Super levering

Levering was snel en een prachtig boeket bloemen

Mooie bloemen, uitstekende service

Ruim assortiment, kwalitatief goede bloemen en uitstekende service.

Weet ik niet

Ik heb geen bericht van jullie gehad ,dat de bloemen bezorgd zijn ,dus ik weet niet of ze zijn aangekomen

Snelle bezorging, mooie bloemen, gewoon goed!

Op dezelfde dag bezorgd indien gewenst, ruim assortiment en de bloemen werden erg gewaardeerd!

Helemaal tevreden!

De bestelling zelf kon makkelijk worden geplaatst en de bloemen zijn op tijd geleverd. Wij zijn tevreden!

Mijn dochter was blij met het mooie plukboeket

‘Morgens besteld en om 13.00 bezorgd.

Snel, duidelijk en volgens afspraak

Mooie bos bloemen en op tijd bezorgd

Topbloemen en top levering

De bloemen zijn van goede kwaliteit. Telefonisch contact over levering voor bepaald tijdstip was erg fijn. Thanks, zal volgende keer voor bloemen in de regio Utrecht gelijk aan bloemen bezorgen Utrecht denken.

Prachtig boeket, uitstekende service

Gewoon heel goed

10 sterren

Mijn schoonzus was zeer tevreden en daar gaat het toch om hé.

Prachtige bloemen!

Jammer dat ze afgeleverd zijn op Balderikstraat 83. Die mensen waren pas de dag na moederdag weer beschikbaar. Mijn ouders wonen op 79a, en in de bestelling heb ik doorgeven dat mochten ze er niet zijn lever het dan af op Bisschopsplein 1 !(dat is schuin tegenover hun huis en die meneer is altijd thuis) Voor de rest ben ik heel bij met de bloemen en mijn moeder ook!!!!

De bestelde bos bloemen was op tijd bezorgd en zag er goed uit.

Ik had een bos bloemen besteld voor moederdag, met de specifieke wens of het vóór een bepaald tijdstip kon worden bezorgd. De bloemen waren op tijd afgeleverd en zagen er goed uit! Alles was naar wens, geen klachten.

Optijd geleverd en prachtige bloemen!

Beste, ik was blij dat ze Zondag geleverd werden, maar helaas niet allemaal tegelijk! En ik had 1 met vaas besteld, maar het werd niet op die dag geleverd , maar pas de maandag nadat ik erachteraan gebeld had! Ik heb begrip dat jullie het die dag ontzettend druk hadden en dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Ik ga straks weer 2 bloemen bestellen, voor levering op 14 mei! Groetjes Scarlet

Ik will zeker hier weer bloemen bestellen

Het boeket is zeer mooi better dan op de foto , ik heb ze gevraagd om het te bezorgen op een bepaalde tijd en dat is perfect gedaan.

Het bleek een prachtig boeket te zijn.

De ontvanger kon alleen het bijbehorende kaartje wat lastig lezen.Waren erg kleine letters.Voor de rest alles keurig hoor !

Prima geregeld!

Betaalbare bloemen, goede communicatie en op tijd bezorgd!

Goed! Waren er op tijd,

Bestellen ging goed, veel keuze. De bloemen waren precies op de verjaardag!!

Een prachtige bos verse bloemen

Precies zoals verwacht

Boeket was erg mooi,viel geweldig in de smaak

Mijn ervaring vind ek zeer goed

Mooie verse bloemen

Mooi vers boeket keurig op tijd en netjes met afstand bezorgd. Mijn moeder erg blij en ik dus ook!

Mooie bloemen, snelle bezorging

Aan het bovenstaande is weinig toe te voegen. Het was helemaal prima! Het enige wat misschien te wensen overblijft is een mailtje, een berichtje van Bloemen Bezorgen als de bloemen bezorgd zíjn. Geen idee of zoiets mogelijk is of misschien vooral ingewikkeld, maar dat zou het nog meer af maken dan het al was!

Helemaal tevreden tot de volgende bestelling !

!!