Prachtig

Prachtige bos bloemen waarmee ik een jarige een reuze plezier mee gedaan heb.

Prachtige bloemen. Werknemers erg lief en uiterst behulpzaam

Prachtige bloemen. Werknemers erg lief en uiterst behulpzaam

Prachtige boeket en op de afgesproken dag bezorgd

Heb al eerder bij bij dit bedrijf bloemen besteld. Ook dit keer weer een prachtig boeket!

Mooi boeket

T boeket was prachtig, maar wel echt paars terwijl er blauw op de afbeelding stond. Geeft niets, maar biedt dan geen blauw aan :)

goed geregeld

tevreden

De bloemen zijn bezorgd & zien er mooi uit! Misschien al een beetje te ver ontloken?

Ik dacht dat de bloemen op Zaterdag bezorgd zouden worden, maar ik hoorde pas van m'n vrienden op Maandag ochtend dat ze bezorgd waren. Op het fotootje dat ze stuurden, zien de tulpen er mooi kleurrijk uir, al zien ze er al een beetje uit alsof ze spoedig uitgebloeid zullen zijn?

Wonderful service!

Everything was delivered as requested. The service was great!

mooie bos bloemen (geluksboeket)

Ik had de bloemen liever iets eerder gehad op de dag (voor 11 uur) maar om half 2 waren ze dan bezorgd en staan nu alweer een kleine week er prachtig bij. Vooral de verscheidenheid in bloemen is geweldig (zelf 3 magnolia's !) en dat deed mij deugd want die ruiken zo stevig !

Goede sevice

Tevreden over bestelling en bezorging

Erg gemakkelijk en snel

De medewerkster was erg vriendelijk en behulpzaam, en de rozen waren schitterend.

Super snel geregeld en het boeket kwam overeen met de afbeelding!

Ruime keuze op de website. Het was super snel geregeld, dezelfde morgen nog bezorgd en het boeket kwam overeen met de afbeelding!

Top bloemen. Top Service.

Zie boven

Wat een enorm prachtig boeket, dank daarvoor!!

Alleen maar +++++ Geleverd boeket in dezelfde sfeer als de afbeelding op de site, in werkelijkheid nog mooier!! En aflevering op afgesproken dag, echt top! Zeker bij een verjaardag :)

Hi Christa. Heel fijn om te horen. Bedankt!

was precies op tijd geweldig

Hallo. Bedankt voor de feedback!

Zoals beloofd

Precies wat ik verwachtte. Dank jullie wel.

Hallo. Heel blij om dat te horen!

helemaal top.

geleverd zoals op foto

Hi Ria. Bedankt voor je recensie.

Hi Annie. Bedankt! We zijn heel blij dat je tevreden bent.

klasse en op tijd

zo doorgaan

Hartelijk dank!!

Prachtige bloemen

Boeket van goede kwaliteit. Precies zoals op de websitefoto. Op tijd geleverd. Ga ik zeker nogmaals wat bestellen!

Hi Wilma! Bedankt! Zulke recensies doen ons echt goed.

Mooi boeket

Keus genoeg uit boeketten snelle reacties via mail.ook dat het bezorgd is

Hi Tonnie. Bedankt voor je comment. We doen altijd ons best om de klant tevreden te stellen.

Mooie bloemen, bezorgmoment niet duidelijk

De bloemen zijn erg mooi en blijven lang goed. Een verbeterpuntje voor deze bezorgservice zou een tijdsindicatie zijn. Degene waar ik de bloemen had laten bezorgen heeft de bezorger net gemist omdat zij even naar de supermarkt was terwijl zij verder heel de dag thuis was.

Hi Hessel. We zullen je comments onthouden. Bedankt voor je review!

Mooi, vers en vrolijk boeket!

Voor mijn jarige dochter had ik plukboeket 'Lotte' met vaas groot besteld. Bezorging was op tijd en ze was er superblij mee! Een aantal bloemen uit het boeket staan nu, na 2 weken, nog steeds! Kwaliteit was dus prima!

Hi Inge. Heel fijn om te horen!

Was een mooie bos, volgebde keer bestel ik weer. Dank jullie wel.

Hi Michel. Graag gedaan en tot de volgende keer!

Mijn mentor was er helemaal emotioneel van en vond de bloemen prachtig. Een aanrader!

Hi Elise! Wat leuk om te horen! Zulke comments doen ons altijd goed. Bedankt!

Was super mooi, dank jullie

Hi Marijke! Jij ook bedankt!