Snelle levering, duidelijke website, bij navraag achteraf iets te laat een terugbelletje ontvangen maar het zal druk zijn

Uitstekend assortiment hete lucht verwarming

Deskundig, goede service en snelle afhandeling. Prima zaak voor uw hete lucht verwarming.

Snelle levering, goed verpakt.

Eberspacher Hydronic besteld. Snel geleverd, goede verpakt. Tevens de moeite genomen om een Nederlandse handleiding toe te voegen.

Goed advies en snelle levering.

Ik heb meerdere artikelen bij FaberTronics gekocht. Bij elke bestelling heb ik even persoonlijk contact gehad met en kort advies over de installatie of werking gekregen. Hierdoor wist ik zeker dat ik het juiste product had besteld en waar ik bij de inbouw op moest letten.

Perfecte service en snelle levering

Perfecte service en snelle levering, kennis van zaken en eerlijk, je komt het nog maar zelden tegen.

Zeer slecht

Had wat besteld en had daar vragen over maar wordt niet terug gebeld. Slechte zaak en zeker geen aanrader.

Wat vervelend om te horen! Blijkens hebben we een terugbelverzoek gemist, dat was natuurlijk niet de bedoeling waarvoor onze welgemeende excuses. Graag willen we het goedmaken en hebben we u gebeld, maar hier stelt u geen prijs op, dat vinden we erg jammer. Hopelijk mogen we u desondanks nog eens van dienst zijn, al is het maar met het antwoord op een vraag te vinden.

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk, verstand van zaken, behulpzaam en snel verstuurd. Ook met je vragen kun je hier terecht.

Webasto standkachel aangeschaft die netjes werd geleverd met inbouw aanwijzingen. Snel en netjes geholpen bij in gebruik nemen van kachel zelf antwoord in de avonduren om je verder te helpen. Zeer tevreden.

Snel en goed advies

Je kunt veel vragen en krijgt altijd een goed en eerlijk advies. Levering is snel, het contact is goed en fijn

super service!

alles zoals afgesproken THX!

Goed advies, en behulpzaam

Erg behulpzaam

FaberTronics: perfecte service!

Dhr. Faber neemt voor ons altijd de tijd voor advies, en levert snel! Dankzij hem hebben we een perfecte standkachel in de camper en sinds kort ook een DC-inverter. Ik zou FaberTronics zeker aanraden!

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten

Prima en snelle service

Makkelijk bestellen en keurig verpakt

100% klantgericht en/op service

Ben voorzien in goede en juiste/aanvullende info en machine (webasto kachel). Zeer correct geholpen en fijne/efficiënte afhandeling ( ook achteraf). Kom graag weer terug.

Correct, snelle levering

correct, snelle levering

Uit een klassieke Range Rover had ik nog een oudere Webasto standverwarming. Op Google gezocht naar onderdelen voor dit oudere type en ik kwam al snel bij FaberTronics uit; heel veel onderdelen op voorraad. Toch maar besloten de unit naar Fabertronic te sturen voor service en vervangen van de onderdelen Heel eerlijk advies gekregen en besloten de unit te later repareren. Unit ondertussen al een paar maanden gebruikt en het werkt top. Heel fijn bedrijf!!

Doen waar ze voor staan.

Prima. Eenvoudig te bestellen en vlotte levering

Het product welke besteld was, was niet voorradig. Er is een prima alternatief met korting geboden.

Goed geholpen met duidelijk advies

Snel geleverd goede kwaliteit

goede kwaliteit, top service en komt alle afspraken na

Je krijgt goed en bovenal eerlijk advies. En installatie gaat werkelijk foutloos.

alles erop en eraan!

uitgebreid gamma, correcte prijs, snelle levering (uit voorraad, waar anderen maanden levertijd opgaven), reageert onmiddellijk op vraag per mail.

Snelle service met deskundig advies

De gehele bestelling is geheel naar verwachting verlopen, daarnaast heeft Menno mij goed geholpen met technisch advies over de benodigde onderdelen en werkwijze. Helemaal top dus.

Professionele service

Na telefonisch contact een bestelling geplaatst, snelle bezorging en vragen werden snel beantwoord. Ben inmiddels een vaste klant.

Heb al meerdere keren spullen gekocht. Je wordt netjes geholpen en de service is super. Bij vragen o.id. wordt er meteen meegedacht en een oplossing gezocht.

Over FaberTronics

FaberTronics, uw leverancier voor Videoconverters, Energievoorziening, Standverwarming en meer.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.