Geweldige levering

Bloemen waren prachtig en vers, levering ruim op tijd. Was helemaal top.

Fijn!

Snel en naar wens

Prima bloemen. Mooi op tijd bezorgd. Ik ga zeker weer bij jullie bestellen.

Prima tulpen. Mooi op tijd bezorgd.

Mooi boeket, zelfde dag geleverd

Erg tevreden over het feit dat het boeket op de dag van bestellen, kon worden geleverd! Bezorgkosten begrijpelijk, al zou het gratis bezorgen nog aantrekkelijker zijn. Zeker als het bezorgen binnen de gemeentegrens valt. Mooi, fris boeket. Een blije ontvanger!

Fast and nice

The order is easy, next day delivery works well. Perfect experience, thanks!

Mooi boeket samengesteld en korrekte communicatie.

Goede communicatie, snelle levering en bos bloemen zoals op foto.

Tevreden zender en tevreden ontvanger!

Mooie bos, op tijd bezorgd, bevestiging per mail

Fijn dat er 2x mail kwam: bevestiging van bestelling en bevestiging dat de bos werd opgestuurd. De bos zag er mooi uit!

Mooi Boeket, vlot en snel geregeld

Mooie keuze aan seizoensgebonden boeketten die netjes volgens afspraak worden afgeleverd. Ziet er allemaal verzorgd uit en voor mij dus een aanrader.

Mooi Boeket, vlot en snel geregeld

Prachtige bloemen, top service!

Onze bloemen moesten voor een bepaalde tijd worden bezorgd omdat ze moesten worden uitgereikt in een vergadering. Ze werden prima op tijd bezorgd en ik werd zelfs nog opgebeld om te vertellen dat de bloemen waren bezorgd en bij wie. Echt topservice! Het boeket zelf was prachtig en een lust voor het oog.

erg tevreden, mooi boeket

goed aan afspraak gehouden. Netjes aangebeld en bloemen op de 1e aan de deur afgeleverd. Erg mooi gevarieerd boeket

Mooie bloemen

De bloemen zijn prachtig. De bos is ook net als op de foto. Alleen was het boeket even kwijt. Het was bij de buren afgegeven. in tegenstelling tot wat er gecommuniceerd wordt, is er geen briefje in de brievenbus gegooid. Als de buren dan ook niets laten weten, gaat het mis.

Zeer tevreden!!!!

Mooi boeket en levering perfect!!!

Verkeerd boeket besteld en onbereikbaar

Helaas een slechte ervaring. Had een blauw boeket besteld ivm de geboorte van een jongetje. Vervolgens wordt er een roze boeket geleverd (ook een minder mooi boeket + niet wat ik besteld had). Ik probeer al 1,5 week met jullie in contact te komen. Telefoonnummer is onbereikbaar en op het contactformulier reageren jullie niet. Ik hoop dat ze nog bij me terugkomen en deze fout recht zetten. Maar ik heb weinig hoop… erg jammer!

EEr was wel een probleem met bezorgdatum, maar supergoed opf echt supergoed opgelost waarvoor dank!

Even wat negatief ivm bezorgdatum, maar zeer netjes opgelost. Ik kan de site en winkel aanbevelen

Goede communicatie en lieve personeel en mooie boeketten

Goede communicatie en mooie boeket waar ik om vroeg. Goede service

Tevreden. Dank

Voor de tweede keer heeft u mijn bestelling goed verzorgd. Dank. Groet en fijne dag, Jenny

Bij het bezorgen ging wat mis, maar het is ook op tijd netjes opgelost.

Op dinsdag een mooie bos bloemen besteld. Op woensdagmorgen omstreeks 10.00 uur bezorgd op het opgegeven adres. Iedereen tevreden met het prachtige boeket. Heel erg bedankt.

Prachtig zonning boeket

Boeket is dinsdag op afstand besteld. Woensdag bezorgd. Wij hebben het zaterdag in werkelijkheid gezien. Stond er nog prachtig bij. Onze complimenten!

Mooie zomerbos.

Een bos bloemen om blij van te worden.

Makkelijk, snel en mooi

Het was erg makkelijk om online te bestellen. De online updates kwamen snel. Het bouquet was erg mooi en voldeed aan de verwachting.

Mooi en grote bos bloemen! En op tijd geleverd.

Niet de bloemen bezorgd die ik heb besteld

Bloemen besteld aan de hand van foto’s op hun site. Eenmaal bezorgd bij mijn jarige zus heeft het boeketje totaal andere kleuren terwijl ik ze uitgekozen heb in de favoriete kleuren van mijn zus. Dit gemeld via een mail en krijg een mail terug van 1 zinnetje: wij hebben het boeket aangepast met de bloemen die voorradig zijn. Terwijl dit nergens op hun site staat. De halve ster extra is dat ze wel keurig op tijd hebben bezorgd.