Altijd weer TOP!

Altijd top en zeer snelle levering!

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Mooie kaarsen en snelle levering

Top geregeld!

Snelle levering na een vriendelijk gesprek waar ik van goed advies ben voorzien!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Prima webshop, maar nog niet erg up to date

Het werkt allemaal, maar kan mooier vorm gegeven worden. Handiger gemaakt worden zoals niet eerst producten aanklikken en dan pas in winkelwagen stoppen. Verder moet je nu erg doorklikken voordat je ziet welke maat kaars je op geklikt hebt. Dit zou al in een oogopslag gezien moeten kunnen worden. Plaatjes zijn erg klein. Duidelijker grotere foto's zijn fijn. Etc. Wat meer updaten zou de webshop kunnen verbeteren. Nog wat mooier vorm gegeven zou de site aantrekkelijker maken.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google shopping goedkoopste

Slechte communicatie, erg lang moeten wachten en bestelling niet compleet

Ik bestelde producten die volgens de website op voorraad zouden zijn. Helaas bleek dit niet het geval, dat kan gebeuren, maar daarvan werd ik niet op de hoogte gehouden. Na twee keer bellen en een mail kreeg ik een antwoord dat het helaas besteld moest worden en uiterlijk woensdag - een week later - verzonden zou worden. Dit werd uiteindelijk donderdag. Vrijdagavond kan de bestelling aan en was niet compleet. In een woord: een teleurstellende ervaring

Absoluut betrouwbare CDB olie

Ik heb meerdere (goedkopere) merken geprobeerd, maar dit is de enige CBD olie die inzicht in de samenstelling geeft en die verlicht bij mijn duimmuisartrose,

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via via

Absoluut betrouwbare CBD olie

Ik heb in het verleden meerdere (goedkopere) CBD olies gekocht, maar deze werkte nauwelijks. Bij Biovoorjou is de samenstelling zichtbaar en merk ik het verschil (pijnbestrijding duimartrose) al binnen een paar dagen.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via via

Ongeïnteresseerd en onbereikbaar

Ik doe dit normaal nooit, ik vul normaal nooit een negatieve review in omdat ik altijd wil proberen er met de webshop eigenaar samen uit te komen tot een normale oplossing. BioVoorJou reageert totaal niet op emails naar hun klantenservice na het ontvangen van een verkeerde bestelling. Ik bestel op 25 augustus 4 artikelen van 22,95 per stuk, ik ontvang een ander product van 14,95 per stuk. Dus ik mail, om de boel recht te zetten en een retourlabel aan te vragen. Ik kreeg totaal geen reactie, ik heb geprobeerd te bellen 2x en krijg ook tot op heden geen reactie. Ik denk niet dat ik onredelijk ben maar nu ik een uitnodiging krijg om een review te doen, dan doe ik dat maar zo eerlijk en onpartijdig als ik kan. Helaas, 1 ster omdat 0 niet kan in een review. BioVoorJou is enkel geïnteresseerd in de verkoop en daarna horen ze schijnbaar liefst niets meer van je. Helaas een erg slecht voorbeeld van een webshop. Ik ga zometeen nog 1 laatste poging doen per telefoon, en daarna zal ik deze review ook op alle sociale kanalen zetten om te proberen mensen te beschermen voor deze shop. Nodeloos om uit te leggen, ik zal hier nooit meer wat bestellen en mensen zwaar afraden hier ooit wat te kopen.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Uitnodiging mail na aanschaf product

Is een goede service en snel geleverd.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Ideale pijnstiller

In het verleden ook gebruik gemaakt van cbd raw 5% en steeds goed resultaat van gehad voor rug en been pijn. Ik raad iedereen aan dit ook te gebruiken !!!!!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via website

Uitstekende producten

Qua producten vind ik de kwaliteit uitstekend!! Zeker 5 sterren waard. Snelle verzending was ook fijn. Enkel de opvolging van tickets/ klantenservice of laten weten dat een besteld product later gaat zijn, dat vond ik een minpunt. Zeker omdat op de site vermeld wordt dat producten in voorraad zijn en mails/ tickets binnen een bepaalde termijn beantwoord zullen worden. Dat geeft dan verwachtingen die niet ingevuld worden. Maar zoals gezegd, ivm de producten en verzending een dikke pluim!!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via een vriendin

Fantastische site duidelijk!

Bestelling heel snel binnen goed product netjes verpakt!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vriend

Ik weet het nog niet

Ik heb het bio oil nog maar 1 x gebruikt, De levertijd was lekker snel en het product goed verpakt

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vriend

Super klant vriendelijk

Ik ben super vriendelijk en geweldig geholpen bij het op tijd ontvangen van een product. Er stond een enorme tijdsdruk op en Bio voor Jouw heeft alle zeilen bijgezet om het te realiseren. Hiervoor nogmaals mijn grote dank met vriendelijke groet Té Keijzer

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Mooie en goede waxinelichthouders van glas gekocht. Ben er erg blij mee!

Mooie en goede waxinelichthouders van glas gekocht. Ze waren heel netjes verpakt en zijn daarom zonder schade overgekomen. Boven de 25 euro zonder verzendkosten is ook heel prettig.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Google

Geweldige producten..super nette aflevering

Erg tevreden over zowel de producten als de nette aflevering! Daarnaast: iedereen zou zich bewust moeten zijn over de natuurlijke producten welke de gezondheid ondersteunen :)

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via een vriend

Ben een tevreden klant!

Al meerdere keren besteld en steeds heel snel en verzorgd geleverd.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Facebook

Goede service snelle levering

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via vriendin

zou de bestelling zelf niet beter kunnen afhandelen

na een telefoontje,werdt mij alles duidelijk uitgelegd,mijn dank hiervoor, groet Ben Huijs.

• Hoe bent u bij ons gekomen? via een kennis

Snelle levering alleen onverzorgde verpakking

Er wordt snel geleverd maar de verpakking waarin het produkt verzonden wordt laat te wensen over. Het was een brievenbuspakje in een kartonnen a4 enveloppe met daarin een flesje dat in in een doosje zou moeten zitten. Het doosje van het flesje was open gedrukt waardoor het flesje geen bescherming had en had kunnen breken. Zou beter zijn om het in bubbelplastic te verzenden.

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!