Heel goed en snelle levering.

Ik 2as mijn kortingcodes kwijt toen heb ik gebeld en kreeg ik een andere code zodat ik toch mijn 10 procent korting kreeg. Echt top

• Hoe bent u bij ons gekomen? Ben op zoek gegaan naar cbd olie en kwam bij jullie uit

Doen wat ze beloven

Snelle levering, goede producten, Jullie gedachten spraken mij aan.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Producten zoals verwacht, goed verpakt en snelle levering!

Schitterend

Vlotte besteling, snelle bezorging

Vertrouwd

Nette overzichtelijke website, snelle reactie en levering!!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Had reeds eerder besteld

Probleemloze bestelling en afhandeling .

Probleemloze bestelling en afhandeling .

• Hoe bent u bij ons gekomen? Scrollen op het Internet

Duidelijke website en supersnelle levering naar Duitsland

Mooie zoutlamp

Een zoutlamp en waxinelichthouder besteld. Beide supermooi en goede kwaliteit. Snelle levering. Ben blij met mijn producten. Steun de kleine bedrijven, zeker in deze tijd. Ze leveren mooie producten en zijn veel eerlijker dan de grote bedrijven.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Handig om te bestellen. Snelle opvolging. Goede informatie. Heel snel en discreet geleverd! Gewoon top!

prima website,niet overdreven.

Ik was op zoek naar kaarsen die goed voor de mens en natuur zijn en heb ze op jullie website gevonden. De afhandeling is snel gegaan. Tot de volgende bestelling. Mvg,Winnifred Wiersma

• Hoe bent u bij ons gekomen? Website

Gebruik de cbd puur al jaren tot volle tevredenheid. Kreeg onlangs een testflesje van een ander merk, schijnt nieuw te zijn. Heb het niet geproefd, wel geroken. Stonk naar visolie, hup in de vuilnisbak.

Netjes en correct geholpen

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Positief

Snelle levering, product voldoet naar wens, en biovoorjou.nl is de goedkoopste!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via google

Goede spullen, makkelijke site, goede uitleg en ook nog supersnel geleverd!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via familie

Goede en snelle levering

Biovoorjou.nl heeft een breed assortiment, de website is overzichtelijk en bestellen is gemakkelijk.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Door te googelen op een product waar ik naar op zoek was.

Super goede service, waarvoor veel dank Michiel!

Heel tevreden over de raad, de bestellingeb en levering!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Lang geleden op zoek naar cbd

top kwaliteit

heb 2 leonbergers met epilepsie ,deze cbd olie die hun krijgen de 5%raw zorg ervoor dat hun hersentjes rustiger worden waardoor ze het langer kunnen uitstellen om een aanval te krijgen ,tuurlijk epilepsie krijg je niet weg ,maar elke aanval is er eentje ,waarbij hersencellen afsterven ,dus door cbd olie van om de 2 weken aanvallen naar eens in de 5 a 6 weken .super blij ben ik ermee

Geweldig.

Goede website en snelle levering.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Google p

Goede ervaring!

Snelle levering, goed verpakt, product als omschreven. Zeer tevreden.

Geweldig snelle levering..voor 11.00 uur besteld volgende dag in huis

Ik stond er van te kijken zo’n enorme snelle levering …nog nooit meegemaakt!! Meestal wordt er wel gezegd …voor een bepaald uur besteld…volgende dag in huis. En dan wordt het een aantal dagen later. Niet erg hoor maar als je het niet waar kunt maken…zet het er dan niet op mensen gaan er dan toch op rekenen. Maar jullie houden je woord. Voor 11.00 uur besteld en de volgende dag was het al in huis. Geweldig…echt!! En het product was ook nog een aantal euro’s goedkoper. Ik ga bij jullie niet meer weg…weet ik zeker. Met vr gr Jeannette Dirven

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet….let altijd op woord BIO.

zeer goed

Hoge kwaliteit en snelle service

• Hoe bent u bij ons gekomen? N.v.t.

Fijne site, snel geleverd, goed product

Blijken hele fijne bijenwas kaarsen te zijn. Erg blij mee.

goed product, snelle levering!

gebruik het nu enkele jaren, en geeft mij een rustig gevoel

• Hoe bent u bij ons gekomen? google

Door dat mijn man op palliatieve zorg terecht kwam door zijn nierfunctie , en niet in het ziekenhuis wilde sterven heb ik cannabis druppels gegeven zodat hij thuis kon verzorgd worden. In samenspraak met de dokter en van toen af neem ik ook een CBD Capsules Raw 5 van MEDI HEMP Ik ben 80j en ik voel mij er goed bij Het is de beste beslissing die ik ooit heb genomen

• Hoe bent u bij ons gekomen? Zoeken op internet

Goede site, scherpe prijs, snelle verzending en leuke korting voor vervolgaankopen

Over Biovoorjou.nl

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en capsules van MediHemp. Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken; - Gratis verzending van CBD olie - Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten - Beste prijs garantie - Goed bereikbare klantenservice - Webshop Keurmerk - Extra voordeel voor bestaande klanten Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!