Een prachtig vers plukboeket

Onze net afgestudeerde dochter was blij verrast met het mooie verse plukboeket! Keurig verzorgd en volgens afspraak.

Top en snel!

Goede service. Vrijdag besteld, zelfde dag nog bezorgd. Wel duur! Mag best iets goedkoper.

Voor de eerste bestelling gelijk een rouwboeket. Boeket zag er mooi uit.

mooie bos bloemen op tijd geleverd!

De werkelijkheid kwam overeen met de foto op de website. Mooi op tijd geleverd.

hartstikke leuk

mooi boeket, prima afgeleverd

mooi verrassingsboeket !

mooi gevarieerd verrassingsboeket !

Prima service!

Prima verzorgd!

Mooi groot boeket! Ook fijn dat het bezorgd werd op het tijdstip dat ik gevraagd had! Aanrader!!

prima verzorgd

Snelle en correcte levering

Super mooi bos bezorgd bij mijn nichtje!

Fijn dat jullie dit doen, vooral in deze lockdown tijd!

simpel met flag en wimpel

Mooie, grote bos bloemen. Zorgvuldige afhandeling en communicatie

Prima service.

Prima service.

Jarige was blij verrast!

Mooie bos bloemen op de gewenste datum afgeleverd, de jarige was er blij mee.

Mooi boeket

Maar vrij laat bezorgd pas in de avond dat vind ik wat jammer.

Mooi bos bloemen, bezorging dag later

Enthousiast door alle goede beoordelingen afgelopen maandag 4 januari een boeket besteld. Voor 14:00 uur besteld is dezelfde dag bezorgd. Bestelling en betaling om 12:00 gedaan. Netjes mail ontvangen dat het boeket die dag bezorgd zou worden. Helaas is dit misgelopen. De (overigens prachtige bos) bloemen zijn een dag te laat bezorgd. Jammer van de spontane verrassing en dat ik hierover niet geïnformeerd werd. Zelf daarom contact opgenomen en daar is begrijpend en adequaat op gereageerd door verkoper. Dat vind ik echt een pluspunt en maakt veel goed. Volgende keer bestel ik hier zeker opnieuw.

prima geregeld

Online besteld goed geleverd zag er mooi uit!

Super kwaliteit bloemen!

Super kwaliteit bloemen, perfect om cadeau te doen. Tijdens de drukte met bezorging op kerstavond had iets beter gecommuniceerd kunnen worden. Dank!

positief

bestelling was mooi en op tijd geleverd.

Prachtig boeket

Het boeket is net zo mooi als op de foto! Schitterend en op tijd bezorgd. Top! Dankuwel

Mooie bloemen. Dank je wel

Mooi kerstboeket!

Mooi kerstboeker bij iemand laten bezorgen. Kreeg van die persoon fotootje en boeket was écht zoals besteld, top! Eerdere ervaringen met een andere zeer bekende boeketten bezorgsite waren totaal anders. Superfijn deze ervaring!! Bedankt!

Prachtig Kerststukje keurig bezorgd. Dankjullie wel....

De ontvanger was blij verrast.

Alles verliep vlot, eenvoudig en werd goed verzorgd en bezorgd.

Floridadreef 102

3565 AM Utrecht