Prachtige bloemen, die overeenkomen met de foto op de website, en keurig op tijd afgeleverd. Een eerdere ervaring met jullie was soortgelijk. Zeer tevreden, en weet juille ook in de toekomst zeker weer te vinden.

De geleverde bloemen zien er goed uit. De ontvanger was zeer te spreken over de kwaliteit. De kleur van het boeket was zoals gevraagd... Als ik nog een keer bloemen ga bestellen zal ik dit zeker via deze site doen

Prima levering en verse bloemen

‘s Morgens nog snel een bos bloemen online besteld en dit werd ‘s middags bezorgd. Super snel en een prachtige bos. Bedankt voor de service.

Mooie bloemen, tevreden jarige!

De kleuren waren wat minder gevarieerd dan besteld, maar de jarige was blij verrast met het mooie en zeker volle boeket. Ik heb waar voor mijn geld gekregen en dat is zeker wat waard na slechte ervaringen met andere bloemenbezorgers. Volgende keer weer als ik in Utrecht wat wil laten bezorgen!!

helemaal goed!

het was allemaal goed! Leuke bos (volgens de ontvangster), keurig op de goede dag en ook de opmerking (van mij) erbij dat de bloemen NIET aan de buren mochten worden afgegeven. Bedankt!

Everything is great, best way to make a mother happy from afar!

Thank you for the excellent service!

Prachtige bos! Mooier dan op het plaatje.

Prachtige bos bloemen, mooier dan de bos die ik bestelde. Men was zeer tevreden.

Een mooie bos laten bezorgen.

Vroeg of het mogelijk was om de bos na werktijd te bezorgen. Dat werd gedaan en daardoor werd de bos keurig dezelfde dag in ontvangst genomen. Super!

Prachtige bos en precies op tijd geleverd

Prachtige bos en precies op tijd geleverd

Perfect, afgeleverd zoals afgesproken

Zie boven

mooi boeket met wel iets teveel groen bij de tulpen;-)

zie boven

Goede service en kwaliteit

De ontvanger was er erg blij mee N mooi fleurig boeket

Mooie bos bloemen voor een goede prijs

Voor bloemen te sturen is vertrouwen nodig in de winkel. De reaktie van de ontvangende familie was zeer positief. Wij zullen hier klanten blijven.

Bestelling geannuleerd door bloemist

De bestelling is door de plaatselijke bloemist geannuleerd, omdat ze beweerden dat ze de binnenstad niet in mochten in de middag. Ten eerste woon ik aan de rand van het centrum en ten tweede is onze straat 24/7 bereikbaar.

Keurig bezorgd na melding vooraf

Mooi bosje

Op tijd kregen we een mooi bosje bloemen met vaas.

Goede communicatie, snelle levering, mooi boeket en een tevreden ontvangsten.

Niks op aan te merken

mooi boeket

prima boeket

Tweede keer besteld en weer top

Mooi boeket (klein) besteld en nog best groot. Op valentijn bezorgd. Het is een mooie verse bos.

Mooie bloemen

Voor valentijnsdag laten bezorgen, mooie bos met bloemen, prima afgeleverd!

Helemaal goed!

snel geregeld en geleverd.

Mijn in de morgen bestelde bloemen zijn de zelfde dag nog afgeleverd. En wat het meest belangrijke was dat er een heel mooi boeket bezorgd is.

Floridadreef 102 3565 AM Utrecht