Mooie, grote bos bloemen. Zorgvuldige afhandeling en communicatie

Prima service.

Prima service.

Jarige was blij verrast!

Mooie bos bloemen op de gewenste datum afgeleverd, de jarige was er blij mee.

Mooi boeket

Maar vrij laat bezorgd pas in de avond dat vind ik wat jammer.

Mooi bos bloemen, bezorging dag later

Enthousiast door alle goede beoordelingen afgelopen maandag 4 januari een boeket besteld. Voor 14:00 uur besteld is dezelfde dag bezorgd. Bestelling en betaling om 12:00 gedaan. Netjes mail ontvangen dat het boeket die dag bezorgd zou worden. Helaas is dit misgelopen. De (overigens prachtige bos) bloemen zijn een dag te laat bezorgd. Jammer van de spontane verrassing en dat ik hierover niet geïnformeerd werd. Zelf daarom contact opgenomen en daar is begrijpend en adequaat op gereageerd door verkoper. Dat vind ik echt een pluspunt en maakt veel goed. Volgende keer bestel ik hier zeker opnieuw.

prima geregeld

Online besteld goed geleverd zag er mooi uit!

Super kwaliteit bloemen!

Super kwaliteit bloemen, perfect om cadeau te doen. Tijdens de drukte met bezorging op kerstavond had iets beter gecommuniceerd kunnen worden. Dank!

positief

bestelling was mooi en op tijd geleverd.

Prachtig boeket

Het boeket is net zo mooi als op de foto! Schitterend en op tijd bezorgd. Top! Dankuwel

Mooie bloemen. Dank je wel

Mooi kerstboeket!

Mooi kerstboeker bij iemand laten bezorgen. Kreeg van die persoon fotootje en boeket was écht zoals besteld, top! Eerdere ervaringen met een andere zeer bekende boeketten bezorgsite waren totaal anders. Superfijn deze ervaring!! Bedankt!

Prachtig Kerststukje keurig bezorgd. Dankjullie wel....

De ontvanger was blij verrast.

Alles verliep vlot, eenvoudig en werd goed verzorgd en bezorgd.

Great

Really nice bouquet matching the picture online Delivered super fast when ordered in the afternoon for the next day! Thanks!

Perfect !

De ontvanger was niet aanwezig Er werd netjes een briefje achterlaten en een mailtje naar je verstuurd Goed opgelost !

Mooie bos rozen, aanpassing geen probleem

Omdat ik meer kleuren wilde dan standaard in het boeket verwerkt zitten heb ik dat aangegeven bij de extra informatie. Dat bleek geen enkel probleem.

Ik kon een mooie bos bloemen kiezen uit uw aanbod en de ontvangster was daar zeer tevreden mee

Echt super mooi en groot

Na googlen kwam ik terecht bij jullie. Ook doordat het voor iemand in utrecht was. Zocht ik in utrecht.. Na wat twijfels toch voor jullie gekozen en zeker geen spijt van! Echt super mooi boeket. Super groot en goeie kwaliteit. Echt perfect gewoon! Super bedankt

Goed geregeld en erg fijn dat Bloemen bezorgen Utrecht een fout van mij wilde herstellen!

Zie boven

Een beetje laat bezorgd maar bezorgd!

Hard werkende mensen die tot in de avond doorwerken om hun bloemen te bezorgen.

Prachtige bloemen met een goede sevice

Voor mijn moeders verjaardag bloemen besteld en via mail kregen we netjes bericht dat de bloemen onderweg waren en daarna bezorgt. De bloemen vielen goed in de smaak en ik had een blije moeder! De volgende bos bestel ik weer bij jullie!

Helemaal volgens verwachting

- op tijd - mooie bos - goede kwaliteit -

Snelle levering met mooie bloemen

Heb het niet gezien maar de persoon die het kreeg was tevreden