Neemt de tijd voor je, is vriendelijk en heeft veel kennis in huis!

Bij Biovoorjou nemen ze de tijd voor je als je belt voor informatie. De eigenaar is vriendelijk en heeft veel kennis in huis. Hij kan je goed informeren welk product het beste voor jou zou kunnen zijn. De verzending verloopt altijd prima.

Snel en betrouwbaar.

Gelukkig zijn er nog bedrijven als Biovoorjou die bovenstaande helemaal waar maken.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Gezocht naar de beste CBD olie

Duidelijke website en communicatie. Bestelling volgens plan. Dank

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via website/ Google

Duidelijke, snelle service en goed product

Goed product, precies zoals geadverteerd. Ingepakt zodat het door de brievenbus kan (en hoefte niet wachten voor de pakjes bezorging). Goede communicatie, en geen extra onnodige mails.

Snel en correct !

Snel en correct !

Een tevreden klant

Ik ben tevreden over het gekocht product en de zeer vlotte levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via voorgaande leveringen

Snelle levering en duidelijke website

Duidelijke website, veel uitleg en snelle levering met track and trace

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Betrouwbare webshop

Reeds meerdere malen een flesje olie besteld, altijd heel snel in huis. Deze keer 2 flesjes besteld, maar voor het eerst werd ik onzeker of eea wel goed zou verlopen, het duurde een dag of vijf voordat de flesjes in de bus lagen. Maar: eind goed, al goed!

• Hoe bent u bij ons gekomen? via tevreden gebruiker

Fijn assortiment, snelle levering, mooie producten.

Ik ben heel tevreden met de (snelle) levering van de mooie bijenwaskaarsen.

Goed product - vlotte levering

Gevarieerd productaanbod. Snelle en verorgde levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? referentie

CBD top

Koop hier al enkele jaren de cbd druppels, snel en makkelijk te bestellen, vlotte levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Diëtiste

Top producten perfect geleverd tegen de scherpste prijs

Correcte levering en top producten tegen de scherpste prijs.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Cbd

Betrouwbare en voordelige site

Zeer goede ervaringen en vlot contact. Aan te bevelen.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Neem dit produkt en heb geen dafalgan of brufen meer nodig

Ben tevreden met het produkt als je het op de juist manier gebruikt: RAW of PUUR 10, en dagelijks op zelfde tijdstip en zelfde hoeveelheid waarbij je het moet opbouwen gedurende een 14 dagen en dan het resultaat merkt.

• Hoe bent u bij ons gekomen? door te zoeken op internet

Perfectie

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst en ben elke keer zeer tevreden. Kwaliteitsproduct en snelle levering zijn precies wat ik nodig heb. Uitstekend ! :-)

• Hoe bent u bij ons gekomen? Bij een collega

Dankbaar en enthousiast

Sinds ik CBD olie 5% gebruik, heb ik veel minder pijn als fibromyalgiepatiënt. Mijn spieren zijn ook minder gespannen, waardoor ik veel beter functioneer. Ik ben dus een dankbare en enthousiaste klant van Bio voor jou.nl.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Nederlandse vriendin

vlotte levering van een goed product

• Hoe bent u bij ons gekomen? internet

Zeer gebruiksvriendelijke website en snelle service

Heb de avond voordien besteld, de dag nadien ontving ik mijn bestelling! Toppie!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via mijn zus

Fantastisch snelle service met goede uitleg

Advisering over welk product het beste past is zeer goed. Ook de levering is snel èn met een kortingscode bij elke bestelling! Top!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Google

Vlotte en betrouwbare afhandeling.

De bestelling wordt vlot afgehandeld. Nagenoeg volgende dag in huis. Altijd het juiste product gekregen

• Hoe bent u bij ons gekomen? Op internet gezocht.

uitstekende snelle service

werd telefonisch perfect geholpen order werd ook binnen paar dagen geleverd After pay met Billink verliep ook vlekkeloos Compliment

• Hoe bent u bij ons gekomen? via site

Prima producten, persoonlijke service.

Goede adviezen, luisterend oor, persoonlijke service en vooral uitstekende producten.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet, jaren geleden.

Goed product, snelle service

Snelle levering. Toen er een keer wat mis ging bij PostNL snel contact kunnen opnemen met medewerker van Biovoorjou. Ze lossen het dan voor je op, mocht het pakketje niet terecht komen. Kortingscode voor de volgende zending is ook altijd fijn

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via internet

De cbd olie is een goed product en wordt vlot geleverd. Wel erg duur, en ik geef de voorkeur aan een scherpe prijs tegen allerlei kortingen.

Duidelijk en betrouwbaar

Goede uitleg bij produkten, en zeer snelle levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Fybromyalgie vereniging

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!