel

Ben erg lang op zoek naar 100% natuurlijke bijenwas kaarsen voor een vriendelijke prijs. Via internet betaal je vaak ook nog een torenhoge bezorgkosten er bovenop + btw!! en dan ook nog eens de lange bezorgtijden, dan ben je toch snel geneigd langs een fysieke winkel te gaan ipv het gemak om via internet te bestellen. Bij biovoorjou.nl zijn de prijzen goed en de bezorgtijden snel. Hartstikke fijn dus!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via internet surfen

Slechte klachtafhandeling

Heb 2 x theïsme besteld. Krijg 1 maal juiste bestelling en 1 x verkeerde hoeveelheid. Ondertussen 3 x gemaild en klachtenformulier gemaild. Kreeg 1 x antwoord dat er binnen 24 uur zou worden geantwoord. Ondertussen weer 10 dagen verder nog geen reactie ontvangen. Slechte zaak.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via webshop

Heeeeele goede service, klantvriendelijk top!!!

Ook in het weekend telefonisch bereikbaar en ook dan alles te doen om de klant tevreden te stellen en te helpen!

Hoge kwaliteit biologische CBD

Al een aantal jaar koop ik bij Biovoorjou.nl de biologische CBD van MediHemp. De service van Biovoorjou.nl is uitstekend evenals de snelle gratis bezorging. Daar komt bij dat de kwaliteit van de biologische CBD van MediHemp constant is en je weet dus precies wat je koopt. Aanrader!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Viavia

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!