Ongeïnteresseerd en onbereikbaar

Ik doe dit normaal nooit, ik vul normaal nooit een negatieve review in omdat ik altijd wil proberen er met de webshop eigenaar samen uit te komen tot een normale oplossing. BioVoorJou reageert totaal niet op emails naar hun klantenservice na het ontvangen van een verkeerde bestelling. Ik bestel op 25 augustus 4 artikelen van 22,95 per stuk, ik ontvang een ander product van 14,95 per stuk. Dus ik mail, om de boel recht te zetten en een retourlabel aan te vragen. Ik kreeg totaal geen reactie, ik heb geprobeerd te bellen 2x en krijg ook tot op heden geen reactie. Ik denk niet dat ik onredelijk ben maar nu ik een uitnodiging krijg om een review te doen, dan doe ik dat maar zo eerlijk en onpartijdig als ik kan. Helaas, 1 ster omdat 0 niet kan in een review. BioVoorJou is enkel geïnteresseerd in de verkoop en daarna horen ze schijnbaar liefst niets meer van je. Helaas een erg slecht voorbeeld van een webshop. Ik ga zometeen nog 1 laatste poging doen per telefoon, en daarna zal ik deze review ook op alle sociale kanalen zetten om te proberen mensen te beschermen voor deze shop. Nodeloos om uit te leggen, ik zal hier nooit meer wat bestellen en mensen zwaar afraden hier ooit wat te kopen.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Uitnodiging mail na aanschaf product

Is een goede service en snel geleverd.

Ideale pijnstiller

In het verleden ook gebruik gemaakt van cbd raw 5% en steeds goed resultaat van gehad voor rug en been pijn. Ik raad iedereen aan dit ook te gebruiken !!!!!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via website

Uitstekende producten

Qua producten vind ik de kwaliteit uitstekend!! Zeker 5 sterren waard. Snelle verzending was ook fijn. Enkel de opvolging van tickets/ klantenservice of laten weten dat een besteld product later gaat zijn, dat vond ik een minpunt. Zeker omdat op de site vermeld wordt dat producten in voorraad zijn en mails/ tickets binnen een bepaalde termijn beantwoord zullen worden. Dat geeft dan verwachtingen die niet ingevuld worden. Maar zoals gezegd, ivm de producten en verzending een dikke pluim!!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via een vriendin

Fantastische site duidelijk!

Bestelling heel snel binnen goed product netjes verpakt!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vriend

Ik weet het nog niet

Ik heb het bio oil nog maar 1 x gebruikt, De levertijd was lekker snel en het product goed verpakt

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vriend

Super klant vriendelijk

Ik ben super vriendelijk en geweldig geholpen bij het op tijd ontvangen van een product. Er stond een enorme tijdsdruk op en Bio voor Jouw heeft alle zeilen bijgezet om het te realiseren. Hiervoor nogmaals mijn grote dank met vriendelijke groet Té Keijzer

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Mooie en goede waxinelichthouders van glas gekocht. Ben er erg blij mee!

Mooie en goede waxinelichthouders van glas gekocht. Ze waren heel netjes verpakt en zijn daarom zonder schade overgekomen. Boven de 25 euro zonder verzendkosten is ook heel prettig.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Google

Geweldige producten..super nette aflevering

Erg tevreden over zowel de producten als de nette aflevering! Daarnaast: iedereen zou zich bewust moeten zijn over de natuurlijke producten welke de gezondheid ondersteunen :)

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via een vriend

Ben een tevreden klant!

Al meerdere keren besteld en steeds heel snel en verzorgd geleverd.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Facebook

Goede service snelle levering

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vriendin

zou de bestelling zelf niet beter kunnen afhandelen

na een telefoontje,werdt mij alles duidelijk uitgelegd,mijn dank hiervoor, groet Ben Huijs.

• Hoe bent u bij ons gekomen? via een kennis

Snelle levering alleen onverzorgde verpakking

Er wordt snel geleverd maar de verpakking waarin het produkt verzonden wordt laat te wensen over. Het was een brievenbuspakje in een kartonnen a4 enveloppe met daarin een flesje dat in in een doosje zou moeten zitten. Het doosje van het flesje was open gedrukt waardoor het flesje geen bescherming had en had kunnen breken. Zou beter zijn om het in bubbelplastic te verzenden.

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Goedkope aankoop maar.........

3 flesjes cbd olie tegen gunstige prijs besteld/betaald, 2 flesjes bezorgd. Op de pakbon was het aantal met pen veranderd naar 2, zonder nadere verklaring. Via klantenservice vernomen dat deze de laatste in voorraad waren en niet meer besteld konden worden, 1 flesje zou gecrediteerd worden. De houdbaarheidheidsdatum bleek met 1 maand verlopen, flesjes waren echter al geopend. Hopelijk geen negatieve invloed op de werking(bio product).

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Veel te grote verpakking.

Bio zou ook moeten staan voor Duurzaam. Maar daar doet Biovoorjou blijkbaar niet aan: een verpakking voor een klein flesje zó groot, dat er wel 10 flesjes in gepast hadden. Productie van karton heeft invloed op het milieu! Het zou fijn zijn, als Biovoorjou daarmee rekening hield! Zo niet, dan moet ik helaas op zoek naar een andere leverancier. Jammer, want over de bezorging en het product heb ik verder geen klachten.

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Zeer snelle levering

Ondanks het feit dat er voor de lampen vermeld werd dat het een week zou duren, heb ik alles de dag nadien (of was het 2?) ontvangen. Ik had vermeld om alles samen te verzenden, dus verwachtte ik dan ook mijn CBD capsules een week later... Dit was een dus een hele, positieve, verrassing om alles zo snel te ontvangen. waarvoor dank

• Hoe bent u bij ons gekomen? via een overbuur

De fijnste CBD olie!

Al jaren klant bij Bio voor jou. Heb zowel de Raw als de Pure olie,Raw bij het opstaan en Puur half uur voor het slapen gaan,werkt perfect!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Slecht.

ORD50976 25-12-2021 Rita Helleputte €75,00 Wacht op verzending, Ik heb al meermalen bericht gestuurd omdat ik die zending niet krijg ,maar laten niets weten , heb nogthans direkt betaald. Graag zou ik mijn betaalde bedrag terugkrijgen , heb ondertussen elders mijn gerief gekocht. Groeten Rita Geachte heer, mevrouw, Helleputte, Hartelijk dank voor uw bestelling met factuurnummer INV53828. Wij hebben uw betaling ontvangen en zullen het pakket zo spoedig mogelijk verzenden. Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u van ons een bevestiging in de vorm van een Track & Trace-code zodat u uw pakket kunt volgen. Normaliter zullen alle bestellingen binnen 2 dagen geleverd worden en vaak al de volgende dag.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

goed produkt en snelle levering.

goed produkt en snelle levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? al eerder gekocht

Top bio producten aan top prijzen!

Ik ben een terugkerende klant. Heel tevreden over de kwaliteit van hun producten en hoewel ik in België woon is de levering meestal de dag nadien al. Wat een service! Een aanrader!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Online zoektocht

Super snelle levering

waarom geen tien ? Geen vermindering meer bij bestelling meer dan één , een geschenkje is er ook niet meer bij :-(

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Fantastisch product

Helpt heel goed om de stress te verminderen en de algemene klachten. Het is goed product die in de markt zeker een doorgroeimogelijkheden zal gaan hebben. Trots op de product.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via het internet

Persoonlijke service!

Fijne site, ruime keuze aan producten die goed omschreven zijn en zeker niet onbelangrijk, scherpe prijzen. Na mijn bestelling was iets niet goed gegaan (lag niet aan Biovoorjou) en door Biovoorjou perfect opgelost. Kortom, superservice.

Uitstekend!

Artikelen zijn opnieuw uitstekend geleverd. Ik ben tevreden!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Ooit gegoogled

Een positieve ervaring.

Correcte afhandeling. Geen opmerkingen......dus prima!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via kennissen. Ook zij waren zeer tevreden natuurlijk.

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!