Mooi boeket

Keus genoeg uit boeketten snelle reacties via mail.ook dat het bezorgd is

Hi Tonnie. Bedankt voor je comment. We doen altijd ons best om de klant tevreden te stellen.

Mooie bloemen, bezorgmoment niet duidelijk

De bloemen zijn erg mooi en blijven lang goed. Een verbeterpuntje voor deze bezorgservice zou een tijdsindicatie zijn. Degene waar ik de bloemen had laten bezorgen heeft de bezorger net gemist omdat zij even naar de supermarkt was terwijl zij verder heel de dag thuis was.

Hi Hessel. We zullen je comments onthouden. Bedankt voor je review!

Mooi, vers en vrolijk boeket!

Voor mijn jarige dochter had ik plukboeket 'Lotte' met vaas groot besteld. Bezorging was op tijd en ze was er superblij mee! Een aantal bloemen uit het boeket staan nu, na 2 weken, nog steeds! Kwaliteit was dus prima!

Hi Inge. Heel fijn om te horen!

Was een mooie bos, volgebde keer bestel ik weer. Dank jullie wel.

Hi Michel. Graag gedaan en tot de volgende keer!

Mijn mentor was er helemaal emotioneel van en vond de bloemen prachtig. Een aanrader!

Hi Elise! Wat leuk om te horen! Zulke comments doen ons altijd goed. Bedankt!

Was super mooi, dank jullie

Hi Marijke! Jij ook bedankt!

Top service na verkeerde levering

Het ontvangen boeket bleek wel erg veel af te wijken van de foto of was per ongeluk de verkeerde geleverd. Hoe het ook zij, na sturen foto meteen het aanbod kosteloos een nieuwe bos te sturen. Dat noem ik nog eens goede service!

Hi Noortje. Dat hoort bij een goede service, nietwaar? Onze verontschuldigingen hiervoor.

Prachtige bloemen op tijd bezorgd!

Ik had 's morgens bloemen besteld en ze werden dezelfde middag bezorgd. De bos bloemen zag er prachtig uit.

Hi Joke. We zijn heel blij om te weten dat je tevreden bent met je bloemen.

Mooie bos bloemen.

Hoi Bert. Hartelijk dank!

Accuraat

Hallo Jan. Heel blij om dat te horen.

ben heel tevreden. mooie bloemen en goed bezorgd! Voor herhaling vatbaar.

ben heel tevreden. Mooie bloemen en goed bezorgd.

Hi Wendy! We zijn heel blij dat het een positieve ervaring voor je is geweest.

Mooie pioenen

Heel blij om dat te lezen Willemijn!

Prima bloemetje!!

Vlot

Bedankt voor je positieve recensie!

Eenvoudig en correct

Op tijd bezorgd, bloemen in goede staat!

Prachtige bloemen, op tijd bezorgd!

Niets aan toe te voegen

Prachtige bos!

De ontvanger was heel erg blij met de bloemen en vaas. Zij was zelfs ontroerd.

Fast and great quality

Order was processed the same day and delivered in less then 3 hours. It was very nice bouquet with fresh flowers.

Mooi boeket volgens verwachting

Erg mooi en groot boeket. Bezorging prima. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Weinig bloemen, veel groen ipv schitterend extra groot boeket

De foto van het kleurrijk geluksboeket extra groot ziet er schitterend uit maar wat mijn moeder kreeg zag er nog minder uit dan n boeketje van de AH. En dat voor €32.95. Ben zéér teleurgesteld, héél jammer :((

Mooie bloemen, stipte bezorging.

Aanbevolen!

Tweede keer hier besteld en zoals de eerste keer helemaal perfect. Super mooie bloemen en kwaliteit + service. Echt super. Respect voor jullie toppers!

Het waren mooi bloemen

Snelle service en dezelfde dag geleverd.

mooie kwaliteit , eenvoudig te bestellen en op tijd geleverd

Vrijdag een bos bloemen besteld, voldoende keus en binnen 5 minuten alles geregeld tot en met betaling. ik had nog een foutje in het kaartje zitten, die is gecorrigeerd zaterdag morgen en zaterdag rond lunchtijd ... bedank mail van ontvanger.

Hele mooie bos bloemen

Deze was voor mijn jarige dochter. Ik kon er zelf niet bij zijn maar met deze prachtige bos bloemen kon ik haar toch feliciteren.Ze was er erg blij mee en stuurde mij een foto.Mooi fleurig boeket. Hartelijk dank