Zeer tevreden!!!!

Mooi boeket en levering perfect!!!

Verkeerd boeket besteld en onbereikbaar

Helaas een slechte ervaring. Had een blauw boeket besteld ivm de geboorte van een jongetje. Vervolgens wordt er een roze boeket geleverd (ook een minder mooi boeket + niet wat ik besteld had). Ik probeer al 1,5 week met jullie in contact te komen. Telefoonnummer is onbereikbaar en op het contactformulier reageren jullie niet. Ik hoop dat ze nog bij me terugkomen en deze fout recht zetten. Maar ik heb weinig hoop… erg jammer!

EEr was wel een probleem met bezorgdatum, maar supergoed opf echt supergoed opgelost waarvoor dank!

Even wat negatief ivm bezorgdatum, maar zeer netjes opgelost. Ik kan de site en winkel aanbevelen

Goede communicatie en lieve personeel en mooie boeketten

Goede communicatie en mooie boeket waar ik om vroeg. Goede service

Tevreden. Dank

Voor de tweede keer heeft u mijn bestelling goed verzorgd. Dank. Groet en fijne dag, Jenny

Bij het bezorgen ging wat mis, maar het is ook op tijd netjes opgelost.

Op dinsdag een mooie bos bloemen besteld. Op woensdagmorgen omstreeks 10.00 uur bezorgd op het opgegeven adres. Iedereen tevreden met het prachtige boeket. Heel erg bedankt.

Prachtig zonning boeket

Boeket is dinsdag op afstand besteld. Woensdag bezorgd. Wij hebben het zaterdag in werkelijkheid gezien. Stond er nog prachtig bij. Onze complimenten!

Mooie zomerbos.

Een bos bloemen om blij van te worden.

Makkelijk, snel en mooi

Het was erg makkelijk om online te bestellen. De online updates kwamen snel. Het bouquet was erg mooi en voldeed aan de verwachting.

Mooi en grote bos bloemen! En op tijd geleverd.

Niet de bloemen bezorgd die ik heb besteld

Bloemen besteld aan de hand van foto’s op hun site. Eenmaal bezorgd bij mijn jarige zus heeft het boeketje totaal andere kleuren terwijl ik ze uitgekozen heb in de favoriete kleuren van mijn zus. Dit gemeld via een mail en krijg een mail terug van 1 zinnetje: wij hebben het boeket aangepast met de bloemen die voorradig zijn. Terwijl dit nergens op hun site staat. De halve ster extra is dat ze wel keurig op tijd hebben bezorgd.

Precies zoals op de afbeelding en bezorgen perfect prachtig boeket top

Prachtig boeket verse bloemen Bezorging top Kan het ieder aanbevelen

Top mooi boeket!

Mooi boeket en op tijd bezorgd!

Mijn vriendin was blij

Ik had mijn vriendin niet gezegd dat dit zou komen. Ze wou in eerste instantie niet open doen, maar de bezorger bleef aanbellen waardoor zij ook uiteindelijk open deed. Daarvoor ben ik de bezorger heel dankbaar! Verder zijn de bloemen ook gewoon mooi en ik hoorde dat de bonbons lekker waren.

Had al een bedankje geschreven aan Jeroen, prachtig boeket en goede bezorging.

Mooi boeket, snel geleverd

Bloemen stonden heel mooi klaar(crematie)en mooie complimenten gekregen

Prachtig

Prachtige bos bloemen waarmee ik een jarige een reuze plezier mee gedaan heb.

Prachtige bloemen. Werknemers erg lief en uiterst behulpzaam

Prachtige bloemen. Werknemers erg lief en uiterst behulpzaam

Prachtige boeket en op de afgesproken dag bezorgd

Heb al eerder bij bij dit bedrijf bloemen besteld. Ook dit keer weer een prachtig boeket!

Mooi boeket

T boeket was prachtig, maar wel echt paars terwijl er blauw op de afbeelding stond. Geeft niets, maar biedt dan geen blauw aan :)

goed geregeld

tevreden

De bloemen zijn bezorgd & zien er mooi uit! Misschien al een beetje te ver ontloken?

Ik dacht dat de bloemen op Zaterdag bezorgd zouden worden, maar ik hoorde pas van m'n vrienden op Maandag ochtend dat ze bezorgd waren. Op het fotootje dat ze stuurden, zien de tulpen er mooi kleurrijk uir, al zien ze er al een beetje uit alsof ze spoedig uitgebloeid zullen zijn?

Wonderful service!

Everything was delivered as requested. The service was great!