Snel en met aandacht geleverd !

Bij het uitzoeken van de juiste Webasto werd ik prima geholpen en geadviseerd. de bestelling werd goed en snel geleverd, en zelfs na de levering kreeg ik extra informatie toegestuurd. Voor mij een webshop met de service en aandacht van een winkel ,

Super bedrijf

Goede service en snel

Vriendelijk, attent en meedenkend Grote voorraad en snel verstuurd Top bedrijf

Top en snel geregeld

Product zeer snel geleverd en perfect wat ik nodig had.

Zeer goed bedrijf

Wij werden snel en heel goed geholpen met het zoeken van een onderdeel van standkachel. Snelle levering en netjes op de hoogte gehouden van de bestellingen

Snelle levering, duidelijke website, bij navraag achteraf iets te laat een terugbelletje ontvangen maar het zal druk zijn

Uitstekend assortiment hete lucht verwarming

Deskundig, goede service en snelle afhandeling. Prima zaak voor uw hete lucht verwarming.

Snelle levering, goed verpakt.

Eberspacher Hydronic besteld. Snel geleverd, goede verpakt. Tevens de moeite genomen om een Nederlandse handleiding toe te voegen.

Goed advies en snelle levering.

Ik heb meerdere artikelen bij FaberTronics gekocht. Bij elke bestelling heb ik even persoonlijk contact gehad met en kort advies over de installatie of werking gekregen. Hierdoor wist ik zeker dat ik het juiste product had besteld en waar ik bij de inbouw op moest letten.

Perfecte service en snelle levering

Perfecte service en snelle levering, kennis van zaken en eerlijk, je komt het nog maar zelden tegen.

Zeer slecht

Had wat besteld en had daar vragen over maar wordt niet terug gebeld. Slechte zaak en zeker geen aanrader.

Wat vervelend om te horen! Blijkens hebben we een terugbelverzoek gemist, dat was natuurlijk niet de bedoeling waarvoor onze welgemeende excuses. Graag willen we het goedmaken en hebben we u gebeld, maar hier stelt u geen prijs op, dat vinden we erg jammer. Hopelijk mogen we u desondanks nog eens van dienst zijn, al is het maar met het antwoord op een vraag te vinden.

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk, verstand van zaken, behulpzaam en snel verstuurd. Ook met je vragen kun je hier terecht.

Webasto standkachel aangeschaft die netjes werd geleverd met inbouw aanwijzingen. Snel en netjes geholpen bij in gebruik nemen van kachel zelf antwoord in de avonduren om je verder te helpen. Zeer tevreden.

Snel en goed advies

Je kunt veel vragen en krijgt altijd een goed en eerlijk advies. Levering is snel, het contact is goed en fijn

super service!

alles zoals afgesproken THX!

Goed advies, en behulpzaam

Erg behulpzaam

FaberTronics: perfecte service!

Dhr. Faber neemt voor ons altijd de tijd voor advies, en levert snel! Dankzij hem hebben we een perfecte standkachel in de camper en sinds kort ook een DC-inverter. Ik zou FaberTronics zeker aanraden!

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten

Prima en snelle service

Makkelijk bestellen en keurig verpakt

100% klantgericht en/op service

Ben voorzien in goede en juiste/aanvullende info en machine (webasto kachel). Zeer correct geholpen en fijne/efficiënte afhandeling ( ook achteraf). Kom graag weer terug.

Correct, snelle levering

correct, snelle levering

Uit een klassieke Range Rover had ik nog een oudere Webasto standverwarming. Op Google gezocht naar onderdelen voor dit oudere type en ik kwam al snel bij FaberTronics uit; heel veel onderdelen op voorraad. Toch maar besloten de unit naar Fabertronic te sturen voor service en vervangen van de onderdelen Heel eerlijk advies gekregen en besloten de unit te later repareren. Unit ondertussen al een paar maanden gebruikt en het werkt top. Heel fijn bedrijf!!

Doen waar ze voor staan.

Prima. Eenvoudig te bestellen en vlotte levering

Het product welke besteld was, was niet voorradig. Er is een prima alternatief met korting geboden.

Goed geholpen met duidelijk advies

Snel geleverd goede kwaliteit

Over FaberTronics

FaberTronics, uw leverancier voor Videoconverters, Energievoorziening, Standverwarming en meer.