gewoon goed en snel

was aangegeven dat het druk was, maar toch nog heel snel en netjes bezorgd

Ik kreeg een enthousiaste reactie van de ontvanger :mijn dochter . Dan moet het wel goed zijn !

Super service!

Mooi boeket! Flexibele service... op het laatste moment moest het adres gewijzigd worden en dat kon op de dag zelf geregeld worden. Dank voor de goede service.

Prima geholpen!

Super geholpen aan de telefoon omdat ik een foutje had gemaakt via online bestellen. Dit is snel recht gezet.

Dankuwel om in deze barre tijden mijn oma een bloemetje te leveren

Mooie bos, keurig op tijd geleverd

Mooie bos en op tijd geleverd.

Snelle service, mooi boeket

De bloemen had ik s'ochtends besteld en in de middag zijn ze bezorgd. De ontvanger was tevreden over de kwaliteit van de bloemen.

Snelle bezorging, goede informatie

Heel prettig dat je voor bezorging updates krijgt en een bericht nadat bezorgd is. Zelfs in de crisis-coronatijd prima op tijd bezorgd! De bos was prachtig.

Top geregeld precies volgens afspraak

Uitstekend!

De bestelling kon ik makkelijk via internet regelen, de bezorging was volgens afspraak, en het boeket voldeed aan de verwachting. Dus zeer tevreden!

Bezorgd zoals besteld

Mooie bloemen, netjes bezorgd met een goede vaas :)

Erg tevreden

Bloemen zijn op tijd afgeleverd en blijkbaar waren de buren niet thuis, dus naast de deur gezet met een kaartje in de bus, en uiteindelijk zo goed terecht gekomen. Heb een foto gezien, die klopte met het de foto op de website en het zag er prachtig uit. Hartelijk dank!

Helder, vlot, goed resultaat 💐

Duidelijke website, vlotte bezorging, boeket klopt met bestelling.

Helemaal top!

Bezorging conform verzoek uitgevoerd 😃👍

Very Very good service

I did the order at 3 am in Italy, and flowers arrived in time at Utrecht, so, thank you for the perfect service! I surely will be a client of yours in the next years!:)

Ongelooflijk snel zeg, binnen 1,5 uur op Valentijnsdag

Zeer snel want op Valentijnsdag om 08.39 besteld en om 10.00 bezorgd. Zien er ook mooi uit, hoop dat ze lang mee gaan

Mooie bloemen

De bloemen waren mooi en op tijd geleverd! Top service!

een mooi kleurrijk boeket...blij mee!

Het was een mooi kleurrijk boeket tulpen....heel vrolijk en goed!!!

Waren prachtig

Ze waren er tevreden mee want ze waren prachtig volgende keer weer bij jullie bestellen

Bloemen zagen er goed uit en op tijd bezorgd!

Goede website en service

Prachtig geleverd boeket!

Prachtig geleverd boeket zoals vermeld op de website!

Goede service!

Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt van de bestelling/bezorging. En de ontvanger had het over een vaas met zonnestralen, was blij verrast! Ik heb het resultaat zelf niet gezien maar vertrouw er op!

De ontvangers waren er super blij met de bosbloemen en ze vonden hem prachtig 👌👌👌

Prijs < > kwaliteit in alle opzichten top!

S' middags vóór 15:00 besteld, ik kreeg netjes een e-mail dat de bloemen niet dezelfde middag bezorg kon worden. De dag erna, kreeg ik bericht van de ontvanger dat het een prachtig kleurige bos was :)

Keurig,en op tijd bezorgd👌

Prachtige bloemen en op tijd bezorgd👌