Helemaal top!

Bezorging conform verzoek uitgevoerd 😃👍

Very Very good service

I did the order at 3 am in Italy, and flowers arrived in time at Utrecht, so, thank you for the perfect service! I surely will be a client of yours in the next years!:)

Ongelooflijk snel zeg, binnen 1,5 uur op Valentijnsdag

Zeer snel want op Valentijnsdag om 08.39 besteld en om 10.00 bezorgd. Zien er ook mooi uit, hoop dat ze lang mee gaan

Mooie bloemen

De bloemen waren mooi en op tijd geleverd! Top service!

een mooi kleurrijk boeket...blij mee!

Het was een mooi kleurrijk boeket tulpen....heel vrolijk en goed!!!

Waren prachtig

Ze waren er tevreden mee want ze waren prachtig volgende keer weer bij jullie bestellen

Bloemen zagen er goed uit en op tijd bezorgd!

Goede website en service

Prachtig geleverd boeket!

Prachtig geleverd boeket zoals vermeld op de website!

Goede service!

Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt van de bestelling/bezorging. En de ontvanger had het over een vaas met zonnestralen, was blij verrast! Ik heb het resultaat zelf niet gezien maar vertrouw er op!

De ontvangers waren er super blij met de bosbloemen en ze vonden hem prachtig 👌👌👌

Prijs < > kwaliteit in alle opzichten top!

S' middags vóór 15:00 besteld, ik kreeg netjes een e-mail dat de bloemen niet dezelfde middag bezorg kon worden. De dag erna, kreeg ik bericht van de ontvanger dat het een prachtig kleurige bos was :)

Keurig,en op tijd bezorgd👌

Prachtige bloemen en op tijd bezorgd👌

Simpel, snel en goed

goede service

Top service...was een kleine storing..maar perfect opgelost

prachtig boeket

goede communicatie prachtig boeket

mooi boeket dezelfde dag nog geleverd

ik heb een foto van het boeket gezien en dat zag er prachtig uit.

Top, mooie bloemen, super snelle bezorging

Goede site, leuk aanbod van bloemen, snelle bezorging!

Dag ervoor bestelt. Dag erna gelevert. Fijne bos bloemen in een mooie vaas.

Maken werk van de bestelling en doen wat ze zeggen.

Het bestelde boeket bleek in eerste instantie niet het gewenste boeket te zijn. Dit werd vlot & goed opgepakt door BBU, met dank aan Marjan. Dat heet 'Goed Ondernemerschap', omdat zelfs online bestellen niet zonder risico is en toch prima is verlopen. Ik zou het zo weer doen.

Goed!

Snelle service en een mooie bos bloemen!

Dank u wel Rachèl!

Bloemen waren net op tijd geleverd. Ik vond het wel spannend of het op tijd zou lukken.

Site is handig voor wanneer je in het buitenland woont

Ideaal om een bloemetje te geven/laten bezorgen in Nederland, wanneer je in het buitenland woont. Een extra charge als je met credit card wilt betalen is irritant. Bloemen weken iets af met de foto op internet, hangt van het seizoen af, maar nog steeds een mooi boeket.

Mooie bloemen, goede service

Geen bezorging in de avonduren, wel op zaterdag. Iets om rekening mee te houden. Getracht werd de bloemen die ik besteld had donderdagmiddag te leveren, maar de jarige was niet thuis. De jarige heeft contact opgenomen met Bloemen bezorgen Utrecht en in overleg is er een prachtig nieuw boeket een weekje later, op zaterdag, bezorgd. Uitstekend opgelost!

Mooie bloemen, optijd geleverd!

Makkelijke en duidelijke website. Een mooi boeket dat netjes op tijd geleverd werd. Niet pas om 16:00 of later :-)

TOP!

Keurige tijd bezorgt, vriendelijke bezorger