Doen waar ze voor staan.

Prima. Eenvoudig te bestellen en vlotte levering

Het product welke besteld was, was niet voorradig. Er is een prima alternatief met korting geboden.

Goed geholpen met duidelijk advies

Snel geleverd goede kwaliteit

goede kwaliteit, top service en komt alle afspraken na

Je krijgt goed en bovenal eerlijk advies. En installatie gaat werkelijk foutloos.

alles erop en eraan!

uitgebreid gamma, correcte prijs, snelle levering (uit voorraad, waar anderen maanden levertijd opgaven), reageert onmiddellijk op vraag per mail.

Snelle service met deskundig advies

De gehele bestelling is geheel naar verwachting verlopen, daarnaast heeft Menno mij goed geholpen met technisch advies over de benodigde onderdelen en werkwijze. Helemaal top dus.

Professionele service

Na telefonisch contact een bestelling geplaatst, snelle bezorging en vragen werden snel beantwoord. Ben inmiddels een vaste klant.

Heb al meerdere keren spullen gekocht. Je wordt netjes geholpen en de service is super. Bij vragen o.id. wordt er meteen meegedacht en een oplossing gezocht.

Professional and efficient!

The experience I had with FaberTronics was excellent: they were helpful in giving me the requested info, but above all they were very fast in handling the order and shipping, which took only 2 days to Italy. Highly recommended!

• Ci consiglieresti? Si

Duidelijke informatie en snelle correcte levering

Vandaag informatie gevraagd en direct daarna al antwoord ontvangen. Direct daarna onderdeel besteld en betaald. De volgende dag al het juiste onderdeel per Post.nl ontvangen!

Bestelling wordt prima verwerkt en snel geleverd. Alleen prijsstelling is hoog.

Helemaal oke

Snel en accuraat

Betrouwbare leverancier

Ruime keus van Webasto onderdelen. Heb de bestelling binnen de afgesproken levertijd binnen gekregen. Degelijk verpakt om transportschade tot een minimum te beperken. Prijzen zijn prima. Volgende bestelling is wederom bij Faber Tronics

Vlotte en professionele service!

Reeds verschillende bestellingen geplaatst voor onderdelen van mijn Webasto. Vlotte levering en steeds professioneel advies .

Uitstekend!

Vlotte levering tegen een goede prijs.

Ik heb hier spullen voor mijn webasto stand kachel besteld , dit was de winkel met de grootste sortering aan onderdelen , alles op voorraad en snel geleverd dus daar ben ik erg tevreden over.

Snel en goed geholpen en een advies op maat. Als het er niet is dan wordt het gemaakt zodat het er wel is. Vriendelijk en vakbekwaam

Snelle en adequate levering

Goed gesorteerde webshop met redeijke prijzen. Duidelijke foto's van de onderdelen.

De goedkoopste met originele onderdelen en snelle gratis levering

Uitlaat met demper voor Webasto Airtop 5000 en afzonderlijke isolatiemof. De goedkoopste met gratis levering ook in België omwille van het bestelbedrag. Levering binnen 2 dagen met gemakkelijke tracking van de zending. Een topper voor de verhouding prijs/kwaliteit/service!

Prima informatie over de werking van mijn product.

Omdat ik niet zeker wist of de thermostaat zou werken op een Webasto dieselkachel, heb ik per mailbericht nadere informatie gevraagd. Dhr. Faber reageerde vrijwel direct met een duidelijke uitleg over het product. De thermostaat is nu ingebouwd op mijn boot en werkt naar behoren!

Netjes de volgende dag geleverd als aangegeven op de site (met betaling via Ideal). Mogelijkheid tot Credit Card betaling zou gewaardeerd zijn.

Scherpe prijs voor uitstekende onderdelen!

Heel tevreden van aankoop tot en met ontvangst. Heldere website, vlotte verwerking en goede kwaliteit voor mijn webasto airtop dieselkachel.

alles OK

besteld, ontvangen en het werkt

Omvormer besteld voor een bedrijfswagen, na plaatsen contact gehad met Menno Faber over uitschakelproblemen van de omvormer. Dit bleek niet aan de omvormer te liggen maar aan de automatische zekering van de bedrijfswagen, deze vervolgens vervangen. Prima verder geholpen hiermee.

Snelle service en verstand van zaken.

Zeer positieve ervaring met de snelle service van FaberTronics en hun medewerker die echt verstand van Webasto Standkachels heeft. Hij wist gelijk wat de door mij gevonden foutcode inhield en kon telefonisch doorgeven wat daarvoor de oplossing was. Na inbouw van het nieuw onderdeel kon hij mij ook telefonisch verder helpen met vervolg stappen om het systeem te resetten. Ga zo door FaberTronics!

Over FaberTronics

FaberTronics, uw leverancier voor Videoconverters, Energievoorziening, Standverwarming en meer.