Ik heb artrose geeft verlichting en dat is fijn

Toch nog gekomen

Mijn bestelling is 3 dagen later aangekomen. Wat ik mis op de site is waar waar de olie voor te gebruiken is.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Familielid

Uitstekend bedrijf

Altijd op tijd met leveren. Ook regelmatig kortingsbonnen. Voor wat ik nodig heb ook de goedkoopste. Prima bedrijf.

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Snel geleverd en prima product

Perfecte service

Vandaag besteld, morgen geleverd is ook echt zo. Netjes verpakt. Perfecte service.

• Hoe bent u bij ons gekomen? online gezocht naar betrouwbare site voor CBD olie

Duidelijke website en snelle levering

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Snelle levering meer kan ik er niet over zeggen.

Top dus

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Mooie theelichtjes, allemaal fijn verpakt

Ik zal zeker nog bestellen, ben heel tevreden

• Hoe bent u bij ons gekomen? Online gezien

Zeer goeie ervaring!

Alles was naar verwachting

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via google

Vlot en gemakkelijke service

Dit is de tweede keer dat ik bij hen bestel. Altijd transparant en snelle levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Online opgezocht

Goede en overzichtelijke website

Hier CBD olie gekocht. Goede info op website mbt produkt. Snelle verzending. Dit bedrijf heeft er een vaste klant bij.

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Kan het niet beter wensen

De snelheid waarmee de orders worden behandelt en uitgeleverd. Heel klantvriendelijk

super, betrouwbaar, snel

Biovoorjou is goed, vlotte samenwerking, goed product, ruim voldoende uitleg! Alleen is het wat balen om andere producten dan nodig, te moeten bijnemen, om de vervoersonkosten te kunnen ontlopen.

Super, snelle levering

Prima verpakt, snelle levering

Makkelijk te bestellen Mooie kaarsen Snelle levering Uitstekende webshop

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Ecosia

eerste ervaring

alles volgens beloftes ,ziet er goed uit

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Snelle levering. Product viel wat tegen

Bijenwaskaarsen besteld. Snel geleverd en prima verpakt. Bij de bijenwas kaarsen moet je helaas wel vaak de lont afknippen anders gaat de vlam erg “flakkeren”.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Zeer lekkere thee, goede prijs/kwaliteit. Zeer snelle levering.

Vlotte levering. Goede prijs - kwaliteit

Altijd goede ervaringen met Biovoorjou. Tip: voeg bij de levering een kleine attractie bij (thee / lipbalsem etc) Goede klantbinding....

• Hoe bent u bij ons gekomen? Reeds langer klant

respectvolle en goede service

Ik heb voldoende info via de telefoon gekregen en had de mogelijkheid om achteraf te betalen. Bestelling was er snel.

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Ge-wel-dig

De volgende dag wordt mijn bestelling al geleverd. En dat is iedere keer zo!

Correcte dienstverlening

Mijn bestelling is mooi aan huis gebracht. Tot op heden kan ik absoluut geen negatieve punten vermelden. Wat de doeltreffendheid van het product betreft is het nog te vroeg om te oordelen......even afwachten dus. Ik ben een tevreden klant.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via kennissen

zeer tevreden

snelle levering, vriendelijk contact en een geweldig produkt

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

goede producten, snelle verzending, goede service

Goede ervaringen met dit bedrijf!

Heb al twee keer mijn verhaal gedaan.

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!