Prima leverancier: lage kosten en heeft kennis van zaken.

Mijn Webasto scheepsverwarming had het begeven. Een watersportbedrijf had een kostenopgave gedaan voor vernieuwing. FaberTronics bleek echt verstand van zaken te hebben en kon de nieuwe Webasto goedkoper leveren.

Snelle reactie op vragen over producten

Duidelijk, snel en verstand van zaken. Prettige communicatie via app of mail.

Prima service van Menno

Faber heeft zowel per mail als telefoon duidelijke en professionele advies en hulp geboden. Ik zou Faber zeker aanbevelen om je product te laten repareren. Adequate afhandeling.

Goed bedrijf

Snelle levering en een nette prijs

Is heel goed

Bestelling is netjes verpakt en in 2 dagen binnen.

Snelle levering en goede support

Multicontrol van Webasto besteld, bij het bestellen advies ander type te nemen (Dit type zou altijd passen) De MC snel in huis en snel monteren….. doet niets ! Volgende dag gebeld, kreeg telefoniste er voor ik zei heb technische vraag. Wat voor vraag en waarover, àlles doorgegeven en ze zegt we bellen u of sturen een mail. Grr dacht ik dit wordt niets. Maar ik werd teruggebeld en mijn vragen werden perfect beantwoord en nog een aantal tips gegeven. Dit uitgevoerd en hij werkt nu perfect. Ik zeg mijn ervaring is super en zal zeker (mocht het nodig zijn) gaan voor nieuwe orders.

snel besteld. snel geleverd. Dat werkt!

Op de site makkelijk en snel gevonden wat ik zocht. Netjes geprijsd . En bestelling de volgende dag al in huis. Konden wij meteen weer door. Top geregeld!

Goed product en snelle klantenservice bij vragen

Prettig bedrijf met goede prijzen en snelle service.

Snelle levering en uitgebreide info.

Goede info vooraf en uitgebreide instructie. Super!

Erg attent en goed service

Op advies een onderdeel besteld en paste top

Goede leverancier met leuk gevariëerd aanbod.

Op de pakbon stond 1 post i.p.v. 2. De 2e was apart verstuurd zonder pakbon en zonder Track & Trace. Uiteindelijk is alles geleverd. Zorgde wel voor wat verwarring,

Goed advies, snelle levering van de juiste spullen

Ik had problemen met het bestellen van een vervanging van mijn defecte display voor een Webasto standkachel. Via de helpdesk werd ik snel en correct geïnformeerd, waarna ik de bestelling plaatste en de was binnen 2 dagen in huis. Prima service en ik ben er flink mee geholpen

Heel tevreden

Fijne service en after-care. Had nog wat extra onderdelen nodig en kreeg n uitgebreide mail met beschrijvingen en artikelen terug, Zo kon ik supersnel verder!

Super ervaring

FaberTronics heeft goede aanbiedingen, een goede en duidelijke website, snelle terugkoppeling als er een vraag is. Snelle leveringen en ook de degelijke verpakkingen wanneer het gaat om fragile apparatuur.

Snel en accuraat.

Bestellen en levering waren helemaal goed, op tijd en precies het omschreven onderdeel.

Snelle levering en goede service

Na via e-mail een vraag te hebbengesteld kwam er verrassend snel een duidelijk en volledig antwoord. De bestelde spullen werden binnen 48 uur verstuurd. Nette service voor een nette prijs

Zeer deskundig, snelle diagnose, informatief en voorkomend

Zie boven

Was de goedkoopste die ik kon vinden

Het was de goedkoopste die ik kon vinden en toch snel in huis ik ben van plan om nog 2 omschakelboxen te kopen binnen afzienbare tijd

Alweer snel afgehandeld

Net zoals mijn vorige bestelling prima levering en op tijd

Snel, Correct, Zeer tevreden

Goed geholpen

En ook met montageinstructies snel verzonden

Snel en goed geholpenn

Zeer professioneel en snel reageren

Zit in Italie met een probleem binnen 3 uur probleem opgelost en oplossing voor goede prijs onderwerp

Correct afhandelen van wensen en meedenken.

Heb mijn standkachel laten reviseren en laten inbouwen. Zeer correct gedaan en duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren.

Zeer goede service

Reageert snel op vragen en is zeer behulpzaam.

Over FaberTronics

FaberTronics, uw leverancier voor Videoconverters, Energievoorziening, Standverwarming en meer.